Ja, verbazingwekkendquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb hier de happy hardcore box top100 liggen van een paar jaar geleden, 4 CD's. Alleen rab heeft geloof ik maar een halve CD ooit gekregen.
quote:Woensdag - Je voelt 'm aankomen - HaKkUhDaG! Stem hieronder!
DJ Paul Elstak - Promised land
Mark Oh - Love song
Interactive - Forever young
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook hier wordt dat lijstje niet beter
Al die hitjes van Elkstak moeten de open haard in. Grotere bagger is er gewoon nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al is nummer 1 ook wel erg grappig. Aardige clip ook, maar ik ga toch voor nummer 2
Pink, Tokio Hotel, etc. etc.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al die hitjes van Elkstak moeten de open haard in. Grotere bagger is er gewoon niet.
Mogge donderkindquote:
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/Algemeen/150264/quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat was er trouwens voor vreemde reactie op Michiel's log?
De wat minder hardere liedjes vind ik wel wat hebben, beter wat er vandaag de dag als 'mainstream' bagger door moet gaan . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:49 schreef cosmick het volgende:
Al die hitjes van Elkstak moeten de open haard in. Grotere bagger is er gewoon niet.
Lol...alsof iemand ie aso lap tekst ook echt gaat lezenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/Algemeen/150264/
En toch heeft hij ook wel een paar vette platen gemaaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik beperkte me dan even tot die Woensdag Hakkuh-lijstjes met mijn opmerking, maar het nare vind ik van Elstrak dat ie vroegah wel creatieve en vette tracks maakte, ook heel goed draaide, en toen ineens met van die kabouter plop-crap aan kwam zetten. Zo slecht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De wat minder hardere liedjes vind ik wel wat hebben, beter wat er vandaag de dag als 'mainstream' bagger door moet gaan . . .![]()
Die reactiequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/Algemeen/150264/
Uit de eerste woorden maak ik eruit op dat we te maken hebben met een religieuze fanatiekeling dat gedoogd wordt door de staat. Was het iemand geweest die uithaalde richting buitenlanders, dan was het zo weg geweest . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:54 schreef Glacier het volgende:
Lol...alsof iemand ie aso lap tekst ook echt gaat lezen
* Glacier snapt er idd ook niets van
Ik schenk altijd te veel melk in het opschuimkannetje als ik deze kopjes pak!quote:
Proost !quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik schenk altijd te veel melk in het opschuimkannetje als ik deze kopjes pak!![]()
Nouja, alsnog een goeie cappuccino hoor
Vind dit zelfs een heerlijke plaat!quote:
Di-rect heeft nog wel paar mooie nummers, maar dat zijn geen hitjes geworden en onbekend bij het publiekquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vind dit zelfs een heerlijke plaat!![]()
Dat ik dat ooit nog zou zeggen van een plaat van Di-rect...
Daar vaar ik meestal langsquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef on_air het volgende:
Zijkanaal C.
Niks van meegekregen, want ik zat dus zelf in overlegquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk gesprekje
Heel mooi nummer. Maar na al die jaren doet het mij niet zo bijzonder gek veel meer.quote:
quote:
Had ik van mezelf ook niet gedacht, maar dus tochquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vind dit zelfs een heerlijke plaat!![]()
Dat ik dat ooit nog zou zeggen van een plaat van Di-rect...
maar ze zijn wel belangrijk, wordt te vaak niet gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Notulen uittypen voelt zoooo nutteloos!
Bij ons wel hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar ze zijn wel belangrijk, wordt te vaak niet gedaan
Jullie hoeven niet te werken ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:27 schreef Jannekje7 het volgende:
kWil wel lunchen, maar heb geen brood!
Vriendjelief is het nu halen
Ik doe aan thuiswerken vandaag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jullie hoeven niet te werken ofzo?
Is dat studeren in een luxe hotelquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:36 schreef Jannekje7 het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ein-de-lijk Leerarrangement LA2 afgesloten!!
Fantastisch !quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:36 schreef Jannekje7 het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ein-de-lijk Leerarrangement LA2 afgesloten!!
Huh? Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat studeren in een luxe hotel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik doe aan thuiswerken vandaag.
Mijn stage is veeeeel thuiswerken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Wil ik ook wel; paar dagen in de week
.
Prachtig chanson !quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Bruce
![]()
Weer niets van het nieuwe album, maar toch
Ik heb geen moeite met de RHCP, maar kan me voorstellen dat je dat wel hebt. Zo vloeken vind ik echter een beetje overdrevenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME He verdorie/shit/kut, daar zijn ze weer hoor![]()
![]()
![]()
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:47 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Coldplay is Alarmschijf..die zijn er snel bij zeg
Nou ja, vooruit.quote:
Ik ben jaloers op je . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn stage is veeeeel thuiswerken!
Op zich wel lekker, maar ik mis de zelfdiscipline nog al eens![]()
meeste winnaars zijn de toneelkant opgegaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit.
Is zij van Idols/Popstars/Singing Stars ofzoiets?
Eerste die ook nog wel succesvol is geloof ik.
op gegeven moment ben je de kattenbrokjes zatquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa, na erwtensoep en vegetarische burger, eet onze kat nu ook brood
met vleesgeur?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa, na erwtensoep en vegetarische burger, eet onze kat nu ook brood
Die kat is elke paar weken zn brokjes zat... en dan eet-ie ze ook gewoon echt niet meer. Dan eet-ie gerust een week niks, totdat we andere brokjes halen. Stom beestquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op gegeven moment ben je de kattenbrokjes zat
Volgens mij inderdaad de eerste die succesvol isquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit.
Is zij van Idols/Popstars/Singing Stars ofzoiets?
Eerste die ook nog wel succesvol is geloof ik.
Die snapt ook wel dat jullie uiteindelijk toch nieuwe brokjes halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Die kat is elke paar weken zn brokjes zat... en dan eet-ie ze ook gewoon echt niet meer. Dan eet-ie gerust een week niks, totdat we andere brokjes halen. Stom beest
We hebben het eens anderhalve week volgehouden, maar echt.... dat is lang hoor, dan eet hij dus gewoon he-le-maal niks!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die snapt ook wel dat jullie uiteindelijk toch nieuwe brokjes halen
Gewoon nog een dagje extra pushen en hij draait wel bij
Trechter in z'n waffel dan, eten zal 'ie !!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef Jannekje7 het volgende:
We hebben het eens anderhalve week volgehouden, maar echt.... dat is lang hoor, dan eet hij dus gewoon he-le-maal niks!![]()
Nou, als iemand met zo'n stem voor mij zou zingen...quote:
Onze poes moet alleen Amerken kattenvoerquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die kat is elke paar weken zn brokjes zat... en dan eet-ie ze ook gewoon echt niet meer. Dan eet-ie gerust een week niks, totdat we andere brokjes halen. Stom beest
servetje om , netjes met bestek eten, wat een wereldpoes.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Onze poes moet alleen Amerken kattenvoer. Savonds komt ze ook gezellig aan tafel zitten
.
Niet eens Chinese catfood ??quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef borisz het volgende:
Onze poes moet alleen Amerken kattenvoer. Savonds komt ze ook gezellig aan tafel zitten
.
Hey Eliza, dag Elizaquote:
Wees blij dat je nog kan zuchtenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
quote:Woensdag - Je voelt 'm aankomen - HaKkUhDaG! Stem hieronder!
53%
DJ Paul Elstak - Promised land
17%
Mark Oh - Love song
30%
Interactive - Forever young
Empire of the sun - Walking on a dream misschien ? Komt vrijwel elk uur langs. 't is de Megahit van deze week.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef fespo het volgende:
weet iemand hoe zo'n nummer heet dat elk uur terug komt ofzo? en welke dat deze week is?
alvast bedankt.
Megahit?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef fespo het volgende:
weet iemand hoe zo'n nummer heet dat elk uur terug komt ofzo? en welke dat deze week is?
alvast bedankt.
megahit? wrom wil je dat wetenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef fespo het volgende:
alvast bedankt.
Jepquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef fespo het volgende:
ja thanks.
wat is dit een super topic he. staat altijd bovenaan actieve topics en antwoord in een minuut.
Alles wat Rabbering zegt en beweert moet je met een behoorlijke kilo-korrel zout nemenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb echt nog nooit van zo n ding gehoord, laat staan gezien
[ afbeelding ]
en ik ben nog wel ouder dan die Rabbering
zal ik maar niet met die kikker doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alles wat Rabbering zegt en beweert moet je met een behoorlijke kilo-korrel zout nemen.
Ik ben nog ouder dan jij en ik herinner me die dingen wel. Aapjes die muziek maakten, hilarische shit voor begin jaren '80!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb echt nog nooit van zo n ding gehoord, laat staan gezien
[ afbeelding ]
en ik ben nog wel ouder dan die Rabbering
net zo jong als mn man en zelfs hij kan het zich niet herinnerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder dan jij en ik herinner me die dingen wel. Aapjes die muziek maakten, hilarische shit voor begin jaren '80!
tis voor iemand zn zoontje....zo n klein wormpje die nu lekker uit zn plaat gaat omdat pappa op de radio isquote:
Dan draait pappa toch lekker de cd. Alsof die koter het verschil hoort of het geluid vanaf cd of uit de ether komt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis voor iemand zn zoontje....zo n klein wormpje die nu lekker uit zn plaat gaat omdat pappa op de radio is
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan draait pappa toch lekker de cd. Alsof die koter het verschil hoort of het geluid vanaf cd of uit de ether komt.
Handig hequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef fespo het volgende:
ja thanks.
wat is dit een super topic he. staat altijd bovenaan actieve topics en antwoord in een minuut.
Wehehe. Nou, deze topper zal zo wel weer op 3FM langskomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef TIM-846 het volgende:
Cosmick! Luister even SlamFMDay 'n Nite
quote:
Nummer 2 graagquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zal iedereen hier even vragen om op iets anders te gaan stemmen.
Gaat prima met Domien, hij heeft alleen wel vaak de neiging steeds te noemen naar welk radio station je luistert.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
Vanochtend Queen![]()
voor de MetMichiel luisteraars doet Domien het een beetje goed?
heb het niet kunnen luisteren gisteren want was niet in de stemming vanwege crematie
Yo !quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:39 schreef Joncho het volgende:
[..]
Gaat prima met Domien, hij heeft alleen wel vaak de neiging steeds te noemen naar welk radio station je luistert.
Oh en goedemiddag allemaal
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:58 schreef cosmick het volgende:
"De meeste nummers beginnen met een refrein"..
Wat een dj.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig nummer die juist beginnen met een refrein!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig nummer die juist beginnen met een refrein!
Ah, dat is prettig !quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Week uitstel gekregen voor een bepaald groot project. Dus even wat meer lucht.
Daag, TIM-846quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
Gasten. Ik ben er vantussen! Tot morgen
Cyaquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:24 schreef TIM-846 het volgende:
Gasten. Ik ben er vantussen! Tot morgen
Ze staan altijd op Haarlem CS en Sloterdijk. Blij dat ze ophoepelen.quote:Boekenverdeler ECI stopt zijn deur-aan-deurverkoop. De kostprijs van een dergelijke klantenwerving loopt volgens het bedrijf te hoog op. Door deze maatregel zullen twintig banen worden geschrapt. ECI stelt dat het systeem van een directe verkoop van ledenabonnementen nog dateert uit de jaren zeventig van de vorige eeuw en onrendabel is geworden. Daarenboven is deze vorm van directe verkoop naar eigen zeggen niet langer verzoenbaar met de nieuwe strategie en marktbenadering van het bedrijf. Bovendien wordt er opgemerkt dat ECI in het verleden aan deze verkoopmethode bij sommige klanten ook een negatief imago overhield. (MH)
komt u maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:03 schreef muisje-eliza het volgende:
boodschapjes gedaan![]()
macaroni ala Eliza vanaaf...iemand mee-eten?
wat voor smaakje is t ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh kom jij maar, ga t niet brengen
vlindermacaroni doordrenkt met teveel gehakt met overdosis bolognese saus en buitensporig veel knoflook. Daar overheen gerapste kaas en een kom met sla, olijfolie, Eric Croutons en italiaanse tuinkruiden..quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat voor smaakje is t ?kaas macaroni , of of met een lekker tomaten sausje of of ?
Jammer van die overdosis bolognese-saus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vlindermacaroni doordrenkt met teveel gehakt met overdosis bolognese saus en buitensporig veel knoflook. Daar overheen gerapste kaas en een kom met sla, olijfolie, Eric Croutons en italiaanse tuinkruiden..
En natuurlijk met heel veel liefde doorelkaar gehusseld door mij
Het is Italiaaaaans! Dat bolognese-gedoe vind ik zo toeristischquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:19 schreef muisje-eliza het volgende:
met tomaten en ui maak je me niet echt blij
Dát zou ik dan weer niet weten. Weiger C&S te luisterenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Én een gigantische kutplaat op de radio.
Ciao! ik ben geen italiaan...ik doe m ala Elizaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is Italiaaaaans! Dat bolognese-gedoe vind ik zo toeristisch.
Simply Dredfull you mean?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Dát zou ik dan weer niet weten. Weiger C&S te luisteren.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:54 schreef Sirolf het volgende:
Dat verhaal van Coen aan het begin van de C+S show nog gehoord? Sander liep 10 minuten voor het programma al vloekend er tierend de vergaderruimte uit, omdat een bepaald spelletje niet lukte.
puick plan , alleen eeti k geen slaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vlindermacaroni doordrenkt met teveel gehakt met overdosis bolognese saus en buitensporig veel knoflook. Daar overheen gerapste kaas en een kom met sla, olijfolie, Eric Croutons en italiaanse tuinkruiden..
En natuurlijk met heel veel liefde doorelkaar gehusseld door mij
de pan is bijna leeg manquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
puick plan , alleen eeti k geen sladus als ik nu onderweg ga heb jij nog net de tijd de sla weg te gooien
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:29 schreef 3FMaster het volgende:
G'avond allen!
Internet doet 'et weer
Haagse Sjonnie?!
Beunhaas
Welke Verschuuren Verschuuren ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:02 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor Verschuuren Verschuuren !
Wie staat er dan weer stil ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
JUST DAAAANCE!!!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Just Dance ! One louder!Lady GaGa
Betrappen is als iets niet magquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik heb je betrapt op fobo lurken domien
lurken mag ook niet van mequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Betrappen is als iets niet mag
Heb die paint zelluf gemaakt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lurken mag ook niet van me
[ afbeelding ]
meestal gemaakt door een onzinner of klaagbakerquote:
Maak dan zelf een NoBeep-edit!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind het trouwens wel wat weg hebben van The Chemical Brothers, zeker als je het gaat vergelijken met Midnight Madness.
Alleen de piep in de plaat is vreselijk irritant..
Aldus ene Nikki.quote:Hey guys,
Zet je radio aan en tune in op 3fm!!! Daar kom ik zometeen op en ga ik lekker kletsen met Domien....... Woehoo!
x
Haha, zo handig ben ik daar niet inquote:
wel heel lang in mn fobo ge had maar gezien de stijl heeft Dribbel_ die gemaaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
meestal gemaakt door een onzinner of klaagbaker
gezien hij dat is kan hij het zelf gemaakt hebben
quote:Antiroos: Een kind boven de evenaar wordt vaak een voetbal plaatjes bedelaar, kinderen voor kindereeeh etc
Ik weet al wel wat dingen ja (MH niet btw, dat is meer een zaak van de jocks, muziekredactie en audio-vormgeving), maar daar ga ik niks van vertellen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb je nog wat vette inside roddels gehoord?Ennuh, wie is de nieuwe Megahit?
Jammer..! Domien kijkt wel even een andere kant op als je hier wat vette roddels plaatstquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet al wel wat dingen ja (MH niet btw, dat is meer een zaak van de jocks, muziekredactie en audio-vormgeving), maar daar ga ik niks van vertellen.
spoil eens wat pinkpop dingen danquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet al wel wat dingen ja (MH niet btw, dat is meer een zaak van de jocks, muziekredactie en audio-vormgeving), maar daar ga ik niks van vertellen.
Ik weet in elk geval wel dat ik zin heb in bierrrrr. Dan smaakt de overwinning van de FC op NEC straks nog beterquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weet niet wat jij ophebt vandaag maar het beīnvloed aardig je muzieksmaak
Āh, men ik hoop zķķ dat bijv. Madness komtquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spoil eens wat pinkpop dingen dan
ga rond vragen wie of wat er komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |