Een wijs man zei dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom zou je hem straf geven?
Charme van het voetbal, zei iemand ooit.
Als je 10 seconde wacht met vlaggen dan klopt er iets niet hoor, twijfel is sowieso je vlag omlaag houden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
rond de 87ste minuut ging hij ook nog ernstig in de fout. als er geen verdediger had ingegrepen was het een doelpunt geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef kalinho het volgende:
ik vond Stekelenburg drama bij goal 1. Bij goal 2 iets minder...hij straalt totaal geen vetrouwen uit...Ik had liever nog Vermeer laten staan. Die heeft alleen tegen Utrecht -thuis een foutje gemaakt en dat was het
Straf? Straf? Ik noem het een "rustperiode" omdat de beste man overduidelijk last heeft van verregaande scheelheid door stress.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij de 1e goal ging hij idd niet vrijuit. Bij de 0-2 is het gewoon een forse dekkingsfout. Aan de andere kant haalde hij dat eerste schot van Ricky wel fraai uit de hoek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef kalinho het volgende:
ik vond Stekelenburg drama bij goal 1. Bij goal 2 iets minder...hij straalt totaal geen vetrouwen uit...Ik had liever nog Vermeer laten staan. Die heeft alleen tegen Utrecht -thuis een foutje gemaakt en dat was het
tja moet ie maar niet duiken als er nog geen contact is tussen Piecke en hemquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
rond de 87ste minuut ging hij ook nog ernstig in de fout. als er geen verdediger had ingegrepen was het een doelpunt geweest.
geen contactquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja moet ie maar niet duiken als er nog geen contact is tussen Piecke en hem
gras is beetje harder dan water
Idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
AZ wordt gewoon verdiend kampioen hoor, van mij zal je echt niet horen dat wij genaaid zijn door de scheids met het kampioenschap. Tegen Groningen en Heerenveen hebben we het toch helemaal zelf weggegeven.
Ik kan maar niet snappen dat jij tegen technische hulpmiddelen bent. Dit is toch om gek van te worden.quote:
lezenquote:
hij viel al voorover toen Piecke hem nog niet had aangeraakt. er was wel contact, maar De Jong ging wel heel opzichtig liggenquote:...nog geen contact....
Zit natuurlijk wat in, nu weet ik ook hoe die Utrecht supporters zich voelden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef onlogisch het volgende:
Van te voren wil ik melden dat dit geen trol post is.
Maar het is natuurlijk wel vreemd nu het bij jullie clubbie gebeurd dat er direct moord & brand wordt geschreeuwd.
Maar tijdens de triomf van de beker @ 2002 was er geen ajacied die je er over hoorde. En als je al reacties hoorde was het :
"Tja, soms heb je de scheids mee, en soms heb je hem tegenDat soort dingen gebeuren nou eenmaal"
"Shit happens"
"Til er niet zo zwaar aan" is een uitspraak die mij altijd is bijgebleven na de "Roof van 2002" (dat zei een Ajax supporter tegen een furieuse Utrecht supporter.)
Dit neemt natuurlijk niet weg dat de afgekeurde goal complete bullshit was, en zoals Mario Been terecht aangaf, en moet hier echt actie op worden ondernomen in de toekomst.
Het kan niet zo zijn dat door foutieve beslissingen een club eventuele miljoenen uit de CL misloopt.
En mensen die zeggen "Tja, het is de charme van het voetbal dat soort beslissingen" <--- Grow up. Als het om zoveel potentieel geld gaat komt charme toch echt op een 2e plaats en resultaat op de 1e plaats.
Goed, wij hier op dit forum, voetballers zelf, trainers en zelfs scheidsrechters pleiten voor hulpmiddelen dmv camera beelden etc. Het meest onbegrijpbare hiervan vind ik nog dat de hoge heren van de Fifa daar niet aan willen.
Iemand enig idee wat in vredesnaam de achterliggende gedachte daarvan is?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lezen
[..]
hij viel al voorover toen Piecke hem nog niet had aangeraakt. er was wel contact, maar De Jong ging wel heel opzichtig liggen
Kan eventueel ook wel een positief effect hebben. Misschien wordt het dan meer een team. Suarez wil heel veel zelfs oplossen. Soms lukt dat, maar ook geregeld niet. Geloof nooit dat dat goed is voor de teamspirit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En zelfs Suarez kan ons nu niet redden dat blijkt maar weer en als hij weg is dan zie ik het al helemaal niet zitten
Hij zocht hem op, maar dat de scheids hem gaf leek me niet meer dan logisch. Op deze manier krijgt Ricky ook regelmatig penalties mee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kijk nog maar eens naar die samenvatting, bij dat vertraagde beeld kun je het heel goed zien
Van harte gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:16 schreef Houniet het volgende:
GODVERDOMME WAT EEN TERING VERJAARDAG.
Dat is ook weer overdreven, AZ werd namelijk vorige wedstrijd ook een pingel onthouden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:13 schreef Jasza het volgende:
Bij az was die vlag nooit omhoog gegaan, dat weet ik 1000% zeker.
Dit was een hele zuivere pingel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kijk nog maar eens naar die samenvatting, bij dat vertraagde beeld kun je het heel goed zien
Pieckenhagen mist toch gewoon de bal, terechte pingel dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Uhh jullie verliezen 2 punten en komen van 9 op 11 punten achterstand van AZ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wat in, nu weet ik ook hoe die Utrecht supporters zich voelden.
Probleem is dat de fifa-uefa pretendeerd een democratisch orgaan te zijn. Echter, er is nog steeds 1 persoon de baas en die zegt doodleuk dat het niet hoeft. Terwijl ALLE clubs, voetballers, coaches en leden van over de gehele wereld er het over eens zijn dat deze hulpmiddelen geimplementeerd moeten worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef onlogisch het volgende:
Van te voren wil ik melden dat dit geen trol post is.
Maar het is natuurlijk wel vreemd nu het bij jullie clubbie gebeurd dat er direct moord & brand wordt geschreeuwd.
Maar tijdens de triomf van de beker @ 2002 was er geen ajacied die je er over hoorde. En als je al reacties hoorde was het :
"Tja, soms heb je de scheids mee, en soms heb je hem tegenDat soort dingen gebeuren nou eenmaal"
"Shit happens"
"Til er niet zo zwaar aan" is een uitspraak die mij altijd is bijgebleven na de "Roof van 2002" (dat zei een Ajax supporter tegen een furieuse Utrecht supporter.)
Dit neemt natuurlijk niet weg dat de afgekeurde goal complete bullshit was, en zoals Mario Been terecht aangaf, moet hier echt actie op worden ondernomen in de toekomst.
Het kan niet zo zijn dat door foutieve beslissingen een club eventuele miljoenen uit de CL misloopt.
En mensen die zeggen "Tja, het is de charme van het voetbal dat soort beslissingen" <--- Grow up. Als het om zoveel potentieel geld gaat komt charme toch echt op een 2e plaats en resultaat op de 1e plaats.
Goed, wij hier op dit forum, voetballers zelf, trainers en zelfs scheidsrechters pleiten voor hulpmiddelen dmv camera beelden etc. Het meest onbegrijpbare hiervan vind ik nog dat de hoge heren van de Fifa daar niet aan willen.
Iemand enig idee wat in vredesnaam de achterliggende gedachte daarvan is?
ik zeg ook niet dat ie onterecht isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij zocht hem op, maar dat de scheids hem gaf leek me niet meer dan logisch. Op deze manier krijgt Ricky ook regelmatig penalties mee.Ik vond het een terechte strafschop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |