quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:50 schreef BazzieK het volgende:
De een heeft het over WB SR en de ander over WB Junior
quote:
Kan je nou wel zo zeggen, maar je hebt mij nog nooit in een donutwinkel gezien!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
Nou bazziek, je bent blijkbaar niet de doelgroep
Ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef Cageon het volgende:
ik doelde op de "For those that demand the ultimate".
Je rijd niet eens in dit weer!
Elke nacht wel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ook
Jij hebt er veel circuittijd op zeggen de laatste weken wil je zeggen?
Vroegah waren we nog fatsoenlijk werkeloos.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef rib-1 het volgende:
Het valt me inderdaad tegen hoe weinig er wordt geredenVroegâh hadden we nog HC-meetings
Werkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef Cageon het volgende:
Maar aan de andere kant, fulltime bezig zijn met het ontwikkelen van software voor een robot is ook leuk
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef Cageon het volgende:
moet erg in t ritme komen van fulltime werken..
Maar aan de andere kant, fulltime bezig zijn met het ontwikkelen van software voor een robot is ook leuk
quote:Routine [left]
/Move left 3 steps
x=-7
Start Routine [Right]
/Move right 3 steps
x=7
Start Routine [left]
Echt doen, anders kom ik wel langs als je niet thuis bent en je motor welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vroegah waren we nog fatsoenlijk werkeloos.![]()
Zal binnenkort wel een keer langsrijden als jeapparaat nog werkt.
Bijna, hij moet balletjes gaan pakken!quote:
Dat doet CP alquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
Bijna, hij moet balletjes gaan pakken!
Doet het nog pijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef Cageon het volgende:
heb je zijn schaamranden gezien, niet FOK!MC waardig. Als ik mijn eerste ontmoeting met jou nog goed herinner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |