abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:46:14 #226
108648 cattie
lieve moeder
pi_66013357
Fuente, even checken kan nooit kwaad.

Ezra die op het postje plast! Komt hij het binnenkort een keertje voordoen voor Ive? Ive weigert ook maar naar het potje te klijken.
pi_66018545
Dat is niet leuk Tazz en Lenaatje, om zo bevestigd te krijgen dat ze nog niet goed praat. Ik herken het van mijn werk. Daar zijn er regelmatig kinderen die niet goed praten. Daarbij zijn we dan extra bezig met taal. Voorwerpen, foto's, plaatjes bespreken. Maar ook laten praten met een pop, voor veel kinderen werkt dat goed. Tegen een pop zeggen ze dan ineens van alles. Vooral als de pop domme fouten maakt.
Die kletspraatjes zijn wel gezellig, al vertelde de juf van het kdv dat ze Anna al heeft moeten vragen d'r mond te houden of ergens anders te gaan praten. Het scheelt ook zo per kind waar ze snel in zijn. Twee weken geleden was het bij zwemles kijken wie er op mochten voor het diploma. Anna is bijna de oudste van de groep, maar kon niet op. Andere kinderen, soms een half jaar jonger, konden wel afzwemmen. Van kleuren heeft ze geen idee. Ze roept van alles en soms klopt het.

Wat goed Ezra!

Wij hebben leuke boeken van Dick Bruna. Dat zijn geen verhaaltjes, maar alleen tekeningen. We kijken dan wat er op het plaatje staat. Toevallig hadden ze die ook op het cb, dus Anna wist alles precies te benoemen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66024850
ik80, ik zat op internet te kijken naar die boekjes maar daar stond inderdaad bij vanaf 4 jaar. En als voorbereiding op leren lezen. En boekjes met allerlei plaatjes hebben we hier wel, en anders de bibilotheek wel. Ik zat al te denken om zelf iets te maken. Een verhaaltje met plaatjes ertussen ofzo. Gisterenavond zei ze wel steeds dingen na. Ik denk dat we het gewoon speels aan gaan pakken tijdens het spelen ofzo. Lief dat jullie zo meedenken!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:22:12 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_66025405
Zit Anna al op zwemles dan? das toch geen ABC zwemmen al dan neem ik aan?

heej dames, het was weer eens 1 keertje he dat plassen, hij was vanmorgen droog en mijn man heeft hem op het potje gezet en dat ging goed.
Nou ben ik nog steeds niet lekker dus ook geen energie gehad om er vandaag verder aandacht aan te besteden. we proberen het straks weer voor het in bad gaan, you never know!
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 februari 2009 @ 17:20:07 #230
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66027748
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:08 schreef Lenaatje het volgende:
ik80, ik zat op internet te kijken naar die boekjes maar daar stond inderdaad bij vanaf 4 jaar. En als voorbereiding op leren lezen. En boekjes met allerlei plaatjes hebben we hier wel, en anders de bibilotheek wel. Ik zat al te denken om zelf iets te maken. Een verhaaltje met plaatjes ertussen ofzo. Gisterenavond zei ze wel steeds dingen na. Ik denk dat we het gewoon speels aan gaan pakken tijdens het spelen ofzo. Lief dat jullie zo meedenken!
in botjes staan zinnen met tekeningetjes in bij bv een boom ofzo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66031695
Wat zijn botjes Ynske?
Nou ik liep vanmiddag even de action in, ff snuffelen. En ik kijk altijd naar boekjes voor Mahre en daar heb ik dus boekjes gevonden van Basje en Els en daar staan verhaaltjes in met plaatjes tussen de tekst!! Heb er meteen wat meegenomen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 februari 2009 @ 19:42:58 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66032009
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:35 schreef Lenaatje het volgende:
Wat zijn botjes Ynske?
Nou ik liep vanmiddag even de action in, ff snuffelen. En ik kijk altijd naar boekjes voor Mahre en daar heb ik dus boekjes gevonden van Basje en Els en daar staan verhaaltjes in met plaatjes tussen de tekst!! Heb er meteen wat meegenomen!
ken je botjes niet?
dat zijn boekjes, welliswaar uit mijn jeugd maar nog vaak in de bieb te vinden

de schrijver is oa Wim Hofman
http://www.marktplaza.nl/(...)-serie-1-7198474.php
http://www.ovinob.be/zingem/index.cfm?aa=Auth:37:29406 hier staan iig een aantal uit serie 2
serie een bestond geloof ik uit 24 boekjes
dit is serie 1 behalve de eerste
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66032129
Ja die ken ik wel nu ik het plaatje zie maar wist niet hoe ze eruit zagen!! Dank je wel, ga ik die in de bieb zoeken!
Leuk, nu nog kijken of Mahre het geduld heeft boekjes te gaan lezen met papa of mama.
pi_66052052
Het is gewoon babyzwemles Belana. Voor dolfijn diploma's. Je hebt dan exameneisen in de trant van: tegen spetteren kunnen, hoofd onder water, met hulp achteruit lopen, uit het water klimmen, kikkersprong.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66052423
yppy wat leuk. lijkt me echt kei leuk.
helaas wonen wij weer in een dorp waar niks te beleven of te doen is.

wij hebben gisteren een nieuwe cursus gehad: hoe klim ik uit mijn ledikant
dat word speuren naar een gewoon bed
mama van 3 kids!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:38:13 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_66052492
ah ok yppy zoiets hebben ze hier ook wel geloof ik, peuterzwemmen, maar ik ren al genoeg heen en weer even. Als ie 4 is mag ie op zwemles, net als Liam. alhoewel Ezra het wel geweldig zouu vinden trouwens.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:37:49 #237
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_66058889
Bedankt voor alle reakties. Zoals Lenaatje al zei denken wij zelf wel dat het goed komt.
In het filmpjes topic staat een filmpje van 3 maand geleden, hebben jullie een beetje een idee....
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef Tazz het volgende:
Zingende peutertjes... nu nog de woordjes en we kunnen naar Idols..

PS, het meisje was net wakker, voor idols gaat ze dan nog wel eerst door de make-up..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:53:05 #238
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66067483
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef bixister het volgende:

[..]

ik weet nog dat janneke van jessie veel baat heeft gehad bij logopedie-oefeningen. voor haar was 't heel frustrerend dat ze zich niet zo goed kon uitdrukken op een gegeven moment.
Ah, ok. Ik vroeg me idd al af of er logopedie is voor zo'n jonge kinderen. We wachten het advies van het CB maar af.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66068008
Kim lijkt er toch eens aan toe te zijn zindelijk te worden! Vandaag 2x aangegeven dat ze moest plassen. Dus hup naar de wc. Gebeurde weinig, maar ok. Toen wilde ze nog even in de blote kont rondlopen. En binnen 5 minuten lag er ineens een drol in de kamer, met een verbaasde, geschrokken Kim ernaast. En dat was vanavond nog een keer zo gegaan.
Wat denken jullie? Zonder luier laten lopen, met kleding aan uiteraard. Beetje koud anders.
Of met luier en dan vaak naar de wc sturen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 22:17:13 #240
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66068193
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
En binnen 5 minuten lag er ineens een drol in de kamer, met een verbaasde, geschrokken Kim ernaast.
Dit heb je wel erg grappig opgeschreven!
Het is me wel een poepdag vandaag bij jullie he?

Anyway, als je het trekt (qua schoonmaken/verschonen) zou ik het zonder luier proberen. Maar dat zeg ik zonder enige ervaring op het gebied van zindelijk wordende kinderen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66070002
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dit heb je wel erg grappig opgeschreven!
Het is me wel een poepdag vandaag bij jullie he?

Anyway, als je het trekt (qua schoonmaken/verschonen) zou ik het zonder luier proberen. Maar dat zeg ik zonder enige ervaring op het gebied van zindelijk wordende kinderen...
ik ben grappig vandaag.

ik denk dat ik het van de week ga proberen, zolang tyler nog niet thuis is.
  zondag 15 februari 2009 @ 22:22:53 #242
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66101113
*even over alles heenwalst*

Na bezoekje van de kinderarts moesten we aantal dingen provoceren omdat arts niet tevreden is met groei etc. hoop op verbetering..

Soja is nog steeds een no go..

Maaarrrrrr

ze kan

KIPPENEI daar waar ze zo heftig op reageerde kanze nu gewoon eten
eindelijk verbetering na zoveel ellende
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_66101141
Evenstar en Arwen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 15 februari 2009 @ 22:25:49 #244
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66101262
Hey wat een mooi nieuws

van harte evenstar!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 15 februari 2009 @ 22:26:40 #245
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66101303
Wauw wat een goed nieuws _evenstar_! Dat wordt lekker een eitje eten met pasen!
  zondag 15 februari 2009 @ 22:27:40 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66101370
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Wauw wat een goed nieuws _evenstar_! Dat wordt lekker een eitje eten met pasen!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zondag 15 februari 2009 @ 22:33:35 #247
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66101690
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef _evenstar_ het volgende:
*even over alles heenwalst*

Na bezoekje van de kinderarts moesten we aantal dingen provoceren omdat arts niet tevreden is met groei etc. hoop op verbetering..

Soja is nog steeds een no go..

Maaarrrrrr

ze kan

KIPPENEI daar waar ze zo heftig op reageerde kanze nu gewoon eten
eindelijk verbetering na zoveel ellende
wat jammer dat je zo ver weg woont.
ik had arwen graag zijdehoendereitjes aangeboden. dat zijn de lekkerste
  zondag 15 februari 2009 @ 22:34:15 #248
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66101729
Ik moest ook meteen aan paaseieren denken
Wat fijn evenstar!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66102402
Wat fijn Evenstar!
  zondag 15 februari 2009 @ 22:51:52 #250
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66102606
wow Evenstar, wat een heerlijkheid!!! wat moet dit heerlijk voelen voor je gefeliciteerd!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')