* disjfa zet de internetverbinding van Agiath uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:56 schreef Agiath het volgende:
Als ik dalijk niet normaal de KZ2 demo binnen kan halen, ga ik echt met een honkbalknuppel de binnenstad in om alles en iedereen kapot te maken
Moet je zien hoeveel mensen hem ook daadwerkelijk gaan kopenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef merino het volgende:
Killzone
en in alle gekte zijn ze Valentine's pack vergeten en hebben ze per ongeluk in de UK store de Valentine's pack (die gratis hoort te zijn) 4 pond laten kosten
Het ligt aan jouquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef DretoX het volgende:
LEUK JOH ZO'N DOWNLOAD SNELHEID VAN 1% PER 5 MINUTEN.
je bent de enige die hem nog niet had denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben ik nou de enige die blij is met Lumines ?
Ik ben er ook blij mee maar moet zo m'n prioriteiten stellenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
LUMINESquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
dat dus iddquote:
Nee hoor, ik vind het ook super dat die in de store staat...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Maar dat standje op en naar beneden was wel leuk?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:03 schreef Remake het volgende:
Wajooo kapot kort die demo![]()
![]()
ff standje op, naar binnen en that its![]()
Ik wil meeeeer
typo jagerquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Maar dat standje op en naar beneden was wel leuk?
Zijn wel wat minpuntjes maar het word een toffe game.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:10 schreef KoosyNL het volgende:
en? wat vinden we van de demo? Hebben de reviewers gelijk dat de game ubervet is?
Zoals??quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:11 schreef Remake het volgende:
[..]
Zijn wel wat minpuntjes maar het word een toffe game.
Ja een demo moet de hele game bevatten voortaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef Frasier het volgende:
Ziet er inderdaad erg mooi uit. Maar waarom zo'n korte demo?Was er in 10 minuten doorheen, en deed nog extra rustig aan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |