Zal nog even rondkijken of ik nog meer kan vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:11 schreef Leatherneck het volgende:
@Trashcanman: thanks voor de nummers.... Al heb je er nog meer: altijd welkom!
Zat er nog over te twijfelen, maar dat red ik niet vanwege m'n werk helaas.quote:is er morgen nog iemand bij dat potje echte heavy metal van Iced Earth en Saxon?
Meestal ben ik er wel te vinden, maar dit kan me niet echt boeien!quote:
23 April in de Melkweg!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ SicSicSics:
Waar en wanneer is dat concert waar je het over in het laatste topic? Dat met Bleeding Through en Beneath The Masscare.
Same! Ik wil Iced Earth al jaren een keer live zien (Het liefst met Blind Guardian natuurlijk), maar er komt elke keer weer iets stoms (werk of vakantie) tussen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zat er nog over te twijfelen, maar dat red ik niet vanwege m'n werk helaas.
Ik zou eens kijken of ik tijd en geld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Meestal ben ik er wel te vinden, maar dit kan me niet echt boeien!Ik vond het triester voor mezelf dat ik al kaartjes voor DragonForce had en dus Misery Index en Hate Eternal moest missen!
Wel leuke bandjes vaak!![]()
De Osdorp Posse is Hardcore!
[..]
23 April in de Melkweg!![]()
Wel op een donderdag helaas. Ik ben verdorie geen student meer, maar ik ga lekker toch!
Voor het geld hoef je het niet te laten IMHO, 21,50 / 7 = 3 euro nogwat per bandje!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou eens kijken of ik tijd en geld.
75 euro komt inderdaad aardig in de buurt. Misschien bij mij wat minder.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je het niet te laten IMHO, 21,50 / 7 = 3 euro nogwat per bandje!![]()
Hoewel je met een klein McDonaldsje, een paar biertjes, wat jointjes en een treinkaartje toch al gauw weer 75 euro lichter bent.
Deze had je toch altijd al?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:36 schreef bas-beest het volgende:
dit is geen terugvindpost...
ik ben benieuwd of er users hier zijn die mijn avatar herkennen
Nouja, die twee gecombineerd lijkt me in de buurt van Venom komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:36 schreef bas-beest het volgende:
dit is geen terugvindpost...
ik ben benieuwd of er users hier zijn die mijn avatar herkennen
of anders deze, die ik op een ander forum gebruik
[ afbeelding ]
Laat je trouwens even weten of het goed bevallen is? Ik ben dr ook een beetje op zoek, namelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:11 schreef Leatherneck het volgende:
@Trashcanman: thanks voor de nummers.... Al heb je er nog meer: altijd welkom!
Donequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef Darkestrah het volgende:
tvp, misschien nog even in de OP de link naar de lastFM groep geven?
Het is al goed maar de volgende keer ga ik het tegen de juf zeggen!quote:En sorry voor 't pushen.
jaquote:
en neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nouja, die twee gecombineerd lijkt me in de buurt van Venom komen.
[..]
Moonspellquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ja
[..]
en nee
Hint: deze band is opgericht in 1992 en komt uit Portugal
Moonspellquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef bas-beest het volgende:
Hint: deze band is opgericht in 1992 en komt uit Portugal
Yepquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:59 schreef Luiaerdt het volgende:
Gaan hier eigenlijk nog mensen naar Priestfeast?
Zeker, en naar AC/DC, en naar Sworn Enemy op 15 maart.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:59 schreef Luiaerdt het volgende:
Gaan hier eigenlijk nog mensen naar Priestfeast?
Hey, nog een keer!?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:34 schreef BOKA het volgende:
Zeker, en naar AC/DC, en naar Sworn Enemy op 15 maart.
Haha metalcorez en deathcore bands in de line up, word wel elk jaar triesterquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef Arcturus het volgende:
Wordt de line-up van wacken nu elk jaar slechter? of lijkt dat alleen maar zo?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Haha metalcorez en deathcore bands in de line up, word wel elk jaar triester
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Trashcanman het volgende:
Het is al goed maar de volgende keer ga ik het tegen de juf zeggen!
Vond ik ook al jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Haha metalcorez en deathcore bands in de line up, word wel elk jaar triester
Je hebt gelijk, ik vind het echt jammer dat ik 2006 niet gegaan ben!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef Arcturus het volgende:
Dat lijkt maar zo. Wat de line-up betreft kun je eerder klagen over het feit dat er veel bands zijn die om de 2 à 3 jaar wéér op Wacken staan.Van de huidige line-up heb ik Amon Amarth, Axel Rudi Pell, Dragonforce, Epica, Hammerfall, In Flames en Nevermore sowieso in de afgelopen 4 jaar al eens op Wacken gezien en waarschijnlijk nog wel meer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef Arcturus het volgende:
15 maart Nightwish in de Ahoy.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:34 schreef BOKA het volgende:
[..]
Zeker, en naar AC/DC, en naar Sworn Enemy op 15 maart.
Als ik werk heb en vrij kan krijgen dan wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie gaat er trouwens dit jaar naar Graspop?
Ik in ieder geval niet. Een boel poepbands, en de rest is voor mij onbekend. Negura Bunget en WitTR vind ik in op hun albums goed klinken, maar live schijnt vooral WitTR tegen te vallen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dit ff toevalquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. Een boel poepbands, en de rest is voor mij onbekend. Negura Bunget en WitTR vind ik in op hun albums goed klinken, maar live schijnt vooral WitTR tegen te vallen.
Dus een nee.
Hee, inderdaad. Dan heb ik misschien verkeerde bronnen of ze spelen te weinig in beschonken toestand.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dit ff toevalZoals in mn bovenstaande post speelde WITTH (H?) de sterren van de hemel in Goes. Niet dat ik veel geheadbanged heb, het was meer in trance meedeinen op de muziek
Oeps verkeerd overgenomen uit de post boven mij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:36 schreef Darkestrah het volgende:
Wel godverdomme.Had ik dan maar kaarten gekocht voor de 20e.
edit: waarom trouwens WITTH? Rooooom. Rrrrroooom.
Wel, ik kende dat hele festival nog niet, tot een maand terug. Dus ik was veuls te laat. Maar nu ik zie wat er kom, moeten mensen mij echt hun kaarten gaan overhandigen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeps verkeerd overgenomen uit de post boven mij.
Wilde je ook naar Roadburn?
Jammer dat ik nu weinig geld heb, volgend jaar beter. Veel plezier op Roadburn. Ik vond het vorig jaar geweldig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wel, ik kende dat hele festival nog niet, tot een maand terug. Dus ik was veuls te laat. Maar nu ik zie wat er kom, moeten mensen mij echt hun kaarten gaan overhandigen...
Je begrijpt dat ik niet ga?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat ik nu weinig geld heb, volgend jaar beter. Veel plezier op Roadburn. Ik vond het vorig jaar geweldig.
Oh ik dacht dat je zei dat je een kaartje kon kopen via het internet.quote:
Nee, mensen moeten hun kaartje gewoon aan me geven.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zei dat je een kaartje kon kopen via het internet.
Gewoon met Roadburn naar Tilburg gaan en de eerst gast met langer in elkaar slaan en dan zijn kaartje pakken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten hun kaartje gewoon aan me geven.
Ik vind meer dan 150 euro toch wel erg veel geld.quote:
Nee die zouden vorig jaar komen maar die hebben toen afgezegd. Volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:03 schreef Darkestrah het volgende:
Vind ik ook. Ik dacht trouwens dat Electric Wizard zou komen.
Klopt. Een paar maanden later hebben ze een headliner show in de kleine zaal van 013 gegeven als goedmakertje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee die zouden vorig jaar komen maar die hebben toen afgezegd. Volgens mij.
Maar jij vind Iced Earth ook saai!quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:59 schreef lifeblind het volgende:
Ik vind WITTR live zo rommelig als 't maar zijn kan om eerlijk te zijn ... allebei de keren dat ik ze live heb gezien in ieder geval. De muziek is niks mis mee verders
Roadburn is toch dat Stoner festival? Niks voor mij!quote:Klopt. Een paar maanden later hebben ze een headliner show in de kleine zaal van 013 gegeven als goedmakertje.
Iced Earth is dan ook een saaie bandquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar jij vind Iced Earth ook saai!![]()
[..]
Roadburn is toch dat Stoner festival? Niks voor mij!Ik hou best van een jointje hoor, maar dan wil ik daar wel wakker blijf muziek bij hebben!
Niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Iced Earth is dan ook een saaie band
Zoals elk festival wat langer doorgaat tegenwoordig.quote:En Roadburn is idd dat Stoner festival (alhoewel 't tegenwoordig meer van alles wat is).
Ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blind Guardian!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ik![]()
Heaven & Hell kan ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan.![]()
Sowieso is Graspop erg gezellig en niet zo'n tyfus eind weg
Jaa je kan welquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Blind Guardian!![]()
Ik kan alleen zeer waarschijnlijk niet...
En dat bepaal jij of SicSicSics wel kan.quote:
Dat zou mooi zijn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef tijnbrein het volgende:
En dat bepaal jij of SicSicSics wel kan.
Waar ga je dan naar toe?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn!![]()
Dat betekend namelijk dat ik kan!![]()
Maar de kans is heel groot dat ik in het buitenland zit rond die tijd.
Edit: Een verder buitenland dan België btw!
Zeer waarschijnlijk naar Israël, maar dat hangt er een beetje om!quote:
Israël mooi land alleen jammer van al dat gedoe daar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk naar Israël, maar dat hangt er een beetje om!
Ik zie ook dat DevilDriver komtIk wil niet op vakantie!
Vanwege dat gedoe staat het ook een beetje op losse schroeven inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
Israël mooi land alleen jammer van al dat gedoe daar.![]()
Gewoon naar een ander festival toe gaan.
Misschien geeft DevilDriver wel een club show in Nederland en dan kan je daar naar toe gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vanwege dat gedoe staat het ook een beetje op losse schroeven inderdaad.![]()
Ik ga al jaren ieder jaar naar Lowlands, ondanks dat het aanbod in takkeherrie (wat) afneemt. Ik verwacht er alleen geen DevilDriver! En die wil ik al een tijdje best graag zien ook.
Uiteraardquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat bepaal jij of SicSicSics wel kan.
Daar hoop ik eerlijk gezegd wel op! Festivals zijn leuk, maar ik word oudquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien geeft DevilDriver wel een club show in Nederland en dan kan je daar naar toe gaan.
Kut!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Uiteraard![]()
Ik voorspel namelijk dat zijn vakantie niet doorgaat!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar hoop ik eerlijk gezegd wel op! Festivals zijn leuk, maar ik word ouden vind het eigenlijk leuker om ze in een intieme sfeer in een 'kleine' zaal te zien!
Ik zal bijvoorbeeld nooit meer vergeten dat ik Slipknot in de Melkweg heb zien spelen.
[..]
Kut!Mijn vakantie... Wat doe je!
Ja, I'm a sucker!quote:
Dat is niet echt metal.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik vind het echt jammer dat ik 2006 niet gegaan ben!
Ik ben ook niet echt metal! Daar ben ik veel te lief voor!quote:
Ah, op zich jammer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Tokus het volgende:
sommigen zullen balen, anderen niet: After Forever is gestopt.
Misschien een vervanger voor SHE? (Doet ze het nu wel of niet, trouwens?)quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben er nou nog steeds niet uit of ik Floor nou een lekker wijf vind of niet. Misschien dat ze nu een nieuwe stap in haar carrière maakt HINT: zoals naakt in de Playboy gaan staan en kan ik er eindelijk eens duidelijke uitspraken over doen!
Ik zat meer te denken aan een 1 - 2 'tje met Sharon den Adel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:12 schreef Darkestrah het volgende:
Misschien een vervanger voor SHE? (Doet ze het nu wel of niet, trouwens?)
Daar krijg ik hem dus ècht niet hard van, hoor. Kan aan mij liggen. (Visueel aspect, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een 1 - 2 'tje met Sharon den Adel!![]()
![]()
Ik ook niet, maar ik verwacht toch wel een .zip-file, als de shoot er geweest is.quote:Geen idee of SHE 'het' nog doet. Ik heb er niet voor betaald in ieder geval!
Niet? Ik kan het er wel een keertje op doen hoor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:19 schreef Darkestrah het volgende:
Daar krijg ik hem dus ècht niet hard van, hoor. Kan aan mij liggen. (Visueel aspect, natuurlijk.)
Natuurlijk, ik ook!quote:Ik ook niet, maar ik verwacht toch wel een .zip-file, als de shoot er geweest is.
Was ik bijquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik had Emperor zo graag eens een keer live willen zien.
Ik ga alquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:27 schreef Andyy het volgende:
[TK]Children of Bodom & Cannibal corpse kaartje
iemand ?
/mequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
me toquote:
als de neger erbij wordt geleverd wil ik hem ook, ik heb het niet zo met afwassen en mijn kamer opruimenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben even op een non-metal tour. Zometeen gooi ik er trouwens wel weer Alcest in ofzo, ik krijg ontwenningsverschijnselen.
Net trouwens geld naar mn Paypal gestuurd voor 2 shirts. Eentje voor een shirt van Alcest, weinig bijzonders, eentje voor een shirt van Agalloch, en een ander die ik echt fucking vet vind. Echt, vet. Zo vet. En hij is nog eens behoorlijk trve metal, ofniet?
Homo!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:34 schreef Syb-rund. het volgende:
als de neger erbij wordt geleverd wil ik hem ook, ik heb het niet zo met afwassen en mijn kamer opruimen
ja viel mij ook al opquote:Op zondag 8 februari 2009 11:09 schreef lifeblind het volgende:
Stijn van Cauter heeft trouwens nog iets van 20 andere vergelijkbare projectjes
Keine ahnung?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:23 schreef Cmonv het volgende:
Hoi!
Ik heb dit geniale album weer uit 't stof gevist, iemand anders die 'm kent?
[ afbeelding ]
Ben eigenlijk van mening dat het elk album meer bagger wordtquote:Op zondag 8 februari 2009 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb The Age of Nero maar weer es opgezet, verdomd lekker album, al vind ik em erg als Now, Diabolical klinken
Ja inderdaad wie is het?quote:
Daar ken ik een nummer van en dat is wel cool.quote:
ja, die heb ik ook...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:23 schreef Cmonv het volgende:
Hoi!
Ik heb dit geniale album weer uit 't stof gevist, iemand anders die 'm kent?
[ afbeelding ]
Ik vond de muziek altijd geweldig, maar de vocalen niks. Dus ik heb het cd'tje nooit gekocht.quote:
Goodmeurning !quote:Op maandag 9 februari 2009 08:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vond de muziek altijd geweldig, maar de vocalen niks. Dus ik heb het cd'tje nooit gekocht.
Goedemorgen trouwens.
Nee! De wekker ging alweer om 6.35quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:29 schreef Cmonv het volgende:
Ja echt he. Je zal je band maar naar een FOK user vernoemen...
Ook briljant, Alleen Emperor (laatste album) en Ulver zijn vergelijkbaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef Cmonv het volgende:
Ulver is cool. Maar nu is het tijd voor een van de beste albums ooit:
[ afbeelding ]
Heerlijk geslapen!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee! De wekker ging alweer om 6.35
Wel een lekker weekend gehad! Jij, goed geslapen?
Tsjaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef SicSicSics het volgende:
Wie gaat er dan ook zitten shoppen in het weekend!
Nerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:48 schreef Luiaerdt het volgende:
Tsjaje bent een nerd of je bent geen nerd he..
En ik had een deadline
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:48 schreef Arcturus het volgende:
heb 20 euro over... weet iemand nog een leuke CD?
Dat eerste album is echt vet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nerd![]()
Deadlines zuigen... Volgende keer beter plannendan heb je vrij in het weekend. Zo heb ik mijn huiswerk uitgesteld tot gisteravond.
![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar aan je eerdere posts te zien... Valt dit niet echt in je straatje.
Zeer zeker! Ik moet hem alleen nog wel kopen!quote:
En twee jaar geleden was dit album nog niet uit...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef Arcturus het volgende:
Devil Driver is niet echt mijn dingHoewel 2 jaar geleden vond ik ze echt geweldig
Ik heb hem liggen. En het is echt een vet album. Ik kan hem alleen niet zo 123 vinden. In de chaos die mijn CD collectie is. Misschien een keer op alfabetische volgorde leggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zeer zeker! Ik moet hem alleen nog wel kopen!![]()
[..]
En twee jaar geleden was dit album nog niet uit...En dit is de beste waar ze tot nog toe mee gekomen zijn!
![]()
Maar, het is wel recht-toe-recht-aan beukwerk met hier en daar een technisch hoogtepuntje. Verder niets progressief of experimenteel ofzo.
Luisteren!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:48 schreef Arcturus het volgende:
heb 20 euro over... weet iemand nog een leuke CD?
Fuck the What dat klint best wel chillquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:16 schreef Cmonv het volgende:
The Sense Apparatus van Frantic Bleep
Voorproefje:
Hehe ja Frantic Bleep is raar. Maar wel coolquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:33 schreef SicSicSics het volgende:
Die klinkt dan weer beter dan die eerdere, dat was een beetje 'Snowpatrol on crack' zegmaar!
Between the Buried and Me is wel lekker!
Die band is geniaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef Cmonv het volgende:
Mooi zoAls je dat gaaf vind, dan kan je misschien met de andere helft van je 20 euro deze genialiteit kopen
[ afbeelding ]
Voorproef:
Heb ik nu ook in de speler gedaan.
Is niet echt mijn ding denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef Cmonv het volgende:
Mooi zoAls je dat gaaf vind, dan kan je misschien met de andere helft van je 20 euro deze genialiteit kopen
[ afbeelding ]
Voorproef:
Heb ik nu ook in de speler gedaan.
Huiswerken met Ulverquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Is niet echt mijn ding denk ik![]()
Ik ontdek net dat ik heerlijk kan huiswerken met Slayer aan..best vreemd, je zou verwachten dat het met rustige muziek beter zou gaan
Ik heb net wat van Ulver gedownload - Shadows of the sun.quote:
Oke thanks! ik ga ze downloadenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef lifeblind het volgende:
Van Ulver zijn mijn favorieten kveldssanger en bergtatt (geen idee of t goed geschreven is zo en ik heb geen zin 't op te zoeken)
Teachings in Silence.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ik heb net wat van Ulver gedownload - Shadows of the sun.
Welk album is aan te raden?
Sorry ik ga al 5 jaar niet meer naar school. Ik werk en dan heb je geen huiswerk.quote:
* Arcturus is jaloersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik ga al 5 jaar niet meer naar school. Ik werk en dan heb je geen huiswerk.
Ik heb nu weer tijdelijk werk na 2,5 maand werkloos te zijn geweest dus werken is ook niet alles.quote:
Wie doet er nou een avond opleiding voor zijn plezierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
Doe ik toch iets verkeerd...
Ik werk full-time een aantal jaar alweer, maar volg regelmatig avondopleidingen en heb dus nog steeds last van huiswerk!
En ik doe het echt niet om een excuus te hebben om Reign in Blood weer eens aan te zetten, dat heb ik helemaal niet nodig namelijk!
Ja maar...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Wie doet er nou een avond opleiding voor zijn plezierOverduidelijk wel een excuus om Slayer aan te zetten
Truequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja maar...Necrophobic is gewoon echt vet!
Slaaayyyyoorrrquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Wie doet er nou een avond opleiding voor zijn plezierOverduidelijk wel een excuus om Slayer aan te zetten
Comments op Youtube!?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Luiaerdt het volgende:
Die comments onder die nummers ook, er zijn altijd van die trve frostbitten blackies die dan moeten zeiken van: dit is geen black metal blabla
Zo irritant is dat!quote:
Die comments op youtube zijn fuckin lollerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Luiaerdt het volgende:
Die comments onder die nummers ook, er zijn altijd van die trve frostbitten blackies die dan moeten zeiken van: dit is geen black metal blabla
Ga je toch nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef Andyy het volgende:
niemand een kaartje voor Cannibal corpse en Children of Bodom nodig?
(overmorgen 12 feb in paradiso)
Ik vind et toch altijd leuk om ff te kijkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Comments op Youtube!?Die lees ik al heel lang niet meer, wat een gezeik is dat zeg!
Ja daarom roep ik het ook zo vaak.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
Zo irritant is dat!Sta je bij een concertje van Henk f*cking Wijngaard...
Wat roept het publiek...
![]()
jawel, ik had 3 kaartjes gehaald en ik ozu met 2 vrienden gaan.quote:
En je kunt niet met zn 2en?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
jawel, ik had 3 kaartjes gehaald en ik ozu met 2 vrienden gaan.
helaas ligt er 1 in het ziekenhuis en daardoor moet ik er nu vanaf
Ik heb een dvd van ze, wel aardigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef BOKA het volgende:
Aangezien iedereen toch maar albums aan promoten is wil ik graag Nachtmystium - Assassins: Black Meddle Part I noemen.
Hele vreemde black metal, maar ik vind het echt supergaaf.
* Arcturus is alweer jaloers.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef laforest het volgende:
Binnen twee uur vanaf nu begint Testament te spelen op het concert waar ik heen ga
Judas Priest/Megadeth/Testament
Dublin
Priestfeast.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef laforest het volgende:
Binnen twee uur vanaf nu begint Testament te spelen op het concert waar ik heen ga
Judas Priest/Megadeth/Testament
Dublin
O ja, moet nog een kaartje voor dat concert regelen, bedankt voor de reminder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Priestfeast.
23 maart in de HMH.
Veel plezier!
Al iemand gevonden waarmee je naar Agalloch kan? Ik wel, een autistische, headbang-geile vriend van me.quote:
Nope, gaat hem dus niet worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Al iemand gevonden waarmee je naar Agalloch kan? Ik wel, een autistische, headbang-geile vriend van me.
Ken je uberhaupt iemand?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nope, gaat hem dus niet worden.
Ah damnit, 't is waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb wel 100 hyvesvrienden!
Wat dacht je van...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik kan heel fijn huiswerk maken met Marty Friedman of juist helemaal de andere kant op, Agalloch.
In Finland hebben ze deze kreet: "Soittakaa Paranoid!" Het betekent "Speel Paranoid!" Maar het is moeilijk om in het Nederlands een kreet te verzinnen die even stompzinnig overkomt als "speel Paranoid" in Finland. Finntroll was er dan ook totaal niet blij mee toen ik ze adviseerde om Paranoid te gaan spelen
Ik heb eens een a-capella voorstelling gezien in Finland van drie meiden met engelenstemmetjes die begonnen met ParanoidEn ze deden het nog goed ook
ik snap niet waarom het stompzinnig overkomt om dat te zeggen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik kan heel fijn huiswerk maken met Marty Friedman of juist helemaal de andere kant op, Agalloch.
In Finland hebben ze deze kreet: "Soittakaa Paranoid!" Het betekent "Speel Paranoid!" Maar het is moeilijk om in het Nederlands een kreet te verzinnen die even stompzinnig overkomt als "speel Paranoid" in Finland. Finntroll was er dan ook totaal niet blij mee toen ik ze adviseerde om Paranoid te gaan spelen
Ik heb eens een a-capella voorstelling gezien in Finland van drie meiden met engelenstemmetjes die begonnen met ParanoidEn ze deden het nog goed ook
Het zou er natuurlijk mee te maken kunnen hebben dat Paranoid niet van Finntroll maar van Black Sabbath is?..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Luiaerdt het volgende:
ik snap niet waarom het stompzinnig overkomt om dat te zeggen?![]()
of is het gewoon omdat finntroll zo'n nummer niet snel speelt ofzo?
ohja joh?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het zou er natuurlijk mee te maken kunnen hebben dat Paranoid niet van Finntroll maar van Black Sabbath is?..
Jaquote:
Achja... Niet iedereen is daar natuurlijk even blij mee.quote:Er wordt toch wel vaker aan bands gevraagd of ze iets van Sabbath willen spelen
Opgelostquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat dacht je van...
"Slaaaayooooor!"
Dat vroeg ik me dus af!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja
[..]
Achja... Niet iedereen is daar natuurlijk even blij mee.
Ik wil je vriendje wel zijn.quote:
Nee nog niet met een tien meter lange stok.quote:
Nee, dat komt er niet eens bij in de buurtquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat dacht je van...
"Slaaaayooooor!"
Volgens mij is het ge-'Slayooooorrr' ongeveer op dezelfde manier ontstaan. Maar ik kan me vergissen natuurlijk...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee, dat komt er niet eens bij in de buurt
Die opmerking was ooit een grapje in de zin van "wat jullie spelen is saai, doe eens wat leuks, Paranoid bijvoorbeeld". Maar het is een running gag geworden. En omdat de boodschap zo negatief is, vindt niemand die het te horen krijgt het grapje nog leukHet is een belediging eigenlijk.
Het kan aan mij liggen hoor, maar zover ik het wist was "Slayer" roepen niet zo'n doodzonde als "Soittakaa Paranoid"....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij is het ge-'Slayooooorrr' ongeveer op dezelfde manier ontstaan. Maar ik kan me vergissen natuurlijk...
Ow, dat weet ik natuurlijk niet! Ik kom niet zo vaak in Finland!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar zover ik het wist was "Slayer" roepen niet zo'n doodzonde als "Soittakaa Paranoid"....
Probeer "Soittakaa Paranoid!" eens bij een concert van een Finse band die je niet zo leuk vindtquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik natuurlijk niet! Ik kom niet zo vaak in Finland!
Ik houd het wel gewoon bij Slayer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Probeer "Soittakaa Paranoid!" eens bij een concert van een Finse band die je niet zo leuk vindt
Je zegt "soitaka" en dan Paranoid op zijn Nederlands dus met de a van appel en een Nederlandse r
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Is dat kaartje voor CoB nog te koop?
Ahh vandaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee, dat komt er niet eens bij in de buurt
Die opmerking was ooit een grapje in de zin van "wat jullie spelen is saai, doe eens wat leuks, Paranoid bijvoorbeeld". Maar het is een running gag geworden. En omdat de boodschap zo negatief is, vindt niemand die het te horen krijgt het grapje nog leukHet is een belediging eigenlijk.
Doe dat. Maar alleen bij slechte Finse bands he!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ahh vandaar![]()
Ik ga et eens uitproberen dan
Dat was ik, maar ik roep altijd 'raketjeeeuuuhhh' als de ijscoman voorbij komt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd 'rautaketju' riep?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat was ik, maar ik roep altijd 'raketjeeeuuuhhh' als de ijscoman voorbij komt.
Als ik niet hoef te werken op 20 maart dan zal ik zeker komen kijken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:08 schreef lifeblind het volgende:
Even spammen, gewoon, omdat 't kan.
Op 20 maart spelen zowel Akelei en Faal in Breda in Electron: http://www.last.fm/event/932339. (Ja, ik speel in allebei de bands en sta bijna 2 uur op 't podium die avond)
Voor degenen die Akelei nog meer willen zien, op 13 april spelen we in Gent met de volgende bands: The Eternal, Thurisaz, Dandelion Wine, Marche Funèbre, Malicious Dreams ( http://www.last.fm/event/932363 )
Faal speelt op 28 maart ook nog op Night Of The Damned Festival in Zaandam, met onder andere Gorath, Orlog en Onheil (http://www.last.fm/event/856969 )
neequote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Is dat kaartje voor CoB nog te koop?
Het was gaaf, maar de tent was echt kut.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Priestfeast.
23 maart in de HMH.
Veel plezier!
doet me denken aan Bullet for my Valentine, vorig jaar in Tilburg. Daar was dat volgens mij ook verbodenquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Het was gaaf, maar de tent was echt kut.
Ze stuurden 10 man in de pit en stopte iedereen die aan de mosh meedeet en sommigen werden zelfs naar buitengetrapt.
Echt absurd
Het was juist tijdens Testament dat die kapo's iedereen stopten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
doet me denken aan Bullet for my Valentine, vorig jaar in Tilburg. Daar was dat volgens mij ook verboden
in de HMH bij Priest zal dat niet zijn, gok ik. Testament zonder pit, dat kan gewoon niet.
28 Maart ben ik er uiteraard bij, ben jij de zanger van Faal? dan krijg je de groeten van Amokquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:08 schreef lifeblind het volgende:
Even spammen, gewoon, omdat 't kan.
Op 20 maart spelen zowel Akelei en Faal in Breda in Electron: http://www.last.fm/event/932339. (Ja, ik speel in allebei de bands en sta bijna 2 uur op 't podium die avond)
Voor degenen die Akelei nog meer willen zien, op 13 april spelen we in Gent met de volgende bands: The Eternal, Thurisaz, Dandelion Wine, Marche Funèbre, Malicious Dreams ( http://www.last.fm/event/932363 )
Faal speelt op 28 maart ook nog op Night Of The Damned Festival in Zaandam, met onder andere Gorath, Orlog en Onheil (http://www.last.fm/event/856969 )
Haha oh okequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef lifeblind het volgende:
Nee ik ben een van de gitaristen van Faal (en van akelei), maar ik begin z'n jiskefet obsessie over te nemen denk ik
Dat is nogal zwak uitgedruktquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:18 schreef Luiaerdt het volgende:
en Darkestrah je bent verwarrend bezig
Verwarring is mijn vierde naam.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:18 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
en Darkestrah je bent verwarrend bezig
Ulver?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Toffe sig, valt me net pas op. Ulver
ik post hier te veel.
Ik dacht alquote:
Wat geen moshpit? Waarom? Mag er straks helemaal niks meer tijdens een concert. Het begint er bijna uit te zien dat de Heidenroosjes gelijk krijgen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
doet me denken aan Bullet for my Valentine, vorig jaar in Tilburg. Daar was dat volgens mij ook verboden
in de HMH bij Priest zal dat niet zijn, gok ik. Testament zonder pit, dat kan gewoon niet.
Tsja een pit maken bij bullet for my valentine is dan ook niet echt gepast en ik geef ze dus groot gelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat geen moshpit? Waarom? Mag er straks helemaal niks meer tijdens een concert. Het begint er bijna uit te zien dat de Heidenroosjes gelijk krijgen.
Bij metal/punk/hardcore hoort een moshpit. Straks mag je niet eens meer headbangen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:20 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Tsja een pit maken bij bullet for my valentine is dan ook niet echt gepast en ik geef ze dus groot gelijk![]()
![]()
Bij Priest, Megadeth en Testament lijkt het me niet dat het niet op prijs gesteld wordt.
Verbieden! allemaal heidens gedragquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij metal/punk/hardcore hoort een moshpit. Straks mag je niet eens meer headbangen.
Bij Unearth in de Tivoli was het echt Crowdsurfmania... Bij Carnifex gingen de mensen zelfs met twee voetjes eerst schoppend het publiek in...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij metal/punk/hardcore hoort een moshpit. Straks mag je niet eens meer headbangen.
Ja gewoon netjes zitten en luisteren naar de muziek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:25 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Verbieden! allemaal heidens gedrag
Bij Hell on Earth met Walls gebeurde dat ook. Gelukkig werden dat soort mensen doodgeschopt door het overige plubiek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bij Unearth in de Tivoli was het echt Crowdsurfmania... Bij Carnifex gingen de mensen zelfs met twee voetjes eerst schoppend het publiek in...
Blij dat ik een biertje stond te hijsen aan de bar.
Doe ik wel altijd hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja gewoon netjes zitten en luisteren naar de muziek.
Jij was toch ook nog nooit naar een concert geweest? Dan snap ik dat jij het niet snapt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Darkestrah het volgende:
Ik snap de fun van een moshpit niet
Nog nooit naar een noemenswaardige metalband. Ik heb genoeg bands gezien in het plaatselijke 'rock'café, en een aantal op van die gratis festivalletjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
Jij was toch ook nog nooit naar een concert geweest? Dan snap ik dat jij het niet snapt.
Mag ik bij het volgende concert naast jou zitten?quote:
Ik sla over het algemeen ook over, maar soms... Heeeeel soms, ik noem Textures op Lowlands en Osdorp Posse in de Kelder, is het erg leuk om mee te pitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Darkestrah het volgende:
Ik snap de fun van een moshpit niet, ik hoop ook niet iemand het bij Agalloch e.d. in zijn/haar hoofd haalt om er één te beginnen.
Ga je naar Metallica? daar moet ik zittenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik bij het volgende concert naast jou zitten?![]()
![]()
Over het algemeen kun je bij concerten gewoon in het overgrote deel van de zaal prima staan zonder een voet, elleboog of vuist in je gezicht te krijgen ook al is er een pit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Darkestrah het volgende:
Ik snap de fun van een moshpit niet, ik hoop ook niet iemand het bij Agalloch e.d. in zijn/haar hoofd haalt om er één te beginnen.
Ik zie nu echt een stel fags voor me, die elkaar een beetje aan het porren zijn. "OH GOLLYquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
Het 'echte' Moshen, ergo; elkaar zo hard mogelijk slaan en schoppen snap ik sowieso niet! Het moet wel een beetje gezellig blijven!
Ja oké, maar dat was mijn punt niet helemaal. Het is meer dat het geen muziek is om dat te doen. imho.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Over het algemeen kun je bij concerten gewoon in het overgrote deel van de zaal prima staan zonder een voet, elleboog of vuist in je gezicht te krijgen ook al is er een pit.
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ga je naar Metallica? daar moet ik zitten
Dat vind ik ook wel leuk ja. Een beetje duwen en trekken. Maar zo hard mogelijk slaan dat hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik sla over het algemeen ook over, maar soms... Heeeeel soms, ik noem Textures op Lowlands en Osdorp Posse in de Kelder, is het erg leuk om mee te pitten.
Het 'echte' Moshen, ergo; elkaar zo hard mogelijk slaan en schoppen snap ik sowieso niet! Het moet wel een beetje gezellig blijven!
De vorige keren dat ik Agalloch gezien heb, was iedereen te druk bezig met headbangen ipv een moshpit te beginnen, dus dat zal nu waarschijnlijk ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Darkestrah het volgende:
In 2006 bij Metallica in Arnhem had ik ook een zitplekquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ga je naar Metallica? daar moet ik zitten
Precies!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
Dat vind ik ook wel leuk ja. Een beetje duwen en trekken. Maar zo hard mogelijk slaan dat hoeft van mij ook niet.
Jammer is dat ja!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef lifeblind het volgende:
In 2006 bij Metallica in Arnhem had ik ook een zitplekWat was dat kut zeg, zat ik daar tussen de yuppen die 'het nog van vroeger kende' toen ze Nothing Else Matters speelde, en de 11 jarige kutkoters die samen met papa en/of mama gingen.
Volgende keer met Fok! een beschaafde moshpit starten bij een concert.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies!![]()
[..]
Jammer is dat ja!Zo stond ik met een groep vrienden bij SoaD in de HmH.... 'een tijdje' geleden.
En toen vroeg iemand aan ons of we op wilde houden met springen; meneer stond SoaD te kijken.
![]()
Het publiek om ons heen was het met meneer eensch...
![]()
* SicSicSics stond op het veld bij Metallica 2006!
och, wat gaat headbangen kut als je zitquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In 2006 bij Metallica in Arnhem had ik ook een zitplekWat was dat kut zeg, zat ik daar tussen de yuppen die 'het nog van vroeger kende' toen ze Nothing Else Matters speelde, en de 11 jarige kutkoters die samen met papa en/of mama gingen.
Ik ben gewoon gaan staan, stonden toch best veel mensen te headbangen die een zitplek haddenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Andyy het volgende:
[..]
och, wat gaat headbangen kut als je zit
en dan ook bullet for my gayness als voorprogramma
Bullet!?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef Andyy het volgende:
[..]
och, wat gaat headbangen kut als je zit
en dan ook bullet for my gayness als voorprogramma
In het algemeen headbang ik gewoon, maar bijvoorbeeld bij de concerten van Death waar ik bij was kon ik het toch echt niet laten even flink the moshen en een paar goede vuisten en ellebogen uit te delen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Darkestrah het volgende:
ik was bang dat ik dan zou vallenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gaan staan, stonden toch best veel mensen te headbangen die een zitplek hadden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef lifeblind het volgende:
In 2006 was de line-up heel gay. Bullet For My Valentine, Avenged Sevenfold en Trivium als support![]()
Gelukkig maakte 10 liter bier, en het feit dat Metallica heel Master Of Puppets speelde een hoop goed
Ik zat ook in dat gedeelte, maar dan vooraan bij die balustrade . Het waren de duurste kaartjes (60 euro dacht ik? ) en nog 't meest ver van 't podiumquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
heel erg crappy kwaliteit maar wel van mij
Jeuzes wat een boel mensen. Ik zat in de HMH bij Sigur Rós al rond me heen te kijken van, wtf.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
heel erg crappy kwaliteit maar wel van mij
Maar natuurlijk. Maar wie wil je dat het speelt?quote:
Dat dus. Ik ben voor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:03 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik ga voor de combi zitplaats + comfortabel kunnen headbangen als het even kan
Ik sta liever niet zo lang want ik heb platvoeten dus ik ben zielig
Ulver!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Maar wie wil je dat het speelt?
Als je het zelf speelt is het "Soitan Master of Reality" en ik weet even niet of dat inhoudt dat je het zelf speelt op een instrument of dat het ook kan betekenen dat je het op mp3/cd/whatever draait
Ik zat bij Simon and Garfunkel en bij The Moody Blues (geen staanplaatsen whatsoever!). Ik moet zeggen: ik hang liever aan de bar!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
Zitten bij een concert is niks mis mee. Maar staan is inderdaad beter.
en dan waren alle stoelen links rechts, en achter(waar ik dus zat) ook vol hequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jeuzes wat een boel mensen. Ik zat in de HMH bij Sigur Rós al rond me heen te kijken van, wtf.
Maarja, het is Metallica dus het zal wel te verwachten zijn.
Ik ben wel eens tussen het drumstel geëindigd door zo'n Neanderthaler. Ik heb er ook geen behoefte meer aan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef lifeblind het volgende:
Je gaan gedragen als een stel neanderthalers en op elkaar inbeuken is normaal mannelijk gedrag wil je zeggen?
(flauw, heb vroegah vaak zat met moshpits meegedaan)
Het heeft vrij weinig met woede te maken hoor, gewoon lekker helemaal los gaan op de muziek, ik heb het met name met (hardcore)breakdowns, iets in mij wil dan heel hard rondstuiteren en springen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef Cmonv het volgende:
Nooit gedaan, nooit behoefte aan gehad.
Pits zijn voor als je je woede niet op een andere manier kan verwerken.
Liegebees.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:26 schreef lifeblind het volgende:
Voor mij is 't ook al jaren geleden dat ik aan zoiets mee heb gedaan. Tegenwoordig als ik er in terecht kom hobbel ik er zo snel mogelijk uit, ik betaal geld om een band te zien spelen, niet om een of andere smerige bezweette kerel vast te pakken
Pardon?quote:
Idd ja. Op festivals valt het altijd op dat bij crowdsurfende vrouwen er toch wel heel veel mannen onder staan om d'r op te vangen (en vaak ook handen op plekken komen wat toch eigenlijk de bedoeling niet is(quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:36 schreef Luiaerdt het volgende:
crowdsurfen is ook verboden voor vrouwen vind ik
Ik duw vrouwen die crowdsurfen altijd weg hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef lifeblind het volgende:
Idd ja. Op festivals valt het altijd op dat bij crowdsurfende vrouwen er toch wel heel veel mannen onder staan om d'r op te vangen (en vaak ook handen op plekken komen wat toch eigenlijk de bedoeling niet is(
Tijdens goede concerten wel jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef lifeblind het volgende:
Je gaan gedragen als een stel neanderthalers en op elkaar inbeuken is normaal mannelijk gedrag wil je zeggen?
Dan moeten ze maar slipjes dragen EN geen rokjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
Idd ja. Op festivals valt het altijd op dat bij crowdsurfende vrouwen er toch wel heel veel mannen onder staan om d'r op te vangen (en vaak ook handen op plekken komen wat toch eigenlijk de bedoeling niet is(
Altijd wel leuk hoor als ze hun tieten laten zien, die aandachtshoeren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:50 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ik duw vrouwen die crowdsurfen altijd weg haha
stomme aandachtshoeren zijn hetPunt.
Vrouwen zijn stom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |