abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65685381
Het vorige deel: Slank die onbereikbare lente in. #524 Met toyboys.......

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:05:10 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65685389
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:46 schreef Sugar het volgende:
Mijn onderhoudsniveau ligt op 1948. Waarom jullie veel meer?
BMR is 1417
Jouw onderhoudsniveau ligt nog boven die van mij (ik heb 1840)
De rest is waarschijnlijk langer, zwaarder of jonger dan jij en/of beweegt zich nog meer.

Hoe lichter je wordt, en hoe ouder, hoe minder je mag eten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:05:16 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65685392
fipo!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:05:39 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65685407
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef AKnynke het volgende:
fipo!
nietus
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:06:38 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65685433
zo, vanmorgen een productieve morgen gehad! Om 8 uur opgestaan, was in de machine, ontbeten, was uit de machine, in de droger, huis schoongemaakt, was opgehaald en opgevouwen, en mezelf schoongemaakt. Nu fris en fruitig in een schoon huis. Nu hoef ik vandaag alleen nog maar te studeren en m'n moeder te bellen...
pi_65685437
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen . Stand na 2 dagen gezonder (maar nog steeds niet perfect) eten: 1 kg eraf.
[..]

Ze zeiden dat ze het 'binnenkort' zouden sturen. Maar ik ga dr wel weer achteraan mailen voor je, of ik blaas het af en koop een leuk, nieuw kadootje voor je . Jouw SESA komt écht nog wel he.

Ja ik vind het écht vreselijk rot dat het mis gaat met jouw pakje, voel me dr schuldig over

[..]

Chico toch! Je weet toch wel dat jij je niet schuldig moet voelen!!!! Ik had er eigenlijk geen grapje over moeten maken merk ik nu!! Niet doen hoor meisje! Het zou triest zijn als mijn levensgeluk afhing van een kerstcadeautje!

Ik zit me nu toch in een verrot ritme. Dus dan ga ik slapen om half 3 of zo, word ik om 7 uur wakker, lees 2 uur en dan tot nu slapen. Gewéldig. Maar goed dat ik geen directeur van de paperclipfabriek ben.....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:07:06 #7
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65685445
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:57 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat ze 10 kilo aankomen van het stoppen met roken moeten hun kaken op elkaar laten naaien. Ze komen niet aan van het stoppen, maar van het wegvreten van het gemis van de nicotine.
En bedankt . Ook al zuip ik alleen nog maar water, dan nog heb ik verstopping en vliegt het vet eraan . Ik heb het ook echt totaaaal niet moeilijk met niet roken, zelfs mijn "eigen rustmoment" miste ik na een week al niet meer.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65685446
Heb ik het goed gedaan? Zoek nog naar een plaatje
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:08:28 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65685485
Ah, zit dat zo, Tink! Danku.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65685486
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:06 schreef AKnynke het volgende:
zo, vanmorgen een productieve morgen gehad! Om 8 uur opgestaan, was in de machine, ontbeten, was uit de machine, in de droger, huis schoongemaakt, was opgehaald en opgevouwen, en mezelf schoongemaakt. Nu fris en fruitig in een schoon huis. Nu hoef ik vandaag alleen nog maar te studeren en m'n moeder te bellen...
Daar doe ik altijd minstens 2 dagen over......

Ik heb het concentratievermogen van een mier op crack. Ik wil om de 10 minuten weer wat anders doen en dan schiet het niet op.

Greyssie: gezonde dingetjes kopen!! Geen kleurstoffen!!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:08:47 #11
236335 neen
schone schijn
pi_65685496
Hij is mooi hoor
het lijkt niet wat het is
pi_65685504
Dipkip, ik las net wat over niet afvallen terwijl je zoveel sport enzo. Misschien ben je langzaamaan wat spier aan het ontwikkelen?

En; 750kcal 's avonds eten is niet zo handig voor afvallen die verbrand je niet meer die avond... dus wordt 't opgeslagen als vet. Of heb je daarvoor gesport?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:11:22 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65685575
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef Sugar het volgende:
Ah, zit dat zo, Tink! Danku.
Ja, lullig hè?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:12:03 #14
163650 Greys
pi_65685591
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef Dipkip het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Zoek nog naar een plaatje
Jaaaaaaa heel goed!
Maar de rest is even vergeten dat we dit topic aan SHE zouden opdragen denk ik en wild naar haar zouden gaan zwaaien en aardige dingen roepen enzo!

SHE!
Vermaak je je een beetje? Verdoe je je tijd nu met nuttige dingen?
Hoeveel taarten heb je al gebakken?

Ik zal de Skype binnenkort weer even aanslingeren en anders vind ik je wel op Hievvvvus vanavond.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65685594
Morgen!

Waar kun je dat onderhoudsniveau ook alweer berekenen?
En Greys, ik voel met je mee. Echt, het lijkt wel alsof ik ook ben gestopt met roken, want ik heb continu van die aanvallen dat ik onwijze zin heb ik zoetigheid, (zelfs vanochtend al gehad! Gelukkig weer weg, en heb keurig een bak brinta op. Heb dan ook niks in huis) en ben in anderhalve week wel 3 kilo aangekomen
Ik snap echt niet waar het vandaan komt, en hoop dat het snel over is, want ik begin in paniek te raken en dan ga ik rare dingen doen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65685595
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef Koert het volgende:
Dipkip, ik las net wat over niet afvallen terwijl je zoveel sport enzo. Misschien ben je langzaamaan wat spier aan het ontwikkelen?

En; 750kcal 's avonds eten is niet zo handig voor afvallen die verbrand je niet meer die avond... dus wordt 't opgeslagen als vet. Of heb je daarvoor gesport?
Huuw, sporten? Nee joh. Ik ben actiever geworden in de zin van wat meer bewegen (wandelen, huishouddingen). En ik heb pas 1x gesport, en toen heb ik een whopping 9 minuten gejogt. Ik zei het meer vanwege de oneerlijkheid, dat je dus begint met sporten en overnight 2,5 kg. aankomt

Voor mij is het al heel wat dat er niet na het eten nóg eens 750 aan chips en snacks in gaat, mn avondeten blijft voorlopig zoals het is ik weet dat het allemaal nog verre van perfect is, maar ik wil eerst wennen aan niet snoepen en snacken en 3x per week sporten + de rest van de week meer normaal bewegen. Dat zijn genoeg veranderingen in 1 keer vind ik.
pi_65685620
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jouw onderhoudsniveau ligt nog boven die van mij (ik heb 1840)
De rest is waarschijnlijk langer, zwaarder of jonger dan jij en/of beweegt zich nog meer.

Hoe lichter je wordt, en hoe ouder, hoe minder je mag eten
Ik ben jong, dik en sportief - tadaaaah, lekker hoog onderhoudsniveau

Zo, even het plan voor vandaag:
O: bakje volle yoghurt
T: geroosterde pompoenpitten
Zwemmen (60 baantjes)
L: tortilla met kruidenmayo
T: kleine ciabatta met pindakaas, ofzo
T: bakje courgettesoep en wat fliebertjes ibericoham
D: Stoofvlees met brood
Pilatesles (eerste keer, spannend )
T: glas rode wijn, denk ik

Geez, wat veel eten zo toch 's die caloriechecker invullen. Ach, boeien ook
pi_65685633
mogge

alweer gedouched en aangekleed

frisch ende fruitig

67,6 weer vanochtend, dus gaat weer omlaag
Gisteren uit eten geweest en lekker saté met pindasaus op en frietjes maar die laatste heb ik lang niet allemaal op: heb me op de sla gestort

mooie foto's PF!

zo durf ik ook wel een fotograaf te vragen (die van jou!) ooit, als ik tevreden ben

zo maar richting uni, college straks en wat overleggen met docenten, dus hopelijk een productief dagje. Vanavond karten en we eten daarvóór kipfajita's

nu zo maar op de bus, maar ik kan daar vast nog wel posten
Ja doei.
pi_65685645
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa heel goed!
Maar de rest is even vergeten dat we dit topic aan SHE zouden opdragen denk ik en wild naar haar zouden gaan zwaaien en aardige dingen roepen enzo!
Ah, daar had ik ook overheen gelezen LOL

SHE!! Ik ben nooit een van je beepjes geweest maar je bent een tof wijf en ik hoop dat je toch nog eens langskomt en dat je er niet mee zit met dat hele gezeur hier en gewoon lekker je ding doet
pi_65685788
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En bedankt . Ook al zuip ik alleen nog maar water, dan nog heb ik verstopping en vliegt het vet eraan . Ik heb het ook echt totaaaal niet moeilijk met niet roken, zelfs mijn "eigen rustmoment" miste ik na een week al niet meer.
Ja kipje, je bent net gestopt! Je mot ook 6-12 mnd uitbalansen. Ik woog na 2 weken 4 kilo zwaarder. Gewoon stug je gezonde eetpatroon volhouden, veel water drinken en veel vezels eten voor je buik. Tanden op elkaar, weegschaal even in de kast en doorbijten. Je lichaam komt echt weer tot zn positieven. Je moet er even doorheen, en dat is kut. Ik heb jankend in pashokjes gestaan omdat ik alleen nog maar lillend vet zag. Maar dat werd na 3 maanden steeds minder. Ik werd minder hysterisch, mn lijf ook. .

En verder vind ik het geweldig dat je het volhoudt.
Fok!bejaarde
pi_65685799
Oh, reeds gevonden!
BMR is 1419 en onderhoudsniveau is 2199.
Kan dat zo ver uit elkaar liggen?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:20:02 #22
163650 Greys
pi_65685807
Co, ik kan werkelijk niet echt gezonde dingen bedenken die ik kan nemen op snaaimomenten behalve een gekookt eitje (maar goed, dat kan ook maar één keer op een dag ofzo, anders wordt het ook weer ongezond) of een augurk met een plakje ham. Wat moet ik dan als ik heel dringend iets zoets 'moet' hebben? Een cracker appelstroop dan ofzo? Oh wacht, dan kan ik misschien een beker zoethoutthee nemen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:20:48 #23
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65685829
Prrrrr
pi_65685831
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ja kipje, je bent net gestopt! Je mot ook 6-12 mnd uitbalansen. Ik woog na 2 weken 4 kilo zwaarder. meer Gewoon stug je gezonde eetpatroon volhouden, veel water drinken en veel vezels eten voor je buik. Tanden op elkaar, weegschaal even in de kast en doorbijten. Je lichaam komt echt weer tot zn positieven. Je moet er even doorheen, en dat is kut. Ik heb jankend in pashokjes gestaan omdat ik alleen nog maar lillend vet zag. Maar dat werd na 3 maanden steeds minder. Ik werd minder hysterisch, mn lijf ook. .

En ik denk ook dat je het wat meer tijd moet geven Dipkip! Je bent goed bezig!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:21:01 #25
163650 Greys
pi_65685837
Anos, het kan wel tot een jaar duren he, las ik? Snap je dat ik hysterisch word als ik merk dat ik na twee weken al zó duidelijk verschil zie, dat ik dan denk dat ik over een jaar echt 30 kilo meer weeg?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:21:33 #26
14746 k_i_m
pi_65685855
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ja kipje, je bent net gestopt! Je mot ook 6-12 mnd uitbalansen. Ik woog na 2 weken 4 kilo zwaarder. Gewoon stug je gezonde eetpatroon volhouden, veel water drinken en veel vezels eten voor je buik. Tanden op elkaar, weegschaal even in de kast en doorbijten. Je lichaam komt echt weer tot zn positieven. Je moet er even doorheen, en dat is kut. Ik heb jankend in pashokjes gestaan omdat ik alleen nog maar lillend vet zag. Maar dat werd na 3 maanden steeds minder. Ik werd minder hysterisch, mn lijf ook. .

Ik heb wel het idee dat het nu na een maand (en eindelijk geen verstopping meer . ) ik weer ietsje aan het terugplooien ben. Maar dat kan ook zijn omdat ik niet meer een pens vol met poep heb .
In my life
Why do I smile
pi_65685935
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:20 schreef cyclechick het volgende:
En ik denk ook dat je het wat meer tijd moet geven Dipkip! Je bent goed bezig!
Ja lijkt me ook dat het uiteindelijk wel moet gaan werken, misschien heeft mn lijf nu nog zoiets van OH NOES mn precious heupvet, maar als ik steeds meer verbrand dan ik opeet moet uiteindelijk mn lijf toch dunner worden lijkt me. Ik weeg me over een week wel weer. Ik word zo depressief van die cijfers die het doen overkomen alsof alles wat ik doe voor niks is en ik net zo goed een zak chips kan gaan leegeten
pi_65685941
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Co, ik kan werkelijk niet echt gezonde dingen bedenken die ik kan nemen op snaaimomenten behalve een gekookt eitje (maar goed, dat kan ook maar één keer op een dag ofzo, anders wordt het ook weer ongezond) of een augurk met een plakje ham. Wat moet ik dan als ik heel dringend iets zoets 'moet' hebben? Een cracker appelstroop dan ofzo? Oh wacht, dan kan ik misschien een beker zoethoutthee nemen...
Ananas?? Mandarijntje?? Je moet nu echt niets in huis halen wat je in grote hoeveelheden naar binnen kan werken. Heer G. moet maar even solidair zijn, of zijn stack verstoppen in de wielkast van z'n kever.

Ga die supermarkt in en koop gewoon lekkere gezonde dingetjes in grote hoeveelheden.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:24:36 #29
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65685953
SHE, schatje... Ik mis je!

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:24:43 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65685958
quote:
Zal ik mijn lijstje tussendoortjes eens opschrijven? Misschien heb je er wat aan:
- klein blokje lowfat kaas (vult!)
- plakjes kipfilet
- de augurk met ham inderdaad
- drop (1!)
- zoete thee
- mini snack-a-jack
- klein waterijsje
- olijf
- zoutstangen
- zak wortels of andere rauwkost (eventueel kort in de magnetron met een beetje dressing)
- klein stukje ontbijtkoek
- yoghurt met een beetje frambozen
- gewoon, een losse bevroren framboos
- tomaat met huttenkase of een klein beetje mayo en peper
- ....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:25:33 #31
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65685987
Lijstje:
O - boterham met pindakaas
T - boterham met pindakaas
L - yoghurt met vruchtjes
T - peer
T - kiwi
D - bonenschotel
S - 45 min KT, 45 min cardio
T - iets lekkers!
Prrrrr
pi_65686003
quote:
Eitje mag ook best 2x, dat dat ongezond zou zijn ivm cholesterol is een fabeltje.
Misschien van die vieze VitaLinea-yoghurtjes?
pi_65686039
Je hebt ook suikervrije zuurtjes en pepermuntjes. Pepermuntjes vind ik heel erg helpen als je trek hebt.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:27:03 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65686040
Haha, idd een SHE-TT. SHE .
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga niet meer op je blog kijken Vikje, want ik word misselijk van littekens, maar hier, een kusje: .
O, dat vind ik vervelend. Ik zal hem anders wel even onder een linkje zetten, zodat mensen die hem willen zien er zelf op kunnen klikken .

Heb nog even geslapen en ga zo eens douchen . Hoop gehannes iig .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:27:43 #35
163650 Greys
pi_65686050
Co, Tink, CF, Dipkip, thanks! Ik ga vanmiddag als ik thuis ben deze dingen allemaal opschrijven en kopen.
En nu een mandarijntje nemen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65686077
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:27 schreef Dipkip het volgende:
Je hebt ook suikervrije zuurtjes en pepermuntjes. Pepermuntjes vind ik heel erg helpen als je trek hebt.
Echt waar? Dat maakt het bij mij alleen maar erger
Pas op met suikervrij snoep - het is extreem darm-onvriendelijk!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:29:59 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65686115
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik krijg er alleen maar meer trek van. Zou mijn lichaam zich niet laten foppen? Of zit het toch in mijn hoofd?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:30:27 #38
14746 k_i_m
pi_65686137
quote:

[..]

*noteert* .
In my life
Why do I smile
pi_65686138
quote:

[..]

1e zin ben ik het niet mee eens, bij mij werkt het ook prima tegen de zoete trek, maar helaas ben ik het met de 2e zin wel eens en vraag me zelfs af of het wel verkocht zou mogen worden.
pi_65686153
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:57 schreef Anosmie het volgende:
Mensen die zeggen dat ze 10 kilo aankomen van het stoppen met roken moeten hun kaken op elkaar laten naaien. Ze komen niet aan van het stoppen, maar van het wegvreten van het gemis van de nicotine.
En bedankt.
Je bent al de tweede vandaag die beweert dat ik de kilo's aan mezelf heb te danken.

Bekijk je mijn eetlijstjes eigenlijk wel???
Ik zou dat niet echt wegvreten noemen.
pi_65686165
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Anos, het kan wel tot een jaar duren he, las ik? Snap je dat ik hysterisch word als ik merk dat ik na twee weken al zó duidelijk verschil zie, dat ik dan denk dat ik over een jaar echt 30 kilo meer weeg?
Greysie, ik heb na de eerste 3,2 kilo uitgerekend hoelang het ging duren eer ik een kilo per strekkende centimeter zou wegen. Dat was confronterend snel. .
Maar de eerste weken zijn het meest heftig. Ik begon na 3 maanden rustiger te worden. Zowel in mn hoofd als in mn lijf.
Na ongeveer 6-8 maanden begon ik weer wat af te vallen.
Je moet alleen stoppen met je sigaretten te vervangen door snoepjes. je ruilt op deze manier je rookverslaving in voor een snoepverslaving.. *streng kijkt*
Het effect is zo groot omdat je spijvertering op standjes slak staat nu zonder nicotine. En dan prop je er allerhande snaai in..
1+1= dan al snel 3 kilo.
Fok!bejaarde
pi_65686171
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef k_i_m het volgende:

[..]

*noteert* .
Ook laxerend, ja
Maar ik kreeg er echt darmklachten van. Zo'n lekkere bubbelende ballonbuik
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:32:21 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65686195
Srsly . Dames, dit was een naar SHE-zwaai-topic en tot nu toe hebben alleen Greys, ElisaB en ik dat gedaan (en ik had Greys post hierover nog niet eens gelezen) .
Niet meer actief op Fok!
pi_65686205
zow! Ik had niet veel later naar de bus moeten lopen! Zit er nu al in: hij kwam meteen

vandaag wat interssant overleg met docenten omtrent de studievereniging ook nog even wat collegezut (overlappende colleges) en promotiezut regelen. Maar eerst een uurtje helpen bij een introdag voor HBOers die het master-schakelprogramma gaan volgen.

Kortom: een nuttig dagje voor de toekomstige voorzitter
Ja doei.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:33:30 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65686234
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En bedankt.
Je bent al de tweede vandaag die beweert dat ik de kilo's aan mezelf heb te danken.

Misschien eet je te weinig? Toch wel een beetje serieus eigenlijk, want jij eet toch niet veel?
pi_65686245
Goeiemorgen!
Leuk, die plaatjes... hier nog een toepasselijke:
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:34:03 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65686256
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien eet je te weinig? Toch wel een beetje serieus eigenlijk, want jij eet toch niet veel?
Heb jij al op m'n blog gekeken? Of word je ook al misselijk van littekens? .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:34:25 #48
163650 Greys
pi_65686266
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
Srsly . Dames, dit was een naar SHE-zwaai-topic en tot nu toe hebben alleen Greys, ElisaB en ik dat gedaan (en ik had Greys post hierover nog niet eens gelezen) .
Ik zag ook SHE gerelateerde plaatjes voorbij komen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65686279
quote:

[..]

En bedankt.

.
Hoe lang ben je al gestopt dan? En weinig eten betekent niet automatisch afvallen he.. Heb je uitgerekend wat je aan kcal kan eten op een dag?
Fok!bejaarde
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:35:24 #50
14746 k_i_m
pi_65686306
quote:
Heel goed van jullie! Chapeau! .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:36:06 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65686323
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. Het sarcasme druipt ervan af.
Niet meer actief op Fok!
pi_65686332
quote:

[..]

pi_65686341
quote:
Nou, eerlijkgezegd: ik mag SHE echt wel, maar zo'n TT ('een topic aan SHE opdragen') wekt bij mij nogal plaatsvervangende schaamte op
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:36:46 #54
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65686345
M'n onderhoudsnivea is 2533. Dat is wel extreem veel, eigenlijk, vind ik!
pi_65686346
quote:

[..]

En bedankt.

Je kunt ook te weinig eten, dan kom je juist aan bij het minste of geringste dat je meer eet dan normaal omdat je lichaam in de spaarstand gaat. Het beste is in mijn ervaring om vaak halve porties te eten, bijv. niet 2 boterhammen als lunch maar 2x 1 boterham met wat tijd ertussen, houdt de boel op gang. Ik had gisteren tot het avondeten Brinta en 4 boterhammen met mager beleg op maar wel goed verspreid over de dag, het leek me wat veel (dacht dat ik ging sporten en dat ging niet door) maar vanochtend was ik 4 ons lichter!
pi_65686365
quote:

[..]

Zit je weer verstopt, popje?
pi_65686378
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef AKnynke het volgende:
M'n onderhoudsnivea is 2533. Dat is wel extreem veel, eigenlijk, vind ik!
Jij bent jong. En heul lang
pi_65686388
Hillary maakt even van het moment gebruik om naar SHE te zwaaien

"Haaai SHE!"
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:38:04 #59
163650 Greys
pi_65686399
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, eerlijkgezegd: ik mag SHE echt wel, maar zo'n TT ('een topic aan SHE opdragen') wekt bij mij nogal plaatsvervangende schaamte op
Nou da's mijn schuld dan.
Jammer.
Het leek me een grappig idee. Omdat ze meeleest.
Het is niet tenenkussend en elleboog-in-reet-achtig bedoeld ofzo. Kom op.

Kim, jij vindt het ook niets begrijp ik?

Dan lekker niet he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:38:30 #60
14746 k_i_m
pi_65686417
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zit je weer veerstopt, popje?
Nee, de pillen werken eindelijk .
In my life
Why do I smile
pi_65686446
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, de pillen werken eindelijk .
Dat was een freudiaanse vertyping Ik had 'm al aangepast
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:40:15 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65686497
Co zit ook in dat Jessica Simpson topic te posten en dus denk ik steeds dat dat het Slanktopic is . Heb er al 2 keer op geklikt .
Niet meer actief op Fok!
pi_65686502
Zeiksnor Bill grijpt deze kans aan om wederom zijn onschuld te bewijzen..

"I did not have sexual relations with SHE"

Wij geloven je gelijk Bill, we schatten SHE wel hoger in.
Fok!bejaarde
pi_65686506
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:34 schreef Anosmie het volgende:

[..]

.
Hoe lang ben je al gestopt dan? En weinig eten betekent niet automatisch afvallen he.. Heb je uitgerekend wat je aan kcal kan eten op een dag?
Ben nu tweeeneenhalve maand gestopt en zit keurig ca 500kcal onder mijn onderhoud.
Nicotine heeft kennelijk heel veel invloed op mijn stofwisseling.

De vorige keer kwam ik zonder anders te eten 13k aan en die wilden er niet meer af.
Pas tweeeneenhalf jaar later vloegen ze eraf toen ik weer begon: 20kg in drie maanden.
Toen was ik dus in notime van chubby naar eng mager gegaan. Zonder anders te eten.

Nu dus een kilo of 6 en dat valt best mee.
Ik zou er wel mee kunnen leven als het er niet af wil.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:40:39 #65
14746 k_i_m
pi_65686514
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan lekker niet he?
Welnee, ik vind het wel lachen, zolang ik zelf nog van Viking mag bepalen wat ik post .

Ik was zelfs al bezig een plaatje te zoeken .
In my life
Why do I smile
pi_65686551
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Anosmie het volgende:
[ afbeelding ]

pi_65686552
quote:

[..]

Jammer.

Dan lekker niet he?

Niets van aantrekken hoor lieverd, wij zijn een stelletje cynica bij elkaar en dat siert ons helemaal niet. Don't you dare to change!!!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:42:00 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65686565
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Welnee, ik vind het wel lachen, zolang ik zelf nog van Viking mag bepalen wat ik post .

Ik was zelfs al bezig een plaatje te zoeken .
Joh, maak je niet zo druk ofzo, het viel me gewoon op . Ik heet niet voor niks viktator wel? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65686580
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:24 schreef conleche het volgende:

Ananas?? Mandarijntje?? Je moet nu echt niets in huis halen wat je in grote hoeveelheden naar binnen kan werken. Heer G. moet maar even solidair zijn, of zijn stack verstoppen in de wielkast van z'n kever.
Precies. Je hebt het gewoon nu even nodig dat je geen makkelijke verleidingen in je directe omgeving hebt. Als je hier doorheen bent gekomen kan Heer G gewoon weer zijn ranzige meuk tot zich nemen.

Ik maak overigens voor mezelf een bak yoghurt met een beetje sinaasappelsap en framboosjes als ik zoete trek heb. Dat is gewoon een smoothie zonder banaan, alleen vult het me meer dan een smoothie doordat het zo 'chunky' is. (Dat moet wel psychologisch zijn.) Je kunt ook een appel met kaneel in de magnetron doen.

Wat overigens het beste voor mij werkt is gewoon om iets te doen. Dat doe je nu ookal, zoals je huis schoonmaken of in bad gaan. Misschien kun je een leuk projectje op je nemen, zoals de inrichting omgooien, een meubelstuk pimpen, iets wat je al heel lang wilt op marktplaats of eBay zoeken, je boekenkast herorganiseren, een nieuw systeem bedenken voor je administratie (ik weet het, ik heb rare hobby's).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_65686582
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Anosmie het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb serieus de slappe lach....
pi_65686599
quote:

[..]

Jammer.

Dan lekker niet he?
Oh, don't take it personal...

Afijn, ik ga richting zwembad!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:42:59 #72
163650 Greys
pi_65686600
Vikje is niet voor niets de Viktator, Kim

Maar echt, het was gewoon als lolletje hoor, een topic aan SHE opdragen.
Geen kontkusserij, gewoon leuk, we missen d'r toch hier?
Er zullen vast ook mensen zijn die d'r missen als kiespijn, maar die zeggen dan gewoon lekker niets!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65686623
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Co zit ook in dat Jessica Simpson topic te posten en dus denk ik steeds dat dat het Slanktopic is . Heb er al 2 keer op geklikt .

Ja dat vette varken!!!!

Zeg eens dat ik mijn bed uit moet komen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:43:40 #74
14746 k_i_m
pi_65686629
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Joh, maak je niet zo druk ofzo, het viel me gewoon op . Ik heet niet voor niks viktator wel? .
Het enige waar ik mij druk om maak is dat ik nog een kwartier moet wachten voordat ik naar de kantine mag .
In my life
Why do I smile
pi_65686667
Dries heeft het topic niet begrepen.

Hoi mam!

Geeft niks Dries. Wij hebben jou ook nooit begrepen.
Fok!bejaarde
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:44:58 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65686681
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat vette varken!!!!

Geh d'r uut. Anders word je ook zo'n vet varken!!

* Viking84 ligt ook nog in bed.
Maar ik mag dat, want ik ben zielig en zwak .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:45:04 #77
163650 Greys
pi_65686685
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Precies. Je hebt het gewoon nu even nodig dat je geen makkelijke verleidingen in je directe omgeving hebt. Als je hier doorheen bent gekomen kan Heer G gewoon weer zijn ranzige meuk tot zich nemen.

Ik maak overigens voor mezelf een bak yoghurt met een beetje sinaasappelsap en framboosjes als ik zoete trek heb. Dat is gewoon een smoothie zonder banaan, alleen vult het me meer dan een smoothie doordat het zo 'chunky' is. (Dat moet wel psychologisch zijn.) Je kunt ook een appel met kaneel in de magnetron doen.

Wat overigens het beste voor mij werkt is gewoon om iets te doen. Dat doe je nu ookal, zoals je huis schoonmaken of in bad gaan. Misschien kun je een leuk projectje op je nemen, zoals de inrichting omgooien, een meubelstuk pimpen, iets wat je al heel lang wilt op marktplaats of eBay zoeken, je boekenkast herorganiseren, een nieuw systeem bedenken voor je administratie (ik weet het, ik heb rare hobby's).
Heer G is helemáál geen snaaier juist! Dat moet ik echt even rechtzetten!
IK ben de snaaier! Gisteravond aan de manna en de katjangpinda's en de spekkies. Heer G nam 1 spekkie, that's it.

Die appel met kaneel is een super idee. Die heb ik hier al vaker langs zien komen, maar voor nu helemaal een goed plan! Dank je dat je die nog even opnoemt!

En ik moet gewoon op de een of andere manier lol gaan krijgen in Evy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:45:50 #78
14746 k_i_m
pi_65686719
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef Anosmie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi mam!

.
In my life
Why do I smile
pi_65686730
quote:
[ afbeelding ]
Hoi mam!

Anos, hou nou op!!!

De hond maakt zich zorgen om me
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:46:32 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65686751
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
Gisteravond aan de manna
Oh my, bedoel je die gekleurde rijstsnoepjes? Die zijn zó f-ing lekker . Ik weet al wat Mark voor mij mee moet nemen als hij straks naar de winkel gaat .
Niet meer actief op Fok!
pi_65686785
*plop*
Ja doei.
pi_65686794
Ik vind SHE ook lief

Mijn eetlijstje so far:
O; 2 donkere boterhammen met filet americain en uitjes
T: banaaaaaaan
L: 2 donkere boterhammen met óf kip en mostert, óf filet americain.
T: waarschijnlijk 2-3 stukken fruit.

Oh, en ik heb ook een zeer intieme relatie met een 0,5 liter flesje H2Ohnee Ben ik dan goed of slecht bezig?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:48:16 #83
14746 k_i_m
pi_65686819
Speciaal voor SHE

. . . .
In my life
Why do I smile
pi_65686833
quote:
Of ga lekker lopend boodschappen doen ofzo.
Gewoon een beetje frisse lucht en lekker uitwaaien.
En genieten van je warme handen, want die kunnen lekker in je jaszak blijven nu je niet meer rookt.

Voor de gebanden onder ons:
pi_65686865
Lucky Luke kregen we helaas niet te pakken, maar zijn schaduw was meer dan bereid om even naar je te zwaaien:

Howdy SHE!
Fok!bejaarde
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:51:03 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65686914
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb jij al op m'n blog gekeken? Of word je ook al misselijk van littekens? .
Jazeker, en ook gelezen! Alleen niet gereageerd
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:52:02 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65686938
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jazeker, en ook gelezen! Alleen niet gereageerd
Reageren hoeft niet . Ik vroeg het alleen omdat je eerder om een linkje vroeg, die anos en ik je hadden gegeven en had je er nog niet weer over gehoord. Vandaar .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:52:33 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65686957
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef Anosmie het volgende:
Lucky Luke kregen we helaas niet te pakken, maar zijn schaduw was meer dan bereid om even naar je te zwaaien:
[ afbeelding ]
Howdy SHE!
Nou je bent lekker bezig hè? . Is Helga out of office ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65686964
quote:
Ben ik onzichtbaar of wat
pi_65686970
Het voltallige personeel van de Kabouterhut kan niet zonder SHE

"We kunnen niet zonder SHE."
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:55:10 #91
163650 Greys
pi_65687062
quote:
[ afbeelding ]
Hoi mam!

!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:55:50 #92
163650 Greys
pi_65687085
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jij hebt nota bene het topic met foto van SHE geopend
Jij ontzichtbare!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:57:17 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65687134
quote:

[..]

Ach lieverd, wat boeit het. Ik heb gisteren zelfs nog naar SHE gevráágd, wat de aanleiding was voor deze hele actie, en dat wordt ook gewoon genegeerd Nou oke, een klein zwaaitje dan, we moeten het ook niet overdrijven *zwaai*
pi_65687154
OK nu stop ik. Helga was in overleg maar nu niet meer zo.
Fok!bejaarde
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:58:01 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65687156
Anos, wat ben je lekker bezig!

Heeft iemand een recept voor nasi? In NL gooide ik altijd heel gemakkelijk een zakje nasikruiden doorheen, maar dat hebben ze hier dus niet. Dus moet ik het anders doen, maar hoe? Wil vanavond eigenlijk wel graag nasi maken. Met sate, misschien.
pi_65687163
quote:

Oh sorry, ik zag je niet. Ben je afgevallen ofzo?

(lief bedoeld hoor)
pi_65687164
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Haha, idd een SHE-TT. SHE .
[..]

O, dat vind ik vervelend. Ik zal hem anders wel even onder een linkje zetten, zodat mensen die hem willen zien er zelf op kunnen klikken .

Heb nog even geslapen en ga zo eens douchen . Hoop gehannes iig .
Oh, voor mij hoef je niets aan te passen hoor! Ik ben gewoon een beetje raar. Ik durf na bijna 12 jaar nog steeds m'n eigen litteken op m'n sleutelbeen niet aan te raken, en oh wee als iemand anders dat waagt!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2009 @ 11:59:39 #98
70532 loveli
N
pi_65687212
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ach lieverd, wat boeit het. Ik heb gisteren zelfs nog naar SHE gevráágd, wat de aanleiding was voor deze hele actie, en dat wordt ook gewoon genegeerd Nou oke, een klein zwaaitje dan, we moeten het ook niet overdrijven *zwaai*
Misschien heeft Vikje het vorige topic niet goed genoeg doorgelezen?
*duikt weg*

Hoi SHE
crap in = crap out
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:59:46 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687218
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, voor mij hoef je niets aan te passen hoor! Ik ben gewoon een beetje raar. Ik durf na bijna 12 jaar nog steeds m'n eigen litteken op m'n sleutelbeen niet aan te raken, en oh wee als iemand anders dat waagt!
Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die dat hebben en je wordt wel elke keer als je daar komt met die foto geconfronteerd, dus ik pas hem wel even aan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:59:58 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65687226
SHEEEEEEE

en tja ik mis je ook, maar dat had je al gezien

verder niets te melden, straks late dienst...

en o ja

MUIS
nog maar 3 te gaan
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:00:22 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65687232
Ach en wee, ik heb een nieuwe verslaving gevonden:
lowfat-and-sugar-tarwe-flakes met een een klein beetje yoghurt en een klein beetje honing en dat een paar uur laten staan totdat de flakes zacht zijn. Het vult! En het heeft maar iets van 100 kcal ofzo.
pi_65687250
Anos, you made my day. .

Eigenlijk hoop ik voor SHE dat ze iets beters heeft gevonden om d'r tijd aan te besteden (doe mij zo'n permban), maar mocht dat niet het geval zijn: .
pi_65687258
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat vette varken!!!!

Kom jij eens je bed uit!

SHE
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:01:26 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687260
Volgens mij heeft Muis nog 2 te gaan? Er stond bij dodag toch dat het haar laatste bestraling was? Of heeft ze vanmiddag een bestraling?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:01:34 #105
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65687263
quote:
Tsss, ik had een echt SHEplaatje!
Prrrrr
pi_65687266
Ja sorry ik ben nog een beetje jankerig vanwege de wii. In mn puberjaren had ik anorexia en ik merk dat ik het allemaal nogal slecht trek, het zo dik zijn en op een gezonde manier proberen af te vallen. Ik wéét dat ik gewoon normaal moet doen en geduld hebben, maar ergens zegt er iets in me, je kan ook gewoon weer op 600 kcal gaan leven en dan gaat het allemaal veel sneller. Ja sneller richting ziekenhuis, ikweets. maar ik heb ff een emodag gewoon door die stomme weegschaal en ik vind mezelf kut dat ik er niet stoer mee om kan gaan en gewoon heel vrouw van de wereld mn schouders op kan halen en een banaan eten.

Einde jankmededeling. Ik en Evy gaan maar eens naar het park.
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2009 @ 12:01:40 #107
70532 loveli
N
pi_65687269
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
MUIS
nog maar 3 te gaan
Dat vergeet ik ook steeds te doen. En elke keer is het weer een lager nummer dan ik had gedacht
crap in = crap out
pi_65687291
quote:

Heer G is helemáál geen snaaier juist! Dat moet ik echt even rechtzetten!
IK ben de snaaier! Gisteravond aan de manna en de katjangpinda's en de spekkies. Heer G nam 1 spekkie, that's it.
Ik heb pecies hetzelfde met mijn lief. Hij is ook helemaal geen snaaier. Maar als hij een pak mergpijpjes koopt waar hij een week mee doet, dan is de verleiding voor mij wél heel groot om alle mergpijpjes in één keer op te eten tijdens zo'n wanhopige bui. Ik vind het nogal calvinistisch om van jezelf te verwachten dat je verleidingen moet weerstaan (zowel de sigaretten als al het zoets). Je moet het jezelf gewoon zo makkelijk mogelijk maken.
quote:
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Hardlopen is voor heel veel mensen gewoon een strontvervelende bezigheid. Zoek liever iets wat jij leuk vindt om te doen!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:02:31 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687297
Mark is nu naar de Plus en hij neemt meeeeeee: een zak manna (van die rijstsnoepjes dus). Als ik morgen een kilo zwaarder ben is het jouw schuld, Greys .
Niet meer actief op Fok!
pi_65687314
Nog 3, 3 minutenbestralingen voordat ik ga, dat ik kap dat ik nok...

[/Telekids]
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:03:18 #111
14746 k_i_m
pi_65687316
Hebben ze die rijstsnoepjes gewoon bij de supermarkt? . .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:03:32 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687324
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef mspoez het volgende:

[..]

Tsss, ik had een echt SHEplaatje!
Ja, sorry, ik zag al dat ik je over het hoofd had gezien?

Kunnen we er nu aub over ophouden? Er wordt zo'n ophef gemaakt over een onschuldig bedoelde opmerking van mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_65687326
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Uhm, ik kan me herinneren dat ik daar op heb geantwoord??
pi_65687329
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Dipkip het volgende:
Ja sorry ik ben nog een beetje jankerig vanwege de wii. In mn puberjaren had ik anorexia en ik merk dat ik het allemaal nogal slecht trek, het zo dik zijn en op een gezonde manier proberen af te vallen. Ik wéét dat ik gewoon normaal moet doen en geduld hebben, maar ergens zegt er iets in me, je kan ook gewoon weer op 600 kcal gaan leven en dan gaat het allemaal veel sneller. Ja sneller richting ziekenhuis, ikweets. maar ik heb ff een emodag gewoon door die stomme weegschaal en ik vind mezelf kut dat ik er niet stoer mee om kan gaan en gewoon heel vrouw van de wereld mn schouders op kan halen en een banaan eten.

Evy is fier op u! Hou je koppie omhoog heh!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:04:00 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687338
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Uhuh . Wel bij de mijne iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_65687390
Ik moest tijdens de eerste les van Evy zo hard lachen toen ze al na een halve minuut rennen riep dat ze fier op me was, dat ik gewoon weer helemaal opnieuw kon beginnen.

Zie je het voor je? In hardloopoutfit, oordopjes in, en dan midden op straat de slappe lach krijgen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:05:41 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687392
Ik kwam via Hyves op een blog terecht die een vrouw schreef voor haar overleden vent en ik zit hier gewoon te janken . Terwijl ik die hele man niet ken.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:05:52 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65687401
quote:

De wii is evil. Ik heb ook een wii-fit en dat ding zeikt me te veel aan mijn kop. Weeg me daarom ook nooit meer. Wel boks ik regelmatig met de wii-sport en dat is wel leuk! En de spelletjes en oefeningen op de wii-fit zijn ook erg oké. Maar dat stomme weegschaaltje moet dood! Weet iemand toevallig hoe en of je dat commentaar van dat ding uit kunt zetten?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:06:11 #119
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65687407
quote:

TIP: doe niet wii-en maar lekker Evy. Je bent sowieso een held omdat je 1. bent afgekickt, 2. aan het lijnen bent, 3. toegeeft dat je het lastig vindt, 4. nu met Evy in het park bent!
Prrrrr
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:06:40 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65687421
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, dat bedoel ik niet Greys ook en k_i_m ook nog (?). Ik doelde op vikje.
pi_65687424
* Dizzy-Miss-Lizzy zwaait naar SHE
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:06:49 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687426
Wij hebben ook een wii en dat wii-fit gedoe klinkt toch wel erg leuk . Misschien ook maar eens kijken of we het ook wllen aanschaffen hier .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:08:47 #123
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65687468
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Nee. Ze zijn uitverkocht.
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 12:09:05 #124
163650 Greys
pi_65687476
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Genegeerd door de Vik, die Tink er niet bij opnoemde denk ik

Maar nu houden we er over op!

En ja kim, die manna hebben ze gewoon bij de supermarkt!
Bij mij bij de C1000, de AH, de Super de Boer in elk geval allemaal wel.
En NIET MIJ DE SCHULD GEVEN!

Ik ga even de calorietjes van die manna opzoeken.
Het is gepofte rijst. Misschien is het minder evil dan we denken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:09:37 #125
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65687493
manna .... dat kreeg ik vroeger bij opa en oma .... heeeeeeerlijk
ook zin in
  Vis een optie? dinsdag 3 februari 2009 @ 12:10:22 #126
70532 loveli
N
pi_65687508
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik kwam via Hyves op een blog terecht die een vrouw schreef voor haar overleden vent en ik zit hier gewoon te janken . Terwijl ik die hele man niet ken.
Jij hebt op het moment sowieso behoorlijk wat aan je hoofd (letterlijk). Kan me wel voorstellen dat alles wat sterker binnenkomt nu.
crap in = crap out
pi_65687509
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind SHE ook lief

Mijn eetlijstje so far:
O; 2 donkere boterhammen met filet americain en uitjes
T: banaaaaaaan
L: 2 donkere boterhammen met óf kip en mostert, óf filet americain.
T: waarschijnlijk 2-3 stukken fruit.

Oh, en ik heb ook een zeer intieme relatie met een 0,5 liter flesje H2Ohnee Ben ik dan goed of slecht bezig?
Babes? Goed of slecht?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:10:29 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687512
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Genegeerd door de Vik, die Tink er niet bij opnoemde denk ik

Maar nu houden we er over op!

En ja kim, die manna hebben ze gewoon bij de supermarkt!
Bij mij bij de C1000, de AH, de Super de Boer in elk geval allemaal wel.
En NIET MIJ DE SCHULD GEVEN!

Ik ga even de calorietjes van die manna opzoeken.
Het is gepofte rijst. Misschien is het minder evil dan we denken?
Doe dan even tussen spoilertags. I don't wanna know .
*kop in 't zand*
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:11:15 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687531
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt op het moment sowieso behoorlijk wat aan je hoofd (letterlijk). Kan me wel voorstellen dat alles wat sterker binnenkomt nu.
O, ik jank sowieso om dat soort dingen, hoor, geopereerd of niet geopereerd . Ik ben gewoon een emo .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:11:21 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65687535
ga zo lekker brinta eten
daar kan ik ook ECHT zin in hebben en van genieten
pi_65687536
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Babes? Goed of slecht?
Ga je ook nog een D toevoegen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65687556
Die reclame van de wiifit vind ik zo stom. Dan zie je iemand met z'n kont naar achter staan, alsof ie een scheet in de fik wil steken en dan springt hij zgn van een schansskiding af???
pi_65687560
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

ja maar dat weet ik nog niet want mama kookt, en ik ga misschien bij een vriend eten vanavond. Maar ik ga wel proberen t netjes te houden
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:12:34 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687569
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ze doelt op de H20. Ik weet het niet, Lein, sorry . Wat is het voor drank eigenljk? Het klinkt als een sportdrank en die zijn wel ev0l (boordevol suikers).
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 12:13:18 #135
163650 Greys
pi_65687585
Manna is al jaren een van mijn verslavingen, bij vlagen dan. Soms maanden niet en nu weer wel

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:13:24 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65687587
hahaaaa

wiki zegt:
Manna is het voedsel dat, volgens de Thora, God aan het volk van Israël gegeven zou hebben toen het door Mozes door de Sinaïwoestijn geleid werd op zoek naar het beloofde land.

In Exodus 16, vers 12 tot 16, wordt manna beschreven als een wonderlijke spijs, die bleef liggen toen de morgendauw optrok.[1] De naam zou zijn ontleend aan het Hebreeuwse vragend voornaamwoord man, dat zoveel als "wat" betekent. Het woord manna, ookwel gespeld als mana, zou teruggaan op het Hebreeuwse man hu, vertaald als "wat is het?". Anderen zoeken de oorspronkelijke betekenis in het Egyptische woord mennu oftewel "voedsel".[2]

Manna is een eetbare en geneeskrachtige hars afkomstig van de boom Boswellia Thurifera. Kerkwierook is veelal op basis van deze hars samengesteld.

In het verlengde hiervan wordt het woord "manna" gebruikt om te refereren aan om het even welke spirituele of goddelijke ingeving. In het Evangelie naar Johannes (hoofdstuk 6, vers 31-35) herenigt Johannes deze twee betekenissen van manna, wanneer hij Jezus laat zeggen: "Ik ben het Brood des levens".[3] Zo werd manna het symbool van de eucharistie. De apostel Paulus noemt het "spiritueel voedsel" in zijn eerste brief aan de christenen in Korintië (1 Korintiërs 10, vers 3).[4] Volgens de Brief aan de Hebreeën (hoofdstuk 9, vers 4), een ander boek in het Nieuwe Testament en mogelijk geschreven door dezelfde Paulus, is manna voor de ware christen niet minder dan de essentie van de Heilige Geest.
pi_65687592
quote:

Nou, ik vind het anders ontzettend stoer dat je tijdens een zwak moment beseft dat het een zwak moment is en het morgen wel weer beter gaat. Dat is hartstikke volwassen enzo.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:13:55 #138
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65687601
Lijstje:
O: Grapefruit
T: vitalinea
L: 2 bruine bolletjes met tomaat & mayo & peper.
T: 6 walnoten
T: Appel
L: Tosti 20+kaas/rookvlees & rauwkost
Toetje: uurtje loopband

*Burp*
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 12:14:17 #139
163650 Greys
pi_65687613
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze doelt op de H20. Ik weet het niet, Lein, sorry . Wat is het voor drank eigenljk? Het klinkt als een sportdrank en die zijn wel ev0l (boordevol suikers).
H2O is toch gewoon water?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:14:30 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687619
In het ziekenhuis werd ik ook gewogen. In een stoel . Ik wilde heel hard 'lalalalalala' gaan roepen, toen ik op de stoel zat, want ik wilde niet horen welk gewicht 'ie noemde, maar het was gelukkig 'maar' 75 kg na ontbijt, met kleren en zware laarzen aan . Dus hierbij is de mythe 'elke andere weegschaal geeft +3 kg meer aan dan thuis' ook ontkracht .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:15:09 #141
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65687641
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:12 schreef conleche het volgende:
Die reclame van de wiifit vind ik zo stom. Dan zie je iemand met z'n kont naar achter staan, alsof ie een scheet in de fik wil steken en dan springt hij zgn van een schansskiding af???
Ik was niet de enige die dat dacht!!!!
Fok!bejaarde
pi_65687658
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
hahaaaa

wiki zegt:
Manna is het voedsel dat, volgens de Thora, God aan het volk van Israël gegeven zou
Godzijdank voor Greys dat manna hier niet uit de lucht komt vallen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:15:57 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687662
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef Greys het volgende:

[..]

H2O is toch gewoon water?
Ja, dat weet ik, maar misschien was het ook een sportdrank? . Weet ik veel? Help, hoe ga ik me hier nu weer uit redden? Het lijkt me toch wel vrij duidelijk dat er met water absoluut niks mis is, mits je het niet in idiote hoeveelheden naar binnen werkt (2 liter per dag, max?)
Niet meer actief op Fok!
pi_65687689
Eetlijstje van gister::
O: brinta
T: witlofsla met mosterd-honing dressing
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker bleek op te zijn, ik moet eens leren lege verpakkingen gelijk op te ruimen
D: onbekend groentetaart

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: witlofsla met scherpe augurkjes
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker, 1 volkoren knackebrod met houmous
D: omelet met prei, champs, tomaat en paprika
T: Vitesse - Heerenveen

Ik volg de goede raad van Mini op en splits mijn 1x2 knackebrod in 2x1.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:17:21 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687702
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
Manna is al jaren een van mijn verslavingen, bij vlagen dan. Soms maanden niet en nu weer wel

[ afbeelding ]
Heb jij, als je met een zak manna bij de kassa staat, niet de neiging om tegen de cassière te zeggen: "Voor de kinderen!" ? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:18:22 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65687741
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
ga zo lekker brinta eten
daar kan ik ook ECHT zin in hebben en van genieten
Brinta smaakt als karton dat een week in water heeft geweekt.
Aldus MoBlo . Hoe zij weet hoe dat smaakt is voor mijj ook een raadsel .

Brinta .

Ik ga douchen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65687746
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

H2O is gewoon leidingwater
pi_65687755
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
In het ziekenhuis werd ik ook gewogen. In een stoel . Ik wilde heel hard 'lalalalalala' gaan roepen, toen ik op de stoel zat, want ik wilde niet horen welk gewicht 'ie noemde, maar het was gelukkig 'maar' 75 kg na ontbijt, met kleren en zware laarzen aan . Dus hierbij is de mythe 'elke andere weegschaal geeft +3 kg meer aan dan thuis' ook ontkracht .
Ik heb ook op die weegstaalstoel gezeten. Alle verpleegsters spraken over dat ding alsof het Pure Evil was.

Ik lag op de kamer met AIDS-patiënten die juist niet te veel af mochten vallen.
pi_65687783
Lijstje:

Brunch: drie knackebrod met pittig belegen kaas
T: banaan
T: banaan (meer hadden we niet)
D: kipfajita's
S: karten
T: als ik nog trek heb eet ik nog wel een knackebrod of twee na het karten
Ja doei.
pi_65687784
Ik ga zometeen ook weer Evy lopen, maar zonder ipod en met eigen muziek
Vanavond dan ook weer 1,5 uur buikdansen