morgen? is het dan niet handiger voor sluiten AEX te gaan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef edwinh het volgende:
ik ga morgen zeker short als het zo door gaat. SS260
duhh tuurlijk, als ik morgen short ga koop ik vandaag natuurlijk. zeker met deze koersquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
morgen? is het dan niet handiger voor sluiten AEX te gaan?
Ik zit nog erg te twijfelen. Heb een 20% winst op de long, vrij fors bedrag. Met het oog op het rente besluit van morgen, en het feit dat we niet écht doordrukken neig ik ook lichtelijk naar short.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef edwinh het volgende:
[..]
duhh tuurlijk, als ik morgen short ga koop ik vandaag natuurlijk. zeker met deze koers
Ik twijfel nog steeds, ik zet mn stoploss voor mn long te verkopen weer wat hoger. Heb nu 26% renedment op 20% van mn kapitaalquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:03 schreef edwinh het volgende:
2..25% ik denk dat nu het moment is om short te gaan
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:18 schreef lammegiraf het volgende:
heb mijn longs verkocht....toch weer ruim 30% gepakt...
heb toch ook maar wat shorts genomen....niet te veel maar toch...
same here...heb de SS269 a ¤2,11quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:22 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik denk dat er morgen wel winstnemingen zijn en weer 1. tot 2 procent af gaat.
ik sta alweer in de plus btw
Cijfers van Amerikaanse concurrenten van vandaag beloven niet veel goedsquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:30 schreef M.Melandri het volgende:
alleen unileveren in de min....ben aan et twijfelen om long te gaan op unilever voor de jaarcijfers morgen
Nee dat zag ik, daarom staan ze ook in de min maar als unilever meevalt gaan ze wel plussen denk ik....quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Cijfers van Amerikaanse concurrenten van vandaag beloven niet veel goeds. Denk overigens wel dat het meevalt.
Ik wel, en heb er nog winst op ookquote:
ik heb aex en mittal shortsquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wel, en heb er nog winst op ookTis alleen ff de vraag of ik die winst morgenochtend nog heb
ja 260ers op et eind en een paar unlilever longs...quote:
inderdaad, haquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef Dave7 het volgende:
Alvast gefeliciteerd voor diegenen die short zitten!
jep, ben net terug van etentje, morgen cashen met een hefboom van bijna 25 geloof ik :dquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
inderdaad, ha![]()
Dat wordt morgen ochtend direct weer cashen
1 2 3 4 5 | 2) [anon. belegger] ¤ 743,00 7,39% 3) kuupke ¤ 360,00 3,50% 4) hallo ¤ 354,00 3,44% 5) elrapido ¤ 286,74 2,89% |
Vervroegde (prima!) cijfers. Spannend dagje voor degenen die er stukjes van hebben.quote:Crucell Announces Profits for Full Year 2008
Net profit in 2008 was ¤14.6 million compared to a net loss of ¤42.9 million in 2007.
Total revenue and other operating income increased by 33% to ¤283.3 million compared to ¤213.1 million in 2007.
Positive cash flow of ¤7.7 million increased the year-end cash position to ¤171 million.
Gross margin for the year improved to 45% (from 34% last year).
Ja, ik las het gisteravond dat ze ineens vandaag met de cijfers kwamen. Zien er goed uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:24 schreef slap het volgende:
[..]
Vervroegde (prima!) cijfers. Spannend dagje voor degenen die er stukjes van hebben.
Waarom staat unilever zo slecht trouwens? Cijfers schijnen best goed geweest te zijn... Heb trouwens nog niets gehoord over hun verwachtingen voor '09quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:06 schreef M.Melandri het volgende:
unilever een drama, gelukkig zit ik short op aex
quote:MARKET TALK: Unilever cijfers KW4 slecht - SNS
05-02-2009 09:04:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De cijfers van Unilever zijn volgens SNS Securities-analist Richard Withagen slecht. "Unilever heeft de prijzen meer dan verwacht verhoogd, en nog staan de marges onder druk", aldus de analist. Withagen is verder teleurgesteld dat het bedrijf niets zegt over de verwachtingen voor 2009, al had hij wel verwacht dat Unilever de 2010 margedoelstelling los zou laten. Withagen heeft een reduce-advies. Omstreeks 09.00 uur noteert het aandeel 4,6% lager op EUR16,30, terwijl de AEX met 2,1% daalt. (AVM)
quote:MARKET COMMENT: AEX -2,2%, alles in het rood
05-02-2009 09:31:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX verliest donderdag rond 9.25 uur meer dan 2% terwijl alle componenten verliezen. "Vooral Unilever trekt met zijn slecht ontvangen cijfers de index omlaag", aldus vermogensbeheerder Arent Thijsen van TE-Effecten. Hij wijst verder op de daling bij de financiele waarden: "Het blijkt toch elke keer weer zeer riskant te zijn om in die sector posities in te nemen. Ook wat dat betreft is het zeer lastig om ook op de korte termijn vooruit te kijken", aldus Thijsen. Vanuit de onzekerheid in de markt sluit Thijsen niet uit dat de AEX in de loop van de dag een plus kan laten zien. De AEX zakt 2,2% naar 249,07 punten. (ANS)
A, men keek dus (voor de verandering) wat verder dan de cijfers alleenquote:
Haha, idd, 50% winst op mn turbo shortquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:48 schreef lammegiraf het volgende:
zo de pegels zijn weer binnen voor deze week...
quote:Technisch analist ING is "very bearish"
Technisch analist Roelof-Jan van den Akker van ING is heel somber gestemd. Hij hoopt dat hij verkeerd zit maar de voortekenen zijn 'verschrikkelijk'. Lees verder voor de uitgebreide update van vandaag (in het Engels).
3) Dutch Blue Chips.... UNILEVER.....This stock is showing the building of a large top formation above the crucial 16.70 support level.....A WEEKLY close below this level is suggesting the completion of a 3 to 4 year large top formation....Triggering a serious longer-term SELL signal....Longer-term price target at around 7.00 (!)..... The MONTHLY chart is showing a large sideways pattern during the last 13 (!) years.....a MONTHLY CLOSE BELOW 15.70....is confirming the already bearish outlook in the weekly chart.....Please, notice the horizontal support line is exactly corresponding to the longer-term price target at 7.00..... Again a heavy weighting stock of 13% in the AEX.....Therefore, we consider the trend in these stocks as crucial......we believe that a DOWNSIDE breakout is most likely..... Furthermore, it is CLASSIC in a bear market these two Blue Chips will sell-off before the market will achieve a FINAL low.....Taking the downside potential of these two stocks into consideration we could see the final CAPITULATION in the market we missed last year....and therefore, we NEVER considered last year's low as the bottom in the bear market..... Both Royal Dutch and Unilever are the lenders of the last resort in relation to the AEX....so, we consider these two stocks of major importance for this market....Of course this is the worldwide picture for Equities....
Hehe, dat gaat me wel heel snel, we zien eerst maar even hoe de dag zich ontwikkeld.quote:
Ben wel een klein beetje long gegaan...gokje natuurlijk maar gisteren ging alles perfect dus het momenteel een overmatig zelfvertrouwen haha.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hehe, dat gaat me wel heel snel, we zien eerst maar even hoe de dag zich ontwikkeld.
Het enige nadeel van deze turbo short is dat de hefboom veel te hoog is, waardoor ik niet een goede stoploss kan neer zetten.
Ik denk dat ik hem gewoon maar moet pakken op 50% winst![]()
Boven de 250 moet je nooit long gaan, je weet toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |