Als je de nadruk legt op hier volgens mij niet, maar op andere forums heb ik wel ergens gelezen dat iemand (meerdere) bb-guns binnen had gekregen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Wel, zodra het verzenden weer een beetje op gang komt ga ik ook maar dat horloge aanschaffen, prachtig ding zeg
En ik ga het lekker toch weer over die BB Guns hebben. Zijn er hier users die er één besteld hebben en 'm binnen hebben gekregen, en nog in staat zijn dat hier te bevestigen?
Het is me een beetje verkeerd bijgebleven, maar lees maar:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Zapper het volgende:
Dan ben ik erg geinteresseerd in een linkje
Echt......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
En ik ga het lekker toch weer over die BB Guns hebben. Zijn er hier users die er één besteld hebben en 'm binnen hebben gekregen, en nog in staat zijn dat hier te bevestigen?
18+ mag je een luchtbuks aanschaffenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Echt......![]()
Vanaf je 18de mag je ook met scherp schieten, waarom moeilijk doen voor een stuk crappy plastic wat balletjes schiet?![]()
Leg het me eens uit als je wil?
ik heb nogal veel haar op mijn klauw, zou je er ook een leren band aan kunnen zetten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Wel, zodra het verzenden weer een beetje op gang komt ga ik ook maar dat horloge aanschaffen, prachtig ding zeg
Meldt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Als 99 van de 100 mensen het lukt om een BB gun te importeren, is er altijd een kans dat jij er wel mee gepakt wordt. De kans is natuurlijk zeer klein, maar omdat Jan, Piet en Klaas hem binnen hebben gekregen wil dat nog niet zeggen dat jou dat ook lukt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Er zitten wat haken en ogen aan maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
18+ mag je een luchtbuks aanschaffen
maargoed hoezo willen ze een crappy nep pistooltje waarmee je niks raakt ?
echte vuurwapens moet je ook een jaar voor bij een KNSA schietvereniging schieten, 18 beurten maken en dan pas kan je een wapenverlof aanvragen
Word.quote:
"Brassen is ook een afgeleide van brassband. (een orkestvorm met koperen blaasinstrumenten en een percussiesectie uit U.K. afkomstig)"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:36 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Koper is geen 'brass'. Dat is 'copper'.
Even opgezocht: het is messing.
Denk dat de meesten die hier consequent over posten, zichzelf nog niet eens tot de 16+ groep mogen rekenen..quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
18+ mag je een luchtbuks aanschaffen
Ja, een micro SD kaartje, ik had die besteld inclusief een hoesje voor me iPod, dat hoesje van een dollar kwam aan, en in de bubbelenvelop stond een briefje dat het kaartje nog werd verzonden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Saak het volgende:
Zijn er hier eigenlijk FOK!ers die iets niet binnen hebben gehad?
sorry hoor maar ik heb een jaar met vuur op een vereniging geschoten en schiet nu nog steeds met luchtquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat de meesten die hier consequent over posten, zichzelf nog niet eens tot de 16+ groep mogen rekenen..
quote:07747 Crystal Protective Case for NDS Lite
07889 Absorption-Type Cartoon Figure (Red Spiderman Theme)
17803 Water Bottle Mounting Carabiner Snaphook Clips (2-Pack)
18876 Guitar Hero Controller for NDS Lite
Had ik al gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:02 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/fo(...)-206~threadid.264796
Post allemaal is snel dat jullie ze ook willen
Nee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:02 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/fo(...)-206~threadid.264796
Post allemaal is snel dat jullie ze ook willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |