Klopt. Of nouja, ik heb het in Edinburgh, Glasgow en Dublin ook gezien.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef Caspian het volgende:
[..]
Niet alleen in London, ook in kleine steden/plaatsen, zoals Birmingham en het daarnaast gelegen Wolverhampton (waar ik voor m'n studie gewoont heb) staat het op de wegen. Volgens mij in bijna iedere iets grotere stad wel.
Omdat anders de afstanden tussen het verblijf en de auto's de groot wordt. Als alles gelijkvloers is, worden de afstander groter (je kunt die mannen moeilijk in de garage laten verblijven, ARBO enzo...).quote:Op maandag 23 maart 2009 22:06 schreef SexPistol het volgende:
Brandweermannen hebben een paal gemaakt om sneller bij de brandweer te zijn in geval van nood. De paal is ook sneller dan de trap of lift.
Wat ik nu niet snap, als de nood zo hoog is...
Waarom zitten ze dan altijd boven!?
nicequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Pursuinghappiness het volgende:
Dat het logo van Carrefour eigenlijk een C voorstelt en 't tevens de kleuren van de franse vlag zijn
[ afbeelding ]
Damn. krijg nou wat...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Pursuinghappiness het volgende:
Dat het logo van Carrefour eigenlijk een C voorstelt en 't tevens de kleuren van de franse vlag zijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Pursuinghappiness het volgende:
[ afbeelding ]
In dezelfde categorie heb je ook de witte pijl in het FedEx logo (die snelheid en precisie moet symboliseren) tussen de E en de xquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Pursuinghappiness het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan staat die pijl achteruit.. dus dat klopt niet... in geval van logo op een busje aan de bestuurderskant..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:37 schreef Werewolf het volgende:
[..]
In dezelfde categorie heb je ook de witte pijl in het FedEx logo (die snelheid en precisie moet symboliseren) tussen de E en de x
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je er nog wel meer....ik zal eens even zoeken.
Het GameCube-logo. Lijkt op het eerste oog een soort avantgardistische kubus, maar er is tevens een G met een C (van GameCube) in te ontdekken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:37 schreef Werewolf het volgende:
post er dan een plaatje bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Het GameCube-logo. Lijkt op het eerste oog een soort avantgardistische kubus, maar er is tevens een G met een C (van GameCube) in te ontdekken.
Ben je te dom om te Googlen of zo?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dat de wolkjes en de struikjes in Mario dezelfde figuurtjes zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
én een kubusquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:20 schreef Marble het volgende:
Het GameCube-logo. Lijkt op het eerste oog een soort avantgardistische kubus, maar er is tevens een G met een C (van GameCube) in te ontdekken.
Geweldig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bosmongoolquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik niet, jij blijkbaar wel. bosmongool
Dat doet me denken aan "De Zwerver" die vroeger in onze stad woonde. (Ja, in die tijd had een gemiddelde stad nog maar één zwerver en iedereen kende hem)quote:Op zondag 29 maart 2009 22:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat mensen die in cabrio's reden, geen dak konden betalen..
Ik neem aan dat je queue bedoelt? Het Engelse woord voor wachtrij.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Vrij recent:Q-Music = cue music Die zwarte cirkel in de James Bond intro is de loop van een pistool
En voor file.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:53 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je queue bedoelt? Het Engelse woord voor wachtrij.
Nee, hij bedoelt Cue. Als in: startsein of teken dat iets gaat of moet gaan beginnen.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:53 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je queue bedoelt? Het Engelse woord voor wachtrij.
Nooit over nagedacht maar het klinkt wel aannemelijk dat het dat betekend. Het in de wachtrij zetten van muziek, maw: veel muziek en geen gepraat.
Dat is compleet nieuw voor mij, maar wilde ik wel altijd al eens weten als ik aan het fietsen wasquote:Op zondag 29 maart 2009 23:22 schreef Gutz het volgende:
Dat de afstandsborden van de ANWB altijd gemeten zijn naar de oudste kerk in de stad/ of dorp.
Kijk eens naar de post onder de post die jij hebt gequotequote:Op maandag 30 maart 2009 11:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is compleet nieuw voor mij, maar wilde ik wel altijd al eens weten als ik aan het fietsen was
Is me nooit opgevallen, maar wel slim natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is me echt nog nooit opgevallen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:37 schreef Werewolf het volgende:
[..]
In dezelfde categorie heb je ook de witte pijl in het FedEx logo (die snelheid en precisie moet symboliseren) tussen de E en de x
[ afbeelding ]
Misschien moet iemand even mailen met Q-music?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:06 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt Cue. Als in: startsein of teken dat iets gaat of moet gaan beginnen.
"Cue lights, cue music...action" etc.
quote:Radio 538 is ontleend aan de golflengte waarop Veronica in de jaren '70 uitzond vanaf zee (538 meter op de middengolf
Ja, dat bedoelde ik idd. Bedankt!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:06 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt Cue. Als in: startsein of teken dat iets gaat of moet gaan beginnen.
"Cue lights, cue music...action" etc.
quote:The Netherlands has the 16th largest economy in the world
Nog zo één. NL lijkt al zo overgereguleerd, maar zelfs nog 13e minst gereguleerde. Hoe stalinistisch is de rest dan wel niet?quote:Netherlands is the 13th most free market capitalist economy out of 157 surveyed countries.
Uit Porto, om precies te zijn. En sherry komt uit het spaanse Jerez. Spreek dat maar eens op z'n spaans-engels uitquote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik kwam er pas onlangs achter dat port uit Portugal komt. Ik had de connectie gewoon nooit gemaakt
oorspronkelijk een middenhandswortelbeentje van een varkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:42 schreef Derfel het volgende:
[..]
Ja of in het
nederlands een teerling...
Ik denk dat het vooral om im- en export gaat. Nederland moet daarin wel vrij zijn want als ze hun protectionisme invoeren op veel gebieden dan stort de economie nogal in elkaar. Grotere landen kunnen daar veel meer in doordrammen, ze kunnen bijvoorbeeld invoerprijzen verhogen omdat ze op veel gebieden zelfvoorzienend zijn. Dat hoeft niet per se stalinistisch te zijn, dat heet gewoon bescherming van de economiequote:Op maandag 30 maart 2009 18:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Nog zo één. NL lijkt al zo overgereguleerd, maar zelfs nog 13e minst gereguleerde. Hoe stalinistisch is de rest dan wel niet?
In de gouden eeuw was ca 70% van de wereldhandel (!!!!) in handen van Nederland. Geen enkel land had daarvoor, of daarna ooit zo een groot aandeel aan de wereldeconomie.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:41 schreef Marble het volgende:
[..]. WTF zo'n klein calvinistisch minilandje 16e van de hele wereld?! Hoe pauper is de rest dan wel niet zeg.
American Dad?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:Die zwarte cirkel in de James Bond intro is de loop van een pistool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |