Heb hem ingesteld naar alternate 2 en dat werkte voor mij echt prima.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:31 schreef Platina het volgende:
echt mooie graphics en physics, idd stottert die bij het laden van gebieden, alleen de controls he.
Ik weet niet hoe jullie gamen, maar ik kan of L1 of L2 indrukken maar niet L1 en L2 tegelijk.
En laat crouch nu bij elke control scheme standaard bij L2 zitten en ik wil graag met L1 door mijn vizier kijken, dus ik kan niet bukken en kijken tegelijk. En crouch is meestal drukken en je zit maar hier moet je die ingedrukt houden... en het vizier is juist klikken ipv ingedrukt houden precies andersom dus. Ben er niet tevreden mee.
7m58s als tijd, zonder die collectable shit.
daarbij kan je juist niet bukken en zoomen tegelijkertijd. Want L1 en L2 kan niet tegelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb hem ingesteld naar alternate 2 en dat werkte voor mij echt prima.
Als je je middelvinger nou op L2 plaatst, en je wijsvinger op L1,quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef merino het volgende:
[..]
daarbij kan je juist niet bukken en zoomen tegelijkertijd. Want L1 en L2 kan niet tegelijk.
is niet zozeer kwestie van vingers ofzo. magoed ik moet sowieso nog ff meer spelen en kijken wat het beste werkt kwa controlsquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:43 schreef Remake het volgende:
[..]
Als je je middelvinger nou op L2 plaatst, en je wijsvinger op L1,
en dan met je duim de d-pad en joystick bedient.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:45 schreef merino het volgende:
[..]
is niet zozeer kwestie van vingers ofzo.
Wat voor kwestie is het dan wel dat het je niet lukt L1 en L2 tegelijk in te drukken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:43 schreef merino het volgende:
Want L1 en L2 kan niet tegelijk.
Das duidelijk, die gaat in de pre-orderquote:
Bespaar je de moeite, kut spelquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hij is met mn verjaardag nog niet klaarEn das pas in November
![]()
Gaat echt verdomd langzaam. Staat nog maar op 6% na bijna een uur.
Wees blij dat je kan downloaden, dat kan ik dus nieteensquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hij is met mn verjaardag nog niet klaarEn das pas in November
![]()
Gaat echt verdomd langzaam. Staat nog maar op 6% na bijna een uur. RE5 ging met 1.5MB/s. Dat schoot tenminste op
Dat ziet er wel heel vaag uit jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:36 schreef Remake het volgende:
Als je trouwens dekking zoekt met L2, en je zit dus achter een muurtje ofzo met je gun omhoog.
Dan is je gun opeens een 2D pixel plaatjedat vind ik wel heel erg sad
L1 en L2 tegelijk indrukken speelt gewoon klote. Ik gebruik alleen me duim en 1 vinger per hand om mee te gamen. Als je L1 en L2 tegelijk moet indrukken speelt dit heel krampachtig. Zeker voor mensen met lange handen want dan moet je je vingers helemaal over de knoppen leggen en kun je ze niet goed indrukken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef Remake het volgende:
[..]
[..]
Wat voor kwestie is het dan wel dat het je niet lukt L1 en L2 tegelijk in te drukken?
Burnout paradise updatequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef Gamer_V het volgende:
Hoi is er hier nog iets interessants of leuks gebeurd oké.
Dat vind ik best mee vallen hoor...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:36 schreef Remake het volgende:
Als je trouwens dekking zoekt met L2, en je zit dus achter een muurtje ofzo met je gun omhoog.
Dan is je gun opeens een 2D pixel plaatjedat vind ik wel heel erg sad
And the KZ2 hypetrain came to a grinding halt...quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:27 schreef merino het volgende:
De Burnout Paradise update is echt super
Eindelijk een goede reden om mijn laatste trophy's te gaan halen ook.
Burnout Paradise gaat naar 1.60, eindelijk restart-functiequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat zit er allemaal in die Burnout update? Ik wil godverdomme die Delorean.
Vooral niet doen dan, t voegt echt niks nieuws toe hoor behalve party mode, en serieus, wat moet je daar nou mee, geeneens splitscreenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:48 schreef Platina het volgende:
damn ik wil die Burnout Ultime Box wel halen, maar dan kom ik niet meer aan MC:LA toe en heb Paradise al uitgespeeld op de Xbox. dilemma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Is wel handig voor speed runsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Burnout Paradise gaat naar 1.60, eindelijk restart-functie
Samenvatting: een restart-functie
Nee, kan slechts 1 BD-remote op de PS3 worden aangesloten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:27 schreef delano.888 het volgende:
Is t mogelijk meer dan 1 PS-remote aan te sluiten??
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:34 schreef Tumble het volgende:
is de headset die bij Socom zit die officiele sony headset met "HD geluid"
want dat zou betekenen dat game+headset net zo duur is als de headset los
[ajax]quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:58 schreef RedemptioN het volgende:
rustig joh tis maar een demo, morgen is die er ook nog
Ik heb 'm ooit eens op de PSP gespeeld en volgens mij vond ik 'm toen tof. Vanavond maar ff downloaden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben ik nou de enige die blij is met Lumines ?
Ik bedoelde de BR remote, omdat ik altijd overal via mijn ps3 muziek luister, en dat ding meeneem, (hij gaat echt wel 20 meter ofzoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:15 schreef Rock-shocker het volgende:
Bedoel je Sixaxis/DS3 of de PS3 Blu-Ray Remote? Als je die laatste bedoelt, waarom zou je dat willen?
He jammerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, kan slechts 1 BD-remote op de PS3 worden aangesloten.
Voor handleidingen: http://www.us.playstation.com/Support/Manuals/PS3
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:52 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
[ajax]
Het is maar een spelletje...
[/ajax]
Panne(n)koek!! Zondag gaan we thuis gebruik maken van onze goede en jullie slechte reeks =]quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik wil die 3e ster GVD wel! (Alleen hoef ik dan niet als een malloot uit m'n plaat te gaan...)
Vandaar dat we ook voor socom gekozen hebben, bevalt ie niet, dan verkopen we de game en houden lekker de headset!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:34 schreef Tumble het volgende:
is de headset die bij Socom zit die officiele sony headset met "HD geluid"
want dat zou betekenen dat game+headset net zo duur is als de headset los
Bij jou iig geen grauwe, en grijze tintenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:44 schreef Agiath het volgende:
OMG INTERNET IS TERUG.
KILLZONE 2 DEMO, NU DOWNLOADEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |