Ik heb even gecheckt op m'n kaartje: 132,50 inderdaad, + 4,60 servicekosten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
132,30? Vaag bedrag, was het niet gewoon 132,50? Vroege vogel was 122,50 in ieder geval
Nou dat weet je nooit, sinds 2005 is het elk jaar duurder geworden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het wordt waarschijnlijk gewoon weer 122,50 (VroegeVogel) en 132,50.
Morgen komen we het waarschijnlijk te weten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou dat weet je nooit, sinds 2005 is het elk jaar duurder geworden.
Onee klopt niet wat ik zeg, in 2006 was het weer goedkoper dan in 2005.Nou goed, ik hoop in ieder geval dat het niet duurder wordt, want de muntjes zullen vast wel weer duurder worden.
Haha inderdaad. Hoeveel waren de muntjes afgelopen jaar ook alweer, 2.20? Volgens mij waren ze de eerste keer dat ik ging (2005) 2 of minder.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef MadGuy het volgende:
De muntjes niet, en die vrees ik eigenlijk nog meer dan de kaartjes.Dat bedrag ben ik alweer vergeten als het eenmaal zover is.
2.30.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Hoeveel waren de muntjes afgelopen jaar ook alweer, 2.20? Volgens mij waren ze de eerste keer dat ik ging (2005) 2 of minder.
in 2002 was het volgens mij 1,75..... dus als ik goed reken tot en met vorig jaar 31% stijgingquote:
quote:* Arctic Monkeys
* Basement Jaxx
* Booka Shade
* Bronx, the
* Dananananaykroyd
* Franz Ferdinand
* Korn
* Marujah
* Maximo Park
* Morcheeba
* Nick Cave
* Prodigy, the
* Royksopp
* Satyricon
http://www.rockblog.nl/festivals/lowlands-2009
Ik heb gewoon de eenheden uit de OP gebruikt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef MadGuy het volgende:
Stomme grafiek dan. Je moet de eenheden wel gelijk houden.
En rekening houden met de koopkracht en de inflatiequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik wou net zeggen, guldens en euro's lopen nogal door elkaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef MadGuy het volgende:
Vind er niet veel interessants tussen staan eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog even wat geruchten, waar ze vandaan komen: geen idee.
[..]
Niet veel boeiends.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef Dupje het volgende:
Omg t gaat hard hier!
Iemand een samenvatting van de belangrijke dingen van eerste 3 pagina's? Ja ik ben lui.
http://www.lowlands.nl/news.php?page=431quote:KLEIN, MAAR GROOT IN DADEN / 4-2-2009
Ja hoor, het is bijna zover. Morgen gaan we namelijk weer beginnen met het spuien van de eerste Lowlandsnamen, maar vanavond geven we jullie nog even snel een voorproefje op morgen. 3FM-vriend Jordy van Loon (bekend van Verliefdheid) gaat namelijk op vrijdagavond de Alpha plat spelen met een paar nieuwe liedjes van hem.
Luister morgenvroeg tussen 8:00 en 9:00 naar 3FM voor de rest van de eerste lichting namen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/news.php?page=431
O MIJN GOD!![]()
en die slaat ook nergens op want zo lijkt het net of de guldens sneller duurder werden. Voor een goede grafiek moet je ff omrekenenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb de grafiek even aangepast:
[ afbeelding ]
Het bovenste is in guldens, het onderste in euro's (duh)
Grapjas.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/news.php?page=431
O MIJN GOD!![]()
Die onderste lijn is volgens mij al omgerekend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die slaat ook nergens op want zo lijkt het net of de guldens sneller duurder werden. Voor een goede grafiek moet je ff omrekenen
Tijd voor een brilletje geloof ik. Dat is een prima grafiek.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die slaat ook nergens op want zo lijkt het net of de guldens sneller duurder werden. Voor een goede grafiek moet je ff omrekenen
maar het zegt niks over hoe hard het stijgt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor een brilletje geloof ik. Dat is een prima grafiek.
Het gaat erom dát het stijgt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar het zegt niks over hoe hard het stijgt.
daar heb je natuurlijk geen grafiek voor nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |