WANT!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Achter de Goliath
[ afbeelding ]
Bij dat rode halve cirkeltje staat een huis, daar.
evenementenbier bestaat heul nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh leuk, we gaan weer de wellus-niettus beginnen over evenementenbier
in de boerderij daar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Achter de Goliath
[ afbeelding ]
Bij dat rode halve cirkeltje staat een huis, daar.
dat vind ik nog één van de grappigste dingen aan Lowlands je raakt gewoon gewend aan lauw blikbierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Da hopman het volgende:
Raar dat de mensen die klagen over het bier op lowlands het totaal niet erg vinden om op de camping een of anderr lauw aldibiertje van de buurman te bietsen.
Misschien is een Palmstrand trouwens wel een ideetje.
quote:Daar gaan we dan! / 4-2-2009
Nou ja; bijna dan.....
Morgen tussen 08:00u en 09:00u bij Giel Beelen op 3FM de eerste namen en alle info over de voorverkoop! Natuurlijk ook meteen hier op de site!
En je kunt meteen de allereerste Lowlands tickets en een Podpad winnen...
Rock on!
Maar zelfs in dat pislauwe Aldibier zit tenminste alcohol!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Da hopman het volgende:
Raar dat de mensen die klagen over het bier op lowlands het totaal niet erg vinden om op de camping een of anderr lauw aldibiertje van de buurman te bietsen.
Misschien is een Palmstrand trouwens wel een ideetje.
Niemand die beweerd dat het niet bestaat. De vraag is of ze het schenken op Lowlands.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
Elk jaar is er weer een discussie over het al dan niet bestaan van festivalbier. En dan zijn er altijd fokkers die beweren het "te weten" dat het niet bestaat.
Maar als er bij een bezoek aan de Gulpenervbrouwerij door de brouwerij zelf wordt verteld dat ze het maken...dan weet je toch genoeg?
En het antwoord op die vraag is: jazeker!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niemand die beweerd dat het niet bestaat. De vraag is of ze het schenken op Lowlands.
Voor zover ik een vriend die voor het drankgebeuren op Lowlands werkt moet geloven: neezeker!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:32 schreef peterfan het volgende:
[..]
En het antwoord op die vraag is: jazeker!
Whoeeeehquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:19 schreef Tourniquet het volgende:
MORGEN DE EERSTE NAMEN![]()
http://www.lowlands.nl/news.php?page=430
[..]
Ja, de wellus-niettus is nu echt begonnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:47 schreef peterfan het volgende:
Voor zover ik de zoon van de directeur (en niet te vergaten mijn eigen 12 jaar lange ervaring en natuurlijk gewoon gezonde verstand) moet geloven: wel degelijk jazeker!
Kom op zeg, elke noob proeft het. En merkt het trouwens; waarom word ik er niet dronken van en krijg er alleen maar verschrikkelijke pijn van in mijn maag?
Wat ben ik blij dat ik erover begonnen benquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, de wellus-niettus is nu echt begonnen
Ik denk dat we topic 6 wel gaan halen vandaagquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik erover begonnen ben
Ja?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat we topic 6 wel gaan halen vandaag
En wie gaan er morgen bevestigd worden?quote:
Ik moet zeggen dat ik me er niet zo mee bezig heb gehoudenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En wie gaan er morgen bevestigd worden?
Ik geef er niks om, zolang er maar geen festivalbier wordt getaptquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En wie gaan er morgen bevestigd worden?
Ja, ik zie mezelf ook niet veel achterhalen dit jaar en we moeten natuurlijk wel de eer van Fok hoog houden. Aan het werk dus jij....quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me er niet zo mee bezig heb gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |