Haha..quote:Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef wyccie het volgende:
Ik raad ze ook niet meer.
Deze ken je wel.quote:
Heus wel!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsof je ooit een negerinnetje van mij geraden hebt
Dat ga ik toch niet onthouden.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt? Welke dan?
Ok , maar ik ben niet zo goed in gezichtenquote:
Dan ben je in deze topicreeks aan het juiste adresquote:Op maandag 9 februari 2009 00:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ok , maar ik ben niet zo goed in gezichten
dummies toch ..ik geloof in de topictitelquote:Op maandag 9 februari 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ben je in deze topicreeks aan het juiste adres
Ja, als ze lachen in het donker is het eng.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Yeah, right. Volgens mij ben je gewoon bang voor zwarte mensen.
Klagen bij mij. Ik was toen producer van het wereldmuziekfestival waar zij optraden maar kon ook niet echt helpen dat die lift ermee ophield.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:25 schreef wyccie het volgende:
Wat deden ze dan in die lift toen jullie vastzaten?
Een hele grote hydraulische lift gaat dan echt niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
Je heb toen niet even op en neer gesprongen zodat de lift alsnog naar beneden zou gaan?
Sommige mensen raken dan lekker in paniek.![]()
De Musicmeeting werd "vroeger" ook gewoon binnen gehouden verspreidt over verschillende podia in Nijmegen. Het betreffende festival was in Stadsschouwburg De Harmonie in Leeuwarden. 4 podia op 4 verschillende verdiepingen.quote:Wereldmuziekfestival associeer ik niet met liften. De enige wereldmuziekfestival hier die ik ken wordt namelijk in een park georganiseerd.
Dat is Brandy.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:34 schreef Gellius het volgende:
Brandy schijnt een populaire naam te zijn, tegenwoordig.
Een beetje?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vind het wel een beetje een meisjesnaam om eerlijk te zijn.
Schrijf jij ook sex i.p.v. seks?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het vooral een heel Angelsaxische naam!
Opmerkelijk genoeg wèl ja, terwijl ik verder altijd heel volgzaam ben. Met uitzondering van de accentuering dan, natuurlijk.quote:
Ik sta op poll position in TTK.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben de koning![]()
Wickedangelsaxen?
In het land der blinden...quote:
Kan ik mijn naam nog veranderen?quote:Wickedangelsaxen?
Volgens mij zijn er niet heel veel blinde Fok!kers.quote:
Ja, maar dan moet je wel een naaktreportage voor Serious Request doen.quote:[..]
Kan ik mijn naam nog veranderen?
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zijn er niet heel veel blinde Fok!kers.
Maar als ik daarna ruzie schop, kom ik er wel onderuit hè?quote:Ja, maar dan moet je wel een naaktreportage voor Serious Request doen.
Aan mij ligt het niet hoor, ik erg cult en hysterischquote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is niet zo'n vreselijk drukbezocht subforum.
Dan is je identieke tweelingzus de klos.quote:[..]
Maar als ik daarna ruzie schop, kom ik er wel onderuit hè?
Gellius, wat doe je toch? Het zijn niet alleen de accentjes.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:32 schreef Gellius het volgende:
Ik sta op poll position in TTK.
Hij bedoelt dat-ie op de eerste plats staat.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gellius, wat doe je toch? Het zijn niet alleen de accentjes.
Misschien moet je meer reclame maken voor jezelf en/of voor het subforum. Hoewel, het is hier natuurlijk wel lekker rustig.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan mij ligt het niet hoor, ik erg cult en hysterisch![]()
Goed plan. Ik was haar even vergeten.quote:Dan is je identieke tweelingzus de klos.
Goede wijn behoeft geen kransquote:Op maandag 9 februari 2009 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien moet je meer reclame maken voor jezelf en/of voor het subforum. Hoewel, het is hier natuurlijk wel lekker rustig.
[..]
Jullie zien elkaar alleen op jullie verjaardag?quote:Goed plan. Ik was haar even vergeten.
Is er iets mis met mijn accentjes? Heb je iets tègen mijn accentjes? Mijn accentjes zijn voortreffelijk!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gellius, wat doe je toch? Het zijn niet alleen de accentjes.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie zien elkaar alleen op jullie verjaardag?
Nee, doe maar een nieuwequote:Op maandag 9 februari 2009 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Staat er nog een plaatje open
Benny Andersson is goed. Björn heet Ulvaes o.i.d.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan gok ik op Benny omdat ik niet weet hoe ik de achternaam van Björn moet spellen.
je hebt neger in je post verwerkt. omgekeerd maar tochquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef qonmann het volgende:
je hebt neger in je post verwerkt. omgekeerd maar toch![]()
Ik heb er wel vertrouwen in dat het weer droog wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dat het hier regende. Nog steeds, en hard ook.
Ik heb niets tegen je accentjes, eigenwijzerd.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:51 schreef Gellius het volgende:
Is er iets mis met mijn accentjes? Heb je iets tègen mijn accentjes? Mijn accentjes zijn voortreffelijk!.
Het spijt me dat je het zo opvat Gellius, het was zeker niet de bedoeling om een racistische suggestie te opperen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:45 schreef Gellius het volgende:
Wat een racistische suggestie, Diaan! Ik ben geschokt.
Laat ze daar dan maar diep, diep zitten....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:57 schreef Gellius het volgende:
Daar twijfel ik niet aan Diaan. Het is des te onthutsender dat hij er niettemintussendoor glipte. Waarschijnlijk zit het racisme toch ergens diep, diep in je genen verankerd.
Enfin: het zijn wel muzieknegers, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |