Nee en neequote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef Ori het volgende:
Is er ergens een 'neutrale' chipkaart (dus zonder van een specifieke vervoerder met een logo daarvan) aan te vragen - per post of aan een balie? Of zijn de kaarten straks allemaal écht volledig uitwisselbaar? Ik las eerder over problemen met een RET-kaart waarop bijvoorbeeld weer niet bepaalde NS-producten gezet kunnen worden.
De NS-kaart bijvoorbeeld keek ik ook al naar, maar die vind ik alleen aan te vragen via de site, en een digitale foto heb ik niet (heb geen scanner)
Nee snowgoon, lees de tpoics maar door, dan weet je hetquote:Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Geef eens een link naar een krantenartikel.
Jij hebt dat meisje de hele reis gestalked en bij de in en uit gang gezien dat ze haar kaart niet gebruikte?
Ga eens in op mijn vraagquote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Toen heb ik je niet zien klagen dat ze dat niet konden meten. Waarom loop je dan nu wel te klagen daarover? Omdat de cijfers jou niet goed uitkomen?
De kaarten zijn straks echt volledig uitwisselbaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef Ori het volgende:
Is er ergens een 'neutrale' chipkaart (dus zonder van een specifieke vervoerder met een logo daarvan) aan te vragen - per post of aan een balie? Of zijn de kaarten straks allemaal écht volledig uitwisselbaar? Ik las eerder over problemen met een RET-kaart waarop bijvoorbeeld weer niet bepaalde NS-producten gezet kunnen worden.
De NS-kaart bijvoorbeeld keek ik ook al naar, maar die vind ik alleen aan te vragen via de site, en een digitale foto heb ik niet (heb geen scanner)
is dat een aanname van jou of een feit ?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef snowgoon het volgende:
[..]
De kaarten zijn straks echt volledig uitwisselbaar.
Nu is het zo dat de abbonementen van de verschillende vervoerders nog niet op 1 kaart kunnen, maar dat komt wel.
Het is nu wel al zo dat je met een NS abbo op saldo kunt reizen in Rotterdan en Amsterdam.
Joh doe eens niet zo kinderachtig. Jij zegt dat er krantenartikelen zijn waaruit blijkt dat Rotterdam niet als proeftuin geldt.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee snowgoon, lees de tpoics maar door, dan weet je het
Net als jij.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ga eens in op mijn vraag
Hoe konden ze cijfers meten voor de invoering van de chipkaart ?
Na invoering konden ze wel gemeten worden, die cijfers gebruik ik ook. Alleen de RET heeft hier wel over gelogen eerst
NIET MEER als proeftuin geldtquote:Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Joh doe eens niet zo kinderachtig. Jij zegt dat er krantenartikelen zijn waaruit blijkt dat Rotterdam niet als proeftuin geldt.
Geef die artikelen dan eens!
Ik vraag een vraag en dan ga je schelden.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Net als jij.
Ene moment vind je die cijfers geweldig en gebruik je ze als argument om de chipkaart af te kraken. Ander moment zijn die cijfers niet betrouwbaar omdat ze de chipkaart niet afkraken.
Je bent gewoon hypocriet.
Laat dat persbericht of krantenartikel dan eens zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
NIET MEER als proeftuin geldt
Dat is uitgebreid gecommuniceert in januari.
Chipkaart is landelijk ingevoerd in metro, alleen Amsterdam wacht nog omdat ze toestemming moeten hebben van de DNB
Toen het AD met cijfers kwam, had je daar geen enkel probleem mee!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik vraag een vraag en dan ga je schelden.
De RET komt met cijfers en ik vraag gewoon hoe ze die cijfers hebben kunnen meten.
Dat was simpelweg niet mogelijk.
Dus vergelijken is gewoon nattevingerwerk
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Laat dat persbericht of krantenartikel dan eens zien.
Moet toch geen moeite zijn.
Tot die tijd dat jij mij duidelijk laat zien dat Rotterdam niet de proeftuin is voor de chipkaart, ben ik ervan overtuigd dat Rotterdam voorlopig nog de proeftuin is
tuurlijk, alleen na 35 min betaal je opnieuw het instaptarief van 0,75.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef zquing het volgende:
Wat is eigenlijk de maximale reisduur van 1 rit? Want ik breng mn vriendin best wel vaak naar huis maar die woont een kwartiertje verder met de metro dan waar ik eruit moet. Kan er tussen het inchecken en uitchecken een uur zitten>?
Elke kaart is overal bruikbaar, echter, de NS kan zn producten nog niet op andere kaarten zetten omdat ze deze alleen per post versturen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef Ori het volgende:
Is er ergens een 'neutrale' chipkaart (dus zonder van een specifieke vervoerder met een logo daarvan) aan te vragen - per post of aan een balie? Of zijn de kaarten straks allemaal écht volledig uitwisselbaar? Ik las eerder over problemen met een RET-kaart waarop bijvoorbeeld weer niet bepaalde NS-producten gezet kunnen worden.
De NS-kaart bijvoorbeeld keek ik ook al naar, maar die vind ik alleen aan te vragen via de site, en een digitale foto heb ik niet (heb geen scanner)
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Elke kaart is overal bruikbaar, echter, de NS kan zn producten nog niet op andere kaarten zetten omdat ze deze alleen per post versturen.
MEER -> dat is het woord wat je consequent vergeet te lezen hequote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Laat dat persbericht of krantenartikel dan eens zien.
Moet toch geen moeite zijn.
Tot die tijd dat jij mij duidelijk laat zien dat Rotterdam niet de proeftuin is voor de chipkaart, ben ik ervan overtuigd dat Rotterdam voorlopig nog de proeftuin is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |