Gewoon die anti-aanbakmeuk de deur uit doen en 1 mooie gietijzeren koekenpan kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Want: PF kan niet met anti-aanbakpannen omgaan! Wie redt haar met het beste advies ever?
Zonder badpak natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met of zonder anti-aanbak?![]()
En nu ga ik echt slapen
Proest!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaaaaaaaa jij weet hoe het hoortquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is alvast een...quote:
I know....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
Maar ik ben dus eerst nog in Bussum/Almere
Op z'n vroegst! Waarschijnlijk 6 uur tenzij de treinen echt kut doen dan nog later..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef kres het volgende:
[..]
I know....
En je kon rond een uur of 17:30 in Ams zijn... .
Thanks....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef MissHobje het volgende:
Hoezo zou deze dichtgeslingerd worden
Kres no worry's hoor
Ik praat poep... Dat is de Arladaweg....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef golfer het volgende:
kres, zit jij trouwens in Sloterdijk op het hoofdkantoor van het GVB te werken of elders?
Arlandaweg kom ik wel eens en heb ik nog een opdrachtje van liggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:57 schreef kres het volgende:
Ik praat poep... Dat is de Arladaweg....
Daar kom ik zeldzaam...
Ik kom bij alle bus en tram remises langs
Waar ons kantoor zit is Lekstraat. Tram remise.... Ik kijk uit op die twee torens.... Philips en de Rembrant toren..
Hoezo? Kom je daar wel's ?
Hee wat cool... Ja die oude remise daar begin ik mijn dagje altijd ja...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Arlandaweg kom ik wel eens en heb ik nog een opdrachtje van liggen.
Jij werkt dus bij de ouwe tramremise.
Ik woon vlak bij jou werkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:57 schreef kres het volgende:
Waar ons kantoor zit is Lekstraat. Tram remise.... Ik kijk uit op die twee torens.... Philips en de Rembrant toren..
Nope.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:09 schreef kres het volgende:
Hee wat cool... Ja die oude remise daar begin ik mijn dagje altijd ja...
Een opdrachtje van het GVB...
Heeft het toevallig iets met de OV/chipkaart te maken....?
(kan me goed voorstellen dat je dat niet hier op internet niet met iedereen kan delen.)
ha ha ha... Nou mocht je nog iets nodig hebben hier vandaan dan kan ik het voor je meenemen.quote:
Oke dat gaat mijn pet te boven...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope.
ik zoek voor jullie HK een perswoordvoerder/communicatieadviseur
Ja hoor. Dat zei ik vanmorgen toch ook al?quote:
Zou wel erg cool zijn...quote:
Je hebt nog een aardige klus voor de boeg, wat dat betreft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:18 schreef kres het volgende:
Ik hou me dus bezig met de OV-chipkaart apparatuur in bussen en trams.
Van software tot bekabeling.
Don't get me started please......quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt nog een aardige klus voor de boeg, wat dat betreft.
Voordat het allemaal feilloos werkt.
Ik ben een tijgerquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Flauwe spelletjes doen is soms best leuk
Wat heb je hier op te zeggen Golfer ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz, in bed ben je...
een Konijn
Eigenschappen:
Ongecompliceerd, Snel, Actief, Onverzadigbaar, Oppervlakkig
Echte naam....quote:
Ah die had ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:31 schreef kres het volgende:
Ik kom van de zon...
Dit staat er dan onder...
Je bent een natuurlijk leider.
Je bent creatief en spontaan en mensen vinden het leuk om in jouw gezelschap te zijn.
Je houd ervan om je te ontspannen op vakantie of op feesten.
AHHHHHH wat liefquote:
Ik weet het ik weet het, je bent te laat geborenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:36 schreef kres het volgende:
De band die uitstekend bij jouw muzikale talent zou passen is..
Sweet dreams u2...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het, je bent te laat geboren
We gaan nog ff de DVD laten snorren met master chef en smaken verschillen als slaapmuts
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:40 schreef kres het volgende:
[..]
Sweet dreams u2...
Bye bye
Voor jullie allebei... (dan kijkt Golfer maar wat hij er mee doet..
)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]Die pakt je zo op je bek als je niet uitkijkt
Dan moet er toch ergens een kern van waarheid zitten in die ongein .......quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
In bed ben ik:
een Papegaai
Eigenschappen:
Praat te veel
Nee heb je mijn haar al gezien dan ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
je ideale huisdier is:
een Hamster
ik heb er 2
Oh Baby....quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Messed up hair/Bedhead
ik in een herenhuis en muziakaal pas ik bij atomic kittenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:47 schreef kres het volgende:
Ik voel me thuis in een hutje op de hei.....
Vooral dat laatste...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik in een herenhuis en muziakaal pas ik bij atomic kitten(
)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
"Be the first to know"
Met andere woorden ik zou uitkijken wat je eet....quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
your next life you will be..
an Elephfant
Dus over 15 min en 58 seconde moet ik de politie bellen....quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
je bent geschikt om het volgende wereldrecord te breken..
"Je adem inhouden"
Huidig Record:
Op 18 juni 2007 hield Arvydas Gaiciunas uit Litouwen zijn hoofd 15 minuten en 58 seconde onder water. Zijn zuster Diana, die ook meedeed aan deze poging, hield het 11 minuten en 57 seconde vol. Het oude record dat 49 jaar staande bleef was 13 minuten en 42.5 seconde door Canadees Robert Foster in 1959.
Ik ga t meteen proberen mocjht ik niet meet posten is het mislukt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
je bent geschikt om het volgende wereldrecord te breken..
"Je adem inhouden"
Huidig Record:
Op 18 juni 2007 hield Arvydas Gaiciunas uit Litouwen zijn hoofd 15 minuten en 58 seconde onder water. Zijn zuster Diana, die ook meedeed aan deze poging, hield het 11 minuten en 57 seconde vol. Het oude record dat 49 jaar staande bleef was 13 minuten en 42.5 seconde door Canadees Robert Foster in 1959.
Ik ga t meteen proberen mocjht ik niet meet posten is het mislukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |