I knowquote:
Het enige wat stabiel is, is de cashflow naar Danny's rekeningquote:
waarschijnlijk mede door T-Mobilequote:Op woensdag 4 februari 2009 08:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het enige wat stabiel is, is de cashflow naar Danny's rekening
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
waarschijnlijk mede door T-Mobile![]()
Heerlijk geslapenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen vriendjes en vriendinnetjes!!
Iedereen beetje lekker geslapen..?
Javisst och du?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen vriendjes en vriendinnetjes!!
Iedereen beetje lekker geslapen..?
Gezien de klachten.. en iedereen toch op de link moest klikkenquote:
Ik ook, maar ook het gedeelte "alleen wakker worden"..quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heerlijk geslapenAlleen het wakker worden
![]()
Ach ja, Danny weet er wel raad meequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gezien de klachten.. en iedereen toch op de link moest klikken
Ik had helemaal geen moeite met wakker te worden... Ik had zelfs zin om eerder mijn bed uit te komen om aan mijn scriptie te zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook het gedeelte "alleen wakker worden"..
Sickoquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen moeite met wakker te worden... Ik had zelfs zin om eerder mijn bed uit te komen om aan mijn scriptie te zitten.
Dat heet: TOEWIJDINGquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb fuckin' koppijnDuik zo maar weer mn bed in denk ik
Mwa, zo erg is het denk ik niet hoorquote:
quote:
Heuquote:
Nou ja.. dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, zo erg is het denk ik niet hoorGewoon beetje slecht geslapen
Nicko.quote:
the sky?quote:
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef Yesse het volgende:
Heeft iemand hier misschien een goede database met artikelen/boeken etc. om literatuuronderzoek te doen voor het afstuderen?
Er staan er ook een paar tussen waar dat niet voor hoeftquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja![]()
Flauw antwoord hoor
http://www.inholland.nl/b(...)banken/frontpage.htm
Om het te gebruiken moet je wel student zijn bij inholland of geregistreerd op de website zijn.
quote:
Misschien heeft je school ook een aantal databanken.. gewoon even naar de bieb.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er staan er ook een paar tussen waar dat niet voor hoeft
Hallo lekker ding!quote:
Wat heb je dan gedaan?quote:
hallo lekker dingquote:
Tegen Heerenveenquote:
Ik meende van wel.quote:
Jij moet eerst nog een goed gesprek voeren met je vriendjequote:
Ja en ook nog gewonnen jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik meende van wel.
Stond van morgen heel groot in de krant dat Nicky Hofs de held van vitesse was![]()
Maar ik heb het artikel verder ook niet gelezen.
Hofs krulde een mooie bal in de kruising vanaf de rand van strafschopgebied. Zeer mooie goalquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik meende van wel.
Stond van morgen heel groot in de krant dat Nicky Hofs de held van vitesse was![]()
Ik wist niet eens dat er gisteren gevoetbald werd.. totdat ik op teletekst rond 23 uur keek.... en de reacties op Fok! las over een afgekeurde doelpunt..quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik meende van wel.
Hij is jarig vandaagquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog een goed gesprek voeren met je vriendje
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er gisteren gevoetbald werd.. totdat ik op teletekst rond 23 uur keek.... en de reacties op Fok! las over een afgekeurde doelpunt..
Gefeliciteerdquote:
Mooie gelegenheid om het nieuws te brengenquote:
Vanavond is er toch weer voetbal?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
prachtige blunder. Mjah, vanavond weer he, op het moment staat Vitesse 12e, eindelijk is een betere plek
Alleen zonde dat het tijdelijk is, want Feyenoord zal vanavond ook wel winnen
Ze moeten wel tegen.... S-P-A-R-T-Aquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]Alleen zonde dat het tijdelijk is, want Feyenoord zal vanavond ook wel winnen
In Nijntje en Dikke Dik staan er betere teksten... en dat is voor kinderen van 0 - 4quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:24 schreef Bravebart het volgende:
Wij VMBO-ers.
Haten lange zinnen.
Daarom.
Knippen we het op.
In losse delen.
Zodat het beter leesbaar.
Zou moeten zijn.
Nijntje-taal voor vmbo'er blijkt juist onbegrijpelijk
Dat is klotequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Officieel ben ik werkloos. Ik had echter met mijn leidinggevende afgesproken dat ik deze week nog e.e.a. zou doen waar ik vorige week niet aan toe gekomen ben. Nu heeft echter, zo lijkt het althans, een systeembeheerder mijn account verwijderd. Ik kan dus niet meer inloggen. Althans niet meer op de webmail.
Zo maar eens heen fietsen om te vragen hoe dat zit.
Ja daaromquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Nijntje en Dikke Dik staan er betere teksten... en dat is voor kinderen van 0 - 4
Als ze mijn persoonlijke mappen hebben verwijderd, dan zullen er mensen zijn die dit behoorlijk klote vinden. Daar stond nog wel e.e.a. in dat bewaard zou blijven, al zal daar wel een backup van zijn. Maar ja, zo maar even heen, gelijk nog even werken (als ik mezelf kan aanmelden).quote:
FC Utrecht wo 4 De Graafschapquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vanavond is er toch weer voetbal?
Graafschap moet tegen Utrecht volgens mij
Ja oké, nog maar afwachten dan. Alleen zal die 12e plek wel geen stand houden hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze moeten wel tegen.... S-P-A-R-T-A![]()
Vind je het gek, dat de meeste VMBO'ers een taal achterstand hebben..quote:
Ja ja , online, op school met min eigen laptop, is ook al weer eeuwen geledenquote:
Zullen wij laten hoooohoren.. S-P.. A-R.. T-A!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze moeten wel tegen.... S-P-A-R-T-A![]()
Het is geloof ik niet alleen het noemen, maar ook de boeken/vakken die weer iets veranderd gaan worden dan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat de meeste VMBO'ers een taal achterstand hebben..en dat VMBO -TL zich graag weer mavo willen noemen.
mavo (an sich)![]()
![]()
Pretpakket..![]()
(hoewel ik wel Frans had)
Ja.. Als het goed is, gaan ze zelfs Heracles voorbij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zullen wij laten hoooohoren.. S-P.. A-R.. T-A!!
En gaat sparta dan Vitesse niet voorbij als ze winnen vanavond?
Ja, maar met 1 puntje. En aangezien wij Ajax zondag even gaan laten verliezen (positief blijven denken hequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zullen wij laten hoooohoren.. S-P.. A-R.. T-A!!
En gaat sparta dan Vitesse niet voorbij als ze winnen vanavond?
Mwa, TL is iig nog van beter niveau dan kaderquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat de meeste VMBO'ers een taal achterstand hebben..en dat VMBO -TL zich graag weer mavo willen noemen.
mavo (an sich)![]()
![]()
Pretpakket..![]()
ooh.. Ik zei gister nog toen ik ajax zat te kijken, dat ik mijn clubcard voor ajax ging opzeggen en een seizoenskaart voor sparta ging nemen als ze zouden verliezenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Als het goed is, gaan ze zelfs Heracles voorbij.
Logisch, want wij staan op een gedeelde plaats met Heraclesquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Als het goed is, gaan ze zelfs Heracles voorbij.
aah.. zondag hebben wij eindelijk echte rivaliteit?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar met 1 puntje. En aangezien wij Ajax zondag even gaan laten verliezen (positief blijven denken he) dan hebben we er weer 3 punten bij en staan we weer hoger
oehoeh... spannend... aan Jon z'n tafelquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ja , online, op school met min eigen laptop, is ook al weer eeuwen geleden
Regiorockquote:
Mijn vader en ik hebben er laatst nog over nagedacht.. Hij als Feyenoord fan en ik als Ajax fanquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. Ik zei gister nog toen ik ajax zat te kijken, dat ik mijn clubcard voor ajax ging opzeggen en een seizoenskaart voor sparta ging nemen als ze zouden verliezen
Je koos zelf voor Frans hè..quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
mavo (an sich)![]()
![]()
Pretpakket..![]()
Laat eens zienquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef Trigalti het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een kleine sneak-preview (photoshop ontwerp) van mijn portfolio?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aah.. zondag hebben wij eindelijk echte rivaliteit?
Zienquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef Trigalti het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een kleine sneak-preview (photoshop ontwerp) van mijn portfolio?
Ik had het tussen jou en mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef Puala het volgende:
[..]
volgens mij verprutsen jullie het zelf al een tijdje.
Sorry, ikke niet snapquote:
Ach ja.. Het is toch:quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef Puala het volgende:
[..]
volgens mij verprutsen jullie het zelf al een tijdje.
tja, ik zat wel met veel meiden in de klas... en Mark.. (die overigens een keer 4 lekke banden had tijdens Frans)quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja.. Het is toch:
Helemaal niks in Amsterdam
Helemaal niks in Rotterdam
Helemaal niks in Eindhoven
Momenteel in de les van Remkoquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:36 schreef Californium het volgende:
[..]
oehoeh... spannend... aan Jon z'n tafel![]()
Ja.. ook de schrijfwijze en het gebruik van de ik-vorm viel mij op. Ik heb een strakke lay-out.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:44 schreef Yesse het volgende:
Over taal en vooral vormgeving gesproken.. ben ik het of zijn scripties gewoon vaak lelijk en slecht geschreven ?Vooral de voorkanten + layouts lijken echt nergens op(die ik tot nu toe heb gezien dan)
Überhaupt zijn de stukken de laatste tijd op een laag niveau. Bezittelijk voornaamwoorden fout schrijven, rare woorden misvormen etc.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:44 schreef Yesse het volgende:
Over taal en vooral vormgeving gesproken.. ben ik het of zijn scripties gewoon vaak lelijk en slecht geschreven ?Vooral de voorkanten + layouts lijken echt nergens op(die ik tot nu toe heb gezien dan)
Ja maar ook voorkanten met een plaatje er in gegooid alsof het mooi isquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. ook de schrijfwijze en het gebruik van de ik-vorm viel mij op. Ik heb een strakke lay-out.
Het is misschien wel een beetje saai, maar wel zakelijk.
Mensen die een scriptie schrijven en gebruik maken van... Comic Sans MS...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal geen plaatjes op mijn voorblad, alleen maar tekst. Ik hou het liever zakelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ook voorkanten met een plaatje er in gegooid alsof het mooi is
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Momenteel in de les van Remko
Preciesquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen plaatjes op mijn voorblad, alleen maar tekst. Ik hou het liever zakelijk.
WordArt is ook zo'n killer.
Pff maar ook gewoon super weinig echt belangrijke informatie. Ik keek altijd op tegen scripties, maar het valt tegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Überhaupt zijn de stukken de laatste tijd op een laag niveau. Bezittelijk voornaamwoorden fout schrijven, rare woorden misvormen etc.
Heb het druk lately
Ik zit 2 uur later wel in het stadion bij Feyenoord-Groningenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, ikke niet snap![]()
Euhm, ja, dan wel jaEnige verschil, ik zit in het stadion en jij bent een teletekst-supporter
Schrift vergeten, dus dan maar laptop om aantekeningen te makenquote:
Nouja, ik moetdenk ik wel voldoen aan de 'eis' van een mooi voorblad, design gezien. Ik heb mijn voorgaande opdrachten ook begeleid met een mooi voorblad. Ik werk immers bij een reclamebureauquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen plaatjes op mijn voorblad, alleen maar tekst. Ik hou het liever zakelijk.
WordArt is ook zo'n killer.
Labtechnieken enzo... Voor de bioinf nerd zodat ie weet wat lab mensen doenquote:
Layout is heel simpelquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PreciesZakelijk leest het een stuk makkelijker dan een lay-out met 31 kleuren en 15 verschillende lettergroottes...
Dat zijn dezelfde mensen die hun wetenschappelijke papers nog in Word maken
Vraag ik me inderdaad ook af.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Layout is heel simpel
Kop 1: Calibri 14 vet en onderstreept
Kop 2: Calibri 12 vet en cursief
Kop 3: Calibri 10 vet
Waar maak je dan je wetenschappelijke papers dan mee?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Labtechnieken enzo... Voor de bioinf nerd zodat ie weet wat lab mensen doen
Zeg maar wat ik twee blokken geleden in het lab deed
Ik gebruik gewoon de titel + ondertitel instellingen van Word 2007, mooie streep eronder dat duidelijk maakt dat je in een nieuw hoofdstuk komt en verder geen poespasquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Layout is heel simpel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zit 2 uur later wel in het stadion bij Feyenoord-Groningen
de wat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef Bravebart het volgende:
Openoffice, jezusNee, met LaTeX natuurlijk
Enorm koningsprogramma voor het maken van papers
Ja en neequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:59 schreef Californium het volgende:
[..]
je doet een bioinf course opnieuw?
LaTeX daar pwn je shit mee, stage verslag in gemaaktquote:
Dit vak wel andere dingen niet, it's complicated.quote:
aha....quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
LaTeX daar pwn je shit mee, stage verslag in gemaakt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit vak wel andere dingen niet, it's complicated.
Ik zie liever een vrouw in latex...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gebruik de layout/standaard die 'verplicht' is door school.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, ik moetdenk ik wel voldoen aan de 'eis' van een mooi voorblad, design gezien. Ik heb mijn voorgaande opdrachten ook begeleid met een mooi voorblad. Ik werk immers bij een reclamebureauMaar goed, een voorblad moet wel een goede eerste indruk geven. De rest van het verhaal moet zo zakelijk en netjes mogelijk zijn. En alles in balans is het mooist
-10 voorspelbaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zie liever een vrouw in latex...
Dat dusquote:
Van LaTeX heb ik wel gehoord jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ik ben ook naar meer wedstrijden van Feyenoord geweest dan naar Ajax.quote:
Volgens mij heb ik je datnog laten zien aan het einde van mijn stagequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:06 schreef Californium het volgende:
latex
maar LaTeX ken ik gewoon niet
wat jou in latexquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je datnog laten zien aan het einde van mijn stage
zelfde hier inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ik ben ook naar meer wedstrijden van Feyenoord geweest dan naar Ajax.
Goed als je vaders werk 4 seizoenkaarten heeft en er onderling een schema is.. ga ik soms wel eens mee.. Al is het dan moeilijk om niet te juichen als er een tegendoelpunt gescoord wordt
Ja joh, toen ik ineens voor je deur stond met die zweep in mijn handenquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh, toen ik ineens voor je deur stond met die zweep in mijn handen
Leuke nacht was dat zeg
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zie liever een vrouw Cali in latex...
Been there, done that, it will rock your worldquote:
Weet ik niet. Ben al eea gewendquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Been there, done that, it will rock your world
Na de beverwijkrellen bij Feyenoord-Ajax zitten vond ik ook wel spannend. Vooral omdat Ajax met 3-0 won geloof ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:15 schreef PieterBas het volgende:
Zat ooit eens tijden Feyenoord - VVV Venlo.. stond Ajax met 4-0 voor... moest ik niet al te hard lachen.
lijkt mij wel wat jahquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ben al eea gewend
Cali, lijkt het je wat? Latex pakje.. Mickey mouse latex..
Wanneer heb je tijd..?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
lijkt mij wel wat jahmaar dan geef ik alleen prive shows... alleen waarschijnlijk aan jou
quote:
dat ookquote:
op wat? Bootje zijn kansloosheidsgehaltequote:
dat jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
op wat? Bootje zijn kansloosheidsgehalte
jah blijkbaar
tuurlijk welquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
Mag ik geen flauwe grapjes meer maken? Pff, saaie boel dan
is het niet een mooi woord: kansloosheidsgehaltequote:
als jij het verzonnen hebt, zouden ze het moeten toevoegen aan de Van Dalequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
is het niet een mooi woord: kansloosheidsgehalte(waarschijnlijk bestaat het niet, maar het klinkt wel oke)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als jij het verzonnen hebt, zouden ze het moeten toevoegen aan de Van Dale
Stoerquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef PieterBas het volgende:
Shit... mijn telefoon stond even roodgloeiend..
Mijne kan alleen trillen. Tenzij ik de open haard van Jamba op mijn achtergrond zet. Sms "Haard aan" naar 6262..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Stoermijne kan niet rood gloeien
wel blauw
mensen die Jamba ringtones hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijne kan alleen trillen. Tenzij ik de open haard van Jamba op mijn achtergrond zet. Sms "Haard aan" naar 6262..
Daarnaast niet de onmiskenbare
Hé meisje, *psst* .. SMS Antilli Aan naar 6262..
nicequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef PieterBas het volgende:
Hoe bedoel je.. bedrijven willen geen starters.. Mijn cv staan 2 dagen op Monsterboard en Nationale vacature bank.. en tussen 11.30 en 11.50 4 keer gebeld..
Het wordt tijd dat ik weer een nieuwe ringtone neem. Weet alleen nog niet welke... Misschien wel de Gebroeders Koquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
mensen die Jamba ringtones hebben
mensen die gebroeders Ko rngtones hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik weer een nieuwe ringtone neem. Weet alleen nog niet welke... Misschien wel de Gebroeders Ko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Schatje mag ik je fotoquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik weer een nieuwe ringtone neem. Weet alleen nog niet welke... Misschien wel de Gebroeders Ko
ja dat mag jequote:
quote:
Je mag er van houden als je wiltquote:
carnaval is nicequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Je mag er van houden als je wiltmaar ik vind dat ze degene die dat ooit heeft uitgevonden moeten opsluiten of zo
![]()
Toevallig weet ik dat jij zo'n beetje de enige limburger bent die anti-carnaval isquote:
Een soort van.. van tegelijkertijd met een carrierebeurs..quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef Yesse het volgende:
Iemand hier wel eens naar de Nobiles Masterbeurs geweest?
mam moest me altijd in dat pak dwingen en me dan naar school sleuren... wat had ik daar een hekel aan...trauma'squote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef Yesse het volgende:
Carnaval was op de basisschool altijd wel tof.
Anti carnavals muziek en anit debiele carnaval vierders, dus per definitie eigenlijk tegen carnavalquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat jij zo'n beetje de enige limburger bent die anti-carnaval is
dat zeg ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anti carnavals muziek en anit debiele carnaval vierders, dus per definitie eigenlijk tegen carnaval
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:26 schreef Milou__ het volgende:
Carnaval is leuk.
Ik ga als mouling rouge
zwart wit film?quote:
Ff beetje aangepast.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anti-carnavalsmuziek en anti-debiele carnavalvierders, dus per definitie eigenlijk tegen carnaval
kan het jouw nu ECHT werkelijk boeien als mensen een fout maken in een zinquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ff beetje aangepast.
Verder ben ik ook geen fan van carnaval. De muziek op zijn tijd is dan wel weer grappig
Die nummers zijn alleen leuk met veel alcoholische versnaperingen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ff beetje aangepast.
Verder ben ik ook geen fan van carnaval. De muziek op zijn tijd is dan wel weer grappig
Hahaha, verbaast je dat nog steeds? Wij zijn gewoon voor elkaar gemaakt johquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
Soms verbaas ik me erover hoeveel wij wel niet gemeen hebben hosti
perfect stel
Het verbaast me niet op die manier... maar waarom het eigenlijk uit is gegaan meer dat jah.. enzo... en dan denk ik terug en dan denk ik....Ojaquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, verbaast je dat nog steeds? Wij zijn gewoon voor elkaar gemaakt joh![]()
Kan die grensrechter geen stadionverbod krijgen van 15 jaarquote:
Ach, In an other life, when we are both catsquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Het verbaast me niet op die manier... maar waarom het eigenlijk uit is gegaan meer dat jah.. enzo... en dan denk ik terug en dan denk ik....Oja
cats?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, In an other life, when we are both cats
Ik word wel een beetje kriebelig van simpele taalfouten als het bezittelijk voornaamwoord en woorden met een tussen-s en spatie. Dingen als tijds bestek. Dat is gewoon een simpele taalregel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:44 schreef Californium het volgende:
[..]
kan het jouw nu ECHT werkelijk boeien als mensen een fout maken in een zin
Get a room and make some sweet lovin'.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Het verbaast me niet op die manier... maar waarom het eigenlijk uit is gegaan meer dat jah.. enzo... en dan denk ik terug en dan denk ik....Oja
Die vent, die de scheidsrechter omver heeft gelopen die ken ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan die grensrechter geen stadionverbod krijgen van 15 jaar
Ben je lesbisch geworden?quote:
Ernstigquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan die grensrechter geen stadionverbod krijgen van 15 jaar
Leuk als je kriebelig word...maar reageer dat af op je kat en val ons er niet mee lastig... Je begrijpt toch wat er bedoeld word. Stop bitching about it!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje kriebelig van simpele taalfouten als het bezittelijk voornaamwoord en woorden met een tussen-s en spatie. Dingen als tijds bestek. Dat is gewoon een simpele taalregel.
[..]
Get a room and make some sweet lovin'.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je lesbisch geworden?
Die zin is trouwens uit Vanilla Sky, dan zegt Penelope Cruz dat
Hij betaalt een kamer waar wij sweet love moeten bedrijven? Nicequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Leuk als je kriebelig word...maar reageer dat af op je kat en val ons er niet mee lastig... Je begrijpt toch wat er bedoeld word. Stop bitching about it!!
O en betaal jij de kamer
jahquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij betaalt een kamer waar wij sweet love moeten bedrijven? Nice![]()
Woon je in een doos dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Leuk als je kriebelig word...maar reageer dat af op je kat en val ons er niet mee lastig... Je begrijpt toch wat er bedoeld word. Stop bitching about it!!
O en betaal jij de kamer
Ik ken het. Alleen is de interface nooit echt lekker. Je moet het dan zien als 1 grote casetteband, aangezien je geen nummers kan zoeken..quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:05 schreef PieterBas het volgende:
Lol.. nu willen mijn ouders ook een iPod... omdat ze dan geen cd's meer nodig hebben in de auto![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:05 schreef PieterBas het volgende:
Lol.. nu willen mijn ouders ook een iPod... omdat ze dan geen cd's meer nodig hebben in de auto![]()
Wat een onzin?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ken het. Alleen is de interface nooit echt lekker. Je moet het dan zien als 1 grote casetteband, aangezien je geen nummers kan zoeken..
jawel hoor.. je hebt er radio's bij waar dat heel goed kanquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ken het. Alleen is de interface nooit echt lekker. Je moet het dan zien als 1 grote casetteband, aangezien je geen nummers kan zoeken..
Laat ik het anders zeggen. Bij bepaalde soorten interfaces kan je wel schakelen tussen nummers door *vorige* en *volgende*, maar bijvoorbeeld niet specifiek op een album, artiest oid.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jawel hoor.. je hebt er radio's bij waar dat heel goed kan
Wel met een iPod connector van de Prius.. De auto ziet er niet uit, maar qua functies en audio is het echt een top autoquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Latex. Duh.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Layout is heel simpel
als ze veel hardlooptquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder netzo, hoeft ze niet elke keer de batterijen van een mp3speler te verwisselen![]()
Ze gebruikt hem alleen met hardlopen
Ik hoef geen wetenschappelijke papers te schrijven...quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Bij bepaalde soorten interfaces kan je wel schakelen tussen nummers door *vorige* en *volgende*, maar bijvoorbeeld niet specifiek op een album, artiest oid.
En heel veel andere radio's met een iPod connector. Bootje kent alleen de goedkopen rampradio's?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel met een iPod connector van de Prius.. De auto ziet er niet uit, maar qua functies en audio is het echt een top auto
Tja, in een Mercedes is een Ipod beetje pauperquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
En heel veel andere radio's met een iPod connector. Bootje kent alleen de goedkopen rampradio's?
Er zijn dus betere oplossingenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, in een Mercedes is een Ipod beetje pauper![]()
In een Yaris though..
Ze hadden niet echt een prettige oplossing. Het was óf een soort audiokabel en dan bediening op het stuur, óf een soort draadje naar radio en dan zelf bedienen. Beide boden niet wat ik wilde, zeker niet voor die prijs...
quote:
Soms kijk je op van hoe de grote merken.. dat soort opties niet goed uitwerken in hun auto'squote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, in een Mercedes is een Ipod beetje pauper![]()
Mercedes heeft wel gruwelijk relaxe stoelverwarmingquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Soms kijk je op van hoe de grote merken.. dat soort opties niet goed uitwerken in hun auto's
quote:
Maar als je niet fatsoenlijk muziek kan luisteren in je Mercedes, dan heb je ook niets aan die stoelverwarmingquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel gruwelijk relaxe stoelverwarming
Jawel hoor. Een warme kontquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar als je niet fatsoenlijk muziek kan luisteren in je Mercedes, dan heb je ook niets aan die stoelverwarming
Lekker is het soms hé, dat slapen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja erg he.. Ik zat zo voor me uit te staren
Morgen heb ik écht een kut dagquote:
slecht voor je zaad.. dat welquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel gruwelijk relaxe stoelverwarming
4 tussenuren toch... Dat is echt rukquote:
Hoef voorlopig toch nog niets te bezwangeren...quote:
Nou ja, beste anticonceptie tochquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoef voorlopig toch nog niets te bezwangeren...
Lekker friturenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, beste anticonceptie tochMobiele telefoon in de zak.. laptop op schoot en stoelverwarming aan..
En morgen echt gewoon het eerste uur beginnen, wat een ellende.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
4 tussenuren toch... Dat is echt ruk![]()
Ik ook. Eerst werken en dan van rond 19:00 tot 22:15 naar school. Eigenlijk zou dat gisteren zijn, maar was verplaatst.quote:
/shooquote:
Wat?quote:
Helaas is het misschien wel blijven.. Door de opkomst van de mobiele telefoon is de kwaliteit van het zaad van gemiddelde man flink gedaald.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lekker frituren![]()
Moet er nog niet aan denken.. kinderen.. Over een jaar of 5 misschien...
Dat ze hier geen mensen jaloers moet makenquote:
Mijn zaad is gruwelijk vruchtbaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Helaas is het misschien wel blijven.. Door de opkomst van de mobiele telefoon is de kwaliteit van het zaad van gemiddelde man flink gedaald.
Althans dat las ik laatst in de krant.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn zaad is gruwelijk vruchtbaar![]()
Kom maar langs. Dan merk je het snel genoegquote:
"Veel praat, weinig zaad".quote:
Ook daar is maar op 1 manier achter te komenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ik ken wel "Veel praat, slechte daad"
ze kent m toch al zegt ze?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook daar is maar op 1 manier achter te komen![]()
Lange tijd geleden dat ik PI's gebruikte..
huhquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ik ken wel "Veel praat, slechte daad"
quote:
Dat is wel ziekquote:
zo.. dan merk je opeens dat het een voorlichtingspotje is om je te waarschuwen tegen UV stralenquote:
quote:
Dat ik een kamer voor je moet regelen.. Ik zei niet dat je er een op mijn kosten zou krijgen, ik zei dat je een kamer moest ópzoeken..quote:
ahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat ik een kamer voor je moet regelen.. Ik zei niet dat je er een op mijn kosten zou krijgen, ik zei dat je een kamer moest ópzoeken..
Zeg, kunnen wij dan niet ook een keer afspreken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:20 schreef PieterBas het volgende:
Pff.. ik voel me net een hoer vandaag... Mijn hele agenda staat vol met sollicitaties..Serieus.. hoe bedoel je een krapte op de markt..
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, kunnen wij dan niet ook een keer afspreken?
Nu al terugquote:
Eerlijk antwoord tochquote:
Jaquote:
Daar heb je dus weinig zin inquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaEn morgen voor de lol maar ff een college in Leiden volgen, zodat ik niet voor niks n aar Leiden ga om mn USB stick op te halen
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |