Bé is hier (in het Zuiden) best een bekende naam, alleen voor oudere dames dan. De tante van vriend heette ook zo...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag in de krant
Bé Elizabeth Eveline, roepnaam Bé
Willem Boele [achternaam], roepnaam Boele
Femmeke Frauke Florentine
Die laatste is niet zo heel vreemd, maar toch... Femmeke?
En er staat ook nog bij de aankondiging van een tweeling een zeer veel gemaakte fout:
Dolgelukkig zijn wij met de geboorte van onze tweeling en broertjes
X en X
papa, mama en broertje
Wie is er nou blij met die tweeling en die broertjes? Alledrie? Er hoort dus een 'mijn' voor die broertjes.
Tik van mij, dit gaat ook echt zo vaak fout bij rouwberichten. En het staat gewoon heel raar.
en als er al meer kinderen zijn en het dus ook onze broertjes zijn? dan is het weglaten van "onze" toch een handige geldkwestie?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag in de krant
Bé Elizabeth Eveline, roepnaam Bé
Willem Boele [achternaam], roepnaam Boele
Femmeke Frauke Florentine
Die laatste is niet zo heel vreemd, maar toch... Femmeke?
En er staat ook nog bij de aankondiging van een tweeling een zeer veel gemaakte fout:
Dolgelukkig zijn wij met de geboorte van onze tweeling en broertjes
X en X
papa, mama en broertje
Wie is er nou blij met die tweeling en die broertjes? Alledrie? Er hoort dus een 'mijn' voor die broertjes.
Tik van mij, dit gaat ook echt zo vaak fout bij rouwberichten. En het staat gewoon heel raar.
Ik ken het echt alleen als vrouwennaam, kan me er geen vent bij voorstellenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ken Bé werkelijk alleen als mannennaam en ik vind het voor een meisje dan ook echt nergens naar klinken!
Nou BE, dat weet je dan ook weerquote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef pinquit het volgende:
ik ken het alleen als afkorting van een nickname op fok!
vind t helemaal niks dus
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm ja... idd ja...
*in een hoekje gaat zitten snikken...
ik ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik ken Bé als mannennaam, net als Gé trouwens.
Ik ken ook een Bé. Dat is een man.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik ken Bé als mannennaam, net als Gé trouwens.
Dakota, wat ik jou nog wilde vragen, spreek je Elin uit op de nederlandse of de zweedse manier?
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik ken ook een Bé. Dat is een man.
Maar een mooie naam?![]()
Behalve natuurlijk 'onze eigen' BE. (slijmmodus)
in het begin was ik heel vaak in de war met Bright en Be. Dat was toch een papa die hier wel eens postte?
zie TT!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef bixister het volgende:
wat voor lijstje verlang je, roxis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |