Nou ja, vooruit.quote:
Ik ben jaloers op je . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn stage is veeeeel thuiswerken!
Op zich wel lekker, maar ik mis de zelfdiscipline nog al eens![]()
meeste winnaars zijn de toneelkant opgegaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit.
Is zij van Idols/Popstars/Singing Stars ofzoiets?
Eerste die ook nog wel succesvol is geloof ik.
op gegeven moment ben je de kattenbrokjes zatquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa, na erwtensoep en vegetarische burger, eet onze kat nu ook brood
met vleesgeur?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa, na erwtensoep en vegetarische burger, eet onze kat nu ook brood
Die kat is elke paar weken zn brokjes zat... en dan eet-ie ze ook gewoon echt niet meer. Dan eet-ie gerust een week niks, totdat we andere brokjes halen. Stom beestquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op gegeven moment ben je de kattenbrokjes zat
Volgens mij inderdaad de eerste die succesvol isquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit.
Is zij van Idols/Popstars/Singing Stars ofzoiets?
Eerste die ook nog wel succesvol is geloof ik.
Die snapt ook wel dat jullie uiteindelijk toch nieuwe brokjes halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Die kat is elke paar weken zn brokjes zat... en dan eet-ie ze ook gewoon echt niet meer. Dan eet-ie gerust een week niks, totdat we andere brokjes halen. Stom beest
We hebben het eens anderhalve week volgehouden, maar echt.... dat is lang hoor, dan eet hij dus gewoon he-le-maal niks!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die snapt ook wel dat jullie uiteindelijk toch nieuwe brokjes halen
Gewoon nog een dagje extra pushen en hij draait wel bij
Trechter in z'n waffel dan, eten zal 'ie !!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef Jannekje7 het volgende:
We hebben het eens anderhalve week volgehouden, maar echt.... dat is lang hoor, dan eet hij dus gewoon he-le-maal niks!![]()
Nou, als iemand met zo'n stem voor mij zou zingen...quote:
Onze poes moet alleen Amerken kattenvoerquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die kat is elke paar weken zn brokjes zat... en dan eet-ie ze ook gewoon echt niet meer. Dan eet-ie gerust een week niks, totdat we andere brokjes halen. Stom beest
servetje om , netjes met bestek eten, wat een wereldpoes.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Onze poes moet alleen Amerken kattenvoer. Savonds komt ze ook gezellig aan tafel zitten
.
Niet eens Chinese catfood ??quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef borisz het volgende:
Onze poes moet alleen Amerken kattenvoer. Savonds komt ze ook gezellig aan tafel zitten
.
Hey Eliza, dag Elizaquote:
Wees blij dat je nog kan zuchtenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
quote:Woensdag - Je voelt 'm aankomen - HaKkUhDaG! Stem hieronder!
53%
DJ Paul Elstak - Promised land
17%
Mark Oh - Love song
30%
Interactive - Forever young
Empire of the sun - Walking on a dream misschien ? Komt vrijwel elk uur langs. 't is de Megahit van deze week.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef fespo het volgende:
weet iemand hoe zo'n nummer heet dat elk uur terug komt ofzo? en welke dat deze week is?
alvast bedankt.
Megahit?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef fespo het volgende:
weet iemand hoe zo'n nummer heet dat elk uur terug komt ofzo? en welke dat deze week is?
alvast bedankt.
megahit? wrom wil je dat wetenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef fespo het volgende:
alvast bedankt.
Jepquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef fespo het volgende:
ja thanks.
wat is dit een super topic he. staat altijd bovenaan actieve topics en antwoord in een minuut.
Alles wat Rabbering zegt en beweert moet je met een behoorlijke kilo-korrel zout nemenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb echt nog nooit van zo n ding gehoord, laat staan gezien
[ afbeelding ]
en ik ben nog wel ouder dan die Rabbering
zal ik maar niet met die kikker doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alles wat Rabbering zegt en beweert moet je met een behoorlijke kilo-korrel zout nemen.
Ik ben nog ouder dan jij en ik herinner me die dingen wel. Aapjes die muziek maakten, hilarische shit voor begin jaren '80!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb echt nog nooit van zo n ding gehoord, laat staan gezien
[ afbeelding ]
en ik ben nog wel ouder dan die Rabbering
net zo jong als mn man en zelfs hij kan het zich niet herinnerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder dan jij en ik herinner me die dingen wel. Aapjes die muziek maakten, hilarische shit voor begin jaren '80!
tis voor iemand zn zoontje....zo n klein wormpje die nu lekker uit zn plaat gaat omdat pappa op de radio isquote:
Dan draait pappa toch lekker de cd. Alsof die koter het verschil hoort of het geluid vanaf cd of uit de ether komt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis voor iemand zn zoontje....zo n klein wormpje die nu lekker uit zn plaat gaat omdat pappa op de radio is
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan draait pappa toch lekker de cd. Alsof die koter het verschil hoort of het geluid vanaf cd of uit de ether komt.
Handig hequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef fespo het volgende:
ja thanks.
wat is dit een super topic he. staat altijd bovenaan actieve topics en antwoord in een minuut.
Wehehe. Nou, deze topper zal zo wel weer op 3FM langskomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:
Cosmick! Luister even SlamFMDay 'n Nite
quote:
Nummer 2 graagquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zal iedereen hier even vragen om op iets anders te gaan stemmen.
Gaat prima met Domien, hij heeft alleen wel vaak de neiging steeds te noemen naar welk radio station je luistert.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
Vanochtend Queen![]()
voor de MetMichiel luisteraars doet Domien het een beetje goed?
heb het niet kunnen luisteren gisteren want was niet in de stemming vanwege crematie
Yo !quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:39 schreef Joncho het volgende:
[..]
Gaat prima met Domien, hij heeft alleen wel vaak de neiging steeds te noemen naar welk radio station je luistert.
Oh en goedemiddag allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |