voorlopig nog een dweil, veel slapen overdagquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:43 schreef Cageon het volgende:
damn dat sucked zeg, beterschap man!
Ziekebezoek dit weekend?
toch nicequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef Cageon het volgende:
check mijn pimpende auto van de zaak
[ afbeelding ]
Note: foto van een gelijke auto
stuurt slechter dan een TLR kan ik je vertellenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch nicevd zaak is altijd OK
quote:
een slopelquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef Cageon het volgende:
check mijn pimpende auto van de zaak
[ afbeelding ]
flans mij er eens tussenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:04 schreef bvvt het volgende:
Ah, de OP aangepast met aangepast ledenplaatje
Tanden, breek.quote:
Yeah, weer 5 meter file d'rbijquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef Cageon het volgende:
check mijn pimpende auto van de zaak![]()
Begreep sowieso al niet waarom die er nog steeds stondquote:
Picsquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef BazzieK het volgende:
Triumph is binnen bij de dealer.Nu nog mooier weer.
het is droogquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
flans mij er eens tussen
dat dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef Wifebeater het volgende:
Begreep sowieso al niet waarom die er nog steeds stond![]()
OPtekst lees ik niet eens meer maar daar zal ook wel niks meer van kloppen
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:42 schreef BazzieK het volgende:
Paar bussen tectylquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Jim.Beam het volgende:
Geslaagd![]()
Wil er natuurlijk mee gaan rijden, heeft het dan nut hem lekker in te waxen tegen de pekel?
feliquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Jim.Beam het volgende:
Geslaagd![]()
Wil er natuurlijk mee gaan rijden, heeft het dan nut hem lekker in te waxen tegen de pekel?
Pekel laten zitten na de rit zorgt er voor dat het zout echt kan gaan inwerken op het blanke metaal of lak lagen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Jim.Beam het volgende:
Geslaagd![]()
Niks aan doen, je legt 'm binnen niet al te lange tijd toch netjes in de berm, daarna gaan moddenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Jim.Beam het volgende:
Geslaagd![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:35 schreef Wifebeater het volgende:
OP pics![]()
Pp look-a-like @ #12
Rib-i gangster @ #15 incl. fictief-spierbal-vergrotende-armhouding bekend onder Hyves jongeren*
[..]
Niks aan doen, je legt 'm binnen niet al te lange tijd toch netjes in de berm, daarna gaan modden
* Ref. Roderick2085 [ afbeelding ]
genoeg materiaal voorhandenquote:
quote:Pp look-a-like @ #12
Rib-i gangster @ #15 incl. fictief-spierbal-vergrotende-armhouding bekend onder Hyves jongeren*
dé tijdenquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik geef toe dat ik niet vaak bijna nooit
poets, maar ik rij dan ook niet veel
En modden, tja, is nog zoveel wat ik zou willen doenalleen geen geld
Vroegâh, toen er nog hart voor de club was en OP's geüpdate werdenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
genoeg materiaal voorhandenkan wel een deel 2 maken dus ook excl. poserpix
![]()
probbigquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef Wifebeater het volgende:
Vroegâh, toen er nog hart voor de club was en OP's geüpdate werden
Eigenlijk klopt mijn reactie niet helemaal met jou postquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Hoewel je mijn post verkeerd hebt gelezen, klopt ie toch
Dat krijg je he, als de dictator ineens verdwijnt zonder goede opvolger achter te latenquote:
vroegâh was het als vanzelfsprekend dat groenen de OP onderhoudenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat krijg je he, als de dictator ineens verdwijnt zonder goede opvolger achter te laten
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:35 schreef Wifebeater het volgende:
OP pics![]()
Pp look-a-like @ #12
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Heee een old skool topique. Alleen jammer van die kale. En de slechte lichtval.![]()
Wilde nog wat quoten uit het vorige deeltje, maar laat maar.![]()
Anyway......
de beste meet ooit als ik het me goed herinner, leverde beste ploatekes opquote:
Ik denk dat ie ons liever kwijt dan rijk wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de beste meet ooit als ik het me goed herinner, leverde beste ploatekes op
Zo lijk het wel alsof ik achterop zat en eraf aan het vallen benquote:
oa dat maakte het de beste meet ooitquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:06 schreef Wifebeater het volgende:
Ik denk dat ie ons liever kwijt dan rijk was
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:11 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Zo lijk het wel alsof ik achterop zat en eraf aan het vallen ben
Probeer nog houvast te krijgen aan de achterkant maar ga face-first richting de straatstenen
Het was ook nog goed heet die dagquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:11 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Zo lijk het wel alsof ik achterop zat en eraf aan het vallen ben
Probeer nog houvast te krijgen aan de achterkant maar ga face-first richting de straatstenen
Nee,ze kan niet tegen al die kouquote:
moet ie toch eerst een motor hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denk bij www.vancranenbroek.nl
Je hebt toch een i-phone. Dan kan je elk gebied van de website vergrotenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:55 schreef stinkie het volgende:
scherm is te klein omdat te kunnen lezen
powerplustoolsquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welke heb je eik gekochtpix?
Tijdens het schrijven van die post sneeuwde het heftig in Braboland, ik moet richting Den Haag begrijp ik?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef BazzieK het volgende:
Komen volgende week als het hok wordt afgeleverd.
nice beidenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou morgen eindelijk mijn Power om de voorvelgDeeptone maakt zon liev geluidje
Wordt wel weer eens tijd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
nice beidenmaar es meeten dan maar ehh
klinkt iig niet als een brommertquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
had bij een autozaak 2 verloopstukken gekocht... mja boel moet nog vast gelast, en dan zit de demper "goed"Nu is hij 90 graden gekanteld
maar ik MOEST het geluidje even horen
![]()
[ link | afbeelding ]
doe maar niet, dan kan ik het niet meer bijhoudenquote:
Denied, niet doenquote:* Bekijk Mijn Motor-Forum
* Bekijk onderwerpen
* Bezoek homepage
Reg. datum:
09 mei. 2003
nogsteeds tekoop
motor valt soms uit zijn tweede versnelling verder goed. 3000 euro vaste prijs.
evt nieuwe versnelling 500 euro meer.
zal wel iets meer materiaal voor nodig zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef Cageon het volgende:
doe maar niet, dan kan ik het niet meer bijhouden
oopsquote:
Geen teller.. 26.000 denktíe. Denied.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:53 schreef -XX- het volgende:
Wat een heerlijke geiten foto's allemaal!
denktiequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:17 schreef Worldbeater het volgende:
Geen teller.. 26.000 denktíe. Denied.![]()
Opeens weet je het.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denktiegeweldig verkoopargument
heb niet verder gekeken, dat is duidelijk
opvolger gaat wel zoiets worden
* naked bike...tjek
* sportief karakter...tjek![]()
* vermogen...tjek![]()
* stanna geschikt...tjek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |