Jij hebt niet goed gekekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
Nog 1 in de categorie 101 Dalmatiërs:
Ik vond het altijd vreemd dat uit zo'n klein hondje 101 puppies konden komen![]()
Terwijl je zelfs in de film ziet dat er maar 15 geboren worden en de rest zich in Cruella's crib erbij voegt.
Wat zeg jij nou anders dan Rauw. deed?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij hebt niet goed gekekenPerdita en Pongo krijgen maar 15 pups, later adopteren zij de rest van de pups. (Die andere 86 pups zijn door die knechtjes van Cruella al eerder gestolen (of gekocht). )
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij hebt niet goed gekekenPerdita en Pongo krijgen maar 15 pups, later adopteren zij de rest van de pups. (Die andere 86 pups zijn door die knechtjes van Cruella al eerder gestolen (of gekocht). )
Ja, dat die rare pijltjes ineens in een vlaag van onoplettendheid daadwerkelijk een letter vormen!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Pursuinghappiness het volgende:
Dat het logo van Carrefour eigenlijk een C voorstelt en 't tevens de kleuren van de franse vlag zijn
[ afbeelding ]
Verdomd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:26 schreef Marble het volgende:
Dringt net pas tot me door dat het Sundance-filmfestival c.q. het stadje waar het plaats vindt (dat eigendom is van Robert Redford) natuurlijk zijn vernoemd naar Redford's personage in Butch Cassidy and the Sundance Kid, en niet één of andere hippie-indianennaam (a la Dances With Wolves e.d.).
Da's gewoon een NL hoor (staat ook in het woordenboek), maar snelweg wordt gewoon het meest gebruiktquote:Op maandag 16 maart 2009 12:45 schreef Sniz het volgende:
Dat autobaan duits is en het nederlandse woord snelweg is, daarom begrepen mn vriendjes me vroeger nooit
Klopt. Of nouja, ik heb het in Edinburgh, Glasgow en Dublin ook gezien.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef Caspian het volgende:
[..]
Niet alleen in London, ook in kleine steden/plaatsen, zoals Birmingham en het daarnaast gelegen Wolverhampton (waar ik voor m'n studie gewoont heb) staat het op de wegen. Volgens mij in bijna iedere iets grotere stad wel.
Omdat anders de afstanden tussen het verblijf en de auto's de groot wordt. Als alles gelijkvloers is, worden de afstander groter (je kunt die mannen moeilijk in de garage laten verblijven, ARBO enzo...).quote:Op maandag 23 maart 2009 22:06 schreef SexPistol het volgende:
Brandweermannen hebben een paal gemaakt om sneller bij de brandweer te zijn in geval van nood. De paal is ook sneller dan de trap of lift.
Wat ik nu niet snap, als de nood zo hoog is...
Waarom zitten ze dan altijd boven!?
nicequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Pursuinghappiness het volgende:
Dat het logo van Carrefour eigenlijk een C voorstelt en 't tevens de kleuren van de franse vlag zijn
[ afbeelding ]
Damn. krijg nou wat...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Pursuinghappiness het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Pursuinghappiness het volgende:
[ afbeelding ]
In dezelfde categorie heb je ook de witte pijl in het FedEx logo (die snelheid en precisie moet symboliseren) tussen de E en de xquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Pursuinghappiness het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan staat die pijl achteruit.. dus dat klopt niet... in geval van logo op een busje aan de bestuurderskant..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:37 schreef Werewolf het volgende:
[..]
In dezelfde categorie heb je ook de witte pijl in het FedEx logo (die snelheid en precisie moet symboliseren) tussen de E en de x
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je er nog wel meer....ik zal eens even zoeken.
Het GameCube-logo. Lijkt op het eerste oog een soort avantgardistische kubus, maar er is tevens een G met een C (van GameCube) in te ontdekken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:37 schreef Werewolf het volgende:
Volgens mij heb je er nog wel meer....ik zal eens even zoeken.
post er dan een plaatje bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Het GameCube-logo. Lijkt op het eerste oog een soort avantgardistische kubus, maar er is tevens een G met een C (van GameCube) in te ontdekken.
Ben je te dom om te Googlen of zo?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dat de wolkjes en de struikjes in Mario dezelfde figuurtjes zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
én een kubusquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:20 schreef Marble het volgende:
Het GameCube-logo. Lijkt op het eerste oog een soort avantgardistische kubus, maar er is tevens een G met een C (van GameCube) in te ontdekken.
Geweldig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dat de wolkjes en de struikjes in Mario dezelfde figuurtjes zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bosmongoolquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik niet, jij blijkbaar wel. bosmongool
Dat doet me denken aan "De Zwerver" die vroeger in onze stad woonde. (Ja, in die tijd had een gemiddelde stad nog maar één zwerver en iedereen kende hem)quote:Op zondag 29 maart 2009 22:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat mensen die in cabrio's reden, geen dak konden betalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |