Pardon, ik liet me even meeslepen door de huidige marketing opvattingen over dat je met een engelse naam een meer internationale uitstraling hebt. Vergeef me!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Waarom Engels?
Maak er dan Verenigde Limburgse Clubs van....
Om de zes punten die jullie ieder seizoen halen zekerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik snap begod niet wat die gasten in Limbabwe denken te bereiken met die fusie. RJC dient RJC te blijven en Fortuna en MVV gaan of op eigen kracht door of beide kapot dat zal me aan mn reet roesten maar niet samen met RJC verder!
Wat heeft het nog voor een zin om dat soort uitspraken te doen? Volgend jaar haalt niemand meer wat. Ik keek net op teletekst 818 en dacht: "wat doe ik in vredesnaam hier". Wat boeit het dat Heracles voor staat en Volendam achter? Niets noppes nada. C'est passequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Om de zes punten die jullie ieder seizoen halen zeker
nou net terug van kaalheide, waren denk ik mannetje 100-150 daar in de vrieskou bij PLS, besloten met ze allen richting kaalheide te gaan, waar wedstrijd aan de gang was, die werd toen dus gestaakt, verder weinig spectaculairs behalve overal "onzichtbate" woutenquote:
Ik zit op Eredivisie Live te kijken naar Ajax-Heracles en bij het doelpunt van Heracles dacht ik eerst 'kut', maar toen ik na de eerste reflex ging nadenken besefte ik dat dat juist goed was. Nog even wennen dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Wat heeft het nog voor een zin om dat soort uitspraken te doen? Volgend jaar haalt niemand meer wat. Ik keek net op teletekst 818 en dacht: "wat doe ik in vredesnaam hier". Wat boeit het dat Heracles voor staat en Volendam achter? Niets noppes nada. C'est passe
Dat jij nog voetbal kunt kijken. Mijn maag draaide al om toen ik een pindakaasreclame op tv zag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zit op Eredivisie Live te kijken naar Ajax-Heracles en bij het doelpunt van Heracles dacht ik eerst 'kut', maar toen ik na de eerste reflex ging nadenken besefte ik dat dat juist goed was. Nog even wennen dus.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Dat jij nog voetbal kunt kijken. Mijn maag draaide al om toen ik een pindakaasreclame op tv zag.
Lokomotiv Limburgquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan vind ik Dinamo Limburg beter aangezien de club ogenschijnlijk wel wat weg zal hebben van Dinamo Berlin.
Het moet in ieder geval een mooie communistische naam worden, daar werden immers ook allerlei dubieuze besluiten er doorheen gedrukt omdat de meerderheid van het volk dat zogenaamd zou willen. De weinigen die zich er openlijk tegen verzetten werden als tuig en 'vijanden van het volk' neergezet. Lijkt verdacht veel op de propagandamachine die hier de laatste maanden op gang is gekomen.quote:
Roda SP ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het moet in ieder geval een mooie communistische naam worden, daar werden immers ook allerlei dubieuze besluiten er doorheen gedrukt omdat de meerderheid van het volk dat zogenaamd zou willen. De weinigen die zich er openlijk tegen verzetten werden als tuig en 'vijanden van het volk' neergezet. Lijkt verdacht veel op de propagandamachine die hier de laatste maanden op gang is gekomen.
Prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
iddvitesse 1-0 net en volendam 1-2
Arie de Zeeuwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
Arie de Zeeuw heeft het over een club met 'waarden'. Welke waarden? Die van de $?
Het wordt óf dat, óf amateurvoetbal. Ik ga hier (Mexico) ook naar een club waar ik twee jaar terug nauwelijks van had gehoord, maar ben nu ook behoorlijk fanatiek dus dat kan best wel groeien hoor. Ik vind het gewoon zo raar om een club te hebben die 2 steden representateert en je dus niet van de trots van de stad, maar van de regio moet spreken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
zou je als supporter van Roda JC nog wel naar FC Limburg willen gaan ? zoiets moet toch groeien en niet gedwongen worden.
sterkte jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |