quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een nieuw type tent voor LL
inderdaad, dat ze er geen 275 euro voor vragen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:46 schreef conobram het volgende:
Niet zo zeiken over de prijs mensen, Lowlands is maar een keer per jaar.
Nou dat gaat me wel wat te furquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, dat ze er geen 275 euro voor vragen!
Dan moet je waarschijnlijk 1,20 verzendkosten betalen ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik op de site lees gaat het over 140 euro incl servicekosten voor een e ticket, dus als de mogelijkheid er al is om een "echt" kaartje te kopen moet je vast ook wéér bijlappen
Dat is dan weer het voordeel van je tent bij de bosjes neerzetten, want dan sta je 's ochtends in de schaduw.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]als het eindelijke weer eens een hete Lowlands wordt dan is dat je tent rond 11 uur in de ochtend als de zon erop staat te branden
Je betaald 50 euro per dag om een zooi artiesten te zien/een hoop lol te hebben. Dat kan ik nou niet echt heel duur vinden. Snap dat gezeur ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef WalterSobchak het volgende:
Het jaarlijkse gezeur over de prijs begint weer hoor. Het is 7,50 duurder geworden, als je de prijs bekijkt inclusief service en porto kosten.
Goed, het is een hoop geld allemaal, maar je hoeft niet te gaan, weet je? Alles wordt duurder, ook Lowlands, elk jaar, deal with it. Het is het allemaal meer dan waard.
Wat het probleem van een e-ticket is begrijp ik ook niet. Je levert dat ding in bij de ingang, who cares wat voor kaartje je hebt?? Ik vind het alleen maar handig.
Ik hèb omgerekend. 2.20371quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die slaat ook nergens op want zo lijkt het net of de guldens sneller duurder werden. Voor een goede grafiek moet je ff omrekenen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Jezus, hebben jullie een plakboek ofzo? Bewaar je ook je kaartjes als je naar de bioscoop bent geweest?
nu je het zegtquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hèb omgerekend. 2.20371
En ik vind het wel duur. 7,50 is misschien niet zoveel geld, 150 wel. wéér duurder
vorige jaar was het inclusief servincekosten nog geen 140 euro.....quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef WalterSobchak het volgende:
Het jaarlijkse gezeur over de prijs begint weer hoor. Het is 7,50 duurder geworden, als je de prijs bekijkt inclusief service en porto kosten.
Goed, het is een hoop geld allemaal, maar je hoeft niet te gaan, weet je? Alles wordt duurder, ook Lowlands, elk jaar, deal with it. Het is het allemaal meer dan waard.
Wat het probleem van een e-ticket is begrijp ik ook niet. Je levert dat ding in bij de ingang, who cares wat voor kaartje je hebt?? Ik vind het alleen maar handig.
Vorig jaar waren de servicekosten bij online verkoop ¤4,60. Daar kwam nog 3,5% van het totale transactiebedrag bij waardoor je in totaal op ¤8,89 extra kosten bovenop de kale ticketprijs kwam. Verschil in totaal is dan 8,66 euro. Ook best. Komend weekend 4 biertjes minder drinken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorige jaar was het inclusief servincekosten nog geen 140 euro.....
132,50 + servicekosten (pak hem beet 4,50)= 138 euro. Nu dus 150 euro. Als de benzine zo hard duurder wordt moet je iedereen eens horen. Als gebaar vind ik dat de bierprijs minimaal gelijk moet blijven
Hoeveel kost zoiets?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:13 schreef conobram het volgende:
[..]
http://seconds.quechua.com/index.php5?lg=EN
Vanaf ongeveer 25 euro.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:45 schreef couleurs het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets?Die heb ik echt 1 nodig
3,5% extra kostenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:44 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de servicekosten bij online verkoop ¤4,60. Daar kwam nog 3,5% van het totale transactiebedrag bij waardoor je in totaal op ¤8,89 extra kosten bovenop de kale ticketprijs kwam. Verschil in totaal is dan 8,66 euro. Ook best. Komend weekend 4 biertjes minder drinken.
De stijging is dit jaar 7,50 euro, wat t.o.v. de afgelopen 2 jaar niks vreemds is. Alleen ziet het er nu ineens anders uit, nu ze de servicekosten, die sowieso te hoog zijn, erbij inbegrepen hebben, waardoor de stijging van een Vroege Vogel-kaart 17,50 lijkt, maar waar de vorige keer de servicekosten later bij kwamen.quote:2002: 101,- (excl. servicekosten)
2003: 107,50 (excl. servicekosten) stijging van 6,50
2004: 110,- euro(excl. servicekosten) stijging van 2,50
2005: 115 euro (excl. servicekosten) stijging van 5
2006: Vroege Vogels: 107, 50 (excl. servicekosten)
Normale ticketprijs: 117,50 (+ 7,- servicekosten) stijging van 2,50
2007: Vroege Vogels: 115,- (excl. servicekosten)
Normale ticketprijs: 125,- (+ 4,10 servicekosten) stijging van 7,50
2008: Vroege Vogels: 122,50 (+ 9,04 servicekosten)
Normale ticketprijs: 132,50 (+ 4,60 servicekosten) stijging van 7,50
2009: Vroege Vogels: 130,- (+ 10,- servicekosten)
Normale ticketprijs: 140 (+ 10,- servicekosten) stijging van 7,50
Vooral de zin: 'Als je voor betalen via iDeal en een E-ticket kiest dat je zelf uitprint, worden de servicekosten ¤10,- ' vind ik erg eng, want dit wijst erop dat als je een uitgeprint én opgestuurd kaartje wil hebben, dit duurder dan 10 euro servicekosten zijn. En de service die ze leveren, zie ik nog altijd niet, maar dat is een ander punt.quote:[size=18]Servicekosten en online verkoop / 3-2-2009[/size]
Vanaf dit jaar gaat de voorverkoop van Lowlands alleen online en telefonisch. Dit doen we om de steeds verder oprukkende, grootschalige zwarthandel en kaartenzwendel in te dammen. Dat is zowel in het belang van Lowlands zelf, maar nog meer voor de bezoeker (prijsopdrijving!). Vorig jaar werd trouwens al bijna 75% van alle Lowlands tickets online verkocht.
Vroeger werd een kaartprijs bepaald en daar bovenop kwamen de servicekosten. Vorig jaar waren de servicekosten bij online verkoop ¤4,60. Daar kwam nog 3,5% van het totale transactiebedrag bij waardoor je in totaal op ¤8,89 extra kosten bovenop de kale ticketprijs kwam.
Nu gaat de verkoop alleen online en telefonisch. De servicekosten betaal je voor de achterliggende techniek, handling, scanapparatuur en bemanning bij de ingang en het zwarthandel-proof maken. Als je voor betalen via iDeal en een E-ticket kiest dat je zelf uitprint, worden de servicekosten ¤10,-
De kaartprijs van de Vroege Vogel tickets in 2008 was ¤122,50 maar daar kwamen de servicekosten nog bij waardoor je op ¤131,54 kwam.
Dit jaar kost een Vroege Vogel ticket ¤140,- maar daar zit het tientje servicekosten dus al in!
De kale kaartprijs stijgt dit jaar van ¤122,50 naar ¤130,- en dat is ¤7,50,-
Hetzelfde geldt voor de normale tickets: deze waren in 2008 ¤132,50 exclusief servicekosten en zijn nu ¤150,- inclusief servicekosten.
De zwarthandel en kaartzwendel is goed georganiseerd om jou veel geld afhandig te maken. Koop daarom nooit tickets buiten de officiële voorverkoopkanalen om:
Lowlands.nl
Livenation.nl
0900 – 1010 2020 (45cpm)
Ticketsite van Eventim
De kaartverkoop start vanaf zaterdag 7 februari 10:00u
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Dat vind ik sowieso krom, servicekosten voor een e-ticket.
quote:De servicekosten betaal je voor de achterliggende techniek, handling, scanapparatuur en bemanning bij de ingang en het zwarthandel-proof maken. Als je voor betalen via iDeal en een E-ticket kiest dat je zelf uitprint, worden de servicekosten ¤10,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |