Jouw onderhoudsniveau ligt nog boven die van mij (ik heb 1840)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:46 schreef Sugar het volgende:
Mijn onderhoudsniveau ligt op 1948. Waarom jullie veel meer?![]()
BMR is 1417
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Stand na 2 dagen gezonder (maar nog steeds niet perfect) eten: 1 kg eraf.
[..]
Ze zeiden dat ze het 'binnenkort' zouden sturen. Maar ik ga dr wel weer achteraan mailen voor je, of ik blaas het af en koop een leuk, nieuw kadootje voor je. Jouw SESA komt écht nog wel he.
Ja ik vind het écht vreselijk rot dat het mis gaat met jouw pakje, voel me dr schuldig over
[..]
En bedanktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze 10 kilo aankomen van het stoppen met roken moeten hun kaken op elkaar laten naaien. Ze komen niet aan van het stoppen, maar van het wegvreten van het gemis van de nicotine.
Daar doe ik altijd minstens 2 dagen over......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:06 schreef AKnynke het volgende:
zo, vanmorgen een productieve morgen gehad! Om 8 uur opgestaan, was in de machine, ontbeten, was uit de machine, in de droger, huis schoongemaakt, was opgehaald en opgevouwen, en mezelf schoongemaakt. Nu fris en fruitig in een schoon huis. Nu hoef ik vandaag alleen nog maar te studeren en m'n moeder te bellen...
Jaaaaaaa heel goed!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef Dipkip het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Zoek nog naar een plaatje
Huuw, sporten? Nee joh. Ik ben actiever geworden in de zin van wat meer bewegen (wandelen, huishouddingen). En ik heb pas 1x gesport, en toen heb ik een whopping 9 minuten gejogt. Ik zei het meer vanwege de oneerlijkheid, dat je dus begint met sporten en overnight 2,5 kg. aankomtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef Koert het volgende:
Dipkip, ik las net wat over niet afvallen terwijl je zoveel sport enzo. Misschien ben je langzaamaan wat spier aan het ontwikkelen?
En; 750kcal 's avonds eten is niet zo handig voor afvallen die verbrand je niet meer die avond... dus wordt 't opgeslagen als vet. Of heb je daarvoor gesport?
Ik ben jong, dik en sportief - tadaaaah, lekker hoog onderhoudsniveauquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jouw onderhoudsniveau ligt nog boven die van mij (ik heb 1840)![]()
De rest is waarschijnlijk langer, zwaarder of jonger dan jij en/of beweegt zich nog meer.
Hoe lichter je wordt, en hoe ouder, hoe minder je mag eten
Ah, daar had ik ook overheen gelezen LOLquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa heel goed!
Maar de rest is even vergeten dat we dit topic aan SHE zouden opdragen denk ik en wild naar haar zouden gaan zwaaien en aardige dingen roepen enzo!
Ja kipje, je bent net gestopt! Je mot ook 6-12 mnd uitbalansen. Ik woog na 2 weken 4 kilo zwaarder. Gewoon stug je gezonde eetpatroon volhouden, veel water drinken en veel vezels eten voor je buik. Tanden op elkaar, weegschaal even in de kast en doorbijten. Je lichaam komt echt weer tot zn positieven. Je moet er even doorheen, en dat is kut. Ik heb jankend in pashokjes gestaan omdat ik alleen nog maar lillend vet zag. Maar dat werd na 3 maanden steeds minder. Ik werd minder hysterisch, mn lijf ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En bedankt. Ook al zuip ik alleen nog maar water, dan nog heb ik verstopping en vliegt het vet eraan
. Ik heb het ook echt totaaaal niet moeilijk met niet roken, zelfs mijn "eigen rustmoment" miste ik na een week al niet meer.
En ik denk ook dat je het wat meer tijd moet geven Dipkip! Je bent goed bezig!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja kipje, je bent net gestopt! Je mot ook 6-12 mnd uitbalansen. Ik woog na 2 weken 4 kilo zwaarder. meerGewoon stug je gezonde eetpatroon volhouden, veel water drinken en veel vezels eten voor je buik. Tanden op elkaar, weegschaal even in de kast en doorbijten. Je lichaam komt echt weer tot zn positieven. Je moet er even doorheen, en dat is kut. Ik heb jankend in pashokjes gestaan omdat ik alleen nog maar lillend vet zag. Maar dat werd na 3 maanden steeds minder. Ik werd minder hysterisch, mn lijf ook.
.
En verder vind ik het geweldig dat je het volhoudt.
Ik heb wel het idee dat het nu na een maand (en eindelijk geen verstopping meerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja kipje, je bent net gestopt! Je mot ook 6-12 mnd uitbalansen. Ik woog na 2 weken 4 kilo zwaarder. Gewoon stug je gezonde eetpatroon volhouden, veel water drinken en veel vezels eten voor je buik. Tanden op elkaar, weegschaal even in de kast en doorbijten. Je lichaam komt echt weer tot zn positieven. Je moet er even doorheen, en dat is kut. Ik heb jankend in pashokjes gestaan omdat ik alleen nog maar lillend vet zag. Maar dat werd na 3 maanden steeds minder. Ik werd minder hysterisch, mn lijf ook..
En verder vind ik het geweldig dat je het volhoudt.
Ja lijkt me ook dat het uiteindelijk wel moet gaan werken, misschien heeft mn lijf nu nog zoiets van OH NOES mn precious heupvet, maar als ik steeds meer verbrand dan ik opeet moet uiteindelijk mn lijf toch dunner worden lijkt me. Ik weeg me over een week wel weer. Ik word zo depressief van die cijfers die het doen overkomen alsof alles wat ik doe voor niks is en ik net zo goed een zak chips kan gaan leegetenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:20 schreef cyclechick het volgende:
En ik denk ook dat je het wat meer tijd moet geven Dipkip! Je bent goed bezig!
Ananas?? Mandarijntje?? Je moet nu echt niets in huis halen wat je in grote hoeveelheden naar binnen kan werken. Heer G. moet maar even solidair zijn, of zijn stack verstoppen in de wielkast van z'n kever.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Co, ik kan werkelijk niet echt gezonde dingen bedenken die ik kan nemen op snaaimomenten behalve een gekookt eitje (maar goed, dat kan ook maar één keer op een dag ofzo, anders wordt het ook weer ongezond) of een augurk met een plakje ham. Wat moet ik dan als ik heel dringend iets zoets 'moet' hebben? Een cracker appelstroop dan ofzo? Oh wacht, dan kan ik misschien een beker zoethoutthee nemen...
Zal ik mijn lijstje tussendoortjes eens opschrijven? Misschien heb je er wat aan:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Co, ik kan werkelijk niet echt gezonde dingen bedenken die ik kan nemen op snaaimomenten behalve een gekookt eitje (maar goed, dat kan ook maar één keer op een dag ofzo, anders wordt het ook weer ongezond) of een augurk met een plakje ham. Wat moet ik dan als ik heel dringend iets zoets 'moet' hebben? Een cracker appelstroop dan ofzo? Oh wacht, dan kan ik misschien een beker zoethoutthee nemen...
Eitje mag ook best 2x, dat dat ongezond zou zijn ivm cholesterol is een fabeltje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
O, dat vind ik vervelend. Ik zal hem anders wel even onder een linkje zetten, zodat mensen die hem willen zien er zelf op kunnen klikkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga niet meer op je blog kijken Vikje, want ik word misselijk van littekens, maar hier, een kusje:.
Echt waar? Dat maakt het bij mij alleen maar ergerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:27 schreef Dipkip het volgende:
Je hebt ook suikervrije zuurtjes en pepermuntjes. Pepermuntjes vind ik heel erg helpen als je trek hebt.
Ik krijg er alleen maar meer trek van. Zou mijn lichaam zich niet laten foppen? Of zit het toch in mijn hoofd?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt waar? Dat maakt het bij mij alleen maar erger
Pas op met suikervrij snoep - het is extreem darm-onvriendelijk!
*noteert*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
1e zin ben ik het niet mee eens, bij mij werkt het ook prima tegen de zoete trek, maar helaas ben ik het met de 2e zin wel eens en vraag me zelfs af of het wel verkocht zou mogen worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En bedankt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:57 schreef Anosmie het volgende:
Mensen die zeggen dat ze 10 kilo aankomen van het stoppen met roken moeten hun kaken op elkaar laten naaien. Ze komen niet aan van het stoppen, maar van het wegvreten van het gemis van de nicotine.
Greysie, ik heb na de eerste 3,2 kilo uitgerekend hoelang het ging duren eer ik een kilo per strekkende centimeter zou wegen. Dat was confronterend snel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Anos, het kan wel tot een jaar duren he, las ik? Snap je dat ik hysterisch word als ik merk dat ik na twee weken al zó duidelijk verschil zie, dat ik dan denk dat ik over een jaar echt 30 kilo meer weeg?
Misschien eet je te weinig?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
Je bent al de tweede vandaag die beweert dat ik de kilo's aan mezelf heb te danken.
Bekijk je mijn eetlijstjes eigenlijk wel???
Ik zou dat niet echt wegvreten noemen.
Heb jij al op m'n blog gekeken? Of word je ook al misselijk van littekens?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien eet je te weinig?Toch wel een beetje serieus eigenlijk, want jij eet toch niet veel?
Ik zag ook SHE gerelateerde plaatjes voorbij komen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
Srsly. Dames, dit was een naar SHE-zwaai-topic en tot nu toe hebben alleen Greys, ElisaB en ik dat gedaan (en ik had Greys post hierover nog niet eens gelezen)
.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
Je bent al de tweede vandaag die beweert dat ik de kilo's aan mezelf heb te danken.
Heel goed van jullie! Chapeau!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
Srsly. Dames, dit was een naar SHE-zwaai-topic en tot nu toe hebben alleen Greys, ElisaB en ik dat gedaan (en ik had Greys post hierover nog niet eens gelezen)
.
Nou, eerlijkgezegd: ik mag SHE echt wel, maar zo'n TT ('een topic aan SHE opdragen') wekt bij mij nogal plaatsvervangende schaamte opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
.
Je kunt ook te weinig eten, dan kom je juist aan bij het minste of geringste dat je meer eet dan normaal omdat je lichaam in de spaarstand gaat. Het beste is in mijn ervaring om vaak halve porties te eten, bijv. niet 2 boterhammen als lunch maar 2x 1 boterham met wat tijd ertussen, houdt de boel op gang. Ik had gisteren tot het avondeten Brinta en 4 boterhammen met mager beleg op maar wel goed verspreid over de dag, het leek me wat veel (dacht dat ik ging sporten en dat ging niet door) maar vanochtend was ik 4 ons lichter!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
Jij bent jong. En heul langquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef AKnynke het volgende:
M'n onderhoudsnivea is 2533. Dat is wel extreem veel, eigenlijk, vind ik!
Nou da's mijn schuld dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, eerlijkgezegd: ik mag SHE echt wel, maar zo'n TT ('een topic aan SHE opdragen') wekt bij mij nogal plaatsvervangende schaamte op
Nee, de pillen werken eindelijkquote:
Ben nu tweeeneenhalve maand gestopt en zit keurig ca 500kcal onder mijn onderhoud.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:34 schreef Anosmie het volgende:
[..].
Hoe lang ben je al gestopt dan? En weinig eten betekent niet automatisch afvallen he.. Heb je uitgerekend wat je aan kcal kan eten op een dag?
Welnee, ik vind het wel lachen, zolang ik zelf nog van Viking mag bepalen wat ik postquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kim, jij vindt het ook niets begrijp ik?
Dan lekker niet he?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Anosmie het volgende:
Zeiksnor Bill grijpt deze kans aan om wederom zijn onschuld te bewijzen..
[ afbeelding ]
"I did not have sexual relations with SHE"
Wij geloven je gelijk Bill, we schatten SHE wel hoger in.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's mijn schuld dan.
Jammer.
Het leek me een grappig idee. Omdat ze meeleest.
Het is niet tenenkussend en elleboog-in-reet-achtig bedoeld ofzo. Kom op.
Dan lekker niet he?
Joh, maak je niet zo druk ofzo, het viel me gewoon opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee, ik vind het wel lachen, zolang ik zelf nog van Viking mag bepalen wat ik post.
Ik was zelfs al bezig een plaatje te zoeken.
Precies. Je hebt het gewoon nu even nodig dat je geen makkelijke verleidingen in je directe omgeving hebt. Als je hier doorheen bent gekomen kan Heer G gewoon weer zijn ranzige meuk tot zich nemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:24 schreef conleche het volgende:
Ananas?? Mandarijntje?? Je moet nu echt niets in huis halen wat je in grote hoeveelheden naar binnen kan werken. Heer G. moet maar even solidair zijn, of zijn stack verstoppen in de wielkast van z'n kever.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Anosmie het volgende:
Zeiksnor Bill grijpt deze kans aan om wederom zijn onschuld te bewijzen..
[ afbeelding ]
"I did not have sexual relations with SHE"
Wij geloven je gelijk Bill, we schatten SHE wel hoger in.
Oh, don't take it personal...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's mijn schuld dan.
Jammer.
Het leek me een grappig idee. Omdat ze meeleest.
Het is niet tenenkussend en elleboog-in-reet-achtig bedoeld ofzo. Kom op.
Dan lekker niet he?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Co zit ook in dat Jessica Simpson topic te posten en dus denk ik steeds dat dat het Slanktopic is. Heb er al 2 keer op geklikt
.
Het enige waar ik mij druk om maak is dat ik nog een kwartier moet wachten voordat ik naar de kantine magquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh, maak je niet zo druk ofzo, het viel me gewoon op. Ik heet niet voor niks viktator wel?
.
Geh d'r uut. Anders word je ook zo'n vet varken!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat vette varken!!!!![]()
Zeg eens dat ik mijn bed uit moet komen![]()
Heer G is helemáál geen snaaier juist! Dat moet ik echt even rechtzetten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Precies. Je hebt het gewoon nu even nodig dat je geen makkelijke verleidingen in je directe omgeving hebt. Als je hier doorheen bent gekomen kan Heer G gewoon weer zijn ranzige meuk tot zich nemen.
Ik maak overigens voor mezelf een bak yoghurt met een beetje sinaasappelsap en framboosjes als ik zoete trek heb. Dat is gewoon een smoothie zonder banaan, alleen vult het me meer dan een smoothie doordat het zo 'chunky' is. (Dat moet wel psychologisch zijn.) Je kunt ook een appel met kaneel in de magnetron doen.
Wat overigens het beste voor mij werkt is gewoon om iets te doen. Dat doe je nu ookal, zoals je huis schoonmaken of in bad gaan. Misschien kun je een leuk projectje op je nemen, zoals de inrichting omgooien, een meubelstuk pimpen, iets wat je al heel lang wilt op marktplaats of eBay zoeken, je boekenkast herorganiseren, een nieuw systeem bedenken voor je administratie (ik weet het, ik heb rare hobby's).
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef Anosmie het volgende:
Dries heeft het topic niet begrepen.
[ afbeelding ]
Hoi mam!
Geeft niks Dries. Wij hebben jou ook nooit begrepen.
Anos, hou nou op!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef Anosmie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi mam!
Oh my, bedoel je die gekleurde rijstsnoepjes? Die zijn zó f-ing lekkerquote:
Of ga lekker lopend boodschappen doen ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
En ik moet gewoon op de een of andere manier lol gaan krijgen in Evy!
Jazeker, en ook gelezen! Alleen niet gereageerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij al op m'n blog gekeken? Of word je ook al misselijk van littekens?.
Reageren hoeft nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jazeker, en ook gelezen! Alleen niet gereageerd
Nou je bent lekker bezig hè?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef Anosmie het volgende:
Lucky Luke kregen we helaas niet te pakken, maar zijn schaduw was meer dan bereid om even naar je te zwaaien:
[ afbeelding ]
Howdy SHE!
Ben ik onzichtbaar of watquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef Anosmie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi mam!
Jij hebt nota bene het topic met foto van SHE geopendquote:
Ach lieverd, wat boeit het. Ik heb gisteren zelfs nog naar SHE gevráágd, wat de aanleiding was voor deze hele actie, en dat wordt ook gewoon genegeerdquote:
Oh, voor mij hoef je niets aan te passen hoor! Ik ben gewoon een beetje raar. Ik durf na bijna 12 jaar nog steeds m'n eigen litteken op m'n sleutelbeen niet aan te raken, en oh wee als iemand anders dat waagt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Haha, idd een SHE-TT. SHE![]()
.
[..]
O, dat vind ik vervelend. Ik zal hem anders wel even onder een linkje zetten, zodat mensen die hem willen zien er zelf op kunnen klikken.
Heb nog even geslapen en ga zo eens douchen. Hoop gehannes iig
.
Misschien heeft Vikje het vorige topic niet goed genoeg doorgelezen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach lieverd, wat boeit het. Ik heb gisteren zelfs nog naar SHE gevráágd, wat de aanleiding was voor deze hele actie, en dat wordt ook gewoon genegeerdNou oke, een klein zwaaitje dan, we moeten het ook niet overdrijven
*zwaai*
Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die dat hebben en je wordt wel elke keer als je daar komt met die foto geconfronteerd, dus ik pas hem wel even aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, voor mij hoef je niets aan te passen hoor! Ik ben gewoon een beetje raar. Ik durf na bijna 12 jaar nog steeds m'n eigen litteken op m'n sleutelbeen niet aan te raken, en oh wee als iemand anders dat waagt!
Kom jij eens je bed uit!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat vette varken!!!!![]()
Zeg eens dat ik mijn bed uit moet komen![]()
Tsss, ik had een echt SHEplaatje!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
.
Dat vergeet ik ook steeds te doen. En elke keer is het weer een lager nummer dan ik had gedachtquote:
Ik heb pecies hetzelfde met mijn lief. Hij is ook helemaal geen snaaier. Maar als hij een pak mergpijpjes koopt waar hij een week mee doet, dan is de verleiding voor mij wél heel groot om alle mergpijpjes in één keer op te eten tijdens zo'n wanhopige bui. Ik vind het nogal calvinistisch om van jezelf te verwachten dat je verleidingen moet weerstaan (zowel de sigaretten als al het zoets). Je moet het jezelf gewoon zo makkelijk mogelijk maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
Heer G is helemáál geen snaaier juist! Dat moet ik echt even rechtzetten!
IK ben de snaaier! Gisteravond aan de manna en de katjangpinda's en de spekkies. Heer G nam 1 spekkie, that's it.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Hardlopen is voor heel veel mensen gewoon een strontvervelende bezigheid. Zoek liever iets wat jij leuk vindt om te doen!quote:En ik moet gewoon op de een of andere manier lol gaan krijgen in Evy!
Ja, sorry, ik zag al dat ik je over het hoofd had gezien?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach lieverd, wat boeit het. Ik heb gisteren zelfs nog naar SHE gevráágd, wat de aanleiding was voor deze hele actie, en dat wordt ook gewoon genegeerdNou oke, een klein zwaaitje dan, we moeten het ook niet overdrijven
*zwaai*
Evy is fier op u! Hou je koppie omhoog heh!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Dipkip het volgende:
Ja sorry ik ben nog een beetje jankerig vanwege de wii. In mn puberjaren had ik anorexia en ik merk dat ik het allemaal nogal slecht trek, het zo dik zijn en op een gezonde manier proberen af te vallen. Ik wéét dat ik gewoon normaal moet doen en geduld hebben, maar ergens zegt er iets in me, je kan ook gewoon weer op 600 kcal gaan leven en dan gaat het allemaal veel sneller. Ja sneller richting ziekenhuis, ikweets. maar ik heb ff een emodag gewoon door die stomme weegschaal en ik vind mezelf kut dat ik er niet stoer mee om kan gaan en gewoon heel vrouw van de wereld mn schouders op kan halen en een banaan eten.
Einde jankmededeling. Ik en Evy gaan maar eens naar het park.
Uhuhquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Hebben ze die rijstsnoepjes gewoon bij de supermarkt?.
.
De wii is evil. Ik heb ook een wii-fit en dat ding zeikt me te veel aan mijn kop. Weeg me daarom ook nooit meer. Wel boks ik regelmatig met de wii-sport en dat is wel leuk! En de spelletjes en oefeningen op de wii-fit zijn ook erg oké. Maar dat stomme weegschaaltje moet dood! Weet iemand toevallig hoe en of je dat commentaar van dat ding uit kunt zetten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Dipkip het volgende:
Ja sorry ik ben nog een beetje jankerig vanwege de wii. In mn puberjaren had ik anorexia en ik merk dat ik het allemaal nogal slecht trek, het zo dik zijn en op een gezonde manier proberen af te vallen. Ik wéét dat ik gewoon normaal moet doen en geduld hebben, maar ergens zegt er iets in me, je kan ook gewoon weer op 600 kcal gaan leven en dan gaat het allemaal veel sneller. Ja sneller richting ziekenhuis, ikweets. maar ik heb ff een emodag gewoon door die stomme weegschaal en ik vind mezelf kut dat ik er niet stoer mee om kan gaan en gewoon heel vrouw van de wereld mn schouders op kan halen en een banaan eten.
TIP: doe niet wii-en maar lekker Evy. Je bent sowieso een held omdat je 1. bent afgekickt, 2. aan het lijnen bent, 3. toegeeft dat je het lastig vindt, 4. nu met Evy in het park bent!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Dipkip het volgende:
Oh, dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, ik kan me herinneren dat ik daar op heb geantwoord??
Nee. Ze zijn uitverkocht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Hebben ze die rijstsnoepjes gewoon bij de supermarkt?.
.
Genegeerd door de Vik, die Tink er niet bij opnoemde denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, ik kan me herinneren dat ik daar op heb geantwoord??
Jij hebt op het moment sowieso behoorlijk wat aan je hoofd (letterlijk). Kan me wel voorstellen dat alles wat sterker binnenkomt nu.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik kwam via Hyves op een blog terecht die een vrouw schreef voor haar overleden vent en ik zit hier gewoon te janken. Terwijl ik die hele man niet ken.
Babes? Goed of slecht?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind SHE ook lief
Mijn eetlijstje so far:
O; 2 donkere boterhammen met filet americain en uitjes
T: banaaaaaaan
L: 2 donkere boterhammen met óf kip en mostert, óf filet americain.
T: waarschijnlijk 2-3 stukken fruit.
Oh, en ik heb ook een zeer intieme relatie met een 0,5 liter flesje H2OhneeBen ik dan goed of slecht bezig?
Doe dan even tussen spoilertags. I don't wanna knowquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Genegeerd door de Vik, die Tink er niet bij opnoemde denk ik
Maar nu houden we er over op!
En ja kim, die manna hebben ze gewoon bij de supermarkt!
Bij mij bij de C1000, de AH, de Super de Boer in elk geval allemaal wel.
En NIET MIJ DE SCHULD GEVEN!
Ik ga even de calorietjes van die manna opzoeken.
Het is gepofte rijst. Misschien is het minder evil dan we denken?
O, ik jank sowieso om dat soort dingen, hoor, geopereerd of niet geopereerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt op het moment sowieso behoorlijk wat aan je hoofd (letterlijk). Kan me wel voorstellen dat alles wat sterker binnenkomt nu.
ja maar dat weet ik nog niet want mama kookt, en ik ga misschien bij een vriend eten vanavond. Maar ik ga wel proberen t netjes te houdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ga je ook nog een D toevoegen?
Ze doelt op de H20. Ik weet het niet, Lein, sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga je ook nog een D toevoegen?
Nou, ik vind het anders ontzettend stoer dat je tijdens een zwak moment beseft dat het een zwak moment is en het morgen wel weer beter gaat. Dat is hartstikke volwassen enzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Dipkip het volgende:
H2O is toch gewoon water?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze doelt op de H20. Ik weet het niet, Lein, sorry. Wat is het voor drank eigenljk? Het klinkt als een sportdrank en die zijn wel ev0l (boordevol suikers).
Ik was niet de enige die dat dacht!!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:12 schreef conleche het volgende:
Die reclame van de wiifit vind ik zo stom. Dan zie je iemand met z'n kont naar achter staan, alsof ie een scheet in de fik wil steken en dan springt hij zgn van een schansskiding af???
Godzijdank voor Greys dat manna hier niet uit de lucht komt vallen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
hahaaaa
wiki zegt:
Manna is het voedsel dat, volgens de Thora, God aan het volk van Israël gegeven zou
Ja, dat weet ik, maar misschien was het ook een sportdrank?quote:
Heb jij, als je met een zak manna bij de kassa staat, niet de neiging om tegen de cassière te zeggen: "Voor de kinderen!" ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
Manna is al jaren een van mijn verslavingen, bij vlagen dan. Soms maanden niet en nu weer wel
[ afbeelding ]
Brinta smaakt als karton dat een week in water heeft geweekt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
ga zo lekker brinta eten![]()
daar kan ik ook ECHT zin in hebben en van genieten
H2O is gewoon leidingwaterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze doelt op de H20. Ik weet het niet, Lein, sorry. Wat is het voor drank eigenljk? Het klinkt als een sportdrank en die zijn wel ev0l (boordevol suikers).
Ik heb ook op die weegstaalstoel gezeten. Alle verpleegsters spraken over dat ding alsof het Pure Evil was.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
In het ziekenhuis werd ik ook gewogen. In een stoel. Ik wilde heel hard 'lalalalalala' gaan roepen, toen ik op de stoel zat, want ik wilde niet horen welk gewicht 'ie noemde, maar het was gelukkig 'maar' 75 kg na ontbijt, met kleren en zware laarzen aan
. Dus hierbij is de mythe 'elke andere weegschaal geeft +3 kg meer aan dan thuis' ook ontkracht
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |