Het heeft zeker z'n charmes, maar het past niet meer in het moderne ($$$) voetbalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dit heeft zo zijn charmes, alhoewel dit zwaar klote is natuurlijk.
beter voor ajax een jaar geen europees voetbal. Ik zie het al helemaal voor me deze februari hel maand met fiorentina er tussenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef buddyb het volgende:
zelfs de vcl halen wordt moeilijk zo...
Maar wij zijn toch tegen het moderne voetbal, lees ik op het spandoek?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het heeft zeker z'n charmes, maar het past niet meer in het moderne ($$$) voetbal
Daar ben ik het niet mee eens. Tot de 70e minuut was het complete bagger. Je mag van geluk spreken dat het 2-2 wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Urquhart het volgende:
Tuurlijk is het vervelend. Maar als Suarez die twee ballen er gewoon in het begin in schiet, dan heb je ook niks te zeiken.
Je moet niet altijd terug gaan praten naar 'als als'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Urquhart het volgende:
Tuurlijk is het vervelend. Maar als Suarez die twee ballen er gewoon in het begin in schiet, dan heb je ook niks te zeiken.
Dat bedoel ik ook min of meer te zeggen. Hoewel als je nog 20 minuten te gaan hebt, valt het dan toch wel weer tegen dat die 3-2 niet valt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Tot de 70e minuut was het complete bagger. Je mag van geluk spreken dat het 2-2 wordt.
Dergelijke regels hebben niks met commercie te makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch tegen het moderne voetbal, lees ik op het spandoek?
Hey ik ben Willem II'er...en ik baal van Volendam's eerste(?) uitoverwinning!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch tegen het moderne voetbal, lees ik op het spandoek?
Wat een bullshit, je wordt gewoon keihard genaaid. Niet meer, niet minder.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Urquhart het volgende:
Wtf Volendam gewonnen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hey ik ben Willem II'er...en ik baal van Volendam's eerste(?) uitoverwinning!
Duidelijk buitenspel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk word er iemand goed ziek.
flikker opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een fout van die grens bij 3-2
De Chinees schijnt de laatste dagen goede zaken te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef w00h00 het volgende:
Wie zag nog meer die grensrechters op het einde een dikke knipoog naar elkaar geven, vuile laffe kut herders
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Rumille het volgende:
Kunnen DK en Jorien niet dood geband worden?
Eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Klote TT.
Niks aan te merken op Sarpong. Deed het verrassend goed.
eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Klote TT.
4 wedstrijden is overdreven, want het rood van Vermaelen was terecht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Black-Death het volgende:
Waarom wordt Ajax al 4 wedstrijden op rij gearbitreerd door een stel latente gore flikkers?
Zo slecht speelden we niet. Met een scherpe Suarez sta je gewoon voor na de 1e helft.quote:Doet trouwens niets af aan het feit dat Ajax waardeloos speelde, hoewel de getoonde inzet aan het eind een eervolle vermelding mag krijgen.. Maar alsnog kots kots kots
Mja okee.. is niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Klote TT.
Van Basten heeft meer training nodig dan de spelersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Sulejmani deed het iig goed op links, waar die ook hoort. hopelijk snapt Marco dat nu. verder moet er nog veel gewerkt worden aan tactiek en patronen en combinaties etc.
Ja maar je staat niet met 3-0 voor dus doet die beslissing er wel toequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Isiolo het volgende:
Hahahaha, nou ligt het aan de grensrechter....![]()
Je moet Heracles gewoon met 3-0 oprollen. En nou niet de scheids de schuld geven.
Want als je 3-0 voor staat, maakt die beslissing ook niks uit
Flikker op man. Alsof zulke clubs (met alle respect) een concurrent voor dit team mogen zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax mag trouwens niet klagen over het resultaat van Twente afgelopen weekend, en Heerenveen vanavond.
Dat was voor de winterstop allemaal best redelijk, ik kan me de wedstrijd tegen ADO nog voor de geest halen, want toen vroor me pik er af in het stadion, maar toen was het positiespel en dergelijke wel goed verzorgd. Maar vandaag en tegen heerenveen was het echt waardeloos.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Sulejmani deed het iig goed op links, waar die ook hoort. hopelijk snapt Marco dat nu. verder moet er nog veel gewerkt worden aan tactiek en patronen en combinaties etc.
Daar mogen ze zeker wel over klagen, want er zijn 2 punten gestolen door een angstige grensrechter en dan hadden de resultaten van Twente en Heerenveen er helemaal niet toe gedaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax mag trouwens niet klagen over het resultaat van Twente afgelopen weekend, en Heerenveen vanavond.
Ben ik met je eens...kun je nagaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef jna het volgende:
[..]
Flikker op man. Alsof zulke clubs (met alle respect) een concurrent voor dit team mogen zijn.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ja maar je staat niet met 3-0 voor dus doet die beslissing er wel toe
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Isiolo het volgende:
Hahahaha, nou ligt het aan de grensrechter....![]()
Je moet Heracles gewoon met 3-0 oprollen. En nou niet de scheids de schuld geven.
Want als je 3-0 voor staat, maakt die beslissing ook niks uit
2014/2015 is onze kampioenschap danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Afgelopen seizoen verneukte we het in december. Nu kwamen we december goed door verneuken we het volledig een maand later. Ongelooflijk.
Heb je dat zelf gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef venomsnake het volgende:
Sleutelbeen gebroken van De Jong.
->quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Sleutelbeen siem de jong gebroken
Sneu voor zn ontiwkkeling.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Siem de Jong heeft zijn sleutelbeen gebroken.
Ach het is toch al een verloren seizoen...
Wat een misselijk figuur ben jij toch. En maar de grootste schijnheil uithangen in het FA topic.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Sleutelbeen siem de jong gebroken
Na de 70ste minuut was alles beterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef fathank het volgende:
De corners en vrije trappen waren ook weer dramatisch vandaag.
Sneu ja..maar dat gebeurt ik alle topics hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Rossoneri het volgende:
Wat is dit ook weer royal sadness elke keer weer als Ajax verloren heeft oidWeer die psv feyenoord of andere club huillies hier lachen en uitdagen. Het moet toch wel echt diep zitten die Ajax haat? Blijkbaar zijn ze zo jaloers dat hun club nooit zulke successen zal halen als Ajax dat heeft gedaan dat ze elke kans pakken om Ajax uit te lachen en de supporters elke keer weer het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Luister eens verder naar wat hij te zeggen heeft in plaats alleen hetgeen op te pikken wat jij graag wilt horen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef Damzkieee het volgende:
Van Basten zegt dat Ajax er telkens bescheten vanaf komt
Alsof wij telkens zoveel mazzel hebben met de arbitrage.
Hij heeft het geen moment over het slechte spel van Ajax.
Dan ben je doof.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar maakt van Basten zich nou druk om? Ik hoorde hem ook niet toen hij meerdere malen een pingel mee kreeg door een schwalbe van Suarez.
Maar nog steeds niet op het gewenste niveau.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Na de 70ste minuut was alles beter
Als het in je voordeel is doet niemand dat natuurlijk slimbo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar maakt van Basten zich nou druk om? Ik hoorde hem ook niet toen hij meerdere malen een pingel mee kreeg door een schwalbe van Suarez.
Ik begrijp je frustratie over de keren dat jouw club genaaid is, maar vanavond ging het even om onze club... logisch dat Marco daar de nadruk op legt. Toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef Damzkieee het volgende:
Van Basten zegt dat Ajax er telkens bescheten vanaf komt
Alsof wij telkens zoveel mazzel hebben met de arbitrage.
Hij heeft het geen moment over het slechte spel van Ajax.
OK: ik neem het deels terug. hij steekt hand in eigen boezem. En vertelt dat andere clubs ook wel genaaid worden.
En dan zitten we al in februariquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Afgelopen seizoen verneukte we het in december. Nu kwamen we december goed door verneuken we het volledig een maand later. Ongelooflijk.
Helemaal gelijk. Als PSV of Feyenoord verliest lacht er nooit iemand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Rossoneri het volgende:
Wat is dit ook weer royal sadness elke keer weer als Ajax verloren heeft oidWeer die psv feyenoord of andere club huillies hier lachen en uitdagen. Het moet toch wel echt diep zitten die Ajax haat? Blijkbaar zijn ze zo jaloers dat hun club nooit zulke successen zal halen als Ajax dat heeft gedaan dat ze elke kans pakken om Ajax uit te lachen en de supporters elke keer weer het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Je snapt me punt niet he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Toen PSV of Feyenoord verliest lacht er nooit iemand.
we hebben het hier gvd over de beste keeper van NL. de verdedging is gewoon matig. Wielaert was kut vanavond.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef Fortitudo het volgende:
stekelenburg mag rest van het seizoen op de bank plaatsnemen
Maar dat gebeurt niet, en dus zeur je wel. Als..als..als.. blablablaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
Ajax hoort gewoon thuis niet 0-2 achter te komen tegen Heracles thuis dan hoef je ook niet te zeuren over een buitenspelgoal in de 94e minuut
Op zich waar, maar 1 feit blijft: onterecht afgekeurd = onterecht afgekeurd. Dat is niet recht te praten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
Ajax hoort gewoon thuis niet 0-2 achter te komen tegen Heracles thuis dan hoef je ook niet te zeuren over een buitenspelgoal in de 94e minuut
Mwah, die 1-0 kwam door Steek, Steek is Steek niet meer na zijn blessure, daarvoor was die echt goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
we hebben het hier gvd over de beste keeper van NL. de verdedging is gewoon matig. Wielaert was kut vanavond.
bij allebei de goals had stekelenburg redding kunnen makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
we hebben het hier gvd over de beste keeper van NL. de verdedging is gewoon matig. Wielaert was kut vanavond.
Hoewel je gelijk hebt wat betreft het 0-2 achter staan, dat neemt niet weg dat Ajax er uiteindelijk voor vocht. Het probeerde. Geen wereldvoetbal, maar tien keer zo goed dan wat Heracles op tafel legt en het lukt je om te scoren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
Goede reden om af te keuren inderdaad, heeft totaal niks met elkaar te maken, win je door slecht spel dan boeit dat voor geen meter, het gaat om de drie punten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
Anders bekijk je mijn edit effe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Luister eens verder naar wat hij te zeggen heeft in plaats alleen hetgeen op te pikken wat jij graag wilt horen.
ik vind de verdediging veel zorgwekkender.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
bij allebei de goals had stekelenburg redding kunnen maken
scheidsrechter zat niet fout, die gaat af op zijn grensrechter die wel fout zat!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Black-Death het volgende:
Maar om vandaag nog even samen te vatten:
Mongolen als scheidsrechters![]()
Wel jammer dat dat pas na de 2-2 gebeurde...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef msnk het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat Ajax er uiteindelijk voor vocht. Het probeerde. Geen wereldvoetbal, maar tien keer zo goed dan wat Heracles op tafel legt en het lukt je om te scoren.
Dat hoor je gewoon niet af te keuren.
Te laat dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Anders bekijk je mijn edit effe.
We hebben weer een half jaar om eraan te bouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
ik vind de verdediging veel zorgwekkender.
Nee, Feyenoord wekt enkel medelijdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Als PSV of Feyenoord verliest lacht er nooit iemand.
Mag hij ook. Ik vond het alleen jammer dat hij verder geen credits gaf aan Heracles en het belabberde spel van zijn eigen team niet direct aanhaalde. Ik snap zijn frustratie volledig, was zelf ook woest tegen ADO.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie over de keren dat jouw club genaaid is, maar vanavond ging het even om onze club... logisch dat Marco daar de nadruk op legt. Toch?
mwah als dan iemand anders kampioen moet worden, dan maar AZ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef neen het volgende:
In de samenvatting zie ik Vertonghen ook niet echt fantastisch verdedigen
Wel jammer, die quasi sympathieke lui van AZ hoeven wat mij betreft geen kampioen te worden
Die van Sulejmani waren ook om te huilenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te laat dus.
De corners van Urby waren trouwens weer van hoge niveau.
al jaren is het klote...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We hebben weer een half jaar om eraan te bouwen
Ze probeerden het in ieder geval, en het is niet makkelijk om te scoren in een doel van een team dat met 8 man verdedigt. Dat zie je ook vaak in de Premier League waar het rechter rijtje hetzelfde doet tegen teams als Man Utd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat pas na de 2-2 gebeurde...
Heracles speelde de eerste helft best aardig. Beetje mazzel hoe makkelijk ze op 1-0 en 2-0 komen, maar dat mag Ajax (vooral bij de 2e goal) zich verwijten. Na de 1-2 en de 2-2 heeft Heracles gewoon mazzel gehad. Met als hoogtepunt die afgekeurde goal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mag hij ook. Ik vond het alleen jammer dat hij verder geen credits gaf aan Heracles en het belabberde spel van zijn eigen team niet direct aanhaalde. Ik snap zijn frustratie volledig, was zelf ook woest tegen ADO.
ach kom, na de 2-2 kon het ineens wel. Heracles is echt een heel matig elftal. En haal de Premier League er niet bij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze probeerden het in ieder geval, en het is niet makkelijk om te scoren in een doel van een team dat met 8 man verdedigt. Dat zie je ook vaak in de Premier League waar het rechter rijtje hetzelfde doet tegen teams als Man Utd.
Die winnen dan ook 'maar' met 1-0. Kun je ook niks aan doen.
Mja oke, maar dan nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
scheidsrechter zat niet fout, die gaat af op zijn grensrechter die wel fout zat!
Wat dacht je wat er gebeurd als Feyenoord of PSV weer verliest. Ik ben druk bezig alles na te lezen en zoveel mogelijk eruit te filteren. Gewoon niet banwaardig op reageren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Rossoneri het volgende:
quote:
quote:Achterstand Volendam nog maar 5 punten.
13. Feyenoord 20 5 5 10 20 32-31
14. Sparta Rott. 20 5 5 10 20 34-47
15. ADO Den Haag 20 5 4 11 19 22-29
16. Roda JC 20 4 6 10 18 25-38
17. Graafschap 20 4 4 12 16 13-39
18. FC Volendam 21 4 3 14 15 22-50
Nee, dat is vervelend maar het valt me wel op dat het steeds om dat soort dingen gaat. Bij Groningen over dat Van Basten werd weggestuurd. Nu weer over die goal. Vroeger won Ajax wedstrijden tegen Groningen en Heracles gewoon met 3-0 = Van Basten moet het zichzelf aanrekenen dat zijn elftal het zo moeilijk maakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoewel je gelijk hebt wat betreft het 0-2 achter staan, dat neemt niet weg dat Ajax er uiteindelijk voor vocht. Het probeerde. Geen wereldvoetbal, maar tien keer zo goed dan wat Heracles op tafel legt en het lukt je om te scoren.
Dat hoor je gewoon niet af te keuren.
Kopbal Douglas, Schulmeister, vd Bergh op de paal. Tweede helft vd Bergh met een gekraakt schot. Echt mazzel was het niet, behoudens die afgekeurde goal natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heracles speelde de eerste helft best aardig. Beetje mazzel hoe makkelijk ze op 1-0 en 2-0 komen, maar dat mag Ajax (vooral bij de 2e goal) zich verwijten. Na de 1-2 en de 2-2 heeft Heracles gewoon mazzel gehad. Met als hoogtepunt die afgekeurde goal.
Vroeger.. vroeger..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is vervelend maar het valt me wel op dat het steeds om dat soort dingen gaat. Bij Groningen over dat Van Basten werd weggestuurd. Nu weer over die goal. Vroeger won Ajax wedstrijden tegen Groningen en Heracles gewoon met 3-0 = Van Basten moet het zichzelf aanrekenen dat zijn elftal het zo moeilijk maakt.
Ik was ervan overtuigd dat Ajax gewonnen had trouwens want er heeft minuten lang 3-2 op Teletekst gestaan.
Mooie wedstrijd trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |