Dat heb ik ook... al drie dagen... het gaat niet weg...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef lezut het volgende:
Damn, ik heb nu ook weer dat gezeik met die creditcards bij paypal, terwijl ik toch echt genoeg geld op mijn bankrekening heb staan en niet negatief sta bij paypal.. Vanavond nog maar een keer proberen
Omdat het zinloos is daar te reageren. DX kijkt daar niet naar, DX kijkt naar product requests.quote:
DX kijkt er wel, vooral raindy.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Omdat het zinloos is daar te reageren. DX kijkt daar niet naar, DX kijkt naar product requests.
Tevens zou ik ze wel bestellen als ze in het assortiment komen.
Waar zie jij verzendenkosten naar Nederland staan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:35 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een maloten zeg op eBay..
Ik koop zo'n ice crusher van eBay: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=320335197496
En er stond bij in die producten lijst: Verzending naar nederland 3,80. Krijg ik een mail dat de verzendkosten 16,50 euro zijn. Tyf op zeg.
Ik zie ook niet in wat FP, BG of KD te maken heeft met DXquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef henkjan90 het volgende:
GC / Dealextreme #37, waar we niet gaan zeiken
Daarbij zie ik ook niet in wat het met DX te maken heeft...
Dan heb ik het verkeerd gelezen, maar ik ga geen 16,50 euro betalen om dat pokke ding te laten versturenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar zie jij verzendenkosten naar Nederland staan?
Ik zie alleen Duitsland staan, voor ¤3,85.
Heeft iemand ervaring met die iPhone 3G dock? Ik zie er wat wisselende verhalen staan over de video-support.quote:02627 Triple Composite AV Cable Coupler Extension Connector $1.54
09476 High-Speed USB 4-Port Hub with Splitter Cable $5.21 -
09809 SATA Power Cable $1.19
09858 SATA Cable (0.6-Meter) $1.32
11825 MSI Tiny Bluetooth V2.1 + EDR Adapter Dongle (Vista Compatible) $9.35
11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) $2.73
14400 Screen Protector for iPhone 3G (2-Pack) $2.38
18959 Protective Soft Case for iPhone 3G (Black) $1.73
19160 Designer's iPhone 3G Dock (Sync + Charging + S-Video Out) $6.29
Hmz, nou vooruit!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in wat FP, BG of KD te maken heeft met DX, behalve dat je goedkoper producten kan kopen dan Nederlandse winkels net als eBay.
Kun je met dat goedkope ¤3-bluetooth dongeltje geen A2DP verbinding leggen? Dacht dat dat via die bluesoleil suite wel kon..quote:En ik hoop dat het eene duurdere Bluetooth stickie wel AD2P heeft. Want dat staat nergens echt duidelijk aangegeven. En bij die staat het op de product foto. Iemand ervaring hiermee?
Ik heb de dock hier liggen. Deze is NIET voor de iPhone 3G. Ik raad je dus aan om deze dan ook niet te kopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef Junkie het volgende:
Weer wat besteld.![]()
[..]
Heeft iemand ervaring met die iPhone 3G dock? Ik zie er wat wisselende verhalen staan over de video-support.
En ik hoop dat het eene duurdere Bluetooth stickie wel AD2P heeft. Want dat staat nergens echt duidelijk aangegeven. En bij die staat het op de product foto. Iemand ervaring hiermee?
Ok, misschien wel kijken, maar echt actie ondernemen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
DX kijkt er wel, vooral raindy.
Dan gebruik ik hem wel met me iPod 5.5G voor het audio (video?) gedeelte bij me versterker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:08 schreef Stinosss het volgende:
Ik heb de dock hier liggen. Deze is NIET voor de iPhone 3G. Ik raad je dus aan om deze dan ook niet te kopen.
Hij is officieel voor de iPod Classic, wanneer je er dus een iphone 3G in doet zit er een huge gat achter je iPhone. Een tik tegen je iPhone dan en je connector breekt af...
Met een Bluetooth dongle van Belkin was dat zelfs niet gelukt onder Vista.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:07 schreef lezut het volgende:
Kun je met dat goedkope ¤3-bluetooth dongeltje geen A2DP verbinding leggen? Dacht dat dat via die bluesoleil suite wel kon..
Ik heb geen iPod 5.5G, alleen een iPhone 3G. Kan dat dus niet testen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dan gebruik ik hem wel met me iPod 5.5G voor het audio (video?) gedeelte bij me versterker.
Werkt dan de video uitgang wel via de s-video kabel? Heb je dat al een keer geprobeerd?
Ik weet dat er sinds de iPhone en andere nieuwere iPods dat er meer beveiliging is gekomen. En dat je daardoor soms een melding krijgt bij docks e.d. als die de beveiliging niet heeft.
[..]
Met een Bluetooth dongle van Belkin was dat zelfs niet gelukt onder Vista.
Kijk eens, mijn topic nog wel :-)quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:20 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ok, misschien wel kijken, maar echt actie ondernemen?
Elke keer als ik een topic zie op de DX forums over dat iemand iets in het assortiment wil zegt de mod meteen: product request?
Dankje voor de info Stinosss!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef Stinosss het volgende:
Ik heb geen iPod 5.5G, alleen een iPhone 3G. Kan dat dus niet testen.
Naar mij idee zou hij gewoon moeten werken met je iPod...
Staat er ergens op wat voor voltages het ding nodig heeft? Misschien kan je hem op een 9V batterij aansluiten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:12 schreef Elias3 het volgende:
tvp, is er een manier dat je een FM transmitter die op zo'n sigaretten aansteker aansluiting werkt, toch te gebruiken? Of is dat alleen om de transmitter op te laden? Er zit namelijk geen sigaretten aansteker aansluiting in de auto hier
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef junkiesietze het volgende:
duurt nu wel lang met de bestellingen, wacht al 2 weekies op mn ordertjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |