abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 maart 2009 @ 16:01:19 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67011883
Sleeve, waardeloos dat er geen vooruitgang in zit

Hier wil het ook niet erg, nog steeds pijn van het rijden van gisteren. Maandag rjidt mijn collega me een eind tegemoet zodat ik weer eens op kantoor rond kan kijken...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_67025051
is SLAP laesie eigenlijk hetzelfde als labrum laesie?
pi_67100186
MIsspiggy ik heb geen idee of dat hetzelfde is... Ik hoordie termen nooit echt, ze leggen hier meer met tekeningen uit wat er gebeurt of gebeurd is dan met moeilijke namen.

Typen met je arm in de sling? Haha dat lukt echt niet, tenminste bij mij niet en ik had die buikand. In het begin ook alleen maar in trainingsbroeken gelopen, nu kan ik de gulp weer dichtkrijgen.

Ben weer op controle geweest bij orthopeed. Hij vond ook dat de vooruitgang niet goed was. Als het met een paar weken niet sterk verbeterd is, dan krijg ik weer kleine operatie om de boel losser te zetten zoals hij zegt.

Waar zijn jullie geopereerd eigenlijk? En zitten jullie ook daar in therapie of bij de fysio om de hoek zeg maar??

Ik ben ook weer halve dagen aan het werk. Eindelijk mezelf weer eens nuttig maken. Helaas nog erg pijnlijk dat wel...
pi_67100375
Vervelend zeg Lucky dat de vooruitgang niet al te best is. Hopelijk is er over een paar weken wel sterkere verbetering.
Ik heb woensdag mijn eerste keer fysio. Gewoon 1 op de hoek zegmaar. Liever 5 min. van mijn huis dan 45 min. he. Scheelt een hoop tijd.
Ik ben geopereerd in Hagaziekenhuis locatie Sportlaan in Den Haag. Jullie?
pi_67104591
ik ben geopereerd in de sintmaartenskliniek maar zit bij een fysio hier in buurt. Gisteren tijdens mijn oefening knakte er iets in mijn schouder. Schouder is ook verdoofd en ik kan mijn arm weer op mijn rug. Contact met sintmaartenskliniek gehad moet het aankijken. contact met fysio gehad die zegt dit mag jij nog niet kunnen. Denk dat ik morgen de sintmaartenskliniek maar weer bel.
pi_67109507
Bah... denk je dat er iets losgeschoten is?

---------------------

ik word geopereerd in ziekenhuis Nij Smellinghe in Drachten.

Ik hoop deze week of volgende week bericht te krijgen wanneer ik geopereerd kan worden.
Morgen naar poli anesthesiologie bellen, ik ben er zeker niet gerust op op vorm van anesthesie en pijnbestrijding na de operatie....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 maart 2009 @ 20:47:41 #207
13151 crew  Rewimo
pi_67114737
Ik ben ook in de Maartenskliniek geopereerd. Moet volgende week voor controle.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_67118620
Ik mocht van het ziekenhuis dus juist niet bij de fysio hier op de hoek, in het wijkcentrum.
De orthopeed heeft rechtstreekse contacten met Papendal, dus vandaar dat ik daar nu zit.
3 keer in de week flink trainen
pi_67146311
voor mij is het niet te doen even naar de sint maartenskliniek voor fysio. Moet donderdag met "spoed" terug. het voelt niet goed aan in mijn schouder.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 maart 2009 @ 20:16:02 #210
13151 crew  Rewimo
pi_67148128
Dat is niet fijn Wel goed dat je zo snel kunt komen om ernaar te laten kijken
pi_67148507
Balen zeg, dat het ineens bij iedereen minder gaat

Hopelijk komt het voor ons allemaal weer goed!

Bij mij is er nog steeds geen verandering. Morgen heb ik weer fysio, maar ik kan nog steeds zo goed als niets doen, minder zelfs dan vier weken na de operatie. Er moet nu wel snel vooruitgang gaan komen anders zie ik het somber in
pi_67148592
Vervelend voor je zeg.
Ik zal dan even een positief stukje schrijven.
Ik was zelf zo benieuwd hoe snel mensen na een bankart repair weer konden werken en weer dingen doen.
Nou, zoals ik het ervaren heb:
- 6 weken mitella
- 7e week weinig kunnen en veel fysio
- 8e week weer fulltime aan het werk gegaan en zelfs weer gymlessen gegeven.
- 9e week nog steeds veel fysio, maar zelfs deze drie palmen in de tuin kunnen planten (lees scheppen en tillen)

Oftewel: houd moed!!!!!!!!
Ik ben in ieder geval erg tevreden. De schouder voelt ook gewoon weer stabiel aan. Anders dan voor de operatie.
pi_67183954
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef macrony het volgende:

Oftewel: houd moed!!!!!!!!
Ik ben in ieder geval erg tevreden. De schouder voelt ook gewoon weer stabiel aan. Anders dan voor de operatie.
Dit heb ik dus van meerdere mensen gehoord die dezelfde operatie hebben gehad tijdens mijn vorige en huidige revalidatie. De reden waarom ik me vooral zorgen maak, is omdat het bij mij nooit 'beter' heeft gevoeld als voordat ik geopereerd was . Mijn schouder is nog net zo onstabiel als altijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 maart 2009 @ 21:16:23 #214
13151 crew  Rewimo
pi_67184791
Ik heb in elk geval wel het voordeel dat de spontane pijn weg is en dat ik mijn schouder goed kan bewegen. Ik kan nu zonder moeite mijn arm recht omhoog doen Alleen het belasten lukt nog steeds niet goed.
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 08:16:58 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_67195857
Ik lurk even mee, mijn moeder krijgt maandag een nieuwe schouder, wel iets anders dan jullie allemaal, maar misschien lees ik hier nog iets wat ik kan gebruiken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_67280175
Een nieuwe schouder.... die hadden we hier nog niet gezien
pi_67285837
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:33 schreef macrony het volgende:
Een nieuwe schouder.... die hadden we hier nog niet gezien
Toevallig had ik het hier afgelopen vrijdag met mijn fysiotherapeute over. Zij vertelde mij dat een 'nieuwe schouder' absoluut niet vergelijkbaar is met een nieuwe knie of heup. Na een dergelijke operatie schijn je echt nog steeds maar het minimale met je schouder te kunnen ... Met andere woorden, zo'n operatie doen ze alleen als je echt helemaal niets meer kan met je arm.
pi_67285841
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
voor mij is het niet te doen even naar de sint maartenskliniek voor fysio. Moet donderdag met "spoed" terug. het voelt niet goed aan in mijn schouder.
Hoe is het afgelopen donderdag gegaan in de St. Maartenskliniek? Hebben ze kunnen vinden wat er mis is? Of kunnen ze van de buitenkant niet zien en moet je opnieuw een MRI-scan laten maken ofzo?
pi_67294943
Er heeft waarschijnlijk een hechting van de pees losgelaten en die heeft zenuwen beschadigd. Op dit moment kunnen ze niets zien nog teveel operatie vocht. Mijn vervolg afspraak is wel bij de orthopeed die mij behandeld heeft. Ik kan 1 beweging die ik eigenlijk niet mag maar de rest was nog goed strak. Ik moet het goed in de gaten houden en als ik ineens heel veel pijn krijg of bewegingen in een keer wel of niet meer kan maken moet ik terug. Het valt gelukkig mee.
  † In Memoriam † zondag 22 maart 2009 @ 15:28:10 #220
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67295261
quote:
Op zondag 22 maart 2009 07:13 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Toevallig had ik het hier afgelopen vrijdag met mijn fysiotherapeute over. Zij vertelde mij dat een 'nieuwe schouder' absoluut niet vergelijkbaar is met een nieuwe knie of heup. Na een dergelijke operatie schijn je echt nog steeds maar het minimale met je schouder te kunnen ... Met andere woorden, zo'n operatie doen ze alleen als je echt helemaal niets meer kan met je arm.
Ik dacht dat met een kunstschoudergewricht (leuk voor galgje) je je bovenarm niet eens meer horizontaal kan krijgen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  Moderator maandag 23 maart 2009 @ 07:37:30 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_67313862
quote:
Op zondag 22 maart 2009 07:13 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ze helemaal niets meer kan met de schouder, het is alleen versleten en pijnlijk bij bewegen. Vanmiddag is het zo ver, dus we zullen zien. Ze moet in ieder geval 6 weken met een mitella slapen, lijkt me erg lastig. Verder schijnt het na de operatie flnk pijnlijk te zijn, meer pijn dan na een heupoperatie (daar heeft ze ook al 2 nieuwe van).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_67323358
er lag bij mij iemand in het ziekenhuis met een nieuwe schouder. na 2weken kon zij al meer dan ik nu kan. verschilt waarschijnlijk ook per persoon.
pi_67325533
en ze zeggen dat schouderoperaties zowieso al erg pijnlijk moeten zijn.
pi_67331445
Ik vraag mij af wie nog meer hypermobiel is aan zijn/haar armen. Ik ben dat dus, waardoor er veel beweging zit tussen mijn gewrichten. Ik kan mijn linkerarm ook erg ver draaien. Mijn fysiotherapie oefeningen worden daardoor iets aangepast, want als ik mijn rechterarm weer zo ver kan draaien als voorheen is dat niet goed, omdat ik dan zo weer een luxatie heb. Dus gaan we zorgen dat wanneer ik weer wat flexibeler ben met mijn arm dat mijn spieren getraind gaan worden.
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2009 @ 19:00:37 #225
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67332982
Ik weet niet of ik hypermobiel ben, maar ik kan mijn rechter arm wel 1 a 1,5cm uit de kom trekken door met mijn hand de zitting van mijn stoel vast te pakken en de zitting dan proberen omhoog te trekken. Geeft ook een grappig geluidje, beetje krakend. Helaas niet zo heel erg luid.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')