Daar lijkt het wel op maar de echte reden is dat Bassie niet ballanst.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:50 schreef Urquhart het volgende:
Sinds Wielaert er loopt lijken ze het wel verleerd te zijn
Jorien, hou jij lekker bezig met je eigen zooitjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd hoe Marco dit gaat managen
Gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd hoe Marco dit gaat managen
Daar ben ik inmiddels mee gestopt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef Urquhart het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken. 0-2 achter tegen Heracles
Is het wel zo'n topper?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef M.Melandri het volgende:
Hoe kan dat nou met zo'n topper als Wielaer achterin, dat je zoveel goals tegen krijgt?
Dat zou helemaal niet erg zijn. Ajax heeft volgend seizoen helemaal niets te zoeken in Europa.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef jimmyrodgers het volgende:
We worden nog vijfde ook, als dit zo door gaat gaan Heereveen,Twente & PSv ons voorbij. Pannenkoek bedank!
Het is misschien niet zo'n topper?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef M.Melandri het volgende:
Hoe kan dat nou met zo'n topper als Wielaer achterin, dat je zoveel goals tegen krijgt?
Ja? Ging vrij aardig hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Opeens? Heb je de rest van het seizoen niet gekeken?
Ik teken voor vijfde met de voorwaarde dat Marco oprot. Z'n gouden pik werkt niet meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef jimmyrodgers het volgende:
We worden nog vijfde ook, als dit zo door gaat gaan Heereveen,Twente & PSv ons voorbij. Pannenkoek bedank!
Heb je mij dat ooit horen zeggen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Prutser is het! Iedereen hier vond em zo geweldig toen ie kwam.
Ik ken er nog 10 die hem achterna mogenquote:
de nummer 1 verdient dat altijd hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef Dvm86 het volgende:
Suarez is heerlijk in vorm![]()
Met dit spel verdient AZ gewoon kampioen te worden.
Gaan we nu doen alsof het aan van Basten ligt? We presteren al jaren niet meer, en het constant wisselen van trainers levert niks op. kans lijkt me dus reëel dat er iets anders mis is...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Prutser is het! Velen hier vonden em zo geweldig toen ie kwam.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja spellingsnazi, ik dacht net aan een soortgenoot van je.
Ik had Anit erafgehaald. De Jong 10. Urby half, Sulejmani linksbuiten, maar ja, wie ben ik.quote:
Ga je nou elke keer alles in twee topics posten?quote:
Misschien de selectie maar in de uitverkoop doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaan we nu doen alsof het aan van Basten ligt? We presteren al jaren niet meer, en het constant wisselen van trainers levert niks op. kans lijkt me dus reëel dat er iets anders mis is...
Schattig weet je nu hoe je screenshots moet maken?quote:
Misschien dat we nog 5 mln voor Sulejmani kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Misschien de selectie maar in de uitverkoop doen
Ga jij even lekker ergens anders spelen. Jullie kakkerlakken hebben 30 miljoen geïnvesteerd en zijn een prima degradatiekandidaatje.quote:
Als je Adriaanse haalt krijg je sowieso 2 top seizoenen maar het eerste seizoen als een opbouwjaar zijn maar daarna weet je gewoon dat die gaat knallen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef Steeven het volgende:
Adriaanse moet gewoon terug op z'n nest, afmaken waar 'ie ooit, succesvol, aan begon, en waar iemand anders de vruchten van plukte. Hij weet in ieder geval wel hoe je aantrekkelijker voetbal moet spelen. Dan liever met mooi voetbal ten onder dan dit soort wedstrijden waarbij het bloed uit m'n oogkassen stroomt.
je bent net zo scherp als die gastjes op et veldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaan we nu doen alsof het aan van Basten ligt? We presteren al jaren niet meer, en het constant wisselen van trainers levert niks op. kans lijkt me dus reëel dat er iets anders mis is...
Heb je de opstelling gezien?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ga jij even lekker ergens anders spelen. Jullie kakkerlakken hebben 30 miljoen geïnvesteerd en zijn een prima degradatiekandidaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |