Nou ja, vooruit.quote:
Ik ben jaloers op je . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn stage is veeeeel thuiswerken!
Op zich wel lekker, maar ik mis de zelfdiscipline nog al eens![]()
meeste winnaars zijn de toneelkant opgegaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit.
Is zij van Idols/Popstars/Singing Stars ofzoiets?
Eerste die ook nog wel succesvol is geloof ik.
op gegeven moment ben je de kattenbrokjes zatquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa, na erwtensoep en vegetarische burger, eet onze kat nu ook brood
met vleesgeur?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa, na erwtensoep en vegetarische burger, eet onze kat nu ook brood
Die kat is elke paar weken zn brokjes zat... en dan eet-ie ze ook gewoon echt niet meer. Dan eet-ie gerust een week niks, totdat we andere brokjes halen. Stom beestquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op gegeven moment ben je de kattenbrokjes zat
Volgens mij inderdaad de eerste die succesvol isquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit.
Is zij van Idols/Popstars/Singing Stars ofzoiets?
Eerste die ook nog wel succesvol is geloof ik.
Die snapt ook wel dat jullie uiteindelijk toch nieuwe brokjes halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Die kat is elke paar weken zn brokjes zat... en dan eet-ie ze ook gewoon echt niet meer. Dan eet-ie gerust een week niks, totdat we andere brokjes halen. Stom beest
We hebben het eens anderhalve week volgehouden, maar echt.... dat is lang hoor, dan eet hij dus gewoon he-le-maal niks!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die snapt ook wel dat jullie uiteindelijk toch nieuwe brokjes halen
Gewoon nog een dagje extra pushen en hij draait wel bij
Trechter in z'n waffel dan, eten zal 'ie !!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef Jannekje7 het volgende:
We hebben het eens anderhalve week volgehouden, maar echt.... dat is lang hoor, dan eet hij dus gewoon he-le-maal niks!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |