abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65891586
Oho, en dat laten wij onze onschuldige kindertjes zomaar zingen?

Ontdekking van de eeuw: De Herman cake (zo'n eeuwige cake waarbij je steeds een deel van het beslag op kweek moest zetten en dat groeide dan weer uit tot een nieuwe cake) is vernoemd naar Herman Brood.
Snapjem: Herman-brood.

Daar kwam ik dus ongeveer vijftien jaar later achter. Iemand moest het me vertellen, anders had ik het nu nog niet geweten.
pi_65961608
ik zit me net af te vragen of die stomme reclame van tele 2 met die schapen iets te maken heeft met cheap wat misschien wel een beetje lijkt op sheep
Talking cheap...
pi_65961726
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef Hilary het volgende:
ik zit me net af te vragen of die stomme reclame van tele 2 met die schapen iets te maken heeft met cheap wat misschien wel een beetje lijkt op sheep
Talking cheap...
Ja
pi_65961909
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ja
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:30:25 #85
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_65962193
Dat "grenen" hout van de grove den is en "vuren" hout van de fijnspar. Niet dat ik dacht dat er een greenboom en een vuurboom was, maar nooit over nagedacht waar dat hout dan wel vandaan kwam.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_65966535
Ik werk sinds kort als pakjesbezorger en laatst werd mij verteld dat de hoogste huisnummers het verst van het centrum verwijderd zitten en andersom. Dat heb ik nooit geweten, hiervoor zocht ik me altijd een ongeluk naar het juiste adres.
Tok.
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:20:49 #87
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_65966779
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik werk sinds kort als pakjesbezorger en laatst werd mij verteld dat de hoogste huisnummers het verst van het centrum verwijderd zitten en andersom. Dat heb ik nooit geweten, hiervoor zocht ik me altijd een ongeluk naar het juiste adres.
En als een dorp geen centrum heeft?
pi_65967110
quote:
Oh ja? Dat wist ik niet. Even en oneven schijnt ook op zo'n soort manier bepaald te worden.
pi_65967407
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:20 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Gewoon het midden?
pi_65968383
Zat net verspringen op tv te kijken en toen moest ik ineens weer aan dit topic denken.. Dacht vroeger namelijk altijd dat die verspringers 100meter hoog en 200 meter ver sprongen maar ze "vliegen" maar 5m boven de grond ofzow
pi_65969664
tvp.. dr zijn veel dingen die ik niet wist
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:31:10 #92
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_65970036
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:20 schreef Turbomuis het volgende:
Op potjes en flesjes met creme en make-up en zo staan een raar dingetje. Wiskundig vormpje zeg maar, met '6' of '12' of '36' ofzo erin. Wist nooit wat dat nou moest voorstellen. Heb ik op een gegeven moment nagevraagd bij de drogist. Het geeft dus het aantal maanden aan dat het nog houdbaar is als je het open hebt gemaakt.
Zo simpel kan het zijn
Ik dacht het aantal 'porties'
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
pi_65970262
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef IJsbergsla het volgende:

[..]

Ik dacht het aantal 'porties'
6 porties uit tandpasta-tube
*** Nul Dertien ***
pi_65972449
Ik ben er sinds gister weer achter dat Ray van 2Unlimited ook rapte en niet alleen "stoere" poses aannemend om Anita stond heen te dartelen...Kon ik me niet herrineren.

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_65975380
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:30 schreef wonderer het volgende:
Dat "grenen" hout van de grove den is en "vuren" hout van de fijnspar. Niet dat ik dacht dat er een greenboom en een vuurboom was, maar nooit over nagedacht waar dat hout dan wel vandaan kwam.
Ook nooit over nagedacht...
pi_65976044
quote:
Nou, dan klopt het dorp waar ik woon voor geen kant.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_65976331
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:37 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nou, dan klopt het dorp waar ik woon voor geen kant.
De meeste dorpen/steden wel.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_65977808
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:30 schreef wonderer het volgende:
Dat heb ik me ook vaak afgevraagd inderdaad... Nooit geweten hoe dat zit. Weer wat geleerd dus!

En dat er voor Kortjakje zoveel verschillende interpretaties mogelijk zijn, wist ik ook niet. Dacht altijd gewoon aan een zielig, chronisch ziek vrouwtje inderdaad, wat zich met veel moeite toch nog elke zondag vroom naar de kerk begeeft.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_65988463
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:20 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Doe dan maar vanaf de kerk midden in jullie dorp.

En nu even zonder dollen, ik heb geen flauw idee want ik ben namelijk geen dorpeling.
Tok.
pi_65993012
quote:
een van de weinige die ik wel wist ook pas sinds kort, maar soit
*** Nul Dertien ***
pi_65993023
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Doe dan maar vanaf de kerk midden in jullie dorp.

En nu even zonder dollen, ik heb geen flauw idee want ik ben namelijk geen dorpeling.
Vanaf gemeentetehuis gezien
*** Nul Dertien ***
pi_65993163
Ik dacht altijd dat ik altijd heel toevallig bij de conducteur in de buurt zat als ik in zo'n nieuwe dubbeldekker trein zat. Want ik hoorde hem toch altijd fluiten tenslotte?

Nee dus, wist ik veel dat die deuren ook zo'n fluitend geluidje maken
Patat Friet
pi_65993243
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef ganzenherder het volgende:
Ik dacht altijd dat ik altijd heel toevallig bij de conducteur in de buurt zat als ik in zo'n nieuwe dubbeldekker trein zat. Want ik hoorde hem toch altijd fluiten tenslotte?

Is dat zo?! Ik schenk er gewoon nooit aandacht aan .
pi_65993701
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef ganzenherder het volgende:

Bij die deuren zit zelfs een rood zwaailicht!
pi_66005339
Ik zat trouwens net tennis te kijken, en ik dacht vroeger altijd dat de tennisser boven in beeld voordeel had, omdat hij 'omlaag' moest tennissen. En die andere dus omhoog, dus harder moest slaan
pi_66012083
Ik durf het niet goed te zeggen, uit angst mezelf onsterfelijk belachelijk te maken, maar als ik de naam George Washington hoor, zie ik altijd deze man voor me.
Ik ben er dus pas sinds net achter (ik zateen artikel op Nu.nl te lezen) dat ik altijd de verkeerde voor me had
  vrijdag 20 februari 2009 @ 07:09:45 #107
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_66264662
Ik dacht altijd dat de ene maand 31 dagen had en de opeenvolgende maand 31dagen, et cetera. (met uitzondering van februari dan)

Zojuist kwam ik tot de ontdekking dat juli 31 dagen heeft en augustus óók.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_66265584
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 07:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik dacht altijd dat de ene maand 31 dagen had en de opeenvolgende maand 31dagen, et cetera. (met uitzondering van februari dan)

ken je ook het truukje om dat te onthouden door je knokkels te tellen?
pi_66271400
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 07:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

Ik vermoed dat één van de twee 30 moet zijn?
En idd, op je knokkels!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 februari 2009 @ 12:39:46 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_66273159
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb hem net zelf bedacht, dus geen idee of 'ie eerder is genoemd, vast wel maargoed.
Dat Cruella De Vil van achternaam dus gewoon devil heeft. Ofwel, duivel.
Daar kwam ik van de week ook achter, toen ik de DVD hoes eens goed bekeek
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:11:00 #111
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_66283816
Vroeger dacht ik dat het glasbak logo

Iets van een voorkant van een scooter was wat een stoep op reed. Ik wist nooit dat het een hand met een fles was.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_66287763
Ik dacht vroeger een tijdlang dat met het woord 'shipping' altijd letterlijk 'verzending per schip' bedoeld werd... 'Nou', dacht ik bij mezelf, 'Dat gaat lang duren dan... Kunnen ze het niet beter per vliegtuig doen??'
Het klonk me dan ook nogal raar in de oren toen ik ergens las '...will be shipped via airmail'.
Later werd me wel duidelijk dat het gewoon 'verzenden' betekent, ongeacht op welke manier...
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_66287809
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef Filiassi_Jane het volgende:
- Dat als je achterop zat bij je vader of moeder en met je benen begon te draaien/meefietsen, je niet harder ging

pi_66290934
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:15 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik dacht vroeger een tijdlang dat met het woord 'shipping' altijd letterlijk 'verzending per schip' bedoeld werd... 'Nou', dacht ik bij mezelf, 'Dat gaat lang duren dan... Kunnen ze het niet beter per vliegtuig doen??'
Het klonk me dan ook nogal raar in de oren toen ik ergens las '...will be shipped via airmail'.
Later werd me wel duidelijk dat het gewoon 'verzenden' betekent, ongeacht op welke manier...
Oh, dat wist ik ook niet! Bij 'do you ship to the Netherlands' dacht ik ook dat het per schip zou gaan.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:47:06 #115
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_66291498
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:38 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Ik zou niet meer weten hoe die eruit ziet.

Wel dacht ik heel vroeger altijd bij dit bord: dat ze dit bedoelden: [ afbeelding ]

Ik dacht daarbij altijd aan en dat er dus in de buurt een camping was
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:07:02 #116
246052 Gius123
Ondertitel.
pi_66296054
Ik dacht altijd dat een 'stoma' een of andere stoommaaltijd was..

STOMA : http://nl.wikipedia.org/wiki/Stoma_(geneeskunde)
Handtekening.
pi_66297904
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Vroeger dacht ik dat het glasbak logo

[ afbeelding ]

Iets van een voorkant van een scooter was wat een stoep op reed. Ik wist nooit dat het een hand met een fles was.
Hoeveel fantasie moet je dán hebben.
Life is Music
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:59:30 #118
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_66298454
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:47 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

ken je ook het truukje om dat te onthouden door je knokkels te tellen?
Ik heb ooit gehoord dat dit kwam omdat deze maanden naar romeinse keizers Julius Cesaer en Augustus vernoemd zijn. Om de ene keizer niet grootser te laten lijken dan de ander, heeft men besloten om beide maanden evenveel dagen te geven. Of dit verhaal klopt weet ik niet
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
pi_66299938
Dat schijnt inderdaad zo te zijn. Er was er daarna nog eentje (Domitianus) die zichzelf minstens zo geweldig als dat illustere duo en september wilde hernoemen, gelukkig is dat allemaal niet doorgegaan

Die wigwam doet me er trouwens aan denken dat mijn dochter laatst een bord 'verboden te kamperen' zag, en doodleuk verkondigde 'kijk mama, daar mogen de Indianen niet komen'

zaterdag 21 februari 2009 @ 08:17:56 #120
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_66306471
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef basm85 het volgende:

[..]

Ik heb ooit gehoord dat dit kwam omdat deze maanden naar romeinse keizers Julius Cesaer en Augustus vernoemd zijn. Om de ene keizer niet grootser te laten lijken dan de ander, heeft men besloten om beide maanden evenveel dagen te geven. Of dit verhaal klopt weet ik niet
Volgens Wikipedia niet, ik dacht het zelf ook... Onder de Romeinen was Maart de 1e maand van het jaar, en was februari als laatst aan de beurt. Februari was een 'restmaand' waar alle overgebleven dagen aan toegevoegd werden (correct me if I'm wrong).
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')