Ja, verbazingwekkendquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb hier de happy hardcore box top100 liggen van een paar jaar geleden, 4 CD's. Alleen rab heeft geloof ik maar een halve CD ooit gekregen.
quote:Woensdag - Je voelt 'm aankomen - HaKkUhDaG! Stem hieronder!
DJ Paul Elstak - Promised land
Mark Oh - Love song
Interactive - Forever young
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook hier wordt dat lijstje niet beter
Al die hitjes van Elkstak moeten de open haard in. Grotere bagger is er gewoon nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al is nummer 1 ook wel erg grappig. Aardige clip ook, maar ik ga toch voor nummer 2
Pink, Tokio Hotel, etc. etc.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al die hitjes van Elkstak moeten de open haard in. Grotere bagger is er gewoon niet.
Mogge donderkindquote:
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/Algemeen/150264/quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat was er trouwens voor vreemde reactie op Michiel's log?
De wat minder hardere liedjes vind ik wel wat hebben, beter wat er vandaag de dag als 'mainstream' bagger door moet gaan . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:49 schreef cosmick het volgende:
Al die hitjes van Elkstak moeten de open haard in. Grotere bagger is er gewoon niet.
Lol...alsof iemand ie aso lap tekst ook echt gaat lezenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/Algemeen/150264/
En toch heeft hij ook wel een paar vette platen gemaaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik beperkte me dan even tot die Woensdag Hakkuh-lijstjes met mijn opmerking, maar het nare vind ik van Elstrak dat ie vroegah wel creatieve en vette tracks maakte, ook heel goed draaide, en toen ineens met van die kabouter plop-crap aan kwam zetten. Zo slecht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De wat minder hardere liedjes vind ik wel wat hebben, beter wat er vandaag de dag als 'mainstream' bagger door moet gaan . . .![]()
Die reactiequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/Algemeen/150264/
Uit de eerste woorden maak ik eruit op dat we te maken hebben met een religieuze fanatiekeling dat gedoogd wordt door de staat. Was het iemand geweest die uithaalde richting buitenlanders, dan was het zo weg geweest . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:54 schreef Glacier het volgende:
Lol...alsof iemand ie aso lap tekst ook echt gaat lezen
* Glacier snapt er idd ook niets van
Ik schenk altijd te veel melk in het opschuimkannetje als ik deze kopjes pak!quote:
Proost !quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik schenk altijd te veel melk in het opschuimkannetje als ik deze kopjes pak!![]()
Nouja, alsnog een goeie cappuccino hoor
Vind dit zelfs een heerlijke plaat!quote:
Di-rect heeft nog wel paar mooie nummers, maar dat zijn geen hitjes geworden en onbekend bij het publiekquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vind dit zelfs een heerlijke plaat!![]()
Dat ik dat ooit nog zou zeggen van een plaat van Di-rect...
Daar vaar ik meestal langsquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef on_air het volgende:
Zijkanaal C.
Niks van meegekregen, want ik zat dus zelf in overlegquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk gesprekje
Heel mooi nummer. Maar na al die jaren doet het mij niet zo bijzonder gek veel meer.quote:
quote:
Had ik van mezelf ook niet gedacht, maar dus tochquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vind dit zelfs een heerlijke plaat!![]()
Dat ik dat ooit nog zou zeggen van een plaat van Di-rect...
maar ze zijn wel belangrijk, wordt te vaak niet gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Notulen uittypen voelt zoooo nutteloos!
Bij ons wel hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar ze zijn wel belangrijk, wordt te vaak niet gedaan
Jullie hoeven niet te werken ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:27 schreef Jannekje7 het volgende:
kWil wel lunchen, maar heb geen brood!
Vriendjelief is het nu halen
Ik doe aan thuiswerken vandaag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jullie hoeven niet te werken ofzo?
Is dat studeren in een luxe hotelquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:36 schreef Jannekje7 het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ein-de-lijk Leerarrangement LA2 afgesloten!!
Fantastisch !quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:36 schreef Jannekje7 het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ein-de-lijk Leerarrangement LA2 afgesloten!!
Huh? Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat studeren in een luxe hotel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik doe aan thuiswerken vandaag.
Mijn stage is veeeeel thuiswerken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Wil ik ook wel; paar dagen in de week
.
Prachtig chanson !quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Bruce
![]()
Weer niets van het nieuwe album, maar toch
Ik heb geen moeite met de RHCP, maar kan me voorstellen dat je dat wel hebt. Zo vloeken vind ik echter een beetje overdrevenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME He verdorie/shit/kut, daar zijn ze weer hoor![]()
![]()
![]()
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:47 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Coldplay is Alarmschijf..die zijn er snel bij zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |