And the KZ2 hypetrain came to a grinding halt...quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:27 schreef merino het volgende:
De Burnout Paradise update is echt super
Eindelijk een goede reden om mijn laatste trophy's te gaan halen ook.
Burnout Paradise gaat naar 1.60, eindelijk restart-functiequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat zit er allemaal in die Burnout update? Ik wil godverdomme die Delorean.
Vooral niet doen dan, t voegt echt niks nieuws toe hoor behalve party mode, en serieus, wat moet je daar nou mee, geeneens splitscreenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:48 schreef Platina het volgende:
damn ik wil die Burnout Ultime Box wel halen, maar dan kom ik niet meer aan MC:LA toe en heb Paradise al uitgespeeld op de Xbox. dilemma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Is wel handig voor speed runsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Burnout Paradise gaat naar 1.60, eindelijk restart-functie
Samenvatting: een restart-functie
Nee, kan slechts 1 BD-remote op de PS3 worden aangesloten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:27 schreef delano.888 het volgende:
Is t mogelijk meer dan 1 PS-remote aan te sluiten??
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:34 schreef Tumble het volgende:
is de headset die bij Socom zit die officiele sony headset met "HD geluid"
want dat zou betekenen dat game+headset net zo duur is als de headset los
[ajax]quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:58 schreef RedemptioN het volgende:
rustig joh tis maar een demo, morgen is die er ook nog
Ik heb 'm ooit eens op de PSP gespeeld en volgens mij vond ik 'm toen tof. Vanavond maar ff downloaden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben ik nou de enige die blij is met Lumines ?
Ik bedoelde de BR remote, omdat ik altijd overal via mijn ps3 muziek luister, en dat ding meeneem, (hij gaat echt wel 20 meter ofzoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:15 schreef Rock-shocker het volgende:
Bedoel je Sixaxis/DS3 of de PS3 Blu-Ray Remote? Als je die laatste bedoelt, waarom zou je dat willen?
He jammerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, kan slechts 1 BD-remote op de PS3 worden aangesloten.
Voor handleidingen: http://www.us.playstation.com/Support/Manuals/PS3
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:52 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
[ajax]
Het is maar een spelletje...
[/ajax]
Panne(n)koek!! Zondag gaan we thuis gebruik maken van onze goede en jullie slechte reeks =]quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik wil die 3e ster GVD wel! (Alleen hoef ik dan niet als een malloot uit m'n plaat te gaan...)
Vandaar dat we ook voor socom gekozen hebben, bevalt ie niet, dan verkopen we de game en houden lekker de headset!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:34 schreef Tumble het volgende:
is de headset die bij Socom zit die officiele sony headset met "HD geluid"
want dat zou betekenen dat game+headset net zo duur is als de headset los
Bij jou iig geen grauwe, en grijze tintenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:44 schreef Agiath het volgende:
OMG INTERNET IS TERUG.
KILLZONE 2 DEMO, NU DOWNLOADEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |