De helft rijmt niet eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Doezelhaar het volgende:
Jaap Aap
Kees Holmaas
Henk Spermatank
Anna Vagina
Pieter Sodemieter
Dat zeggen echt van die vastgeroeste 50'ers die een administratiebaantje hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Echo99 het volgende:
Als je 5 minuten eerder weggaat:
'Zo... Middagje vrij genomen?'
Ligt niet aan jou. Ik improviseer ook maar watquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik snap de OP niet.
Dat is geen grapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
Tegen de vrouw/vriendin:
Je enige recht is het aanrecht, whehe !
Vrienden van m'n ouders heten Dick en Willy.. Nou dat was lachen toen ze in Engeland kwamenquote:
Roflol en shitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:27 schreef Acyrus het volgende:
Het begint met de V en het eindigt op AGINA.......
VOORPAGINA!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Hij bedoelde Kees Kontvleesquote:
GODVERDOMME VENT!!!!!1111quote:
die hoor ik minstens 3x per dagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Tegen de postbode: nee die blauwe envelop hoef ik niet, hahaha.
Bij 's ochtends ietsjes later binnenkomen: "ook goedemiddag".
Hoe hoor jij zoiets ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef LudoSanders het volgende:
Of bij een hoer:
Geldt hier de niet goed zaad terug garantie??!!!11
Ik dacht dat we het serieuze stadium voorbij waren daar we in ONZ aanbeland waren, mi scusi.quote:
Ik dacht dat we nog in KLB zatenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het serieuze stadium voorbij waren daar we in ONZ aanbeland waren, mi scusi.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:27 schreef cerror het volgende:
- Heb jij nog nietjes?
- WELLUS!
- Huh? Of je nog nietjes hebt.
- WELLUS!
- wat?
- WELLUS!
- Waaro...
- WELLUS!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:27 schreef cerror het volgende:
- Heb jij nog nietjes?
- WELLUS!
- Huh? Of je nog nietjes hebt.
- WELLUS!
- wat?
- WELLUS!
- Waaro...
- WELLUS!
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:50 schreef supersteve het volgende:
zwerver die tracht zijn geld te verdienen met straatnieuws: Nee dank je... je koopt er toch alleen maar drugs van!!!!
ARGGGGG
Oef ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:27 schreef Acyrus het volgende:
Het begint met de V en het eindigt op AGINA.......
VOORPAGINA!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
als ze een daklozen krant verkopen.......................... Nee dankje, ik heb al een huisquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:50 schreef supersteve het volgende:
zwerver die tracht zijn geld te verdienen met straatnieuws: Nee dank je... je koopt er toch alleen maar drugs van!!!!
ARGGGGG
Het begint met een B en het eindigt op effenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het begint met een H en het eindigt op umorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het begint met een B en het eindigt op effenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het begint met een H en het eindigt op umorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hm?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef VaderJacob het volgende:
Sta je met een vishengel voor supermarkt om bier in te slaan.
het begint met een s en het eindigt op otjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Pfff... Kan ik ook zo slecht tegenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef Pollewoppie het volgende:
oke geen kantoorgrap maar wel vervelend:
Sta je je auto te wassen en dan zegt echt iedereen die langs komt: O zal ik die van mij er even bij zetten kan je die gelijk ook doen!!!!!!![]()
Maar het ergste is dat ik het zelf dus ook doe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ptiepffffftiepftpiep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Hunter Will Be The Hunted
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Hunter Will Be The Hunted
Sjaak leprakaak hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Knuck-les het volgende:
TS Heet Sjaak![]()
Sjaak Trekhaak![]()
![]()
!!!!
![]()
![]()
![]()
!1111!!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
het begint met een f en het eindigt op ok!ik vind jouw overduidelijk zelf verzonnen grapjes helemaal niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vind jouw overduidelijk zelf verzonnen grapjes helemaal niet leuk
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Het begint met een w en het eindigt op unny:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gast, verveel je je soms kapot?
TS heet Koos met als doopnamen Rik, Janus en Dick. Is ontslagen als ober en politieman en is nu vuilnisman?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56
1. grapjes over het werk dat je uitoefend..
Voorbeeld:
1.1 ober: Het eten was heel lekker.. heb je het zelf klaargemaakt?
1.2 Politieagent: Biertje???????
1.3 vuilnisophalers: kan je mn schoonmoeder ook meenemen?
2. grapjes om iemands naam
2.1 koos: kansloos
2.2 rik: viezerik
2.3 janus: ***
2.4 dick: ***
jouw grapjes zijn altijd leukquote:
quote:
Youp modus:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef bamischijf het volgende:
óf óf óf óf
tegen een zwerver die uit de vuilnisbak eet: '" Hey joh, doe je dat thuis ook ofzo!?"
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Youp modus:
Als daklozenkrantenverkoper zeggen dat je thuis wel ff wisselgeld gaat halen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:50 schreef supersteve het volgende:
tegen een junk die je een fiets probeert te verkopen:
HEEJ DAT IS MIJN FIETS TERINGHOND!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |