Sommige mensen zijn verslaafd aan lippenbalsem.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Gif en drugs zijn niet hetzelfde. Ik denk niet dat er zoiets bestaat als lichamelijke of geestelijke afhankelijkheid van koemelk.
Niet giftig toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn verslaafd aan lippenbalsem.![]()
Volgens je vrienden in de AKQ heb je gewoon een kerel nodigquote:Ben vanmorgen later opgestaan en zou actief zijn, maar nee hoor. Ik ben weer eens lui. En moe, ik ga weer slapen.
Hmmm, daar zit wel een goede topictitel in voor het volgende topicquote:Op zondag 8 februari 2009 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens je vrienden in de AKQ heb je gewoon een kerel nodig
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, daar zit wel een goede topictitel in voor het volgende topic
Pfeww, ik dacht even dat je een naamtopic had gemaakt.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Sugardaddies voor Wyccie #768
Nee joh, ik heb het goed met je voor. Heb je vandaag genoeg gestudeerd om morgen niet in de problemen te raken?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfeww, ik dacht even dat je een naamtopic had gemaakt.
Zet 'm opquote:Op zondag 8 februari 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
Ik zal niet meer in de problemen komen, maar ik ben nog wel even bezig.
Haha..quote:Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef wyccie het volgende:
Ik raad ze ook niet meer.
Deze ken je wel.quote:
Heus wel!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsof je ooit een negerinnetje van mij geraden hebt
Dat ga ik toch niet onthouden.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt? Welke dan?
Ok , maar ik ben niet zo goed in gezichtenquote:
Dan ben je in deze topicreeks aan het juiste adresquote:Op maandag 9 februari 2009 00:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ok , maar ik ben niet zo goed in gezichten
dummies toch ..ik geloof in de topictitelquote:Op maandag 9 februari 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ben je in deze topicreeks aan het juiste adres
Ja, als ze lachen in het donker is het eng.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Yeah, right. Volgens mij ben je gewoon bang voor zwarte mensen.
Klagen bij mij. Ik was toen producer van het wereldmuziekfestival waar zij optraden maar kon ook niet echt helpen dat die lift ermee ophield.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:25 schreef wyccie het volgende:
Wat deden ze dan in die lift toen jullie vastzaten?
Een hele grote hydraulische lift gaat dan echt niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
Je heb toen niet even op en neer gesprongen zodat de lift alsnog naar beneden zou gaan?
Sommige mensen raken dan lekker in paniek.![]()
De Musicmeeting werd "vroeger" ook gewoon binnen gehouden verspreidt over verschillende podia in Nijmegen. Het betreffende festival was in Stadsschouwburg De Harmonie in Leeuwarden. 4 podia op 4 verschillende verdiepingen.quote:Wereldmuziekfestival associeer ik niet met liften. De enige wereldmuziekfestival hier die ik ken wordt namelijk in een park georganiseerd.
Dat is Brandy.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:34 schreef Gellius het volgende:
Brandy schijnt een populaire naam te zijn, tegenwoordig.
Een beetje?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vind het wel een beetje een meisjesnaam om eerlijk te zijn.
Schrijf jij ook sex i.p.v. seks?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het vooral een heel Angelsaxische naam!
Opmerkelijk genoeg wèl ja, terwijl ik verder altijd heel volgzaam ben. Met uitzondering van de accentuering dan, natuurlijk.quote:
Ik sta op poll position in TTK.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben de koning![]()
Wickedangelsaxen?
In het land der blinden...quote:
Kan ik mijn naam nog veranderen?quote:Wickedangelsaxen?
Volgens mij zijn er niet heel veel blinde Fok!kers.quote:
Ja, maar dan moet je wel een naaktreportage voor Serious Request doen.quote:[..]
Kan ik mijn naam nog veranderen?
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zijn er niet heel veel blinde Fok!kers.
Maar als ik daarna ruzie schop, kom ik er wel onderuit hè?quote:Ja, maar dan moet je wel een naaktreportage voor Serious Request doen.
Aan mij ligt het niet hoor, ik erg cult en hysterischquote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is niet zo'n vreselijk drukbezocht subforum.
Dan is je identieke tweelingzus de klos.quote:[..]
Maar als ik daarna ruzie schop, kom ik er wel onderuit hè?
Gellius, wat doe je toch? Het zijn niet alleen de accentjes.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:32 schreef Gellius het volgende:
Ik sta op poll position in TTK.
Hij bedoelt dat-ie op de eerste plats staat.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gellius, wat doe je toch? Het zijn niet alleen de accentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |