quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 22:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Godverdomme, hoe moeilijk is het om even een TT te kopieren en een nummertje te veranderen?
Ik denk dat "Algemeen DX/FP/BG topic #37" het beste zou zijn, dan heb je alleen kans op noobs die gaan zeuren over waar de afkortingen voor staanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
Weg met de newbies!
[..]
Is het hele ''ervaringentopic'' gedeelte nog wel nodig? Klinkt zo stom.
Mwa, dat staat nog stommerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat "Algemeen DX/FP/BG topic #37" het beste zou zijn, dan heb je alleen kans op noobs die gaan zeuren over waar de afkortingen voor staan.
Hoezo dan? Vinden jullie het niet interessant om te weten dat mijn magneten over 4 maanden pas binnen komen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Stinosss het volgende:
Ach, wat boeit het. We kunnen beter eens gaan nadenken over de users die steeds die irritatne order-updates posten
.
?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Resco het volgende:
[..]
Hoezo dan? Vinden jullie het niet interessant om te weten dat mijn magneten over 4 maanden pas binnen komen?
De DIY "gevoel voor humor" kit is uitverkocht bij DX?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Je bent irritant, en je kunt ook al geen grappen maken...![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Landgeld het volgende:
Hopelijk worden de orders in dit topic wél eens verzondenY
quote:dealextreme #37, waar we niet gaan zeiken
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef Resco het volgende:
[..]
De DIY "gevoel voor humor" kit is uitverkocht bij DX?
Als je de nadruk legt op hier volgens mij niet, maar op andere forums heb ik wel ergens gelezen dat iemand (meerdere) bb-guns binnen had gekregen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Wel, zodra het verzenden weer een beetje op gang komt ga ik ook maar dat horloge aanschaffen, prachtig ding zeg
En ik ga het lekker toch weer over die BB Guns hebben. Zijn er hier users die er één besteld hebben en 'm binnen hebben gekregen, en nog in staat zijn dat hier te bevestigen?
Het is me een beetje verkeerd bijgebleven, maar lees maar:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Zapper het volgende:
Dan ben ik erg geinteresseerd in een linkje
Echt......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
En ik ga het lekker toch weer over die BB Guns hebben. Zijn er hier users die er één besteld hebben en 'm binnen hebben gekregen, en nog in staat zijn dat hier te bevestigen?
18+ mag je een luchtbuks aanschaffenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Echt......![]()
Vanaf je 18de mag je ook met scherp schieten, waarom moeilijk doen voor een stuk crappy plastic wat balletjes schiet?![]()
Leg het me eens uit als je wil?
ik heb nogal veel haar op mijn klauw, zou je er ook een leren band aan kunnen zetten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Wel, zodra het verzenden weer een beetje op gang komt ga ik ook maar dat horloge aanschaffen, prachtig ding zeg
Meldt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Als 99 van de 100 mensen het lukt om een BB gun te importeren, is er altijd een kans dat jij er wel mee gepakt wordt. De kans is natuurlijk zeer klein, maar omdat Jan, Piet en Klaas hem binnen hebben gekregen wil dat nog niet zeggen dat jou dat ook lukt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Zapper het volgende:
Er zitten wat haken en ogen aan maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
18+ mag je een luchtbuks aanschaffen
maargoed hoezo willen ze een crappy nep pistooltje waarmee je niks raakt ?
echte vuurwapens moet je ook een jaar voor bij een KNSA schietvereniging schieten, 18 beurten maken en dan pas kan je een wapenverlof aanvragen
Word.quote:
"Brassen is ook een afgeleide van brassband. (een orkestvorm met koperen blaasinstrumenten en een percussiesectie uit U.K. afkomstig)"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:36 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Koper is geen 'brass'. Dat is 'copper'.
Even opgezocht: het is messing.
Denk dat de meesten die hier consequent over posten, zichzelf nog niet eens tot de 16+ groep mogen rekenen..quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
18+ mag je een luchtbuks aanschaffen
Ja, een micro SD kaartje, ik had die besteld inclusief een hoesje voor me iPod, dat hoesje van een dollar kwam aan, en in de bubbelenvelop stond een briefje dat het kaartje nog werd verzonden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Saak het volgende:
Zijn er hier eigenlijk FOK!ers die iets niet binnen hebben gehad?
sorry hoor maar ik heb een jaar met vuur op een vereniging geschoten en schiet nu nog steeds met luchtquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat de meesten die hier consequent over posten, zichzelf nog niet eens tot de 16+ groep mogen rekenen..
quote:07747 Crystal Protective Case for NDS Lite
07889 Absorption-Type Cartoon Figure (Red Spiderman Theme)
17803 Water Bottle Mounting Carabiner Snaphook Clips (2-Pack)
18876 Guitar Hero Controller for NDS Lite
Had ik al gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:02 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/fo(...)-206~threadid.264796
Post allemaal is snel dat jullie ze ook willen
Nee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:02 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/fo(...)-206~threadid.264796
Post allemaal is snel dat jullie ze ook willen
Dat heb ik ook... al drie dagen... het gaat niet weg...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef lezut het volgende:
Damn, ik heb nu ook weer dat gezeik met die creditcards bij paypal, terwijl ik toch echt genoeg geld op mijn bankrekening heb staan en niet negatief sta bij paypal.. Vanavond nog maar een keer proberen
Omdat het zinloos is daar te reageren. DX kijkt daar niet naar, DX kijkt naar product requests.quote:
DX kijkt er wel, vooral raindy.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Omdat het zinloos is daar te reageren. DX kijkt daar niet naar, DX kijkt naar product requests.
Tevens zou ik ze wel bestellen als ze in het assortiment komen.
Waar zie jij verzendenkosten naar Nederland staan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:35 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een maloten zeg op eBay..
Ik koop zo'n ice crusher van eBay: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=320335197496
En er stond bij in die producten lijst: Verzending naar nederland 3,80. Krijg ik een mail dat de verzendkosten 16,50 euro zijn. Tyf op zeg.
Ik zie ook niet in wat FP, BG of KD te maken heeft met DXquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef henkjan90 het volgende:
GC / Dealextreme #37, waar we niet gaan zeiken
Daarbij zie ik ook niet in wat het met DX te maken heeft...
Dan heb ik het verkeerd gelezen, maar ik ga geen 16,50 euro betalen om dat pokke ding te laten versturenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar zie jij verzendenkosten naar Nederland staan?
Ik zie alleen Duitsland staan, voor ¤3,85.
Heeft iemand ervaring met die iPhone 3G dock? Ik zie er wat wisselende verhalen staan over de video-support.quote:02627 Triple Composite AV Cable Coupler Extension Connector $1.54
09476 High-Speed USB 4-Port Hub with Splitter Cable $5.21 -
09809 SATA Power Cable $1.19
09858 SATA Cable (0.6-Meter) $1.32
11825 MSI Tiny Bluetooth V2.1 + EDR Adapter Dongle (Vista Compatible) $9.35
11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) $2.73
14400 Screen Protector for iPhone 3G (2-Pack) $2.38
18959 Protective Soft Case for iPhone 3G (Black) $1.73
19160 Designer's iPhone 3G Dock (Sync + Charging + S-Video Out) $6.29
Hmz, nou vooruit!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in wat FP, BG of KD te maken heeft met DX, behalve dat je goedkoper producten kan kopen dan Nederlandse winkels net als eBay.
Kun je met dat goedkope ¤3-bluetooth dongeltje geen A2DP verbinding leggen? Dacht dat dat via die bluesoleil suite wel kon..quote:En ik hoop dat het eene duurdere Bluetooth stickie wel AD2P heeft. Want dat staat nergens echt duidelijk aangegeven. En bij die staat het op de product foto. Iemand ervaring hiermee?
Ik heb de dock hier liggen. Deze is NIET voor de iPhone 3G. Ik raad je dus aan om deze dan ook niet te kopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef Junkie het volgende:
Weer wat besteld.![]()
[..]
Heeft iemand ervaring met die iPhone 3G dock? Ik zie er wat wisselende verhalen staan over de video-support.
En ik hoop dat het eene duurdere Bluetooth stickie wel AD2P heeft. Want dat staat nergens echt duidelijk aangegeven. En bij die staat het op de product foto. Iemand ervaring hiermee?
Ok, misschien wel kijken, maar echt actie ondernemen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
DX kijkt er wel, vooral raindy.
Dan gebruik ik hem wel met me iPod 5.5G voor het audio (video?) gedeelte bij me versterker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:08 schreef Stinosss het volgende:
Ik heb de dock hier liggen. Deze is NIET voor de iPhone 3G. Ik raad je dus aan om deze dan ook niet te kopen.
Hij is officieel voor de iPod Classic, wanneer je er dus een iphone 3G in doet zit er een huge gat achter je iPhone. Een tik tegen je iPhone dan en je connector breekt af...
Met een Bluetooth dongle van Belkin was dat zelfs niet gelukt onder Vista.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:07 schreef lezut het volgende:
Kun je met dat goedkope ¤3-bluetooth dongeltje geen A2DP verbinding leggen? Dacht dat dat via die bluesoleil suite wel kon..
Ik heb geen iPod 5.5G, alleen een iPhone 3G. Kan dat dus niet testen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dan gebruik ik hem wel met me iPod 5.5G voor het audio (video?) gedeelte bij me versterker.
Werkt dan de video uitgang wel via de s-video kabel? Heb je dat al een keer geprobeerd?
Ik weet dat er sinds de iPhone en andere nieuwere iPods dat er meer beveiliging is gekomen. En dat je daardoor soms een melding krijgt bij docks e.d. als die de beveiliging niet heeft.
[..]
Met een Bluetooth dongle van Belkin was dat zelfs niet gelukt onder Vista.
Kijk eens, mijn topic nog wel :-)quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:20 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ok, misschien wel kijken, maar echt actie ondernemen?
Elke keer als ik een topic zie op de DX forums over dat iemand iets in het assortiment wil zegt de mod meteen: product request?
Dankje voor de info Stinosss!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef Stinosss het volgende:
Ik heb geen iPod 5.5G, alleen een iPhone 3G. Kan dat dus niet testen.
Naar mij idee zou hij gewoon moeten werken met je iPod...
Staat er ergens op wat voor voltages het ding nodig heeft? Misschien kan je hem op een 9V batterij aansluiten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:12 schreef Elias3 het volgende:
tvp, is er een manier dat je een FM transmitter die op zo'n sigaretten aansteker aansluiting werkt, toch te gebruiken? Of is dat alleen om de transmitter op te laden? Er zit namelijk geen sigaretten aansteker aansluiting in de auto hier
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef junkiesietze het volgende:
duurt nu wel lang met de bestellingen, wacht al 2 weekies op mn ordertjes...
Er is weer een dame die verslaafd raaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
net weer wat onzinnigheden besteldkan het echt niet laten! Wat van die verkleurende moodlight dingen, lieve japanse boodschappentasjes en een budha jukebox
eerst bestelde ik er tenminste nog zinnige dingen dvdr's enzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Er is weer een dame die verslaafd raakt
Hihi, welcome to the club drummergirlquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eerst bestelde ik er tenminste nog zinnige dingen dvdr's enzonu echt allemaal junk
Weet iemand het?quote:Staat er ergens op wat voor voltages het ding nodig heeft? Misschien kan je hem op een 9V batterij aansluiten.
Oke.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:46 schreef Stinosss het volgende:
Laat die plastice troep anders gewoon in China.
Check je PM dion.
DVD's moet je ook bij onze alom geliefde oosterburen halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eerst bestelde ik er tenminste nog zinnige dingen dvdr's enzonu echt allemaal junk
opus.nlquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:54 schreef Stinosss het volgende:
Je wilt een 12V fmtransmitter op een 9V batt aansluiten?
Ja, dat gaat wsl wel werken.
Ik wil die uber kit, met die vaas enzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef Stinosss het volgende:
Kost 1,85 euro...? Dat heb je niet?
quote:Dear Valued Customers,
Lately we noticed that there are some compliants about we are not shipping orders quick enough while we back from the holiday.
So we want to clarify this issue to let the customers know more about the situations.
1. We only take Jan 24 to Jan 30 off for the Chinese New Year Holiday.
2. But most factories in China took around 15 days to 20 days off for the holiday, and due to weak economics, some factories' holiday even longer.
3. Before the Chinese New Year, we already purchased large volume products in case products shortage during the holiday, but still some products are out of our expectation. That's why there are still some products not available.
4. We also accumulated many orders in the holiday.
Due to above reasons, we will have to alert our customers that during this special situations, you might need expect a bit longer for us to process some of the orders.
This situation might be better around Feb 15 to 20 for most factories back to normal production.
If you don't want to wait for your order then you can cancel your order for a full refund with 1 of the following methods
• Go into your DX Account > click on the order number > click on Cancel Order
or
• Use this form http://services.dealextre(...)der.aspx?type=Cancel
We will definitely process refund for you upon receiving your requests.
Again, we apologize for all inconvenience caused you.
Yours sincerely,
Tiffany
DealExtreme Support
Wel netjes van DX om dit even uit te leggen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-204~threadid.265807
[..]
Ik ben een gadget-freak dus wil gewoon graag zo'n BB Gun, heb geen interesse bij luchtdrukquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef g0dz0r het volgende:
Echt......![]()
Vanaf je 18de mag je ook met scherp schieten, waarom moeilijk doen voor een stuk crappy plastic wat balletjes schiet?![]()
Leg het me eens uit als je wil?
Deze snap ik niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:26 schreef THEFXR het volgende:
ik heb nogal veel haar op mijn klauw, zou je er ook een leren band aan kunnen zetten?
Dat is correct. Maar nu is de kans wel groter dat 'ie aankomt dan wanneer de helft van dit topic achter tralies zou zittenquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:57 schreef Granaatappel het volgende:
Als 99 van de 100 mensen het lukt om een BB gun te importeren, is er altijd een kans dat jij er wel mee gepakt wordt. De kans is natuurlijk zeer klein, maar omdat Jan, Piet en Klaas hem binnen hebben gekregen wil dat nog niet zeggen dat jou dat ook lukt.
Fraaiquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Zapper het volgende:
Chinese die Tiffany heet?Klinkt wel geil.
quote:
Jup, nog een stuk of 8.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef Sweetbeach het volgende:
Vraag: zijn er meerdere mensen die nog bestellingen open hebben staan vóór 20 januari?
Zo ja; ligt het niet aan mijn order
Zo nee; ga ik toch eens mailen
3S is vaak alleen in NL. Is geen internationaal trackingnummber.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Hoe zit dat met die pakketjes? Ze krijgen altijd een 3S nummer, maar die krijg ik nooit van DX... Dus nu weet ik niet waar mijn pakketjes uithangen, terwijl ik dat wel zou kunnen weten eigenlijk...
De levering duurt nogal lang, vandaar. Ik heb het idee dat mn pakketjes wel al zijn langsgeweest, maar dat ze bij het postkantoor liggen en de bezorger is te lam geweest om een briefje achter te laten. Of misschien dat het bij de buren ligt... Dat soort dingen.
TNT zegt dat ik zonder 3S niks kan, maar ik heb geen 3S gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |