abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65748768
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad hilarisch zijn, maar zover komt het niet, Roda heeft een relatief licht programma voor de boeg. Van de top 5 heeft Roda er al drie twee keer getroffen en de meeste concurrenten onderin komen nog naar Kerkrade. Normaalgesproken zal Roda zich dan ook veilig spelen, maar dat is verder niet heel erg relevant op dit moment.
Klopt. Bovendien :Twee keer winnen en je staat bovenaan het rechterrijtje.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:24:00 #202
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_65748771
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik denk dat Fortuna niks toevoegt aan Roda. Hooguit iets qua jeugopleiding.
die jeugdopleiding war einmal. Is niet meer wat het geweest is. Als je vroeger daarvoor geselecteerd werd was dat heel wat! Weet het nog goed met een klasgenootje van me op de basisschool. Die mocht toen een paar keer gaan trainen daar, maar heeft het helaas niet gered.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65748815
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef gers het volgende:
waren er eigenlijk vandaag nog acties?
Eredivisie-live werkte niet goed. Ik weet niet of iemand van Roda dat gesaboteerd heeft.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:24:51 #204
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_65748820
Zelf ben ik niet zo iemand die naar iedere thuiswedstrijd gaat zeg ik eerlijk.
Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen die 20 jaar of langer bijna alle wedstrijden op Kaalhei en PLS gezien hebben behoorlijk emotioneel zullen worden als je zoiets in 1 keer afgepakt wordt, want dat is het.

Die nieuwe club is gevoelsmatig 0% Roda en 0% Fortuna, ongeacht hoe je het bekijkt.
pi_65748861
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik denk dat Fortuna niks toevoegt aan Roda. Hooguit iets qua jeugopleiding.
Het heft enige blokkades om veel geld van sponsoren te krijgen op.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:26:36 #206
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65748902
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Het heft enige blokkades om veel geld van sponsoren te krijgen op.
Vind je een begroting van 15.000.000 veel geld? En welke sponsoren zijn er dan in Limburg? DSM, dat net 1.000 mensen moet gaan ontslaan? En verder?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_65748912
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, je maakt een keus. Dan zou je pas echt een club maken die wekelijks 40.000 tot 50.000 mensen zou kunnen trekken, nu krijg je er amper achterban bij.
Denk je dat Duitsers naar Roda/Aachen tegen Volendam komen kijken? En Roda/Aachen tegen KFC Uerdingen interesseert me ook geen hol.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:27:57 #208
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_65748963
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Ga anders meteen bij PSV kijken, gloryhunter. Met je Aken. Van wie heb je gehoord dat dat stoer is?
Koekenbakker, de vriendschapsband tussen Roda en Aken bestaat dit jaar 20 jaar. Als Roda speelt ben ik bij Roda en daar kan Aken niks aan veranderen.

En wat nou Gloryhunter? Aken heeft alleen enkele jaren geleden de alleen
de DFB Pokalfinale gespeeld, welke glory is er dan om Aken te bezoeken?
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:28:10 #209
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_65748977
Vind het een raar idee dat clubs gaan fuseren, ben er totaal niet op tegen. Maar het voelt raar op één club te hebben ipv twee. Ook omdat ik als AGOVV en Feyenoord fan Fortuna en RJC dondersgoed ken. Het lijkt me geen slecht idee, maar het blijft wennen.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:29:17 #210
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65749025
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Denk je dat Duitsers naar Roda/Aachen tegen Volendam komen kijken? En Roda/Aachen tegen KFC Uerdingen interesseert me ook geen hol.
Nee, maar Roda/Aachen-Bayern wel en die club zou de potentie hebben om een subtopper in de Bundesliga te worden.

Niet dat ik voorstander van zo'n fusie ben, absoluut niet, maar het is minder slecht dan samengaan met de grijze muizen.
pi_65749027
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Vind je een begroting van 15.000.000 veel geld? En welke sponsoren zijn er dan in Limburg? DSM, dat net 1.000 mensen moet gaan ontslaan? En verder?
De gemeente
die gaat dus flink wat geld weggooien
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_65749033
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wat heeft jou er eigenlijk toe gebracht om je club te verloochenen?
Verstand, lieverd. Ik weet dat degraderen een faillissement betekent. En dat de kans dat Roda degradeert de komende jaren groeit. Als die eikels nu Nolchen niet eruit geschopt hadden, dan hadden we dit probleem niet gehad.....Uiteraard zie ik het liefste Roda goed spelen in de eredivisie, een takeover van Fortuna is een goede tweede.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:29:32 #213
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_65749037
En over Fortuna: Er zijn in Nederland genoeg clubs die er kutter voorstaan.

Vitesse en zelfs Twente hebben ook een tijdje op het randje van failissement gestaan. En Twente kan topclub worden als ze willen.
AZ heeft nog niet zo heel lang geleden eerste divisie gespeeld en volgend jaar zitten ze waarschijnlijk in de CL.
pi_65749089
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Ixnay het volgende:
Zelf ben ik niet zo iemand die naar iedere thuiswedstrijd gaat zeg ik eerlijk.
Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen die 20 jaar of langer bijna alle wedstrijden op Kaalhei en PLS gezien hebben behoorlijk emotioneel zullen worden als je zoiets in 1 keer afgepakt wordt, want dat is het.
Mag tien jaar ook? Overigens zie ik Roda liever veranderen dan verdwijnen. En dat is wat er nu gebeurt.
quote:
Die nieuwe club is gevoelsmatig 0% Roda en 0% Fortuna, ongeacht hoe je het bekijkt.
Ik denk dat het 90% Roda en 0% Fortuna wordt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:31:48 #215
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65749125
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Verstand, lieverd. Ik weet dat degraderen een faillissement betekent. En dat de kans dat Roda degradeert de komende jaren groeit. Als die eikels nu Nolchen niet eruit geschopt hadden, dan hadden we dit probleem niet gehad.....Uiteraard zie ik het liefste Roda goed spelen in de eredivisie, een takeover van Fortuna is een goede tweede.
Een zelfstandig Roda kan overleven in de Eredivisie, dat doen we al 36 jaar en er is geen enekel aanleiding om te veronderstellen dat dit op korte termijn zal veranderen. Goed, we draaien een slecht seizoen, maar dat overkomt iedere club weleens, meer is er niet.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:33:07 #216
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_65749172
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef gers het volgende:

[..]

De gemeente
die gaat dus flink wat geld weggooien
Het is maar zeer de vraag of dat mag. Een gemeente mag niet zomaar een bedrijf steunen, dan krijgen ze de Europese Commissie achter zich aan. En reken er maar op dat deze zaak daar aangekaart wordt, als het moet doe ik het zelf.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:34:29 #217
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_65749236
En vergeet de positie van Heerlen niet. Een van de rijkere (als je naar de gemeente kijkt, ik heb het niet over de inwoners) gemeentes van Limburg.
Die hebben altijd al een eredivisieclub willen hebben. Voor de bouw van het PLS heeft Heerlen het Rodastadion binnen hun grenzen willen hebben. Die kunnen een rol spelen bij de fusie.
pi_65749382
Hoe staat de stichting eigenlijk tegenover de fusie ?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:40:16 #219
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_65749466
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef gers het volgende:
2 man zijn absoluut tegen, 3 twijfelen en 1 is absoluut voor....
pi_65749472
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef gers het volgende:
goeie vraag, daar wachten we nu dus nog op op definitief standpunt, maar vertrouwen heb ik er niet meer in, zullen wel allang omgekocjht zijn sommige van die gasten met een "roda hart"
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:40:29 #221
60704 LeonH
pi_65749478
er zijn er enkele tegen de fusie. En er zijn er die waarschijnlijk eerst alle documenten willen inzien voordat ze tot een conclusie komen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_65750257
zeg iehlaak, ik vraag me af wanneer je eens door gaat hebben dat er niks overgenomen wordt... er komt een NIEUWE club IN PLAATS VAN Roda en Fortuna. Geen idee of dit "uberhaupt enige invloed op je mening heeft? Club blijft komende jaren in het PLS, maar zal hier over 10 jaar zeker niet meer zitten... en dát is het enige greintje Roda wat in de fusieclub komt te zitten..
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:17:56 #223
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65756603
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65756860
Weet je wie de club verloochenen?

• De mensen die Roda liever laten degraderen, dan iets veranderen. Degraderen betekent een faillissement en dat betekent bij de amateurs overnieuw beginnen. En de trouwe supporters die nu zeggen dan te gaan kijken, die zie je niet meer.
  • Die eikels die –als Roda een letter aan haar naam verandert- meteen verkassen naar Aachen of Mechelen. Stop die vriendschapsband maar in je hol
  • Die gasten die altijd lopen te zeiken als een kaartje voor de beker ¤7,50 kost in plaats van ¤5,00
  • "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
    pi_65756889
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het is maar zeer de vraag of dat mag. Een gemeente mag niet zomaar een bedrijf steunen, dan krijgen ze de Europese Commissie achter zich aan. En reken er maar op dat deze zaak daar aangekaart wordt, als het moet doe ik het zelf.
    Er zijn talloze wegen om geld bij een voetbalclub te krijgen, geen probleem.
    pi_65756910
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Een zelfstandig Roda kan overleven in de Eredivisie, dat doen we al 36 jaar en er is geen enekel aanleiding om te veronderstellen dat dit op korte termijn zal veranderen. Goed, we draaien een slecht seizoen, maar dat overkomt iedere club weleens, meer is er niet.
    We dalen gestaag op de lijst met begrotingen. Nu is Roda altijd een overachiever geweest op dit terrein, maar je geld bepaalt voor >90% je plaats op de ranglijst. De kans dat dit Roda de komende jaren degradeert is daarom levensgroot. (Als het dit jaar al niet gebeurt)
    pi_65756938
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef NoMercy285 het volgende:
    zeg iehlaak, ik vraag me af wanneer je eens door gaat hebben dat er niks overgenomen wordt... er komt een NIEUWE club IN PLAATS VAN Roda en Fortuna. Geen idee of dit "uberhaupt enige invloed op je mening heeft? Club blijft komende jaren in het PLS, maar zal hier over 10 jaar zeker niet meer zitten... en dát is het enige greintje Roda wat in de fusieclub komt te zitten..
    Flauwekul.
      donderdag 5 februari 2009 @ 09:33:40 #228
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65757861
    Meen je nu werkelijk dat er nog iets herkenbaars van Roda en/of Fortuna inzit volgend seizoen? Word tijd dat jij, net als Frissen, van je wolk afdondert.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      donderdag 5 februari 2009 @ 09:41:34 #229
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_65758040
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 09:33 schreef DarkShine het volgende:
    Meen je nu werkelijk dat er nog iets herkenbaars van Roda en/of Fortuna inzit volgend seizoen? Word tijd dat jij, net als Frissen, van je wolk afdondert.
    Wat bedoel je met herkenbaar? Gaan ze anders spelen, krijg je andere spelers, is het geen limburgse ploeg meer?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_65758193
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 09:33 schreef DarkShine het volgende:
    Je hebt als club:

[1]Naam
    [2]Ontwerp (logo/kleuren)
    [3]Stadion

de rest zijn allemaal passanten. Ik verwacht dat we [1] en [2] licht gaan aanpassen (voorbeeld Roda Sport --> Roda JC, Rapid 54 --> Rapid JC). [3] Krijgen we zeker.
      donderdag 5 februari 2009 @ 09:50:33 #231
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65758224
    Jij hebt echt niet in de gaten hoe laat dat het is...
    Planning:
    -
    pi_65758259
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 08:38 schreef iehlaak het volgende:
    Weet je wie de club verloochenen?

• De mensen die Roda liever laten degraderen, dan iets veranderen. Degraderen betekent een faillissement en dat betekent bij de amateurs overnieuw beginnen. En de trouwe supporters die nu zeggen dan te gaan kijken, die zie je niet meer.
  • Die eikels die –als Roda een letter aan haar naam verandert- meteen verkassen naar Aachen of Mechelen. Stop die vriendschapsband maar in je hol
  • Die gasten die altijd lopen te zeiken als een kaartje voor de beker ¤7,50 kost in plaats van ¤5,00
  • Mensen moeten niet zo bang zijn voor een faillisement. Wat gebeurt er: de club wordt gesaneerd. Alles wat overbodig is wordt gestript (Van Geel bijvoorbeeld). Salarissen worden opnieuw berekent en in het ergste geval verhuizen we terug naar Kaalheide. Als de KNVB lullig wilt doen zetten ze ons terug naar de eerste divisie. En dan beginnen we gewoon weer opnieuw. Lijkt me eigenlijk een heel goed plan.

Het veranderen van een letter is niet het geval. Het is geen hostile-take over. Het is de oprichting van een nieuwe club op de licentie van Roda. Er is duidelijk gezegd dat het een club met een nieuwe uitstraling moet worden, Bourgondisch, Limburgs, Het Heerenveen van het zuiden. Dat betekent dus FC Limburg of Limburgia. Dat betekent straks een nieuw stadion, op het moment dat MVV meedoet, in Maastricht. Volgens de beleidsmakers is dat namelijk de stad met de grootste Bourgondische Limburgse uitstraling en dus het meest geschikt voor de Limburgse topclub. Ik krijg nu al kotsneigingen.
      donderdag 5 februari 2009 @ 09:54:49 #233
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65758304
    Als MVV niet meedoet zorgt de provincie wel dat die club kapot gaat...!
    Planning:
    -
    pi_65758386
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 09:41 schreef ioko het volgende:

[..]

Wat bedoel je met herkenbaar? Gaan ze anders spelen, krijg je andere spelers, is het geen limburgse ploeg meer?
    de uitstraling wordt gewoon compleet anders. Niks koempels meer, niks vechtsvoetbal. Niks vanuit een verdedigende stijl naar voren voetballen. Niks clubs van de werkende arbeider.

Nope het wordt een bourgondisch clubje voor beleidsmakers en notarissen, zoals Heerenveen. Voor de mensen uit West Limburg met uiteindelijk het stadion in Maastricht

Als mensen daar naar willen gaan kijken moeten ze dat vooral doen, maar mij zul je er dus nooit zien.
    pi_65758483
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 09:54 schreef DarkShine het volgende:
    Als MVV niet meedoet zorgt de provincie wel dat die club kapot gaat...!
    Ach dat is toch al lang bekonkeld. MVV wordt er even hard "buiten" gehouden als dat Roda en Fortuna de afgelopen jaren niets wisten van een fusie. MVV komt er over twee jaar bij. Over vier jaar gaan ze bekijken waar het nieuwe stadion komt. Tot dan wordt er geschermd met Brunssum. Er ontstaat twijfel men laat een stuurgroep de beste locatie onderzoeken en men komt tot de conclusie dat Maastricht het grootste en meest interessante verzorgingsgebied heeft. Bovendien krijg je een stadion van 20.000 man best in Maastricht gevuld, als de club eredivisie speelt
      donderdag 5 februari 2009 @ 11:13:34 #236
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65760324
    Was een raar gevoel gisteren, totaal ongeïnteresseerd AZ - Roda JC kijken op Eredivisie Live...
    Planning:
    -
    pi_65760983
    Waren er nog supporters mee?
      donderdag 5 februari 2009 @ 11:43:04 #238
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65761261
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 11:35 schreef MaxPower het volgende:
    Waren er nog supporters mee?
    Ik zag er een 10tal op tv.

Geen enkele supportersvereniging heeft een bus laten rijden.
    Planning:
    -
    pi_65763352
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 10:03 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Ach dat is toch al lang bekonkeld. MVV wordt er even hard "buiten" gehouden als dat Roda en Fortuna de afgelopen jaren niets wisten van een fusie. MVV komt er over twee jaar bij. Over vier jaar gaan ze bekijken waar het nieuwe stadion komt. Tot dan wordt er geschermd met Brunssum. Er ontstaat twijfel men laat een stuurgroep de beste locatie onderzoeken en men komt tot de conclusie dat Maastricht het grootste en meest interessante verzorgingsgebied heeft. Bovendien krijg je een stadion van 20.000 man best in Maastricht gevuld, als de club eredivisie speelt
    zoiets zal t wel gaan worden ja. die term verzorgingsgebied kan ik trouwens niet meer horen

Kaalhei moet vooral lekker blijven dromen, had jou toch wat hoger ingeschat. Je bent in dit topic nu alleen maar regelrechte onzin het verkopen. Die arie debielzeeuw heeft duidelijk gemaakt dat het een compleet nieuwe club moet worden. Er zal dus helemaal niks van roda in de naam komen, hooguit iets van RF Limburgia ofzo. Als jij denkt dat het Roda FC gaat worden dan droom maar lekker verder. Dat geblaat van je over Alemannia zullen we het dan maar niet over hebben....
    pi_65763831
    stelling van 1 of 2 topics geleden wordt trouwens weereens onderschreven. Van Boekel wordt nu een wedstrijd 'geschorst' omdat hij AJAX benadeeld zou hebben. Wegereef floot doodleuk een week na RJC-PSV in groningen tegen de joden
    pi_65765024
    Ik ben positiever gestemd over de uitkomst van het proces en kan ook leven met een kleine aanpassing. Wat het wordt, de tijd zal het leren. En als de uitkomst me niet bevalt, dan probeer ik zo veel mogelijk bij te springen in het oprichten van een nieuwe club. Misschien moeten wij dit als supporters van Roda deze optie maar eens serieus gaan verkennen: Roda JC op Kaalhei, te beginnen bij de amateurs. Het kan in ieder geval geen kwaad om dit als dreigement te gebruiken naar de lieden die een nieuwe club gaan maken. Is uiteraard hun ultieme nachtmerrie: Proberen ze van twee clubs één club te maken, hebben ze er uiteindelijk drie.
      donderdag 5 februari 2009 @ 13:52:39 #242
    60704 LeonH
    pi_65765279
    quote:
    dit is onzin eerste klas!
    pi_65765587
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 13:45 schreef iehlaak het volgende:
    Ik ben positiever gestemd over de uitkomst van het proces en kan ook leven met een kleine aanpassing. Wat het wordt, de tijd zal het leren. En als de uitkomst me niet bevalt, dan probeer ik zo veel mogelijk bij te springen in het oprichten van een nieuwe club. Misschien moeten wij dit als supporters van Roda deze optie maar eens serieus gaan verkennen: Roda JC op Kaalhei, te beginnen bij de amateurs. Het kan in ieder geval geen kwaad om dit als dreigement te gebruiken naar de lieden die een nieuwe club gaan maken. Is uiteraard hun ultieme nachtmerrie: Proberen ze van twee clubs één club te maken, hebben ze er uiteindelijk drie.
    als je vertrouwen in die stuurgroep hebt dat ze roda beter willen maken dan heb je het toch echt mis.
    Zo een nieuwe club zou wel een leuke stunt zijn, ben alleen bang dat zoiets geen lang leven beschouwd is als je in de 6de klasse moet beginnen. Als je na een half seizoen met 100 man t kijken bent is de lol er ook snel vanaf. Of het moet op kaalheide in t stadion gespeeld mogen worden, maar lijkt me sterk dat het fusiegedrocht hieraan zal meewerken

telegraaf bericht is idd gewoon onzin, ze hebben zeker fp site gelezen waarin staat wat iedere rjc fan al weet.... de telegraaf zou de telegraaf niet zijn als ze daar alvast hun eigen conclusies aan verbinden en als ze fout zitten dan weet niemand meer van dat bericht en als ze t uiteindelijk goed hebben dan kunnen ze pronken dat ze dat al veel eerder gebracht hadden
    pi_65769748
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 13:45 schreef iehlaak het volgende:
    Kaalheide krijg je dan idd nooit mee. fat houdt FuCk Limburg wel tegen.

Aanvragen voor nieuwe voetbalteams moeten voor 1 augustis zijn ingediend. Ook moet er een vereniging opgezet worden.
      donderdag 5 februari 2009 @ 16:09:06 #245
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_65770146
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 10:03 schreef Zemi77 het volgende:
    Bovendien krijg je een stadion van 20.000 man best in Maastricht gevuld, als de club eredivisie speelt
    In Zuid-Limburg wonen 900.000 mensen op een zakdoek, dat is waar. Maar Maastricht ligt erg uit de slag en is alleen interessant voor Maastricht en de weinige dorpen eromheen. Alhoewel het ook weer geen onoverbrugbare afstand is, is de rit over de autoweg van Heerlen naar Maastricht ook weer niet niets.

Een stadion waar het nu staat, stroomt al veel sneller vol, omdat de mensen van Kerkrade tot Valkenburg en verder meer binding met de regio hebben dan de chauvinistische Maastrichtenaren. Dat FC Limburg er in de jaren negentig niet kwam was vooral te wijten aan MVV dat koste wat kost het stadion wilde hebben, anders viel er niet meer te praten. Mijns inziens onterecht.
      donderdag 5 februari 2009 @ 16:20:50 #246
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65770567
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 15:59 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Kaalheide krijg je dan idd nooit mee. fat houdt FuCk Limburg wel tegen.

Aanvragen voor nieuwe voetbalteams moeten voor 1 augustis zijn ingediend. Ook moet er een vereniging opgezet worden.
    Of FC Limburg je tegen kan houden om op Kaalheide te spelen weet ik nog niet zo 1-2-3.

Roda JC huurt Kaalheide van de gemeente. Als de gemeente echt zo'n Roda minded hart heeft zal er toch best iets te regelen zijn als je als Roda JC supporters zelf een club wilt oprichten, met eventueel als doel hoofdklasse, om gebruik te maken van Kaalheide!
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 16:09 schreef Perico het volgende:

[..]

<break>is de rit over de autoweg van Heerlen naar Maastricht ook weer niet niets.
    Vertel mij wat, rij dagelijks op/neer voor het werk van Heerlen naar Maastricht (ja ik werk in dat gehucht aan de Maas).
    Planning:
    -
    pi_65772626
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 16:09 schreef Perico het volgende:

[..]

In Zuid-Limburg wonen 900.000 mensen op een zakdoek, dat is waar.
    Zuid-Limburg herbergt zo'n 600.000-650.000 inwoners.. de andere 500.000 wonen midden of noord..
    pi_65773077
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 16:20 schreef DarkShine het volgende:
    Of FC Limburg je tegen kan houden om op Kaalheide te spelen weet ik nog niet zo 1-2-3.

Roda JC huurt Kaalheide van de gemeente. Als de gemeente echt zo'n Roda minded hart heeft zal er toch best iets te regelen zijn als je als Roda JC supporters zelf een club wilt oprichten, met eventueel als doel hoofdklasse, om gebruik te maken van Kaalheide!
    Lijkt mij een uitstekend instrument om druk mee te zetten. Als Roda verdwijnt, dan beginnen we zelf een Roda. Paar sponsoren zoeken lijkt me geen probleem, supporters willen ook wel. Kunnen de bobo's kiezen of delen:
  • Of we houden Roda intact, kelen Fortuna en plakken er een Limburg stickertje op
  • Of we maken een fusieclub, die direct een grote concurrent erbij heeft en onder een slecht gesternte geboren worden.
    quote:
    Vertel mij wat, rij dagelijks op/neer voor het werk van Heerlen naar Maastricht (ja ik werk in dat gehucht aan de Maas).
    Kan je lekker naar us mvv'ke gaan kijken als Roda ermee kapt.
  • "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
    pi_65773192
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef NoMercy285 het volgende:

[..]

Zuid-Limburg herbergt zo'n 600.000-650.000 inwoners.. de andere 500.000 wonen midden of noord..
    Compenseer dit voor vergrijzing en relatief sterk uiteenlopende culturen tussen de steden....
      donderdag 5 februari 2009 @ 18:51:36 #250
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_65775758
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef NoMercy285 het volgende:
    Ja, dat is helemaal correct zie ik nu -- 278.000 in Noord Limburg, 233.000 Midden-Limburg, en 650.000 in het zuiden. Hoe zit het eigenlijk met de Midden-Limburg bewoners, pendelen die tussen de 4 clubs?
    pi_65777776
    en weer een nieuwe wending in t verhaal:
    quote:
    Op korte termijn geen besluit fusie Roda en Fortuna

Er komt op korte termijn geen besluit over een fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard. Dat is de uitkomst van overleg tussen de Stichting Administratiekantoor en de Stichting Roda JC. Beide stichtingen moeten een fusie goedkeuren.

De Stichting Administratiekantoor vertegenwoordigt de aandeelhouders van Roda JC. De stichting heeft de plannen en cijfers ingezien, maar neemt nog geen beslissing. 'Dat doen we pas als er een uitgewerkt formeel fusiebesluit ligt. Dan pas kunnen wij ja of nee zeggen', verklaarde voorzitter Prieckaerts tegenover L1.

Dat betekent dat ook de Stichting Roda JC, die de clubcultuur bewaakt, nog geen beslissing hoeft te nemen. Die stichting mag pas oordelen over een mogelijke fusie ná de Stichting Administratiekantoor.
    Bron: L1
    dacht dat ooit eens gebleken was dat die kantoorstichting ook voor was maar blijkbaar zijn ze terug t krabbelen

zou t misschien hiermee te maken hebben?
    quote:
    Begroting fusieclub: 15 tot 20 miljoen euro

De begroting van de eventueel op te richten fusieclub zou in het eerste seizoen zo'n 15 miljoen euro moeten bedragen. Daarna moet de begroting uitgroeien tot zo'n 20 miljoen euro. Roda brengt 10,5 miljoen euro in. Fortuna Sittard is goed voor 1,5 miloen euro.

De overige 3 miljoen euro worden in het eerste jaar extra opgebracht door het bedrijfsleven en overheid. Gouverneur Frissen zei eerder een 'Heerenveen van het Zuiden' te willen starten. Met de 15 miljoen in het eerste jaar is dat ideaal nog ver weg. Met dat begrotingsbedrag eindigt de fusieclub qua budget in de middenmoot van de eredivisie.
      donderdag 5 februari 2009 @ 20:17:15 #252
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_65778688
    De provincie die structureel miljoenen in een club gaat pompen, veel gekker moet het niet worden.

Verder is het natuurlijk belachelijk om de begrotingen van Roda en Fortuna bij elkaar op te tellen, aangezien je bepaalde producten, zoals bijvoorbeeld het shirt, maar 1 keer kunt verkopen. Maar dat mag de pret voor Frissen en co. kennelijk niet drukken .
    pi_65779097
    het maakt allemaal maar weereens duidelijk dat er van echte plannen geen enkele sprake is maar alles slechts op aannames en gissingen gedaan worden. Hier kan ieder weldenkend mens toch niet akkoord mee gaan? Zelfs fusie voorstanders niet
      donderdag 5 februari 2009 @ 20:33:19 #254
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65779279
    Planning:
    -
    pi_65779586
    Eric van der Luer
    hij zegt tenminste wat ie er echt van vindt. Senden en Luijpers lullen in t ad maar wat dat het zo niet langer kan etc. Bang voor hun eigen hachtje zijn ze, een probleem wat van de luer duidelijk niet heeft

ook wat er in dat stuk staat dat er een mediacampagne moet gaan komen met meijer, vd luer, van bommel etc dat zoiets ons warm moet maken. Wat een lachtertje, ze denken echt dat we achterlijk zijn. een welgemeend HAHAHA

[ Bericht 13% gewijzigd door planethugo op 05-02-2009 20:48:10 ]
    pi_65779678
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:50 schreef planethugo het volgende:
    en weer een nieuwe wending in t verhaal:
    [..]

dacht dat ooit eens gebleken was dat die kantoorstichting ook voor was maar blijkbaar zijn ze terug t krabbelen

zou t misschien hiermee te maken hebben?
    [..]

Tja, het is natuurlijk ook absurd om eerst te fuseren en dan pas aan een beleidsplan te gaan werken. Het lijkt er steeds meer op dat degraderen voor Roda het beste is.

Van der Leur snapt het i.i.g.
    pi_65780928
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 20:29 schreef planethugo het volgende:
    het maakt allemaal maar weereens duidelijk dat er van echte plannen geen enkele sprake is maar alles slechts op aannames en gissingen gedaan worden. Hier kan ieder weldenkend mens toch niet akkoord mee gaan? Zelfs fusie voorstanders niet
    Juist ja. of nee bedoel ik.

Allemaal gebaseerd op verwachtingen en dat met een nog aan de gang zijn de kredietcrisis, men gaat gewoon weer de fout in ongelofelijk. De begroting moet doorgroeien naar 20 milj. ja ja dat zijn leuke teksten maar is allemaal speculeren.
    pi_65794085
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 21:16 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Juist ja. of nee bedoel ik.

Allemaal gebaseerd op verwachtingen en dat met een nog aan de gang zijn de kredietcrisis, men gaat gewoon weer de fout in ongelofelijk. De begroting moet doorgroeien naar 20 milj. ja ja dat zijn leuke teksten maar is allemaal speculeren.
    en met 15-20 miljoen ben je gewoon geen toekomstige vaste subtopper hoor, clubs als h'veen, twente, groningen etc liggen nu al een 4 straatlengtes voor
      vrijdag 6 februari 2009 @ 12:13:11 #259
    136810 Professional
    Shoarmakoning!
    pi_65795464
    Als er nu echt gegronde feiten werden aangeduid dan hadden ze misschien recht van spreken. Maar dit slaat gewoon werkelijk alles. Goed dat nu onderzocht word of de bestuurder niet aangeklaag kunnen worden.
      vrijdag 6 februari 2009 @ 17:00:47 #260
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_65805645
    DSM vervuilt de provincie en Nederland al jaren met uitstoten die (zeggen de experts) "nog door geen 100 miljoen bomen extra geneutraliseerd kunnen worden".

Dus, DSM heeft de morele verplichting om iets terug te doen voor de regio. In hun 30 jarige bestaan hebben ze alleen ooit 1 school ergens neergezet, en 6 hectare bos. Peanuts.. steek nu dan maar eens 5 miljoen jaarlijks in een Limburgse club, ter compensatie voor de slechte luchtkwaliteit in Zuid-Limburg.
      vrijdag 6 februari 2009 @ 17:41:58 #261
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_65806903
    Ondertussen vraag ik me wel af, hoevol de west-tribune morgen gaat zijn...
    En hopelijk gebeuren er geen nare dingen. Al die geruchten over rellen, ze breken het stadion af, laat vrouw en kinderen thuis.
    Met vandalisme en agressie bereik je niets. Laten we het vreedzaam houden!! En spelen om te degraderen zodat een fusie niet door zou gaan?! No way!!! Voor de volle winst blijven gaan, iedere volgende wedstrijd. Als we gaan, gaan we wel met ere.

Forza Roda!!
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
      vrijdag 6 februari 2009 @ 17:44:40 #262
    60704 LeonH
    pi_65806986
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 17:41 schreef TheYoung1 het volgende:
    En hopelijk gebeuren er geen nare dingen. Al die geruchten over rellen, ze breken het stadion af, laat vrouw en kinderen thuis.
    Met vandalisme en agressie bereik je niets. Laten we het vreedzaam houden!! En spelen om te degraderen zodat een fusie niet door zou gaan?! No way!!! Voor de volle winst blijven gaan, iedere volgende wedstrijd. Als we gaan, gaan we wel met ere.

Forza Roda!!
    Zo is het!
    Weet niet of ik er morgenavond ben trouwens... Ben wat grieperig, maar hoop dat het morgen weer wat verder weg is
      vrijdag 6 februari 2009 @ 17:48:54 #263
    154193 TheYoung1
    pi_65807135
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef LeonH het volgende:

[..]

Zo is het!
    Weet niet of ik er morgenavond ben trouwens... Ben wat grieperig, maar hoop dat het morgen weer wat verder weg is
    ThnQ En beterschap!!
    Patat, dat is het!!
    pi_65810796
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

en met 15-20 miljoen ben je gewoon geen toekomstige vaste subtopper hoor, clubs als h'veen, twente, groningen etc liggen nu al een 4 straatlengtes voor
    Daar heb ik het niet eens over, en dat boeit mij ook niet want Roda moet gewoon blijven bestaan. De rest interesseert mij niet.
    pi_65810926
    quote:

Forza Roda!!
    Laat er inderdaad een positieve sfeer zijn richting ons Roda. Met spandoeken en protest teksten richting de beleidsbepalende.
    Een goede overwinning is weer een extra nee stem tegen fusie.

En de TT moet eens heel snel aangepast worden want zo ver is het nog lang niet.
    pi_65811531
    Dan moeten we het topic ff snel vullen, nieuw topic nieuwe kansen.
    pi_65811604
    Vul, vul,vul.
    pi_65824623
    Gebeurt er vanavond nog wat bijzonders. Zo maar eens langzaam klaar maken om naar het zuiden te rijden.
    pi_65825579
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 19:56 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet eens over, en dat boeit mij ook niet want Roda moet gewoon blijven bestaan. De rest interesseert mij niet.
    nee mij ook niet, gaf het alleen even aan
    pi_65825595
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 10:54 schreef iehlaak het volgende:
    Gebeurt er vanavond nog wat bijzonders. Zo maar eens langzaam klaar maken om naar het zuiden te rijden.
    geen idee, ben zelf ook benieuwd of er wat gaat gebeuren ik neem aan wel wat spreekkoren aan al die achterlijke geldwolven
    pi_65825675
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

En de TT moet eens heel snel aangepast worden want zo ver is het nog lang niet.

volgens mij is alles al lang rond maar willen ze het gewoon zo lang mogelijk rekken om er voor te zeggen dat er zo goed als geen acties meer kunnen plaatsvinden in de resterende 1 a 2 wedstrijden
      zaterdag 7 februari 2009 @ 12:07:35 #272
    60704 LeonH
    pi_65825749
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 12:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

volgens mij is alles al lang rond maar willen ze het gewoon zo lang mogelijk rekken om er voor te zeggen dat er zo goed als geen acties meer kunnen plaatsvinden in de resterende 1 a 2 wedstrijden
    geloof mij nou maar... er is nog helemaal niks rond!
    De stichting en de STAK willen eerst alles inzien voordat er beslist wordt. Iedereen staat er maar versteld van hoe dit allemaal naar buiten wordt gebracht terwijl er helemaal niks gegarandeerd kan worden op sponsorgebied en die 15 tot 20 miljoen euro! Zolang dit niet onderbouwd kan worden is er helemaal geen beslissing

Op naar vanavond, griepje is weer wat verder weg dus ben er denkelijk wel bij!
    pi_65828759
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 12:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Hoe jij het nu zegt, dat is hun bedoeling geweest. Gewoon roepen dat het door gaat en iedereen gaat het meteen voor waarheid aannemen en dus met de fusie mee, omdat het het toch al een 'feit' is.
    pi_65828961
    quote:

Forza Roda!!
    dus jij kan t nog opbrengen om, als alles echt rond is, nog vrolijk een paar wedstrijden lekker gezellig te gaan klappen. Knap

ik kots er iig van!
      zaterdag 7 februari 2009 @ 15:36:18 #275
    154193 TheYoung1
    pi_65829485
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 15:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

dus jij kan t nog opbrengen om, als alles echt rond is, nog vrolijk een paar wedstrijden lekker gezellig te gaan klappen. Knap

ik kots er iig van!

Zolang er niets rond is, blijf ik de Roda-selectie gewoon supporteren hoor. Uiteraard kots ik ook van de gang van zaken, maar zolang Roda nog Roda is, blijf ik hopen!

Als de kogel straks eenmaal door de kerk is, en de fusie zou daadwerkelijk doorgaan, heb ik mn laatste wedstrijd nog snel genoeg gehad
    Komt ook nog eens bij, zou dit het laatste seizoen als Roda zijn, hoop ik dat we eindigen met een betere klassering dan dat we nu staan. Beetje eergevoel heb ik toch nog wel.

Ik hoop iig op een mooie wedstrijd en 3 punten voor ons vanavond
    Patat, dat is het!!
    pi_65829949
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 15:36 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Zolang er niets rond is, blijf ik de Roda-selectie gewoon supporteren hoor. Uiteraard kots ik ook van de gang van zaken, maar zolang Roda nog Roda is, blijf ik hopen!

Als de kogel straks eenmaal door de kerk is, en de fusie zou daadwerkelijk doorgaan, heb ik mn laatste wedstrijd nog snel genoeg gehad
    Komt ook nog eens bij, zou dit het laatste seizoen als Roda zijn, hoop ik dat we eindigen met een betere klassering dan dat we nu staan. Beetje eergevoel heb ik toch nog wel.

Ik hoop iig op een mooie wedstrijd en 3 punten voor ons vanavond
    Als alles er echt doorheen gedrukt wordt dan is het voor mij abrubt over. Dan ga ik juichen voor de tegenstander met als doel dat het gedrocht mag beginnen in de eerste divisie, zoals het hoort met nieuwe clubs. Gunnen doe ik die club helemaal niets behalve een totale flop.

En Van Veldhoven snapt de commotie ook allemaal niet, 'we' blijven immers in tzelfde stadion met meer financiele mogelijkheden en betere faciliteiten. Wat een debiel is het ook...
    pi_65830224
    Van Veldhoven wist dan tijdens zijn aanstelling als trainer ook meer dan de gemiddelde roda-supporter.. logisch dat hij zijn contractje verlengd wil zien..
    Ook zo jammer dat een Ger Senden en een Mark Luijpers niet openlijk zeggen wat zij ervan vinden.. ik DENK dat b.v. Ger's Roda-hart er niet blij mee zou zijn maarja, als je intern bij Roda zit moet je wel je mondje dicht houden..
      zaterdag 7 februari 2009 @ 17:03:17 #278
    154193 TheYoung1
    pi_65830872
    @planethugo: Tegen de tijd dat er geen Roda meer is, zul je mij ook niet meer zien in het PLS of waar dan ook. Maar ik zie dan liever toch een waardig afscheid ipv eindigen met degradatie.
    Ik blijf achter de club, en daarmee bedoel ik de spelers, staan. Dat vies achterbaks krauw wat zich bestuur noemt, gun ik ook niets meer.
    Mocht dat "gedrocht" er idd komen volgend seizoen, gun ik ze een bloedeloze vaste laatste plaats, met een dramatisch seizoen en voor de winterstop al duidelijk rijp voor degradatie. Met zo min mogelijk punten en een leeg stadion.

Ik gooi niet zomaar de handdoek ná 34 jaar Roda.

We zullen wel zien wat er helemaal terecht van gaat komen.
    Patat, dat is het!!
    pi_65831032
    achter de spelers blijven staan, dat zijn dezelfde spelers die volgend seizoen doodleuk dat nieuwe shirt aan gaan doen. Geen idee wat je er nog aan hebt om die dan te steunen. Ze zullen er ook vast geen minuut minder door slapen of ze gesteund worden ofniet
      zaterdag 7 februari 2009 @ 17:13:06 #280
    60704 LeonH
    pi_65831103
    of die spelers dat doen of niet. We supporten nog altijd het team Roda wat dit seizoen nog zeker bestaat. We doen het niet voor het bestuur, althans ik niet.
      zaterdag 7 februari 2009 @ 17:17:58 #281
    154193 TheYoung1
    pi_65831205
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 17:10 schreef planethugo het volgende:
    achter de spelers blijven staan, dat zijn dezelfde spelers die volgend seizoen doodleuk dat nieuwe shirt aan gaan doen. Geen idee wat je er nog aan hebt om die dan te steunen. Ze zullen er ook vast geen minuut minder door slapen of ze gesteund worden ofniet
    Dan vraag je zelf het volgende eens af; wat zou jij doen als het bedrijf waar je nu werkt gaat fuseren met een concurent?

Wat moet ik de spelers kwalijk nemen? Die zullen toch ook echt wel een gezondere situatie en omgeving willen zien ga ik van uit. En wat voor iedereen geldt, geldt ook voor hun: op't eind van de maand moeten de rekeningen betaald worden.

Mij gaat het eigenlijk puur om de identiteit van de club Roda. Als die verdwijnt, verdwijn ik ook. Ik kijk vanaf mn balkon op het hoofdveld van Bekkerveld...
    Patat, dat is het!!
      zaterdag 7 februari 2009 @ 17:21:03 #282
    60704 LeonH
    pi_65831260
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 17:17 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Mij gaat het eigenlijk puur om de identiteit van de club Roda. Als die verdwijnt, verdwijn ik ook. Ik kijk vanaf mn balkon op het hoofdveld van Bekkerveld...
    Nou, als ik weer de amateurs zou gaan volgen zou ik wel erg diep zakken.
    Van eredivisie naar de zesde klas zondagsamateurs van Schinveld
    pi_65834522
    Totaal geen voetbal in de ploeg op Hadouir na... Gaat nog een heel lang seizoen worden in Kerkrade.
      zaterdag 7 februari 2009 @ 21:28:00 #284
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65835406
    FCL is onderweg naar Veendam...

Heb uit betrouwbare bron (mag ik ook eens ) trouwens vernomen dat men hoopt dat FCL kan beginnen met een begroting van 10 miljoen, het luchtkasteel komt steeds dicht bij omvallen!
    Planning:
    -
      zaterdag 7 februari 2009 @ 22:04:53 #285
    60704 LeonH
    pi_65836149
    16 uitwedstrijden niet gewonnen en ja hoor... tegen wie winnen ze: uiteraard weer Roda.
    Schijnt meestal zo te zijn, dat de ploegen die in een bepaald dipje zitten het tegen Roda er wel weer uit kunnen voetballen. Wat een wanprestatie weer...
    En Addo mag van mij een stempel op de reet krijgen en teruggestuurd worden naar die lampjes! 2 van de 3 laatste nederlagen mag je toch wel op zijn naam schrijven...
    pi_65836779
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 22:04 schreef LeonH het volgende:
    16 uitwedstrijden niet gewonnen en ja hoor... tegen wie winnen ze: uiteraard weer Roda.
    Schijnt meestal zo te zijn, dat de ploegen die in een bepaald dipje zitten het tegen Roda er wel weer uit kunnen voetballen. Wat een wanprestatie weer...
    En Addo mag van mij een stempel op de reet krijgen en teruggestuurd worden naar die lampjes! 2 van de 3 laatste nederlagen mag je toch wel op zijn naam schrijven...
    Dan doe je de andere toch te kort of uhh te veel eer aan.
      zondag 8 februari 2009 @ 00:18:17 #287
    188922 Waris7
    Dikke Man
    pi_65839120
    Over die fusie:
    Aan de ene kant vind ik het niet kunnen dat bobo's "zo maar even" van boven opleggen dat twee clubs met een eigen historie en een rijk verleden gaan fuseren, terwijl dit totáál niet de goedkeuring heeft van de supporters.

Aan de andere kant, zijn er nu nog supporters van Rapid JC? Of Rapid, of Juliana? Nee toch?
    Grieken op FOK! &lt;-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
    Keiharde porno HIER!
    UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
    pi_65845652
    Hadden jullie gezien wie er mocht latje trappen? .... DSM Nederland.
    pi_65848981
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 22:04 schreef LeonH het volgende:
    Ik vind Addo best aardig spelen. Alleen maakt hij tegen Heerenveen (polletje) en tegen Sparta (eerste gele kaart) cruciale fouten. Dan zie ik nog liever de vaste Kahdootjes.
    pi_65849187
    Overigens ben ik van mening dat we weinig geluk hebben gehad in de competitie in 2009.

• PSV: pingel door Kah's wang
  • Heerenveen: Polletje van Addo
  • AZ: Wat kansen missen en knappe goal tegen
  • Sparta: Veel kansen missen, domme rode kaart en prachtige goal tegen

Als je kijkt naar het voetbal dat er gespeeld is, is het vreemd om te constateren dat we uit deze wedstrijden 1 punt pakten.
      zondag 8 februari 2009 @ 16:20:49 #291
    60704 LeonH
    pi_65852384
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 15:01 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Ik vind Addo best aardig spelen. Alleen maakt hij tegen Heerenveen (polletje) en tegen Sparta (eerste gele kaart) cruciale fouten. Dan zie ik nog liever de vaste Kahdootjes.
    Hier kom ik echt niet bij... Hou me toch vaak de kop vast bij 'm. Laat staan wanneer hij gaat passen. Hij maakte die 2e overtreding doordat hij verkeerd stond opgesteld en hij de speler kwijt was. Belandde niet voor niets de eerste huurperiode ook al na een paar wedstrijden op de bank. Zou me niks verwonderen als dit nu ook hopelijk gaat gebeuren.
    En polletje bij Heerenveen of niet. Hij wilde de bal stoppen met de onderkant van zijn voet. Mij is altijd bijgebracht, in vroegere tijden toen ik nog voetbalde, dat je dat ding altijd met je binnenkant moet proberen te stoppen wanneer mogelijk.

Geef mij maar Kah bij gebrek aan beter, ondanks die fout bij AZ (wat imho ook begon bij Bodor)
      zondag 8 februari 2009 @ 17:12:24 #292
    188922 Waris7
    Dikke Man
    pi_65854221
    Staat Addo bij Roda JC centrale verdediger of verdedigende middenvelder?
    Grieken op FOK! &lt;-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
    Keiharde porno HIER!
    UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
    pi_65858440
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 16:20 schreef LeonH het volgende:

[..]

Hier kom ik echt niet bij... Hou me toch vaak de kop vast bij 'm. Laat staan wanneer hij gaat passen. Hij maakte die 2e overtreding doordat hij verkeerd stond opgesteld en hij de speler kwijt was. Belandde niet voor niets de eerste huurperiode ook al na een paar wedstrijden op de bank. Zou me niks verwonderen als dit nu ook hopelijk gaat gebeuren.
    En polletje bij Heerenveen of niet. Hij wilde de bal stoppen met de onderkant van zijn voet. Mij is altijd bijgebracht, in vroegere tijden toen ik nog voetbalde, dat je dat ding altijd met je binnenkant moet proberen te stoppen wanneer mogelijk.

Geef mij maar Kah bij gebrek aan beter, ondanks die fout bij AZ (wat imho ook begon bij Bodor)
    Lees mijn post nog eens.
    pi_65858497
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 17:12 schreef Waris7 het volgende:
    Staat Addo bij Roda JC centrale verdediger of verdedigende middenvelder?
    Centraal achterin. We hebben een stuk of vier verdedigende middenvelders, dus daar is hij niet zo nodig.
    pi_65860185
    Wordt spannend zo gasten
    pi_65878210
    heb nog nooit zo met een 'boeie' gevoel naar de wedstrijd staan kijken. De grafstemming zat er bij mij ook de hele wedstrijd in. Wedstrijd van 2 ploegen die weinig kunnen forceren en dus valt er een toevalstreffer, een mooie dat wel natuurlijk maar laat 'm dat nog 20x doen en gegarandeerd dat er niet één er weer invliegt.
      maandag 9 februari 2009 @ 13:28:19 #297
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65878811
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef planethugo het volgende:
    heb nog nooit zo met een 'boeie' gevoel naar de wedstrijd staan kijken. De grafstemming zat er bij mij ook de hele wedstrijd in. Wedstrijd van 2 ploegen die weinig kunnen forceren en dus valt er een toevalstreffer, een mooie dat wel natuurlijk maar laat 'm dat nog 20x doen en gegarandeerd dat er niet één er weer invliegt.
    Same here, stond er totaal ongeïnteresseerd naar te kijken. Had voor het eerst sinds zeer lange tijd ook eens niks geel/zwarts bij me.
    Planning:
    -
    pi_65891983
    Narinx heeft trouwens zaterdag toegeven dat Kuijer in de zomer gedreigd had dat als ze Meeuwis zouden verkopen, dat dan ook hij zou vertrekken. Dit is een regelrecht bewijs dat het allemaal een vooropgezet plan is om maar 1 ding te bewerkstelligen: een club voor de politiek en hoge heren in limburg om mee te gaan pronken. Nu kan de Stichting maar 1 ding doen: weg met het bestuur en opnieuw gaan bouwen aan een fatsoenlijk RODA JC
      maandag 9 februari 2009 @ 20:56:42 #299
    60704 LeonH
    pi_65893249
    West kon roepen wat ze wilden naar Narinx. Die man heeft wel degelijk een clubhart maar hij wordt gewoon dik vet onder druk gehouden door bovenaf zoals de RvC.
    Wel mooi dat de sponsoren openlijk naar buiten gaan brengen dat ze ermee stoppen bij een fusie. Ik zou hetzelfde doen. Hoop ook dat binnenkort zo'n bericht van o.a. Aevitae komt
    pi_65893852
    Kan me bijna niet voorstellen dat Aevitae de fusie zou steunen, gewoon een gevoel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')