Er wordt ook vaak Theo geroepenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:20 schreef super-muffin het volgende:
Waarom hoor ik in het topic zo weinig mensen over Slayer terwijl dat juist zo vaak geroepen word op het terrein?
2004 alweer (en 2003 in mindere mate)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Hpzone het volgende:
Theo. Was dat niet in 2006?
Ja, laten we ons daar voor gaan inzetten. Een Palm-tentquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef Hpzone het volgende:
Bah, vind het bier op Lowlands echt niet lekker. Wanneer komt de Palm-tent?
In dat pretpark?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn pappie woont schuin achter de Alpha
Achter de Goliathquote:
Vorig jaar startte de kaartverkoop op 2 februari en toen kwam op 31 januari een bericht naar buiten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:23 schreef Hpzone het volgende:
Oh, ik dacht in Robin Hood's huis. Nog altijd niet bekend wanneer kaartverkoop start?
Het maakt mij niet uit welk merk, als het maar gewoon echt bier zou zijn ipv die festivalmeuk. Maar ja, én Grolschquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef Hpzone het volgende:
Bah, vind het bier op Lowlands echt niet lekker. Wanneer komt de Palm-tent?
Die Grolschkeet opzoeken waar je uit flesjes kan zuupen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef peterfan het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit welk merk, als het maar gewoon echt bier zou zijn ipv die festivalmeuk. Maar ja, én Grolschén festivalmeuk is wel heul erg smerig! Maar ja, je moet wat he?!
Ze waren bijna over datum daarom waren ze zo goedkoop in vergelijking met de bekertjes bier, ze moesten er van af.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Die Grolschkeet opzoeken waar je uit flesjes kan zuupen?
Ach bijna over de datum betekend dat het nog steeds goed is. Dus daar kan ik niet over vallen. Beugeltjes tikkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ze waren bijna over datum daarom waren ze zo goedkoop in vergelijking met de bekertjes bier, ze moesten er van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |