abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65896551
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef Ori het volgende:
Is er ergens een 'neutrale' chipkaart (dus zonder van een specifieke vervoerder met een logo daarvan) aan te vragen - per post of aan een balie? Of zijn de kaarten straks allemaal écht volledig uitwisselbaar? Ik las eerder over problemen met een RET-kaart waarop bijvoorbeeld weer niet bepaalde NS-producten gezet kunnen worden.
De NS-kaart bijvoorbeeld keek ik ook al naar, maar die vind ik alleen aan te vragen via de site, en een digitale foto heb ik niet (heb geen scanner)
Nee en nee

op een RET kaart kan je geen NS abonnement zetten
pi_65896582
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:13 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Geef eens een link naar een krantenartikel.

Jij hebt dat meisje de hele reis gestalked en bij de in en uit gang gezien dat ze haar kaart niet gebruikte?
Nee snowgoon, lees de tpoics maar door, dan weet je het
pi_65896626
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Toen heb ik je niet zien klagen dat ze dat niet konden meten. Waarom loop je dan nu wel te klagen daarover? Omdat de cijfers jou niet goed uitkomen?
Ga eens in op mijn vraag

Hoe konden ze cijfers meten voor de invoering van de chipkaart ?

Na invoering konden ze wel gemeten worden, die cijfers gebruik ik ook. Alleen de RET heeft hier wel over gelogen eerst
pi_65896851
quote:
Is er ergens een 'neutrale' chipkaart (dus zonder van een specifieke vervoerder met een logo daarvan) aan te vragen - per post of aan een balie? Of zijn de kaarten straks allemaal écht volledig uitwisselbaar? Ik las eerder over problemen met een RET-kaart waarop bijvoorbeeld weer niet bepaalde NS-producten gezet kunnen worden.
De NS-kaart bijvoorbeeld keek ik ook al naar, maar die vind ik alleen aan te vragen via de site, en een digitale foto heb ik niet (heb geen scanner)
De kaarten zijn straks echt volledig uitwisselbaar.
Nu is het zo dat de abbonementen van de verschillende vervoerders nog niet op 1 kaart kunnen, maar dat komt wel.
Het is nu wel al zo dat je met een NS abbo op saldo kunt reizen in Rotterdan en Amsterdam.
pi_65897094
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef snowgoon het volgende:

[..]

De kaarten zijn straks echt volledig uitwisselbaar.
Nu is het zo dat de abbonementen van de verschillende vervoerders nog niet op 1 kaart kunnen, maar dat komt wel.
Het is nu wel al zo dat je met een NS abbo op saldo kunt reizen in Rotterdan en Amsterdam.
is dat een aanname van jou of een feit ?

Feit is dat de NS een eigen kaart heeft, waardoor je op een andere kaart geen NS abonnement kan laden.

Jij hebt een abbo op saldo ? vertel ?

Misschien kan je dingen duidelijk houden voor mensen hier.

Je kan met een RET kaart alleen op saldo reizen met de NS, op de NS kaart kan je WEL een abonnement laden van de RET.
pi_65897142
dubbel
pi_65897174
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee snowgoon, lees de tpoics maar door, dan weet je het
Joh doe eens niet zo kinderachtig. Jij zegt dat er krantenartikelen zijn waaruit blijkt dat Rotterdam niet als proeftuin geldt.
Geef die artikelen dan eens!
pi_65897231
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ga eens in op mijn vraag

Hoe konden ze cijfers meten voor de invoering van de chipkaart ?

Na invoering konden ze wel gemeten worden, die cijfers gebruik ik ook. Alleen de RET heeft hier wel over gelogen eerst
Net als jij.
Ene moment vind je die cijfers geweldig en gebruik je ze als argument om de chipkaart af te kraken. Ander moment zijn die cijfers niet betrouwbaar omdat ze de chipkaart niet afkraken.

Je bent gewoon hypocriet.
pi_65897242
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Joh doe eens niet zo kinderachtig. Jij zegt dat er krantenartikelen zijn waaruit blijkt dat Rotterdam niet als proeftuin geldt.
Geef die artikelen dan eens!
NIET MEER als proeftuin geldt

Dat is uitgebreid gecommuniceert in januari.

Chipkaart is landelijk ingevoerd in metro, alleen Amsterdam wacht nog omdat ze toestemming moeten hebben van de DNB
pi_65897360
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Net als jij.
Ene moment vind je die cijfers geweldig en gebruik je ze als argument om de chipkaart af te kraken. Ander moment zijn die cijfers niet betrouwbaar omdat ze de chipkaart niet afkraken.

Je bent gewoon hypocriet.
Ik vraag een vraag en dan ga je schelden.
De RET komt met cijfers en ik vraag gewoon hoe ze die cijfers hebben kunnen meten.
Dat was simpelweg niet mogelijk.

Dus vergelijken is gewoon nattevingerwerk
pi_65897428
Misschien weet iemand anders het antwoord

Hoe konden ze cijfers meten van het aantal metroreizigers voor de invoering van de chipkaart ?
pi_65897477

[ Bericht 100% gewijzigd door macca728 op 09-02-2009 22:36:27 ]
pi_65897694
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

NIET MEER als proeftuin geldt

Dat is uitgebreid gecommuniceert in januari.

Chipkaart is landelijk ingevoerd in metro, alleen Amsterdam wacht nog omdat ze toestemming moeten hebben van de DNB
Laat dat persbericht of krantenartikel dan eens zien.
Moet toch geen moeite zijn.

Tot die tijd dat jij mij duidelijk laat zien dat Rotterdam niet de proeftuin is voor de chipkaart, ben ik ervan overtuigd dat Rotterdam voorlopig nog de proeftuin is
pi_65897737
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik vraag een vraag en dan ga je schelden.
De RET komt met cijfers en ik vraag gewoon hoe ze die cijfers hebben kunnen meten.
Dat was simpelweg niet mogelijk.

Dus vergelijken is gewoon nattevingerwerk
Toen het AD met cijfers kwam, had je daar geen enkel probleem mee!
Leg eens uit waarom je nu pas gaat lopen miepen dat het niet gemeten kan worden!

Hypocriet!
pi_65897831
[

nee ik ga het niet meer uitleggen aan jou
pi_65897876
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Tot die tijd dat jij mij duidelijk laat zien dat Rotterdam niet de proeftuin is voor de chipkaart, ben ik ervan overtuigd dat Rotterdam voorlopig nog de proeftuin is
pi_65898032
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

Vervelend he als mensen geen genoegen nemen met jouw subjectieve uitleg
pi_65898171
Jij kan het weten
pi_65898208
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:52 schreef macca728 het volgende:
Jij kan het weten
Ik ga niet lopen kotsen. Ik lach me rot om jou.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:56:42 #220
122997 zquing
Drama Junk
pi_65898348
Wat is eigenlijk de maximale reisduur van 1 rit? Want ik breng mn vriendin best wel vaak naar huis maar die woont een kwartiertje verder met de metro dan waar ik eruit moet. Kan er tussen het inchecken en uitchecken een uur zitten>?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_65898670
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef zquing het volgende:
Wat is eigenlijk de maximale reisduur van 1 rit? Want ik breng mn vriendin best wel vaak naar huis maar die woont een kwartiertje verder met de metro dan waar ik eruit moet. Kan er tussen het inchecken en uitchecken een uur zitten>?
tuurlijk, alleen na 35 min betaal je opnieuw het instaptarief van 0,75.
pi_65898690
dubbel
pi_65899380
quote:
Elke kaart is overal bruikbaar, echter, de NS kan zn producten nog niet op andere kaarten zetten omdat ze deze alleen per post versturen.
pi_65899566
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Elke kaart is overal bruikbaar, echter, de NS kan zn producten nog niet op andere kaarten zetten omdat ze deze alleen per post versturen.

nee je kan geen NS abonnement laden op RET kaart

chipkaart wordt al gebruikt hoor voor NS, abbo kan je opladen bij loket
  maandag 9 februari 2009 @ 23:51:08 #225
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_65900003
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef snowgoon het volgende:

[..]

MEER -> dat is het woord wat je consequent vergeet te lezen he
Neerkomen wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')