voorlopig nog een dweil, veel slapen overdagquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:43 schreef Cageon het volgende:
damn dat sucked zeg, beterschap man!
Ziekebezoek dit weekend?
toch nicequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef Cageon het volgende:
check mijn pimpende auto van de zaak
[ afbeelding ]
Note: foto van een gelijke auto
stuurt slechter dan een TLR kan ik je vertellenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch nicevd zaak is altijd OK
quote:
een slopelquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef Cageon het volgende:
check mijn pimpende auto van de zaak
[ afbeelding ]
flans mij er eens tussenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:04 schreef bvvt het volgende:
Ah, de OP aangepast met aangepast ledenplaatje
Tanden, breek.quote:
Yeah, weer 5 meter file d'rbijquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef Cageon het volgende:
check mijn pimpende auto van de zaak![]()
Begreep sowieso al niet waarom die er nog steeds stondquote:
Picsquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef BazzieK het volgende:
Triumph is binnen bij de dealer.Nu nog mooier weer.
het is droogquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
flans mij er eens tussen
dat dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef Wifebeater het volgende:
Begreep sowieso al niet waarom die er nog steeds stond![]()
OPtekst lees ik niet eens meer maar daar zal ook wel niks meer van kloppen
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef BazzieK het volgende:
Paar bussen tectylquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Jim.Beam het volgende:
Geslaagd![]()
Wil er natuurlijk mee gaan rijden, heeft het dan nut hem lekker in te waxen tegen de pekel?
feliquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Jim.Beam het volgende:
Geslaagd![]()
Wil er natuurlijk mee gaan rijden, heeft het dan nut hem lekker in te waxen tegen de pekel?
Pekel laten zitten na de rit zorgt er voor dat het zout echt kan gaan inwerken op het blanke metaal of lak lagen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Jim.Beam het volgende:
Geslaagd![]()
Niks aan doen, je legt 'm binnen niet al te lange tijd toch netjes in de berm, daarna gaan moddenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Jim.Beam het volgende:
Geslaagd![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:35 schreef Wifebeater het volgende:
OP pics![]()
Pp look-a-like @ #12
Rib-i gangster @ #15 incl. fictief-spierbal-vergrotende-armhouding bekend onder Hyves jongeren*
[..]
Niks aan doen, je legt 'm binnen niet al te lange tijd toch netjes in de berm, daarna gaan modden
* Ref. Roderick2085 [ afbeelding ]
genoeg materiaal voorhandenquote:
quote:Pp look-a-like @ #12
Rib-i gangster @ #15 incl. fictief-spierbal-vergrotende-armhouding bekend onder Hyves jongeren*
dé tijdenquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik geef toe dat ik niet vaak bijna nooit
poets, maar ik rij dan ook niet veel
En modden, tja, is nog zoveel wat ik zou willen doenalleen geen geld
Vroegâh, toen er nog hart voor de club was en OP's geüpdate werdenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
genoeg materiaal voorhandenkan wel een deel 2 maken dus ook excl. poserpix
![]()
probbigquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef Wifebeater het volgende:
Vroegâh, toen er nog hart voor de club was en OP's geüpdate werden
Eigenlijk klopt mijn reactie niet helemaal met jou postquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Hoewel je mijn post verkeerd hebt gelezen, klopt ie toch
Dat krijg je he, als de dictator ineens verdwijnt zonder goede opvolger achter te latenquote:
vroegâh was het als vanzelfsprekend dat groenen de OP onderhoudenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat krijg je he, als de dictator ineens verdwijnt zonder goede opvolger achter te laten
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:35 schreef Wifebeater het volgende:
OP pics![]()
Pp look-a-like @ #12
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Heee een old skool topique. Alleen jammer van die kale. En de slechte lichtval.![]()
Wilde nog wat quoten uit het vorige deeltje, maar laat maar.![]()
Anyway......
de beste meet ooit als ik het me goed herinner, leverde beste ploatekes opquote:
Ik denk dat ie ons liever kwijt dan rijk wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de beste meet ooit als ik het me goed herinner, leverde beste ploatekes op
Zo lijk het wel alsof ik achterop zat en eraf aan het vallen benquote:
oa dat maakte het de beste meet ooitquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:06 schreef Wifebeater het volgende:
Ik denk dat ie ons liever kwijt dan rijk was
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:11 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Zo lijk het wel alsof ik achterop zat en eraf aan het vallen ben
Probeer nog houvast te krijgen aan de achterkant maar ga face-first richting de straatstenen
Het was ook nog goed heet die dagquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:11 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Zo lijk het wel alsof ik achterop zat en eraf aan het vallen ben
Probeer nog houvast te krijgen aan de achterkant maar ga face-first richting de straatstenen
Nee,ze kan niet tegen al die kouquote:
moet ie toch eerst een motor hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denk bij www.vancranenbroek.nl
Je hebt toch een i-phone. Dan kan je elk gebied van de website vergrotenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:55 schreef stinkie het volgende:
scherm is te klein omdat te kunnen lezen
powerplustoolsquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welke heb je eik gekochtpix?
Tijdens het schrijven van die post sneeuwde het heftig in Braboland, ik moet richting Den Haag begrijp ik?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef BazzieK het volgende:
Komen volgende week als het hok wordt afgeleverd.
nice beidenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou morgen eindelijk mijn Power om de voorvelgDeeptone maakt zon liev geluidje
Wordt wel weer eens tijd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
nice beidenmaar es meeten dan maar ehh
klinkt iig niet als een brommertquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
had bij een autozaak 2 verloopstukken gekocht... mja boel moet nog vast gelast, en dan zit de demper "goed"Nu is hij 90 graden gekanteld
maar ik MOEST het geluidje even horen
![]()
[ link | afbeelding ]
doe maar niet, dan kan ik het niet meer bijhoudenquote:
Denied, niet doenquote:* Bekijk Mijn Motor-Forum
* Bekijk onderwerpen
* Bezoek homepage
Reg. datum:
09 mei. 2003
nogsteeds tekoop
motor valt soms uit zijn tweede versnelling verder goed. 3000 euro vaste prijs.
evt nieuwe versnelling 500 euro meer.
zal wel iets meer materiaal voor nodig zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef Cageon het volgende:
doe maar niet, dan kan ik het niet meer bijhouden
oopsquote:
Geen teller.. 26.000 denktíe. Denied.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef -XX- het volgende:
Wat een heerlijke geiten foto's allemaal!
denktiequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:17 schreef Worldbeater het volgende:
Geen teller.. 26.000 denktíe. Denied.![]()
Opeens weet je het.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denktiegeweldig verkoopargument
heb niet verder gekeken, dat is duidelijk
opvolger gaat wel zoiets worden
* naked bike...tjek
* sportief karakter...tjek![]()
* vermogen...tjek![]()
* stanna geschikt...tjek
ben benieuwd wat t gaat worden dan!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denktiegeweldig verkoopargument
heb niet verder gekeken, dat is duidelijk
opvolger gaat wel zoiets worden
* naked bike...tjek
* sportief karakter...tjek![]()
* vermogen...tjek![]()
* stanna geschikt...tjek
I'll beat you!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of zoiets uiteraard![]()
mag na 2 hele kms al weg [ afbeelding ]
Dat ja... staat niet voor niks Buy Epson Ink bijquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:55 schreef Cageon het volgende:
moet je ook niet cheap-ass hervulde cartridges kopen. Nederlander.
idd gehilight en wel! Dat noemen ze feedforward!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat ja... staat niet voor niks Buy Epson Ink bij
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:55 schreef Cageon het volgende:
moet je ook niet cheap-ass hervulde cartridges kopen. Nederlander.
Hoeresloereee!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:06 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat ja... staat niet voor niks Buy Epson Ink bij
Same shit, daarnaast zitten er wel is gare tussen. GEwoon terug gaan en nieuwe vragen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Hoeresloereee!!!![]()
Is geen hervulling, maar el cheapo uit China. Met chip on board.![]()
Doe het al jaren bij deze firma, heb nu alleen een nieuwe printer..
Heb alles gedaan, serienummer ingevuld..
[ afbeelding ]
En 3x magenta.
[ afbeelding ]
Dacht even dat ik te wild was met de doosjes openen, maar kwam toch uit het cyaan doosje.
Moet je ook geen inkt bestellen bij mensen die kleurenblind zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Hoeresloereee!!!![]()
Is geen hervulling, maar el cheapo uit China. Met chip on board.![]()
Doe het al jaren bij deze firma, heb nu alleen een nieuwe printer..
Heb alles gedaan, serienummer ingevuld..
[ afbeelding ]
En 3x magenta.
[ afbeelding ]
Dacht even dat ik te wild was met de doosjes openen, maar kwam toch uit het cyaan doosje.
Internetbestelling.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:18 schreef Cageon het volgende:
Same shit, daarnaast zitten er wel is gare tussen. GEwoon terug gaan en nieuwe vragen.
Krijg je die niet, dan nieuwe eisen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:19 schreef Roderick2085 het volgende:
Moet je ook geen inkt bestellen bij mensen die kleurenblind zijn![]()
quote:Scherpe prijzen
· Levering op rekening (met acceptgiro)
· Supersnelle levering (24 uurs)
· Zeer ruim assortiment en grote voorraad
· 14 dagen de tijd om te betalen
· Perfecte service
· Duidelijkheid (onze prijzen zijn bijv. wel incl. btw)
· Overzichtelijke site met veel informatie
· Deskundig advies
· Goede garantieafhandeling
Morgen ga ik dit bevestigen of ontkennen.quote:Beste Webwinkel 2008
123inkt.nl is winnaar van de publieksprijs in de categorie computer hard- & software bij de Nationale Thuiswinkel Awards. Eindcijfer: 8,06
Moet je zoiets kopenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.. worden er twee van de vier cartridges niet herkend.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:33 schreef Cageon het volgende:
ben benieuwd wat t gaat worden dan!
niet dat t wat uitmaakt volgens mij wat betreft t sturen van jou![]()
opm van fighter (racer) naar bandit (toer) sloeg ook nergens op![]()
Cartridges kosten idd maar 7 euro, hebben een chip die moeilijk te resetten is etc.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:47 schreef rib-1 het volgende:
Bovenstaand is trouwens ook niet waarIk koop een nieuwe printer
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
..een toer sportievere eigenschappen willen geven werkt iig niet
voor mijn zirkwie en stanna ambities mss toch wat te zwaarlijvigquote:
die duo die daar rustig aan het toeren isquote:
Meer sport dan toer, maar een compromis is het zeker. Anders verkocht het ding niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor mijn zirkwie en stanna ambities mss toch wat te zwaarlijvigmaar heb er totaal nog niet mee gereden
hoe zit het eik met de grondspeling&vering van die dingenis dat een compromis of toch meer sportief?
compromis rijd ik nu ook opquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Meer sport dan toer, maar een compromis is het zeker. Anders verkocht het ding niet.![]()
ZX10R is meer circuit, maar een gemiddelde 600 is daar toch nog steeds beter thuis.
GSX-R750 vanaf model K5 een mooi compromis tussen minibike en brute power.
Ik kwam vanmiddag per ongeluk buiten en idd was gewoon "warm"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
anders is het 9 gradenlekker temperatuurtje
mooie &*^*#$ dat ik nog thuis zit
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:52 schreef bvvt het volgende:
lekker op de fiets - zonder handschoenen.
Kan je ook aan WP vragenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe zit het eik met de grondspeling&vering van die dingenis dat een compromis of toch meer sportief?
die kan alleen maar vertellen over die uberganz geile CB1 of watissut wat ie bij 3 liter olie heeft gekregen van zijn vaste motorboerquote:
het begin is erquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:04 schreef Cageon het volgende:
Kiek m goan, al circuitdagen geboekt en al.![]()
Door die sneeuwsporen krijg ik het idee dat de auto zo is geparkeerdquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:14 schreef Den_Haag het volgende:
top foto's!
Hier eentje van mijn vervangende auto
Ik was aan het zoeken naar een foto van de gecrashte ZX-12R van WP kom ik dit tegen:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die kan alleen maar vertellen over die uberganz geile CB1 of watissut wat ie bij 3 liter olie heeft gekregen van zijn vaste motorboer
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, migraine is toch vaak ontzettend irritante hoofdpijn? Ik heb dat vroegah weleens gehad in de vorm van langzaam aan vlekken voor de ogen zien en vervolgens na een uur geen vlekken meer, maar wel knallende hoofdpijn. Maar daar heb ik niet vaker last van gehad dan een paar keer in een jaar, een jaar of vijf geleden.
Nee, dit voel meer alsof er een soort van osmose plaatsvind door een paar bloedvaten bij het linkeroog, echt vaag.Het is niet pijnlijk, het is niet irritant, maar er is wel echt "een gevoel"
Magoed, ik dacht misschien zit daar 1 of andere hypofysekwab die de endorfine in de te veel aangevoerde chocola snel gaat uitscheiden.
Ik ga er maar weer op letten, maar tot nu toe nog niet de neiging gehad om weer een paar honderd gram chocola weg te werken.![]()
![]()
Ik zal het eens ter sprake brengen als ik een keer een bioloog, arts of wetenschaper tegenkom ofzoZal vast te maken hebben met al het spul wat in choclade zit.
Er is in ieder geval genoeg te vinden op het net.
[..]
quote:Bas //Jiu Jitsu is tof en auw \ zegt:
mijn manderijn ruikt naar terpentine
Bas //Jiu Jitsu is tof en auw \ zegt:
kenker er komen zelfs walmen van mijn manderijntje af
Bas //Jiu Jitsu is tof en auw \ zegt:
hij smaakt echt fucking raar
Dat is in iedergeval beter en sneller dan deze/.........quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:44 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Door die sneeuwsporen krijg ik het idee dat de auto zo is geparkeerd
Kweets, t is verslavend.quote:
Daar ging ik al wel van uitquote:als jij zin hebt om een keer mee te gaan, altijd plaats
F650 dacht ik de laatste keer. CB400 was van de zomer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die kan alleen maar vertellen over die uberganz geile CB1 of watissut wat ie bij 3 liter olie heeft gekregen van zijn vaste motorboer
quote:
De motor is bijna klaar.quote:Phatzak schreef op 13 februari 2008 @ 12:23:
Ik groet sowieso niets onder de 1200CC. Beetje kansloos dat volk daaronder.
Een jaar geleden.quote:Phatzak schreef op 22 januari 2008 @ 14:25:
De mannen die aan mijn motor werken hebben overal wel een adresje voor. Dus volgens mij heb ik daar geen invloed op waar het gespoten gaat worden.Volgens mij is de boel nu eindelijk bijna klaar -behalve het spuiten dan- maar zou wel weer graag willen rijden eigenlijk
![]()
Zelfs WP niet.quote:Phatzak schreef op 15 augustus 2008 @ 14:25:
Die ramair covers inderdaad, erg mooi om dat gat op te vullen!Die ga ik als eerst bestellen om te kijken hoe de levering is van die Duitsers
![]()
Wheelie's heb ik inderdaad veel op mijn ZX-6R gedaan, met die kooi. Maar dat was meer een stunt/rag/alles bike.. toen wilde ik nog erg veel![]()
Die 12 gaat erg makkelijk de lucht in, maar omdat je ook zeer voorzichtig met het gas om moet gaan heb ik het ook nog niet geoefend.
Dat is een zorg voor later
quote:
uiteraardquote:Daar ging ik al wel van uit![]()
Wil dolgraag, maargoed eerst maar is zien dat ik een race kan rijden![]()
* Cageon Pirelli Diablo SuperCorsa's kopen, ja of nee?
ja sundequote:
hij had em maar netquote:Zelfs WP niet.
Opstappen en wegrijden dacht ik voor die klasbakken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij had em maar netkwestie van tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rondje klaverbladen met WP op zen 12R viel ook een beetje tegenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
Opstappen en wegrijden dacht ik voor die klasbakken.![]()
quote:OPM, ik denk dat een electrische bike wel aansluit bij je koppelbehoefte.![]()
[ afbeelding ]
De nieuwe KTM die in 2010 verwacht wordt.
tis net aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o das een koopje
![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:17 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken naar een foto van de gecrashte ZX-12R van WP kom ik dit tegen:
[..]Ik mis zijn posts
Moet ik ook net aan denken, snelgas, of was dat Hiesj.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rondje klaverbladen met WP op zen 12R viel ook een beetje tegenmaar er zat ook nog es snelgas op toch
![]()
Heb alleen deze crash nog in m'n photobucket staanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:17 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken naar een foto van de gecrashte ZX-12R van WP kom ik dit tegen:
Dat is toch juist het hele ideequote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet ik ook net aan denken, snelgas, of was dat Hiesj.
Wat je er mee moet.. ding klimt al als een gek in toeren.
Althans, met mijn rijstijl niets.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:11 schreef Wifebeater het volgende:
Dat is toch juist het hele ideeADHD stijl over de weg [
OPM begrijpt het wel
duidelijk van vóór mijn tijdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef Wifebeater het volgende:
Verder kwam ik ook nog onze eerste meet in 1812 tegen
quote:En verders...
het is behelpen met een GSAquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:27 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet veel meer <stokoude man.gif> , maar ze hebben wel geleefd.
Geen idee, tijdens de meet volgde ik gewoon de alcoholwalmquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
Wie van die twee in het midden is nou eigenlijk Hollander.![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het is behelpen met een GSA [ afbeelding ]
Dat is Lars.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jupquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Maakt niet uit wat je hebt, maar hoe je er mee rijdt.
doelt op..quote:Als je er niet eens het circuit mee op durft.![]()
Een lul van een meter en hele grote mond in verhouding tot het soortelijk gewicht.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:00 schreef Cageon het volgende:
dan vraag je je toch af wat zon leuk mokkeltje (? lijkt erop iig) met zon dweep moet
Dan mag je toch is uitleggen hoe je daar achter bent gekomenquote:
Hoog risico werk voor amper een modaal salaris bedoel je?quote:Bovendien informant bij de politie, buitengewone gaven zoals een heel topic foutloos in 2 min kunnen lezen..
.. etc, etc.
Je had er bij moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:09 schreef Cageon het volgende:
Dan mag je toch is uitleggen hoe je daar achter bent gekomen
Allemaal bla bla that is.quote:Hoog risico werk voor amper een modaal salaris bedoel je?
Kenker, wie zijn die gastenquote:
D'ohquote:[..]
doelt op..
Correctiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:00 schreef Cageon het volgende:
dan vraag je je toch af wat zon leuk mokkeltje (? lijkt erop iig) met zon dweep moet moest
Op dreefquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:16 schreef Wifebeater het volgende: [..]![]()
Ik heb het even niet in huis.quote:Jammer dat het nog een beetje vroeg is voor chips en bier cola energy drink
Die coupequote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
Wie van die twee in het midden is nou eigenlijk Hollander.![]()
Voor wie downoad jij die Jazzquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En later eens even testen.![]()
http://www.verweijweb.nl/nederland.htm
Moet het niet info-mand zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een lul van een meter en hele grote mond in verhouding tot het soortelijk gewicht.![]()
Bovendien informant bij de politie, buitengewone gaven zoals een heel topic foutloos in 2 min kunnen lezen..
.. etc, etc.
Pozen met je mobiel ....quote:
Maar er niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:55 schreef stinkie het volgende:
scherm is te klein omdat te kunnen lezen
SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Opstappen en wegrijden dacht ik voor die klasbakken.![]()
OPM, ik denk dat een electrische bike wel aansluit bij je koppelbehoefte.![]()
[ afbeelding ]
De nieuwe KTM die in 2010 verwacht wordt.
Link!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind alleen maar een een enduro![]()
http://hellforleathermaga(...)electric-enduro.html
voor de start van je carriere heb jij al 1 fanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:30 schreef Cageon het volgende:
en als je als fan mee gaat is t helemaal cheap
Vast al een poosje geleden..., maar wie was daar op zijn plaat gegaan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Heb alleen deze crash nog in m'n photobucket staan [ afbeelding ]
http://www.motormeuk.nl/b(...)sche-motorfiets.htmlquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Link!![]()
Ik vind alleen maar een een enduro![]()
http://hellforleathermaga(...)electric-enduro.html
Er stond eerst mapsource Germany.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Voor wie downoad jij die JazzOf ben je van je metal geloof afgestapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze' vriendin.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor de start van je carriere heb jij al 1 fan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:08 schreef -XX- het volgende:
Vast al een poosje geleden..., maar wie was daar op zijn plaat gegaan?
Dat is WP op de foto.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:15 schreef -XX- het volgende:
Wp?
Ow wacht...die staat er naast. Of dat is zijn broeder!!!
Dat was Mercyquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vast al een poosje geleden..., maar wie was daar op zijn plaat gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... verplichte firmware update voor de GPS.. gratis.![]()
![]()
![]()
.. herstart GPS..
Alle naw gegeven afstaan.![]()
En snel een andere update pakken.
quote:nüMaps Guarantee
Hartelijk dank voor het registreren van uw product.
Our records indicate the device below is eligible for a free map update through our nüMaps Guarantee program. Follow the screen prompts to take advantage of this special offer today.
Apparaat: nüvi® 510
Serienummer: 1B9004309
Kaartupdate: City Navigator® Europe NT 2009.1 Map Update
Vervaldatum: Gratis update bijna verlopen 7-apr-2009 *
*U hebt 59 dagen de tijd om te profiteren van deze gratis kaartupdate. Na 59 dagen kunt u deze kaartupdate aanschaffen bij onze onlinewinkel.
Voor klanten buiten de Verenigde Staten en de EU kunnen extra toeslagen en belastingen in rekening worden gebracht.
Toen lag ik volgens mij nog in de wieg.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat was Mercy
En die heeft ook nog een tijdje in het ziekenhuis mogen vertoeven.
dat zou goed mogelijk zijn ja...quote:Op zondag 8 februari 2009 09:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Toen lag ik volgens mij nog in de wieg.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb het even niet in huis.![]()
![]()
Kom het even langsbrengen, want ik kan niet weg.
Ben nu te laat zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nieuwe adres nog niet
En het sneeuwt nu
Ben op tijd binnen
![]()
mjeh, blijkt dat je daar een afgrond in kan rijden of een gebouw. Als je dr af knaltquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor de start van je carriere heb jij al 1 fan![]()
zeker leuk baantje![]()
en maar
7 uur rijden..
Gebouw staat onderin de fotoquote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
mjeh, blijkt dat je daar een afgrond in kan rijden of een gebouw. Als je dr af knalt![]()
Kan ik dus niet zo heel duidelijk zien op die foto's
fair enough, dacht eigenlijk dat er wel een beetje runoff was. Maar als dat gras is zal t weinig uitmaken.quote:
Kawa ER-5, was een leenmotor van een dealer toen pimb's bike in onderhoud wasquote:Op zondag 8 februari 2009 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kan ff die laatste moto in het rijtje niet plaatsen
moto uitlenen aan een mocro..quote:Op zondag 8 februari 2009 14:36 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Kawa ER-5, was een leenmotor van een dealer toen pimb's bike in onderhoud was( [ afbeelding ] )
Die leipe mocro flavour.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moto uitlenen aan een mocro..hadden ze kunnen weten
dat draaien
blijft goed
net als die bounching donut + muziekje [ afbeelding ]
Pimpkleurtje. Gelijk doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:21 schreef stinkie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/227340639
past dat op de 1000? Zou wel een mooie cheap oplossing voor mijn ratbikezijn
Het is winter denk ik.quote:vorig jaar stond mp vol met 1000 onderdelen-O-
Ik kon niet reageren, moest net het veld ruimen achter de lappie, en niet met zachte hand.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:24 schreef Cageon het volgende:
Zo, garage ff ontdaan van alle tering bende die er rond slingerde
(Stond geen prullenbak, alles ging dus gewoon de vloer op, met het motto "Ik veeg binnekort wel ff", niet dus)
Wat zijn die 2 fietsen toch mooi![]()
Ik mis het zicht van die twee kontjes die mee aanstaren vanuit de tuin hoewel, 1 was een Alp, dat was meer een reetquote:Op zondag 8 februari 2009 16:24 schreef Cageon het volgende:
Zo, garage ff ontdaan van alle tering bende die er rond slingerde
(Stond geen prullenbak, alles ging dus gewoon de vloer op, met het motto "Ik veeg binnekort wel ff", niet dus)
Wat zijn die 2 fietsen toch mooi![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik mis het zicht van die twee kontjes die mee aanstaren vanuit de tuin hoewel, 1 was een Alp, dat was meer een reet
Ach, je kan er altijd na twee jaar weer eentje terugkopen.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:01 schreef Cageon het volgende:
![]()
![]()
@WB yea, mooi werk![]()
* Cageon begint zwaaaar te twijfelen of die zijn TLR niet moet houden.
again, pricelessquote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
Die leipe mocro flavour.![]()
Net als bij meetings met Raus, ik geef alleen de eerste keer een hand, daarna nooit meer.![]()
kanquote:Op zondag 8 februari 2009 19:01 schreef Cageon het volgende:
* Cageon begint zwaaaar te twijfelen of die zijn TLR niet moet houden.
zoals elk weekend een dijkritjes reunie??quote:Op zondag 8 februari 2009 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kanvoor speciale gebeurtenissen bijv.
[ afbeelding ]
nou... weten we dat ook weer...quote:Op zondag 8 februari 2009 21:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, komen ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo lijkt het me wel veilig![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hoe blij ik met mijn power ben![]()
[ afbeelding ]
Ja mega schaamranden...band zit er net 1 dag op, en hele weekend met men meisje achterop gereden
Demper wordt nog in de juiste hoek en plek vast gelast, maar zo pastte hij met verloopstukken al. Tis maar dat ik eventjes kon rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ex-circuitbandjes van mijzelf op de TLR gooien.
Die bandjes zijn de grootste kostenpost (en de benzine) voor de TLR
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef Cageon het volgende:
nou... weten we dat ook weer...
ze is blond![]()
![]()
![]()
haal dat is uit mijn quote en zet t in je reply nu is t alleen maar ongeloofwaardig.quote:
ze is van origine ook blond, maar nu nog lichterquote:Op zondag 8 februari 2009 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
Het is dan gelukkig wel een fake blonde.![]()
Maar leuke pics, en chickie helemaal in pak.![]()
Binnenkort in leer.
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ze is van origine ook blond, maar nu nog lichterJa ze was zelf al aan het kijken naar een leren pak, maar tot die tijd kan ze gewoon in mijn textiel
Ik vind het nu helemaal niet te koud voor leer
Krijg er zelfs een sexy kontje in
!
DOH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat het woord over aan een onafhankelijke partijquote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net als bij meetings met Raus, ik geef alleen de eerste keer een hand, daarna nooit meer.![]()
bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef Cageon het volgende:
zoals elk weekend een dijkritjes reunie??![]()
![]()
![]()
Oh noes, ben je ook al zo'n kentekenafplakf4g gewordenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kanvoor speciale gebeurtenissen bijv.
werd daar toch wel dringend verzocht/aangeradenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef Wifebeater het volgende:
Oh noes, ben je ook al zo'n kentekenafplakf4g geworden
yup nog steeds ziekquote:Nog steeds ziekOf stiekem verkapte arbeidstijdverkorting autobranche
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:24 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Ik laat het woord over aan een onafhankelijke partij
[ afbeelding ]
Je moet niet van die wisselende contacten hebben. Ik ben al tien jaar niet ziek geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yup nog steeds ziekduurt veel te lang
atv nvt hier
je moet wat als vrijgezelquote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
Je moet niet van die wisselende contacten hebben. Ik ben al tien jaar niet ziek geweest.![]()
Lijkt wel een scooter buddyquote:Op maandag 9 februari 2009 14:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je moet wat als vrijgezel![]()
toch geen verkeerd freemorigineel verouderd ja, en zo best lomp met die phatass
verder aardige basis
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:24 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Ik laat het woord over aan een onafhankelijke partij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:04 schreef Den_Haag het volgende:
heel rustig......rest aan het rijden?Ik denk heel intensief aan rijden, meer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, en ik hoop dat remschijven gratis wordenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
ah, jij ook al hopende op een scherpe daling van de remschijf prijzen.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik denk heel intensief aan rijden, meer niet.
Oja, en ik hoop dat remschijven gratis worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.motor-forum.nl(...)frica-Twin-92-1.html
Wij moeten in iedergeval over de kleur de keuze maken aangezien hij daar zelf wel wat moeite mee kan hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:29 schreef Cageon het volgende:
ziet er wel netjes uit en de kleur vind ik ook wel bij rib passen!
zo, dus je hebt wel een heel uur gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef Den_Haag het volgende:
Om 9 vertrokken voor een bespreking om half 11 in Amersgoort. daar om half 12 klaar. was om half 3 terug in huis. blij dat ik niet daarna nog naar kantoor ben gegaan
niet slecht voor een 2pitterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
Fighter voor die zieke gast.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Basis een TL1000S.![]()
![]()
Que?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
GR goes crazy in EUR had ik nog niet gezienmet onboard cam op de Ringh is de hele baan goed te zien
![]()
echt voorbij die Gixxer rechts kwam ie trouwens niet..
[ afbeelding ]
Vast een stiekeme voorrijder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
GR goes crazy in EUR had ik nog niet gezienmet onboard cam op de Ringh is de hele baan goed te zien
![]()
echt voorbij die Gixxer rechts kwam ie trouwens niet..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet slecht voor een 2pitterblijft lastig he echt mooie stuurkuipjes te vinden
Krijg sars, dan kom ik dus hooguit 1 race aan rijden toe.quote:Mbt ZAC dit seizoen
3. Je kunt voor 1 of meerdere (dus ook alle) wedstrijden inschrijven. Het bedrag moet bij inschrijving voldaan worden.
quote:
kost dat dan per wedstrijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Krijg sars, dan kom ik dus hooguit 1 race aan rijden toe.![]()
![]()
kan natuurlijk naar Lenen.nl gaanDAAAACHT HET NIET
![]()
ah deze zieke gastquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Vast een stiekeme voorrijder.![]()
Streetfighter was trouwens voor jou.
Ja zonder fiets zeker, sletquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
het weer in spanje nu zo'n 13-18 gradenbeter dan hier
volgende week donderdag dagje of 10 die kant op
175 euries gok ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kost dat dan per wedstrijd
neuh hoor wel met fiets, maar dan actual een fietsquote:
dat is genoeg jaquote:175 euries gok ik
poserquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef Cageon het volgende:
In deze donkere tijden...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ook leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuh hoor wel met fiets, maar dan actual een fietsws wel een dagje zon ding huren
![]()
[ afbeelding ]
dat is teveul jawohl.quote:[..]
dat is genoeg ja
zou een Dember down haalbaar zijn?quote:
GR kennen we natuurlijk, meeten we altijd bij de MAC.quote:
Pa zoon momentje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:23 schreef Cageon het volgende:
* Cageon is ff billiarten met Cageon Sr.
scoolquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef Cageon het volgende:
ook leuk![]()
Herinner me/ons hier er nog ff aan voor je weg gaat. Kunnen we je veel plezier wensen
zou t haalbaar zijnquote:dat is teveul jawohl.
Maar is ff met wat (bekende) bedrijven praten of ze het niet kunnen lenen als sponsoring ofzo![]()
Moet toch ergens beginnen en heb geen zin om de KNMV CUP Clicentie races te rijden voor dat geld / rijtijd.
lijkt mij welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef Cageon het volgende:
zou een Dember down haalbaar zijn?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
GR kennen we natuurlijk, meeten we altijd bij de MAC.![]()
Maar die blauwtand niet. Dus ik denk dat die het zirkwie even voorgereden heeft.![]()
Op onbekend terrein toch een beetje MAXchicken die GR.
k heb em al gehad, vriendin achterop + drempel + vaartjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
zou een Dember down haalbaar zijn?
Ik ken het niet.quote:
Ik zit alleen maar aan dat irritante lange rechte stuk te denken dat jij er tussenuit kneep.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:kan
maar is mooi om de baan weer te zien
je denkt dat je hem aardig kent na 25+ rondjes maar telkens weer..oja die bocht kwam ook nog
zin an![]()
![]()
Die billetjes achterop zijn ook te goed voor je aerdynamica.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
k heb em al gehad, vriendin achterop + drempel + vaartje
Oja... Goost Raaaidurquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ah deze zieke gast
GR kenneh we toch wel
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit alleen maar aan dat irritante lange rechte stuk te denken dat jij er tussenuit kneep.![]()
![]()
![]()
niet? heb aardig wat van mijn slider achter gelaten daroquote:Maar dan nog zie ik me niet knee downen op de ring.
Al die gillende koekblikken die de baan wel kunnen dromen.
met een juiste demperhoek was het niet gebeurdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
oja, ik was even vergeten dat de boel nog op zijn plek gelast moet wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met een juiste demperhoek was het niet gebeurd
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oja, ik was even vergeten dat de boel nog op zijn plek gelast moet worden
k vond nog een fotootje
dat noem jij safe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt niet een je kneesliders op ... Nu ben je zwanger
![]()
et stond nog wel in een spoilerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:07 schreef Geerd het volgende:
Doe is ff normaal man hou die foto's is even prive jah.
En mijn oordoppen had ik ook al niet inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dat noem jij safe?Je hebt niet een je kneesliders op ... Nu ben je zwanger
Groote kans dat er morgen een stok uit je aars groeitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
et stond nog wel in een spoiler![]()
[..]
En mijn oordoppen had ik ook al niet in
I like!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
Fighter voor die zieke gast.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Basis een TL1000S.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:57 schreef Den_Haag het volgende:
echt voor Rib,Honda is een No GoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.motor-forum.nl(...)frica-Twin-92-1.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote kans dat er morgen een stok uit je aars groeitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Groote kans dat er morgen een stok uit je aars groeid
Je moet eens wat minder MSN-en![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef rib-1 het volgende:
Hola
Goede posts zeg
[..]
Honda is een No Go
KudtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Grote kans dat er morgen een stok uit je aars groeit
Je moet eens wat minder MSN-en![]()
Kutquote:
zelfs IK heb shit aan de grond gehad met een GSquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hebben we regelmatigquote:
dunno, voor een bedrijf is t niet veel geld lijkt me, al helemaal niet als het ook nog is een keer terug komt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
scool
[..]
zou t haalbaar zijnzoja count me in
![]()
Mjeh, ex-circuit plakkers onder de TLR gooien een keer danquote:[..]
lijkt mij wel![]()
komt ie gvd nu mee!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef rib-1 het volgende:
Hola
Goede posts zeg
[..]
Honda is een No Go
quote:BREEZAAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Grote kans dat er morgen een stok uit je aars groeit
Je moet eens wat minder MSN-enMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Heb jij wel kneesliders dan? Hypocriete zakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dat noem jij safe?Je hebt niet een je kneesliders op ... Nu ben je zwanger
Hij is niet perfect, zoals ieder mens, maar een hartaanval.. neihh dat gun ik hem niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef Cageon het volgende:
Neem je die van jou toch is mee naar t circuit, om m aan te steken.![]()
wuh?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is niet perfect, zoals ieder mens, maar een hartaanval.. neihh dat gun ik hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |