Dit heb ik dus van meerdere mensen gehoord die dezelfde operatie hebben gehad tijdens mijn vorige en huidige revalidatie. De reden waarom ik me vooral zorgen maak, is omdat het bij mij nooit 'beter' heeft gevoeld als voordat ik geopereerd wasquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef macrony het volgende:
Oftewel: houd moed!!!!!!!!
Ik ben in ieder geval erg tevreden. De schouder voelt ook gewoon weer stabiel aan. Anders dan voor de operatie.
Toevallig had ik het hier afgelopen vrijdag met mijn fysiotherapeute over. Zij vertelde mij dat een 'nieuwe schouder' absoluut niet vergelijkbaar is met een nieuwe knie of heup. Na een dergelijke operatie schijn je echt nog steeds maar het minimale met je schouder te kunnen ... Met andere woorden, zo'n operatie doen ze alleen als je echt helemaal niets meer kan met je arm.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:33 schreef macrony het volgende:
Een nieuwe schouder.... die hadden we hier nog niet gezien
Hoe is het afgelopen donderdag gegaan in de St. Maartenskliniek? Hebben ze kunnen vinden wat er mis is? Of kunnen ze van de buitenkant niet zien en moet je opnieuw een MRI-scan laten maken ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
voor mij is het niet te doen even naar de sint maartenskliniek voor fysio. Moet donderdag met "spoed" terug. het voelt niet goed aan in mijn schouder.
Ik dacht dat met een kunstschoudergewricht (leuk voor galgje) je je bovenarm niet eens meer horizontaal kan krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2009 07:13 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Toevallig had ik het hier afgelopen vrijdag met mijn fysiotherapeute over. Zij vertelde mij dat een 'nieuwe schouder' absoluut niet vergelijkbaar is met een nieuwe knie of heup. Na een dergelijke operatie schijn je echt nog steeds maar het minimale met je schouder te kunnen ... Met andere woorden, zo'n operatie doen ze alleen als je echt helemaal niets meer kan met je arm.
Het is niet zo dat ze helemaal niets meer kan met de schouder, het is alleen versleten en pijnlijk bij bewegen. Vanmiddag is het zo ver, dus we zullen zien. Ze moet in ieder geval 6 weken met een mitella slapen, lijkt me erg lastig. Verder schijnt het na de operatie flnk pijnlijk te zijn, meer pijn dan na een heupoperatie (daar heeft ze ook al 2 nieuwe van).quote:Op zondag 22 maart 2009 07:13 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Toevallig had ik het hier afgelopen vrijdag met mijn fysiotherapeute over. Zij vertelde mij dat een 'nieuwe schouder' absoluut niet vergelijkbaar is met een nieuwe knie of heup. Na een dergelijke operatie schijn je echt nog steeds maar het minimale met je schouder te kunnen ... Met andere woorden, zo'n operatie doen ze alleen als je echt helemaal niets meer kan met je arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |