abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2009 @ 14:30:26 #1
70532 loveli
N
pi_65691944
Het vorige deel: Slank #525 SHE WE LAFFEN JE!!!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
crap in = crap out
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:30:49 #2
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65691957
FIpo

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65691961
Ik wel.
Fok!bejaarde
pi_65691966
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
We werden gewoon gebanned omdat er altijd gezeik was. De modjes moesten voortdurend ingrijpen en dat waren ze zat. De 'ruzies' waren hetzelfde als nu (die van vorige week bijv), maar nu grijpen de modjes niet meer in .
Oh ik dacht nu komt er een enorm ingewikkeld verhaal met spannende verwikkelingen, maar nee.
pi_65691968
Tuurlijk
En loveli dat is toch best een net resultaat? Je bent afgevallen waarvoor je hier kwam daar mag je tevreden mee zijn
pi_65691970
Walnoten kraken met een theelepel is kut!

Einde dienstmededeling.
Fok!bejaarde
pi_65691985
That's the question du jour!!!
pi_65691987
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vond Dat was de druppel wb gezeik toen, het hele dieettopic in de verdediging (terecht ).
pi_65692029
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vond Dat was de druppel wb gezeik toen.
tactvol
pi_65692057
Maar die rel was toch in het dieettopic? Die was toch niet specifiek van slank?

@Co: wow, jij loopt hier gewoon maar een maandje langer rond dan ik . En jij hebt wel je streef gehaald. Ik heb nog een maand de tijd om hetzelfde te doen dus .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65692103
Damn, alweer een heel topic gemist maar nu ben ik er lekker op tijd bij met de tvp.

Toch maar eens aan m'n lunch beginnen, heb pas 1 boterham op sinds het ontbijt. Het leven van een wetenschapper gaat niet over rozen, zeker als je proefdier pijn heeft. Ik vind hem zo zielig.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65692117
Tvp.

Elke keer als ik iets naar over iemand wil zeggen, druk ik na het typen van het bericht op F5. Het nog een keer typen is dan toch te veel moeite, dus zeg ik maar niks. Tip?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2009 @ 14:35:26 #13
70532 loveli
N
pi_65692125
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Miss_S het volgende:
Tuurlijk
En loveli dat is toch best een net resultaat? Je bent afgevallen waarvoor je hier kwam daar mag je tevreden mee zijn
Mwah, ik ben een luie flikker en stop me met regelmaat vol met zooi. Mijn doel was gezond te leven en daardoor vanzelf weer een taille te krijgen. En me niet door de weegschaal te laten foppen. Da's allebei nog niet gelukt.
crap in = crap out
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:35:27 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65692127
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, alweer een heel topic gemist maar nu ben ik er lekker op tijd bij met de tvp.

Toch maar eens aan m'n lunch beginnen, heb pas 1 boterham op sinds het ontbijt. Het leven van een wetenschapper gaat niet over rozen, zeker als je proefdier pijn heeft. Ik vind hem zo zielig.
Arm dier.
Eén troost, je bent iig geen emotieeter
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65692140
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:33 schreef Chicolate het volgende:
Maar die rel was toch in het dieettopic? Die was toch niet specifiek van slank?

Nee, klopt. Volgens mij hadden alleen Miss_S en Viking een ban, en Troel en SQ.
pi_65692167
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.

Elke keer als ik iets naar over iemand wil zeggen, druk ik na het typen van het bericht op F5. Het nog een keer typen is dan toch te veel moeite, dus zeg ik maar niks. Tip?
Ahw, ik vind jou echt zo'n zoetje
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:36:38 #17
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65692170
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 @ 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:

Wat test je dan en op wat voor dier?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:36:56 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65692178
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was die rel toen Freecell vertelde dat ze zwanger was en miss_S zei dat ze dat niet verantwoord vond Dat was de druppel wb gezeik toen, het hele dieettopic in de verdediging (terecht ).
Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.
Teh memories .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2009 @ 14:37:25 #19
70532 loveli
N
pi_65692208
Als je hard genoeg aan z'n staart trekt heeft 'ie geen pijn meer.
crap in = crap out
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:37:39 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65692220
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zoetje .
Niet meer actief op Fok!
pi_65692223
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Mwah, ik ben een luie flikker en stop me met regelmaat vol met zooi. Mijn doel was gezond te leven en daardoor vanzelf weer een taille te krijgen. En me niet door de weegschaal te laten foppen. Da's allebei nog niet gelukt.
Hmm ja dat klinkt inderdaad sowieso wel een moeilijker iets om te doen.
Gewoon in jezelf geloven dan lukt het vanzelf een keert
pi_65692237
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

. . Dank je. Denk ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65692266
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:

Ik denk niet dat ik het wil weten.
*kop in zand steekt*
Fok!bejaarde
pi_65692302
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

. . Dank je. Denk ik.
Ja, het is een compliment
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:41:08 #25
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65692345
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oooo ja... dat was het idd. Toen zei Miss_S dat ze eerst eens een goede baan enzo moesten zoeken, zodat ze goed voor het kind konden zorgen toch? Zoiets.
Teh memories .
En dan te bedenken dat er jaren later nog steeds in getrapt wordt dat iemand is veranderd .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')