Vertel mij wat. Die gast is zo onrustig aan de bal. Gewoon geen Ajax 1 materiaal op dit moment.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef Voltreffer het volgende:
Anita. Zaterdag ook dood aan zitten ergeren.
Zeker niet, leuke verdediger, maar opbouwend nog minder als oleguer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Die gast is zo onrustig aan de bal. Gewoon geen Ajax 1 materiaal op dit moment.
Heb ik gemist. Wat zei hij?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef Messenga het volgende:
Been legde het uit, met 'buitenspelers'.... het klopt wel
Suarez, Urby en Sulejmani lopen constant naar binnen, waardoor er steeds een enorme ruimte wordt gecreëerd aan de buitenkant die onbenut blijft, en een drukte van jewelste in het midden.quote:
Hmm, wel een beetje het bekende verhaal dus eigenlijk. Als Urby aan de linkerkant speelt zou ie altijd de ruimte moeten benutten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Suarez, Urby en Sulejmani lopen constant naar binnen, waardoor er steeds een enorme ruimte wordt gecreëerd aan de buitenkant die onbenut blijft, en een drukte van jewelste in het midden.
Hebben we al gewonnen sinds hij terug is?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, Stekelenburg. Die MOET hij hebben.....
Stekelenburg is een prutser eerste klas, ook deze bal had hij weer moeten hebben. Maar hij valt weer te laat om als een zak aardappelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Stekelenburg is een geweldige keeper. Vermeer ook maar Stekelenburg heeft gewoon een voorsprong. En Stekelenburg heeft nog geen echte fout gemaakt. Geef die jongen wat krediet alsjeblieft. Paar mindere wedstrijden en hij is meteen afgeserveerd.
Stekelenburg had deze gewoon moeten hebben, van zo'n afstand!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef navigator het volgende:
[..]
Stekelenburg is een prutser eerste klas, ook deze bal had hij weer moeten hebben. Maar hij valt weer te laat om als een zak aardappelen.
En nee, ik ben geeen naprater, ik heb het nooit in die gast zien zitten. Hij heeft allles wat een topkeeper moet hebben, behalve talent.
Wat mij betreft mogen ze. Maken we de concurrentie ook nog eens zwakker mee als het zo doorgaat...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we die kopen voor 10 mln?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we die kopen voor 10 mln?
Daar lijkt het wel op maar de echte reden is dat Bassie niet ballanst.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:50 schreef Urquhart het volgende:
Sinds Wielaert er loopt lijken ze het wel verleerd te zijn
Jorien, hou jij lekker bezig met je eigen zooitjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd hoe Marco dit gaat managen
Gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd hoe Marco dit gaat managen
Daar ben ik inmiddels mee gestopt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef Urquhart het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken. 0-2 achter tegen Heracles
Is het wel zo'n topper?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef M.Melandri het volgende:
Hoe kan dat nou met zo'n topper als Wielaer achterin, dat je zoveel goals tegen krijgt?
Dat zou helemaal niet erg zijn. Ajax heeft volgend seizoen helemaal niets te zoeken in Europa.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef jimmyrodgers het volgende:
We worden nog vijfde ook, als dit zo door gaat gaan Heereveen,Twente & PSv ons voorbij. Pannenkoek bedank!
Het is misschien niet zo'n topper?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef M.Melandri het volgende:
Hoe kan dat nou met zo'n topper als Wielaer achterin, dat je zoveel goals tegen krijgt?
Ja? Ging vrij aardig hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Opeens? Heb je de rest van het seizoen niet gekeken?
Ik teken voor vijfde met de voorwaarde dat Marco oprot. Z'n gouden pik werkt niet meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef jimmyrodgers het volgende:
We worden nog vijfde ook, als dit zo door gaat gaan Heereveen,Twente & PSv ons voorbij. Pannenkoek bedank!
Heb je mij dat ooit horen zeggen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Prutser is het! Iedereen hier vond em zo geweldig toen ie kwam.
Ik ken er nog 10 die hem achterna mogenquote:
de nummer 1 verdient dat altijd hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef Dvm86 het volgende:
Suarez is heerlijk in vorm![]()
Met dit spel verdient AZ gewoon kampioen te worden.
Gaan we nu doen alsof het aan van Basten ligt? We presteren al jaren niet meer, en het constant wisselen van trainers levert niks op. kans lijkt me dus reëel dat er iets anders mis is...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Prutser is het! Velen hier vonden em zo geweldig toen ie kwam.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja spellingsnazi, ik dacht net aan een soortgenoot van je.
Ik had Anit erafgehaald. De Jong 10. Urby half, Sulejmani linksbuiten, maar ja, wie ben ik.quote:
Ga je nou elke keer alles in twee topics posten?quote:
Misschien de selectie maar in de uitverkoop doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaan we nu doen alsof het aan van Basten ligt? We presteren al jaren niet meer, en het constant wisselen van trainers levert niks op. kans lijkt me dus reëel dat er iets anders mis is...
Schattig weet je nu hoe je screenshots moet maken?quote:
Misschien dat we nog 5 mln voor Sulejmani kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Misschien de selectie maar in de uitverkoop doen
Ga jij even lekker ergens anders spelen. Jullie kakkerlakken hebben 30 miljoen geïnvesteerd en zijn een prima degradatiekandidaatje.quote:
Als je Adriaanse haalt krijg je sowieso 2 top seizoenen maar het eerste seizoen als een opbouwjaar zijn maar daarna weet je gewoon dat die gaat knallen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef Steeven het volgende:
Adriaanse moet gewoon terug op z'n nest, afmaken waar 'ie ooit, succesvol, aan begon, en waar iemand anders de vruchten van plukte. Hij weet in ieder geval wel hoe je aantrekkelijker voetbal moet spelen. Dan liever met mooi voetbal ten onder dan dit soort wedstrijden waarbij het bloed uit m'n oogkassen stroomt.
je bent net zo scherp als die gastjes op et veldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaan we nu doen alsof het aan van Basten ligt? We presteren al jaren niet meer, en het constant wisselen van trainers levert niks op. kans lijkt me dus reëel dat er iets anders mis is...
Heb je de opstelling gezien?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ga jij even lekker ergens anders spelen. Jullie kakkerlakken hebben 30 miljoen geïnvesteerd en zijn een prima degradatiekandidaatje.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef sjimz het volgende:
Sorry hoor maar heel het elftalGabri speelt echt wel heel erg slecht.
Continue balverlies en steeds weer overtredingen nodig.
ik zeg niet dat ik vind dat van Basten het geweldig doet, maar het probleem ligt dieper dan hem en de opstelling van vandaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef Steeven het volgende:
[..]
Heb je de opstelling gezien?
Dit ligt wel degelijk aan Marco. Volgens mij gooit ie gewoon de namen van de selectie in een grabbelpot en baseert op basis van de daaropvolgende trekking z'n opstelling. Waarna hij tegen de jongens zegt: doe maar wat, komt wel goed. En dan krijg je dit soort voetbal. Ik kan echt niet opmaken waarom ze zo slecht spelen.
Gelukkig zijn ze wel gezellig met zijn allen op vakantie geweest naar Portugalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht even dat mijn lenzen scheef zaten toen ik de tussenstand zag
Mijn god wat staan ze het in een paar weken gruwelijk te verkutten zeg
Jij blijft echt ten alle tijde achter MVB staan he? Je bent nu toch niet van mening dat Ajax de bovenliggende partij is toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef Chadi het volgende:
4 100% kansen en je legt ze er niet in. Daar kan Marco geen drol aan doen!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef twi het volgende:
"He, moet je kijken! Ricky van den Bergh! Van Heracles!"
De rest van het jaar is hij verantwoordelijk voor zo goed als de hele productie van Ajax, die heeft wel wat krediet. Sulejmani bijvoorbeeld heeft dat een stukje minder.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef Dvm86 het volgende:
Is Suarez de Messiah trouwens? Ik zie niemand kritiek uiten op hem terwijl hij tegen Groningen, Heerenveen en nu opnieuw de meest kostbare kansen mist?
Dankzij Suarez staan we nog in de top 5quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef Dvm86 het volgende:
Is Suarez de Messiah trouwens? Ik zie niemand kritiek uiten op hem terwijl hij tegen Groningen, Heerenveen en nu opnieuw de meest kostbare kansen mist?
Hij moet z egewoon maken maar hij faalt wel. Wat heb je dan voor keus?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef Dvm86 het volgende:
Ik moet er bijna om lachen.. Deze smiley is prima van toepassingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef Urquhart het volgende:
En hebben jullie ook dat je niet echt boos bent, maar meer zo'n-gevoel hebt. Het is gewoon gelatenheid.
Stekelenburg was bij die eerste goal zeker net z'n telefoon aan het pakken om een foto te makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef twi het volgende:
"He, moet je kijken! Ricky van den Bergh! Van Heracles!"
Ja, toen Suárez 2x niet scoorde had ik zoiets van, fuck dit gaat mis. Bij de 1-0 werd ik pissig op Stekelenburg en bij de 2-0 kwam hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef Urquhart het volgende:
En hebben jullie ook dat je niet echt boos bent, maar meer zo'n-gevoel hebt. Het is gewoon gelatenheid.
Jong Ajax.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef twi het volgende:
Overigens was Stekelenburg inderdaad weer kut bij die eerste goal. Maar de argumentatie dat je hem op de bank moet zetten, omdat hij wedstrijdritme nodig heeft vind ik een beetje stupide. Als hij wedstrijdritme nodig heeft, moet 'ie niet op de bank zitten.
Maargoed, we verliezen er nu wel teveel punten door, dus Maarten moet wel als een gestoorde dat wedstrijdritme oppikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |