jaquote:
en neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nouja, die twee gecombineerd lijkt me in de buurt van Venom komen.
[..]
Moonspellquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ja
[..]
en nee
Hint: deze band is opgericht in 1992 en komt uit Portugal
Moonspellquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef bas-beest het volgende:
Hint: deze band is opgericht in 1992 en komt uit Portugal
Yepquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:59 schreef Luiaerdt het volgende:
Gaan hier eigenlijk nog mensen naar Priestfeast?
Zeker, en naar AC/DC, en naar Sworn Enemy op 15 maart.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:59 schreef Luiaerdt het volgende:
Gaan hier eigenlijk nog mensen naar Priestfeast?
Hey, nog een keer!?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:34 schreef BOKA het volgende:
Zeker, en naar AC/DC, en naar Sworn Enemy op 15 maart.
Haha metalcorez en deathcore bands in de line up, word wel elk jaar triesterquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef Arcturus het volgende:
Wordt de line-up van wacken nu elk jaar slechter? of lijkt dat alleen maar zo?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Haha metalcorez en deathcore bands in de line up, word wel elk jaar triester
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef Trashcanman het volgende:
Het is al goed maar de volgende keer ga ik het tegen de juf zeggen!
Vond ik ook al jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Haha metalcorez en deathcore bands in de line up, word wel elk jaar triester
Je hebt gelijk, ik vind het echt jammer dat ik 2006 niet gegaan ben!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef Arcturus het volgende:
Dat lijkt maar zo. Wat de line-up betreft kun je eerder klagen over het feit dat er veel bands zijn die om de 2 à 3 jaar wéér op Wacken staan.Van de huidige line-up heb ik Amon Amarth, Axel Rudi Pell, Dragonforce, Epica, Hammerfall, In Flames en Nevermore sowieso in de afgelopen 4 jaar al eens op Wacken gezien en waarschijnlijk nog wel meer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef Arcturus het volgende:
15 maart Nightwish in de Ahoy.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:34 schreef BOKA het volgende:
[..]
Zeker, en naar AC/DC, en naar Sworn Enemy op 15 maart.
Als ik werk heb en vrij kan krijgen dan wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie gaat er trouwens dit jaar naar Graspop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |