Gewoon die anti-aanbakmeuk de deur uit doen en 1 mooie gietijzeren koekenpan kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Want: PF kan niet met anti-aanbakpannen omgaan! Wie redt haar met het beste advies ever?
Zonder badpak natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met of zonder anti-aanbak?![]()
En nu ga ik echt slapen
Proest!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaaaaaaaa jij weet hoe het hoortquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is alvast een...quote:
I know....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
Maar ik ben dus eerst nog in Bussum/Almere
Op z'n vroegst! Waarschijnlijk 6 uur tenzij de treinen echt kut doen dan nog later..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef kres het volgende:
[..]
I know....
En je kon rond een uur of 17:30 in Ams zijn... .
Thanks....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef MissHobje het volgende:
Hoezo zou deze dichtgeslingerd worden
Kres no worry's hoor
Ik praat poep... Dat is de Arladaweg....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef golfer het volgende:
kres, zit jij trouwens in Sloterdijk op het hoofdkantoor van het GVB te werken of elders?
Arlandaweg kom ik wel eens en heb ik nog een opdrachtje van liggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:57 schreef kres het volgende:
Ik praat poep... Dat is de Arladaweg....
Daar kom ik zeldzaam...
Ik kom bij alle bus en tram remises langs
Waar ons kantoor zit is Lekstraat. Tram remise.... Ik kijk uit op die twee torens.... Philips en de Rembrant toren..
Hoezo? Kom je daar wel's ?
Hee wat cool... Ja die oude remise daar begin ik mijn dagje altijd ja...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Arlandaweg kom ik wel eens en heb ik nog een opdrachtje van liggen.
Jij werkt dus bij de ouwe tramremise.
Ik woon vlak bij jou werkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:57 schreef kres het volgende:
Waar ons kantoor zit is Lekstraat. Tram remise.... Ik kijk uit op die twee torens.... Philips en de Rembrant toren..
Nope.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:09 schreef kres het volgende:
Hee wat cool... Ja die oude remise daar begin ik mijn dagje altijd ja...
Een opdrachtje van het GVB...
Heeft het toevallig iets met de OV/chipkaart te maken....?
(kan me goed voorstellen dat je dat niet hier op internet niet met iedereen kan delen.)
ha ha ha... Nou mocht je nog iets nodig hebben hier vandaan dan kan ik het voor je meenemen.quote:
Oke dat gaat mijn pet te boven...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope.
ik zoek voor jullie HK een perswoordvoerder/communicatieadviseur
Ja hoor. Dat zei ik vanmorgen toch ook al?quote:
Zou wel erg cool zijn...quote:
Je hebt nog een aardige klus voor de boeg, wat dat betreft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:18 schreef kres het volgende:
Ik hou me dus bezig met de OV-chipkaart apparatuur in bussen en trams.
Van software tot bekabeling.
Don't get me started please......quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt nog een aardige klus voor de boeg, wat dat betreft.
Voordat het allemaal feilloos werkt.
Ik ben een tijgerquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Flauwe spelletjes doen is soms best leuk
Wat heb je hier op te zeggen Golfer ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz, in bed ben je...
een Konijn
Eigenschappen:
Ongecompliceerd, Snel, Actief, Onverzadigbaar, Oppervlakkig
Echte naam....quote:
Ah die had ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:31 schreef kres het volgende:
Ik kom van de zon...
Dit staat er dan onder...
Je bent een natuurlijk leider.
Je bent creatief en spontaan en mensen vinden het leuk om in jouw gezelschap te zijn.
Je houd ervan om je te ontspannen op vakantie of op feesten.
AHHHHHH wat liefquote:
Ik weet het ik weet het, je bent te laat geborenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:36 schreef kres het volgende:
De band die uitstekend bij jouw muzikale talent zou passen is..
Sweet dreams u2...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het, je bent te laat geboren
We gaan nog ff de DVD laten snorren met master chef en smaken verschillen als slaapmuts
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:40 schreef kres het volgende:
[..]
Sweet dreams u2...
Bye bye
Voor jullie allebei... (dan kijkt Golfer maar wat hij er mee doet..
)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]Die pakt je zo op je bek als je niet uitkijkt
Dan moet er toch ergens een kern van waarheid zitten in die ongein .......quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
In bed ben ik:
een Papegaai
Eigenschappen:
Praat te veel
Nee heb je mijn haar al gezien dan ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
je ideale huisdier is:
een Hamster
ik heb er 2
Oh Baby....quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Messed up hair/Bedhead
ik in een herenhuis en muziakaal pas ik bij atomic kittenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:47 schreef kres het volgende:
Ik voel me thuis in een hutje op de hei.....
Vooral dat laatste...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik in een herenhuis en muziakaal pas ik bij atomic kitten(
)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
"Be the first to know"
Met andere woorden ik zou uitkijken wat je eet....quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
your next life you will be..
an Elephfant
Dus over 15 min en 58 seconde moet ik de politie bellen....quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
je bent geschikt om het volgende wereldrecord te breken..
"Je adem inhouden"
Huidig Record:
Op 18 juni 2007 hield Arvydas Gaiciunas uit Litouwen zijn hoofd 15 minuten en 58 seconde onder water. Zijn zuster Diana, die ook meedeed aan deze poging, hield het 11 minuten en 57 seconde vol. Het oude record dat 49 jaar staande bleef was 13 minuten en 42.5 seconde door Canadees Robert Foster in 1959.
Ik ga t meteen proberen mocjht ik niet meet posten is het mislukt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
je bent geschikt om het volgende wereldrecord te breken..
"Je adem inhouden"
Huidig Record:
Op 18 juni 2007 hield Arvydas Gaiciunas uit Litouwen zijn hoofd 15 minuten en 58 seconde onder water. Zijn zuster Diana, die ook meedeed aan deze poging, hield het 11 minuten en 57 seconde vol. Het oude record dat 49 jaar staande bleef was 13 minuten en 42.5 seconde door Canadees Robert Foster in 1959.
Ik ga t meteen proberen mocjht ik niet meet posten is het mislukt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
In bed ben ik:
een Papegaai
Eigenschappen:
Praat te veel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:52 schreef Isabeau het volgende:
JaIk ga over een half uurtje heen en vanmiddag naar Groningen
Sporten was voor mij echt verplicht toen ik aan m'n scriptie werkte... Om je hoofd leeg te maken en je spieren wat losser te krijgen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef Vrok het volgende:
Hm, ik moet toch echt ook eens meer tijd vrij maken om te sporten, anders kom ik straks helemaal niet meer vooruit.
Ik begin steeds meer van m'n reistijd te balen. Die is lang en vermoeiend. Dan kan ik al vaak niet meer even tussendoor nog even snel gaan. Nouja misschien vanavond, als het opschiet. Tijd om aan de slag te gaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sporten was voor mij echt verplicht toen ik aan m'n scriptie werkte... Om je hoofd leeg te maken en je spieren wat losser te krijgen!
Ik ga vanavond spinnen
Waarom geen echte snowboots halen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef Liejannuh het volgende:
Over de crocs: mijn tenen deden geen pijn toen ik aankwam op mijn werk, dus de crocs helpen wel een beetje.Misschien morgen eerst maar 10 kniebuigingen doen voor het fietsen, dan ben ik al wat warmer en misschien blijven mijn voeten dan ook wel warmer.
Omdat ik daar klompvoeten van krijg en daar kun je volgens mij niet echt lekker mee fietsen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waarom geen echte snowboots halen?
en verder
wintermotorschoenenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Omdat ik daar klompvoeten van krijg en daar kun je volgens mij niet echt lekker mee fietsen.
Leek me wel een behoorlijke beperking tijdens het fietsen.
Dat wil ik wel gelovenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef Vrok het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer van m'n reistijd te balen. Die is lang en vermoeiend. Dan kan ik al vaak niet meer even tussendoor nog even snel gaan. Nouja misschien vanavond, als het opschiet. Tijd om aan de slag te gaan
ik ga hem waarschijnlijk nemen, maar enkel omdattie weinig bijtelling heeftquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef DarkElf het volgende:
oh ik zie t al, ze verwisselen me met iemand anders aangezien ze denken dat mijn droomauto een prius is![]()
brrr, afschuwelijk dingen zijn dat
oh maar dat snap ik. maar het is zo geen droomautoquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:51 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik ga hem waarschijnlijk nemen, maar enkel omdattie weinig bijtelling heeft
Goedemorgen!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz & golfer jullie toekomstige nazaat zal er zo uitzien...
[ afbeelding ]
Vanochtend nog nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen!!!
Is er iemand zwanger?
Hoelang ben je onderweg?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef Vrok het volgende:
Ik begin steeds meer van m'n reistijd te balen. Die is lang en vermoeiend. Dan kan ik al vaak niet meer even tussendoor nog even snel gaan. Nouja misschien vanavond, als het opschiet. Tijd om aan de slag te gaan
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef DarkElf het volgende:
oh ik zie t al, ze verwisselen me met iemand anders aangezien ze denken dat mijn droomauto een prius is![]()
brrr, afschuwelijk dingen zijn dat
Het klinkt niet echt aanlokkelijk maar ik kan me vergissenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:45 schreef Liejannuh het volgende:
Help!
Ik heb gister knolselderijpuree gemaakt! Maar wat moet ik er bij eten??
Op aanraden van ColdFeet wordt het iig met een biefstuk, maar wat combineert er met knolselderijpuree?
Ik bedoelde dus groente bij de knolselderijpuree.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef mascara-klodder het volgende:
zou het lekker met stoofvlees doen Liejannuh als je daar tenminste tijd voor hebt.
Uh... Geen idee. Bij de groente ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt aanlokkelijk maar ik kan me vergissen
Hoe ga je die knolselderijpuree eten dan?gewoon op je bord kwakken ofzo? Kan je er mss een quiche van maken? Is dat een idee?
Ok. Maar ik eet nooit aardappelpuree. Alleen in de stamppot.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij kan je er alles wel bij eten, Liejannuh, ik zou het gewoon behandelen als aardappelpuree.
knolselderij is toch groentequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus groente bij de knolselderijpuree.
Je had al goed gegokt dat ik geen tijd heb om stoofvlees te maken met een fulltime baan en een paar uur fietsen.
maak er een ovenschotel van met aardappelpuree & kaasquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:10 schreef Liejannuh het volgende:
Uh... Geen idee. Bij de groente ofzo.
Een quiche ervan maken, weet niet of het daar beter van wordt eigenlijk. Het is een vervanging van aardappelpuree, maar met minder calorieen.![]()
Ik zal je even uitleggen waarom ik knolselderijpuree eet vanavond en geen aardappelpuree en kaas.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
maak er een ovenschotel van met aardappelpuree & kaas
gewoon veel biefstuk van de gril eten (dus niet in roomboter bakken). Biefstuk is heel erg mager vlees!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zal je even uitleggen waarom ik knolselderijpuree eet vanavond en geen aardappelpuree en kaas.
Ik was gister namelijk op de sportschool. Voor een les bodypump. En dan sta je in je enorm comfortabele maar niet zo heel erg charmate strakke sportkleding voor een enorme spiegel je ding te doen. En omdat je dus wilt weten of je je bewegingen wel goed doe, kijk je dus heel veel in de spiegel. En dan valt dat blubberende stuk buik ineens wel heel erg op. En dat blubberende stuk buik moet dus weer strak worden. Dus moet er vet weg. En dus moet ik minder calorieen binnen krijgen. En dus eet ik knolselderijpuree.![]()
verzadigde vetten zijn eerder een issue. hoeveel calorieen per dag?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zal je even uitleggen waarom ik knolselderijpuree eet vanavond en geen aardappelpuree en kaas.
Ik was gister namelijk op de sportschool. Voor een les bodypump. En dan sta je in je enorm comfortabele maar niet zo heel erg charmate strakke sportkleding voor een enorme spiegel je ding te doen. En omdat je dus wilt weten of je je bewegingen wel goed doe, kijk je dus heel veel in de spiegel. En dan valt dat blubberende stuk buik ineens wel heel erg op. En dat blubberende stuk buik moet dus weer strak worden. Dus moet er vet weg. En dus moet ik minder calorieen binnen krijgen. En dus eet ik knolselderijpuree.![]()
uitrekenenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoeveel calorieen ik per dag eet of zou moeten eten.
Ik weet wel wat ik sport.
Ik haat het ook!quote:
Wat uitrekenen? Hoeveel ik sport? Of hoeveel ik eet? Of hoeveel ik mag eten?quote:
Met je SPSS? Gewoon. Bij het begin.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef P.F het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen haha
Ze haat het. Geheel terecht overigens.quote:
Ja ik moet een opdracht maken maar ik heb de eerste 4 lessen gemist.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Met je SPSS? Gewoon. Bij het begin.Heb je een goede handleiding voor SPSS? Daar staat behoorlijk goed in beschreven hoe je alles moet doen.
En heb je een complete dataset? Dat maakt het ook wel handiger namelijk.
Nou ja het is te doen maar ik weet niet zo goed wat ik waar moet gebruiken..quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze haat het. Geheel terecht overigens.
Anderhalf uur, maar in de praktijk gaat dat, zeker de laatste tijd, toch al snel richting 2 uur.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang ben je onderweg?
Ik ben ook zo blij met mijn reistijd, een half uur van deur tot deur.
hoeveel calorieen je nu eetquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat uitrekenen? Hoeveel ik sport? Of hoeveel ik eet? Of hoeveel ik mag eten?
moet je ook niet doen bolletjequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik moet een opdracht maken maar ik heb de eerste 4 lessen gemist.
Oew, dat hakt er wel in idd! Waardeloos zeg. Kun je niet thuis werken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:06 schreef Vrok het volgende:
[..]
Anderhalf uur, maar in de praktijk gaat dat, zeker de laatste tijd, toch al snel richting 2 uur.
Dat kan zeker, alleen ik kan het niet zo goed. En ik moet er sowieso nog wel een paar dagen zijn voor meetings e.d.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew, dat hakt er wel in idd! Waardeloos zeg. Kun je niet thuis werken?
Ik heb tot nu toe zo rond de 1400 calorieen op.quote:
Werkontwijkend gedrag is erg herkenbaar bij het thuiswerken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:23 schreef Vrok het volgende:
[..]
Dat kan zeker, alleen ik kan het niet zo goed. En ik moet er sowieso nog wel een paar dagen zijn voor meetings e.d.
Ik word al moe als ik het alleen maar lees.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:29 schreef Liejannuh het volgende:
En ruim een uur gefietst. En een half uur hard gelopen.
Wat vind je daar nu van?
Wat erg voor je!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik het alleen maar lees.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:40 schreef MuadDib het volgende:
Calorieën tellen is nergens voor nodig. Niet snoepen, met gezond verstand eten en je wezenloos trainen, succes verzekerd.
Waarom eenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Sommige mensen hebben geen tijd om zich wezenloos te sporten dus is het best handig als je weet wat je mag eten..
Uh... nou iig geen Milka Daim reep.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
[..]Sommige mensen hebben geen tijd om zich wezenloos te sporten dus is het best handig als je weet wat je mag eten..
Jij mag er met gemak 2500-3000 per dag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe zo rond de 1400 calorieen op.![]()
En ruim een uur gefietst. En een half uur hard gelopen.
Wat vind je daar nu van?
Ah, en waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij mag er met gemak 2500-3000 per dag.
ik mag er 4500
Moet je even uitrekenen met de harris benedict formulequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij mag er met gemak 2500-3000 per dag.
ik mag er 4500
Dan kom ik uit op 1625.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Moet je even uitrekenen met de harris benedict formule
Dat vind ik wel erg kort door de bocht, MuadDibje. Etiketten lezen is een hele kunst... Ik meen inmiddels best wel wat te weten over gezonde voeding e.d., maar ik sta toch nog vaak raar te kijken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Waarom een? En je kan mij niet vertellen dat iemand niet ergens 3 kwartier over heeft om te gaan sporten. En dan nog: zonder rekenen kan je toch ook wel bedenken wat veel, weinig, gezond of ongezond is?
Ik heb deze formule gebruikt:quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij maak je een rekenfout
Dat is in rusttoestand, miepquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb deze formule gebruikt:
655 + (9,6 x G) + (1,85 x H) - (4,7 x L) kcal
En die heb ik van deze site.
Ow, en als ik 'm van deze site haal, dan kom ik uit op 1598 kcal.
Ja, dat klopt!quote:
Nou, dat wordt dat een magere avondmaaltijd, Liannequote:Op woensdag 4 februari 2009 16:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, dat klopt!
Daar ging het toch om?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef Liejannuh het volgende:
Maar afijn, volgens deze site, mag ik met activiteitsniveau 3 (gemiddelde training/sport, 3-5 dagen per week) zo'n 2500 calorieen hebben.
En dus had DH het bij het rechte eind.
Ik weet mijn vetpercentage niet, maar gezien de blubberbuik die ik gister heb ontdekt, vrees ik het ergste!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je kan het ook gebreid berekenen kijkend naar je precieze hoeveelheid beweging en het type beweging wat je per dag krijgt. Tevens is je vet% nog van belang.
Ik had het ook uitgerekend met inbegrip van activiteitsniveau, ja. Ongeveer hetzelfde als jij; ik sport ook wel 3-5x per week.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net al gekeken, en 500 gram knolselderij is 180 calorieen.![]()
Dus dat past mooi binnen die 1600 calorieen die ik mag.
En daarna ben ik vast helemaal vol en kotsmisselijk van de knolselderijpurree.
Maar afijn, volgens deze site, mag ik met activiteitsniveau 3 (gemiddelde training/sport, 3-5 dagen per week) zo'n 2500 calorieen hebben.
En dus had DH het bij het rechte eind.
Ga maar naar een dietist. Zit in je standaard zorgverzekeringquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet mijn vetpercentage niet, maar gezien de blubberbuik die ik gister heb ontdekt, vrees ik het ergste!
ik zit gewoon te zeiken over mijn blubberbuik hoor, als ik rechtop sta heb ik geen blubberbuik, ik heb er alleen last van als ik raar sta of in elkaar zit
Maar afijn, doe eens een linkje? Ik verzin er wel een vetpercentage bij.
De zus van een vriendin is dietiste! En ze woont om de hoek.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga maar naar een dietist. Zit in je standaard zorgverzekering
en nu naar huis, sporten en misschien de auto ophalen
Ja mevrouwquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:47 schreef Liejannuh het volgende:
Vertel! Of doe een plaatje van die nieuwe bekers en het nieuwe kapsel Bluezz.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef DarkElf het volgende:
leuk is dat he Bluezz? eenheid in je kastjes? had ook zo'n blij gevoel toen we allemaal nieuwe wijnglazen kochten
ja dat zal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
Kippenlevers schoonmaken is zo een vies gevoel in je handen.
Ik heb dit niet gelezenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:08 schreef DarkElf het volgende:
ja dat zal.
ook in je mond trouwens tijdens t eten(vond ik vroeger want heb het sinds kindsafaan niet meer gegeten)
oh maar t zegt niets want er is zoveel wat ik vroeger niet lekker vond en nu welquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb dit niet gelezen
kan me niet herinneren dat ik het ken, dus ik wil er nog ff blanco instaan
Okee, het is misschien een beetje simpel verwoord. En het is inderdaad waar dat sommige produkten je positief of (helaas vaker) negatief kunnen verrassen. Maar in grote lijnen weet bijna iedereen wel of iets gezond is of niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Dat vind ik wel erg kort door de bocht, MuadDibje. Etiketten lezen is een hele kunst... Ik meen inmiddels best wel wat te weten over gezonde voeding e.d., maar ik sta toch nog vaak raar te kijken!
Ik tel overigens geen calorieen. Ik vind dat ik prima eet
Was je kleuring van afgelopen weekend niet gelukt dan ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zenkjoe, ik vind het elke zoveel maanden weer een drama om te gaan
Zekerquote:
Ik neem aan dat je geen lijdensweg bedoelt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:15 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Okee, het is misschien een beetje simpel verwoord. En het is inderdaad waar dat sommige produkten je positief of (helaas vaker) negatief kunnen verrassen. Maar in grote lijnen weet bijna iedereen wel of iets gezond is of niet.
Maar misschien denk ik er inderdaad te makkelijk over omdat het bij mij zo heeft gewerkt. En het is zeker een lijdensweg
Was ist los? Is je meneer weer weg?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:41 schreef DarkElf het volgende:
hoi
bluh en blegh
dat was t weer.
bye
nope die is gewoon hierquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was ist los? Is je meneer weer weg?
Elfie, soms is het leven gewoon even blegh.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:41 schreef DarkElf het volgende:
hoi
bluh en blegh
dat was t weer.
bye
Gelukkig heb je wel een erg mooi velletjequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neuh soms zit je gewoon ff niet lekker in je velletje... dus ik ga straks lekker in een heet bad en voel me daarna vast beter
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een erg mooi velletje
Hoe was jouw pureetje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ik begin nog even net aan de knolselderijpuree, ik moet eerst nog een kom soep leegeten en dat kost al even genoeg moeite!
Wat vond Bluezz van de kippenlevertjes?
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Elfie, soms is het leven gewoon even blegh.![]()
quote:Leuke mok en leuke koppen Bluezz
Waar kunnen we tekenen ?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Goed nieuws
Op naar het landelijke, europese, wereldwijde verbod
Joehei!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Goed nieuws
Op naar het landelijke, europese, wereldwijde verbod
Sterkte en remember: de muis is géén afstandbediening (weet je nog, premier Kok?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:09 schreef kres het volgende:
Zo ik ben ff weg.
Ff bij de buren langs. Haar man heeft een laptopje voor haar geregeld die ik dan weer aan de praat heb gekregen en in orde heb gemaakt.
Die is dan speciaal voor haar om op te interneten. Nou moet ik een vrouw van 54 les grote boze internet geven...
Dit wordt leuk![]()
Tot straks dudes en dudettes...
Dat neuken doet hij niet professioneel hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
Den Haag, lijkt me een ingewikkeld beroep! Nooit geweten dat vloeistoffen ook statische lading kunnen veroorzaken...
Go Dude....quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Joehei!![]()
Ik heb het circus in Moskou ook geboycot, terwijl de hele groep wel ging.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat neuken doet hij niet professioneel hoor.
Ik ga het zo eten! Eerst soep op en die vulde nogal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe was jouw pureetje?
De levertjes waren gewoon lekker zeg! De combi maakte dat ik bijna het hele bord leeg heb gegeten, terwijl het 'voor een weeshuis' was.
Hij kan goed koken, mijn kokkie
Wat hij zegt danst!quote:
Opruimen in je kastje geeft ook weer ruimte in je hoofdquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, je haar is helemaal goedgekeurdEn ik love je mooie georganiseerde keukenkastjes! Die dingen stralen positieve kalmerende Zennnnn je keuken in!
oeh! gaaf! niet hier verkrijgbaar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:27 schreef cybermans het volgende:
[..]
Vloeibare rook!
om je eten bbq smaak te geven zonder bbq (en zonder de slechte stoffen)
ben het nog niet tegen gekomen, vandaar dat ik hoop dat ze het meeneemt uit de vs.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
oeh! gaaf! niet hier verkrijgbaar?
Behendigheidstraining voor de hond?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik was net naar behendigheid met Sam (de hond) en toen ben ik heel hard gevallen. Een buikschuiver, kon nog net mijn hoofd omhoog doen anders plat op mijn gezicht. En nu heb ik een hele zere nek, schouders en kaak![]()
![]()
En een vieze jas![]()
Daar ben ik ook geweest. Maar toen was ik nog jong en onwetend. Ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Joehei!![]()
Ik heb het circus in Moskou ook geboycot, terwijl de hele groep wel ging.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:50 schreef AKnynke het volgende:
Al die kinderen lagen dubbel, en ik was blij dat ik geen Zweeds versta!
ondertussen kan ik de grote lijnen begrijpen. Ik heb nog geen les gehad, dat word ondertussen wel eens tijd. iK had het als goed voornemen voor het nieuwe jaar, maar toen moest m'n oma perse dood gaan (grapje), en kwam het er niet van....quote:
valt mee. over m'n achternaam struikelen ze dan nogal vaak. Maar goed, dat doen ze zelfs in NL!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef golfer het volgende:
Ze zullen jouw naam w.s. ook wel uitspreken als Nuunke?
Je was me voor....quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:50 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Behendigheidstraining voor de hond?
Nou ja, een harde val is allesbehalve leuk. Sterkte dus.
Heitje voor een karweitje, goed gedaan herenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef kres het volgende:
Zo ik kom net thuis van mijn mini meet met K-man....
Ik kan P.F helaas maar voor de helft helpen. Ik zou twee dingen voor haar meenemen maar het is maar een geworden. Ander past niet in mijn auto.... in geen een personen auto om eerlijk te zijn.
Dus zijn er mensen met een busje of een aanhanger )met de bijbehoorende trekhaak natuurlijk dan hier melden....![]()
@ K_man: Vond die plafond in de lift wel erg leuk gedaan... (heb er een foto van gemaakt zal die zo wel ff posten)
Ja, ik ga haast denken dat ik zelf de nodige oefening nodig heb, Sam springt en dartelt overal vrolijk overheenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef kres het volgende:
[..]
Je was me voor....![]()
Wou ook aan Sunny vragen voor wie die behendigheids cursus was..![]()
Voor Sam of voor Sunny.....![]()
Sterkte Sunny....
Gossie toch.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik ga haast denken dat ik zelf de nodige oefening nodig heb, Sam springt en dartelt overal vrolijk overheen![]()
Bah, alles doet me pijn, ik ga maar gewoon naar bed..
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi kres, maar wat is het?
Sunny sterkte met het beurse lijf!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef kres het volgende:
Zo ik kom net thuis van mijn mini meet met K-man....
Ik kan P.F helaas maar voor de helft helpen. Ik zou twee dingen voor haar meenemen maar het is maar een geworden. Ander past niet in mijn auto.... in geen een personen auto om eerlijk te zijn.
Dus zijn er mensen met een busje of een aanhanger )met de bijbehoorende trekhaak natuurlijk dan hier melden....![]()
@ K_man: Vond die plafond in de lift wel erg leuk gedaan... (heb er een foto van gemaakt zal die zo wel ff posten)
Lees tog us doedquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi kres, maar wat is het?
Sunny sterkte met het beurse lijf!
Glazen vloerdelen... huh? vertel... hoe moet ik dat zien.. en je moet er als vrouw ook niet in een rokje overheen lopen denk ik dan maar..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees tog us doed![]()
Bijzonder plafondMaar het háált het niet bij de glazen vloerdelen van MeMo
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef golfer het volgende:
Dude, ik wil deze zomer een keer bij Onder de Linden in Aduard eten en slapen en dan gaan we dat combineren met een mini-meet, oke?
Ik was vanavond ff bij K-man geweest. Daar hebben ze een lift en die foto is van het plafond in die lift... Die heb ik vanavond gemaakt.....quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!
@ Bluezz: maar welk plafond van welke lift daaaan.
dat kloptquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef kres het volgende:
[..]
Glazen vloerdelen... huh? vertel... hoe moet ik dat zien.. en je moet er als vrouw ook niet in een rokje overheen lopen denk ik dan maar..
Ja hoor eens, ik lees alleen: "Wat een mooi plafond in de lift, ik heb er een foto van."quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:15 schreef kres het volgende:
[..]
Ik was vanavond ff bij K-man geweest. Daar hebben ze een lift en die foto is van het plafond in die lift... Die heb ik vanavond gemaakt.....
Ik weet niet wat jij drinkt maar ik zou het niet meer doen....![]()
Nee hoor je bent wel lief
Ja, daar moest ik erg om lachen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:18 schreef k_man het volgende:
Net ff op uitzendinggemist '24 uur met Wende Snijders' terug gekeken.
Zoals Wilfreid zei, ze zit ingewikkeld in elkaar, maar wel leuk. Ik heb af en toe erg moeten lachen.
"Dan ga ik jagen en roven. In kroegen. Op mannen. En me dronken laten bevruchten. En hem erin luizen. En dan leven we nog lang, en lang en héél lang. En soms gelukkig."
En toch vind ik je nog steeds liefquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hoor eens, ik lees alleen: "Wat een mooi plafond in de lift, ik heb er een foto van."
Dan ben ik benieuwd in welk gebouw je was (je ging toch van hot naar her en ook nog naar P.F.) waar er een lift is waarvan het plafond speciaal een foto waard is.
Is dat zo gek.
Vind het helemaal geweldig....quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:42 schreef P.F het volgende:
Ja! Zal ik je anders even smsen om 16:00 hoe laat ik in amsterdam kan zijn, en als het niet uitkomt voor jou dat je dat dan weet?
Wat van de meet ?quote:
Ja maar anders verlies je je almaar in mijn blauwe ogen!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef kres het volgende:
Dude haal die ST tussen je boobs vandaan...
Ben de hele tijd afgeleid en zit ik weer naar je tieten te staren...![]()
Ohhhh...quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:00 schreef kres het volgende:
Ohhhh...![]()
Kom ik echt zo over ?
Nee ik hoop het niet... En dat meen ik echt.....
Ohh oke.. Nee maar zou het heel erg vinden als ik zo zou worden gezien...quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Joh. Trek je niets aan van mijn gepest. Je bent vast echt helemaal oké.
Lijkt me leuk je een keer te ontmoeten bij die rijsttafelmeet.
Gefeliciteerd en je bent wederom wel wat uitleg verschuldigd, net als bij de lift. Je garnáál is zwanger?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:09 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh oke.. Nee maar zou het heel erg vinden als ik zo zou worden gezien...
Ja dat lijkt mij ook leuk. Vind het erg interesant hier. Gewoon soort mensen die hier bij elkaar komen in CUl....
Iedereen heeft zo zijn dingetje en verhaal...
Oh ja nog iets..... Ik word papa...
Een van mijn garnalen is zwanger
Jakkes. Je hebt een garnaal bevrucht?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:09 schreef kres het volgende:
Oh ja nog iets..... Ik word papa...
Een van mijn garnalen is zwanger
Ja ik heb naast twee poesjes ook garnalen als huisdieren.... En een daarvan heeft allemaal eitjes onder haar staart...quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en je bent wederom wel wat uitleg verschuldigd, net als bij de lift. Je garnáál is zwanger?
Ik was al bang dat het zo zou worden gezien...quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes. Je hebt een garnaal bevrucht?
Iets met aquariums en zo.... (ja ik weet het ik heb een oude mannetjes hobby.. maar is echt leuk om te doen hoor... Vraag het maar aan Sunny)quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:18 schreef golfer het volgende:
Garnalen als huisdieren?![]()
Zijn die ook te trainen als zindelijk krijgen?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Kres, je bent een bijzonder kind.
Thanks zo zie ik me zelf nou ook.....quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Kres, je bent een bijzonder kind.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar volgens mij wel een lief en bijzonder kind.
oh jee....de aftakeling begint al vroeg bij je.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:25 schreef kres het volgende:
Alleen dat kind gedeelte weet ik zo net niet...Ik ben een man van 27 hoor met baard en al...
![]()
Begin zelfs al grijs haar te krijgen en dat is geen geintje...
Ja nu je het zegt... Ik heb hem idd ook al een tijdje niet meer gezien...quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vroeg me af wat er met stereo is gebeurd. Die heb ik al een tijdje niet gezien![]()
Voor de ochtendploeg: spoor steer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |