Gewoon die anti-aanbakmeuk de deur uit doen en 1 mooie gietijzeren koekenpan kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Want: PF kan niet met anti-aanbakpannen omgaan! Wie redt haar met het beste advies ever?
Zonder badpak natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met of zonder anti-aanbak?![]()
En nu ga ik echt slapen
Proest!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaaaaaaaa jij weet hoe het hoortquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is alvast een...quote:
I know....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
Maar ik ben dus eerst nog in Bussum/Almere
Op z'n vroegst! Waarschijnlijk 6 uur tenzij de treinen echt kut doen dan nog later..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef kres het volgende:
[..]
I know....
En je kon rond een uur of 17:30 in Ams zijn... .
Thanks....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef MissHobje het volgende:
Hoezo zou deze dichtgeslingerd worden
Kres no worry's hoor
Ik praat poep... Dat is de Arladaweg....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef golfer het volgende:
kres, zit jij trouwens in Sloterdijk op het hoofdkantoor van het GVB te werken of elders?
Arlandaweg kom ik wel eens en heb ik nog een opdrachtje van liggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:57 schreef kres het volgende:
Ik praat poep... Dat is de Arladaweg....
Daar kom ik zeldzaam...
Ik kom bij alle bus en tram remises langs
Waar ons kantoor zit is Lekstraat. Tram remise.... Ik kijk uit op die twee torens.... Philips en de Rembrant toren..
Hoezo? Kom je daar wel's ?
Hee wat cool... Ja die oude remise daar begin ik mijn dagje altijd ja...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Arlandaweg kom ik wel eens en heb ik nog een opdrachtje van liggen.
Jij werkt dus bij de ouwe tramremise.
Ik woon vlak bij jou werkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:57 schreef kres het volgende:
Waar ons kantoor zit is Lekstraat. Tram remise.... Ik kijk uit op die twee torens.... Philips en de Rembrant toren..
Nope.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:09 schreef kres het volgende:
Hee wat cool... Ja die oude remise daar begin ik mijn dagje altijd ja...
Een opdrachtje van het GVB...
Heeft het toevallig iets met de OV/chipkaart te maken....?
(kan me goed voorstellen dat je dat niet hier op internet niet met iedereen kan delen.)
ha ha ha... Nou mocht je nog iets nodig hebben hier vandaan dan kan ik het voor je meenemen.quote:
Oke dat gaat mijn pet te boven...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope.
ik zoek voor jullie HK een perswoordvoerder/communicatieadviseur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |