Ohquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
We werden gewoon gebanned omdat er altijd gezeik was. De modjes moesten voortdurend ingrijpen en dat waren ze zat. De 'ruzies' waren hetzelfde als nu (die van vorige week bijv), maar nu grijpen de modjes niet meer in.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vondDat was de druppel wb gezeik toen.
Mwah, ik ben een luie flikker en stop me met regelmaat vol met zooi. Mijn doel was gezond te leven en daardoor vanzelf weer een taille te krijgen. En me niet door de weegschaal te laten foppen. Da's allebei nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Miss_S het volgende:
Tuurlijk
En loveli dat is toch best een net resultaat? Je bent afgevallen waarvoor je hier kwam daar mag je tevreden mee zijn
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, alweer een heel topic gemist maar nu ben ik er lekker op tijd bij met de tvp.![]()
Toch maar eens aan m'n lunch beginnen, heb pas 1 boterham op sinds het ontbijt. Het leven van een wetenschapper gaat niet over rozen, zeker als je proefdier pijn heeft. Ik vind hem zo zielig.
Nee, klopt. Volgens mij hadden alleen Miss_S en Viking een ban, en Troel en SQ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:33 schreef Chicolate het volgende:
Maar die rel was toch in het dieettopic? Die was toch niet specifiek van slank?![]()
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Elke keer als ik iets naar over iemand wil zeggen, druk ik na het typen van het bericht op F5. Het nog een keer typen is dan toch te veel moeite, dus zeg ik maar niks. Tip?
Wat test je dan en op wat voor dier?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, alweer een heel topic gemist maar nu ben ik er lekker op tijd bij met de tvp.![]()
Toch maar eens aan m'n lunch beginnen, heb pas 1 boterham op sinds het ontbijt. Het leven van een wetenschapper gaat niet over rozen, zeker als je proefdier pijn heeft. Ik vind hem zo zielig.
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vondDat was de druppel wb gezeik toen, het hele dieettopic in de verdediging (terecht
).
Zoetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetje
Hmm ja dat klinkt inderdaad sowieso wel een moeilijker iets om te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, ik ben een luie flikker en stop me met regelmaat vol met zooi. Mijn doel was gezond te leven en daardoor vanzelf weer een taille te krijgen. En me niet door de weegschaal te laten foppen. Da's allebei nog niet gelukt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetje
Ik denk niet dat ik het wil weten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.
Teh memories.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |