Kom jij eens je bed uit!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat vette varken!!!!![]()
Zeg eens dat ik mijn bed uit moet komen![]()
Tsss, ik had een echt SHEplaatje!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
Srsly. Dames, dit was een naar SHE-zwaai-topic en tot nu toe hebben alleen Greys, ElisaB en ik dat gedaan (en ik had Greys post hierover nog niet eens gelezen)
.
Dat vergeet ik ook steeds te doen. En elke keer is het weer een lager nummer dan ik had gedachtquote:
Ik heb pecies hetzelfde met mijn lief. Hij is ook helemaal geen snaaier. Maar als hij een pak mergpijpjes koopt waar hij een week mee doet, dan is de verleiding voor mij wél heel groot om alle mergpijpjes in één keer op te eten tijdens zo'n wanhopige bui. Ik vind het nogal calvinistisch om van jezelf te verwachten dat je verleidingen moet weerstaan (zowel de sigaretten als al het zoets). Je moet het jezelf gewoon zo makkelijk mogelijk maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
Heer G is helemáál geen snaaier juist! Dat moet ik echt even rechtzetten!
IK ben de snaaier! Gisteravond aan de manna en de katjangpinda's en de spekkies. Heer G nam 1 spekkie, that's it.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Hardlopen is voor heel veel mensen gewoon een strontvervelende bezigheid. Zoek liever iets wat jij leuk vindt om te doen!quote:En ik moet gewoon op de een of andere manier lol gaan krijgen in Evy!
Ja, sorry, ik zag al dat ik je over het hoofd had gezien?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach lieverd, wat boeit het. Ik heb gisteren zelfs nog naar SHE gevráágd, wat de aanleiding was voor deze hele actie, en dat wordt ook gewoon genegeerdNou oke, een klein zwaaitje dan, we moeten het ook niet overdrijven
*zwaai*
Evy is fier op u! Hou je koppie omhoog heh!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Dipkip het volgende:
Ja sorry ik ben nog een beetje jankerig vanwege de wii. In mn puberjaren had ik anorexia en ik merk dat ik het allemaal nogal slecht trek, het zo dik zijn en op een gezonde manier proberen af te vallen. Ik wéét dat ik gewoon normaal moet doen en geduld hebben, maar ergens zegt er iets in me, je kan ook gewoon weer op 600 kcal gaan leven en dan gaat het allemaal veel sneller. Ja sneller richting ziekenhuis, ikweets. maar ik heb ff een emodag gewoon door die stomme weegschaal en ik vind mezelf kut dat ik er niet stoer mee om kan gaan en gewoon heel vrouw van de wereld mn schouders op kan halen en een banaan eten.
Einde jankmededeling. Ik en Evy gaan maar eens naar het park.
Uhuhquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Hebben ze die rijstsnoepjes gewoon bij de supermarkt?.
.
De wii is evil. Ik heb ook een wii-fit en dat ding zeikt me te veel aan mijn kop. Weeg me daarom ook nooit meer. Wel boks ik regelmatig met de wii-sport en dat is wel leuk! En de spelletjes en oefeningen op de wii-fit zijn ook erg oké. Maar dat stomme weegschaaltje moet dood! Weet iemand toevallig hoe en of je dat commentaar van dat ding uit kunt zetten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Dipkip het volgende:
Ja sorry ik ben nog een beetje jankerig vanwege de wii. In mn puberjaren had ik anorexia en ik merk dat ik het allemaal nogal slecht trek, het zo dik zijn en op een gezonde manier proberen af te vallen. Ik wéét dat ik gewoon normaal moet doen en geduld hebben, maar ergens zegt er iets in me, je kan ook gewoon weer op 600 kcal gaan leven en dan gaat het allemaal veel sneller. Ja sneller richting ziekenhuis, ikweets. maar ik heb ff een emodag gewoon door die stomme weegschaal en ik vind mezelf kut dat ik er niet stoer mee om kan gaan en gewoon heel vrouw van de wereld mn schouders op kan halen en een banaan eten.
TIP: doe niet wii-en maar lekker Evy. Je bent sowieso een held omdat je 1. bent afgekickt, 2. aan het lijnen bent, 3. toegeeft dat je het lastig vindt, 4. nu met Evy in het park bent!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef Dipkip het volgende:
Oh, dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, ik kan me herinneren dat ik daar op heb geantwoord??
Nee. Ze zijn uitverkocht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Hebben ze die rijstsnoepjes gewoon bij de supermarkt?.
.
Genegeerd door de Vik, die Tink er niet bij opnoemde denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, ik kan me herinneren dat ik daar op heb geantwoord??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |