Haha..quote:Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef wyccie het volgende:
Ik raad ze ook niet meer.
Deze ken je wel.quote:
Heus wel!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsof je ooit een negerinnetje van mij geraden hebt
Dat ga ik toch niet onthouden.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt? Welke dan?
Ok , maar ik ben niet zo goed in gezichtenquote:
Dan ben je in deze topicreeks aan het juiste adresquote:Op maandag 9 februari 2009 00:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ok , maar ik ben niet zo goed in gezichten
dummies toch ..ik geloof in de topictitelquote:Op maandag 9 februari 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ben je in deze topicreeks aan het juiste adres
Ja, als ze lachen in het donker is het eng.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Yeah, right. Volgens mij ben je gewoon bang voor zwarte mensen.
Klagen bij mij. Ik was toen producer van het wereldmuziekfestival waar zij optraden maar kon ook niet echt helpen dat die lift ermee ophield.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:25 schreef wyccie het volgende:
Wat deden ze dan in die lift toen jullie vastzaten?
Een hele grote hydraulische lift gaat dan echt niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
Je heb toen niet even op en neer gesprongen zodat de lift alsnog naar beneden zou gaan?
Sommige mensen raken dan lekker in paniek.![]()
De Musicmeeting werd "vroeger" ook gewoon binnen gehouden verspreidt over verschillende podia in Nijmegen. Het betreffende festival was in Stadsschouwburg De Harmonie in Leeuwarden. 4 podia op 4 verschillende verdiepingen.quote:Wereldmuziekfestival associeer ik niet met liften. De enige wereldmuziekfestival hier die ik ken wordt namelijk in een park georganiseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |