2 dagen voorwaardelijk opgesloten met mn moederquote:
met mijn 2 liter golf moet dat geen probleem zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tussen 12.00 en 13.00 uur...
Ik zie je zo..
ik sla deze keer over denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2 dagen voorwaardelijk opgesloten met mn moeder
[ afbeelding ]
kutzooi!quote:
Nou.. ik zeg toch.. tot zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
met mijn 2 liter golf moet dat geen probleem zijn
En meteen ook de troostprijsquote:
nee, dan had ik NOG vaker moeten tankenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou.. ik zeg toch.. tot zo
jammer dat het geen 2,5 liter is.. dan was je er NOG sneller
moet jij meer dan 1 keer tanken om naar Heerlen te komen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, dan had ik NOG vaker moeten tanken
neuh !quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet jij meer dan 1 keer tanken om naar Heerlen te komen?
en of die allochtoon onder je motorkap wilt doorrennen zekerquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
neuh !ligt eraan hoe ver ik het gaspedaal in trap
Maar ik zie je dus zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
met mijn 2 liter golf moet dat geen probleem zijn
ik heb heul geen allochtoon onder te motorkapquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en of die allochtoon onder je motorkap wilt doorrennen zeker
ik ook, voel me echt beroerd !quote:
Dat kanquote:
gewoon bij je baas in het kantoor stappen, broek laten zakken, en zo op zn bureau schijten.quote:
Die eten zeker minderquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb heul geen allochtoon onder te motorkap
ik heb hamsters
Je wilt naar MIJN huis bedoel jequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook, voel me echt beroerd !
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die eten zeker minder
[..]
Je wilt naar MIJN huis bedoel je
ik wil graag me diploma hebben dus moet ik deze stage wel goed doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon bij je baas in het kantoor stappen, broek laten zakken, en zo op zn bureau schijten.
das geregeld dus!
kun je niet overleggen met je stagebegeleider ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik wil graag me diploma hebben dus moet ik deze stage wel goed doen
hoezo moet je die inleveren ? kan je die niet blijven gebruiken tot juni ofzo ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kun je niet overleggen met je stagebegeleider ?
ik moet straks mijn ov-jaarkaart nog inleveren
nee ze sporen niet daarzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo moet je die inleveren ? kan je die niet blijven gebruiken tot juni ofzo ?
nee, omdat ik nu een half jaar zonder opleiding zit, moet ik hem inleveren en weer aanvragen voordat ik begin.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo moet je die inleveren ? kan je die niet blijven gebruiken tot juni ofzo ?
reiskostenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
welkom in de wereld waar je je eigen reiskosten moet betalen
wat worden jullie toch snel volwassen
hoe vaak wordt dat gechecked en hoe hoog is de boete ?quote:
Ze mogen blij zijn dat je uberhaubt komt opdagenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
reiskosten![]()
het zou gewoon gratis moeten zijn
als jij je niet opgeeft voor een nieuwe opleiding enz en je levert dat ding niet in moet je betalen wat je normaal voor zo'n ov kaar zou dokkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe vaak wordt dat gechecked en hoe hoog is de boete ?
ik ga altijd op de fietsquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat je uberhaubt komt opdagen
das wel behoorlijk aangescherpt dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als jij je niet opgeeft voor een nieuwe opleiding enz en je levert dat ding niet in moet je betalen wat je normaal voor zo'n ov kaar zou dokken
Milieubewust EN kostenbesparendquote:
en ik strijk mn reiskostenvergoeding op, das veel belangrijkerquote:
Mijn vergoeding dekt mn kosten nieteensquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik strijk mn reiskostenvergoeding op, das veel belangrijker
ik woon 1,5 km van mn werkquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vergoeding dekt mn kosten nieteens
Ja, als ik een Prius had ofzo
t zijn mierenneukers ik heb nog steeds geen aanvullende beurs en ben al bijna klaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das wel behoorlijk aangescherpt dan tegenwoordig.
vroegah! ging het allemaal veel makkelijker
Ik 22,8quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik woon 1,5 km van mn werk
als ik nou een man was, dan was die 22,8 zeker in werkelijkheid maar 16?quote:
nee tis altijd 18+quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik nou een man was, dan was die 22,8 zeker in werkelijkheid maar 16?
nou....quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou....
snelle edit: ik heb het over centimeters he
schrok ff.. maar had al op Alt+S gedruktquote:
ik moest even snel alt+f4 drukken, de grote baas kwam binnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schrok ff.. maar had al op Alt+S gedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |