je bent de enige die hem nog niet had denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben ik nou de enige die blij is met Lumines ?
Ik ben er ook blij mee maar moet zo m'n prioriteiten stellenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
LUMINESquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
dat dus iddquote:
Nee hoor, ik vind het ook super dat die in de store staat...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Maar dat standje op en naar beneden was wel leuk?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:03 schreef Remake het volgende:
Wajooo kapot kort die demo![]()
![]()
ff standje op, naar binnen en that its![]()
Ik wil meeeeer
typo jagerquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Maar dat standje op en naar beneden was wel leuk?
Zijn wel wat minpuntjes maar het word een toffe game.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:10 schreef KoosyNL het volgende:
en? wat vinden we van de demo? Hebben de reviewers gelijk dat de game ubervet is?
Zoals??quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:11 schreef Remake het volgende:
[..]
Zijn wel wat minpuntjes maar het word een toffe game.
Ja een demo moet de hele game bevatten voortaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef Frasier het volgende:
Ziet er inderdaad erg mooi uit. Maar waarom zo'n korte demo?Was er in 10 minuten doorheen, en deed nog extra rustig aan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |