Dat zou mooi zijn!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef tijnbrein het volgende:
En dat bepaal jij of SicSicSics wel kan.
Waar ga je dan naar toe?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn!![]()
Dat betekend namelijk dat ik kan!![]()
Maar de kans is heel groot dat ik in het buitenland zit rond die tijd.
Edit: Een verder buitenland dan België btw!
Zeer waarschijnlijk naar Israël, maar dat hangt er een beetje om!quote:
Israël mooi land alleen jammer van al dat gedoe daar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk naar Israël, maar dat hangt er een beetje om!
Ik zie ook dat DevilDriver komtIk wil niet op vakantie!
Vanwege dat gedoe staat het ook een beetje op losse schroeven inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
Israël mooi land alleen jammer van al dat gedoe daar.![]()
Gewoon naar een ander festival toe gaan.
Misschien geeft DevilDriver wel een club show in Nederland en dan kan je daar naar toe gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vanwege dat gedoe staat het ook een beetje op losse schroeven inderdaad.![]()
Ik ga al jaren ieder jaar naar Lowlands, ondanks dat het aanbod in takkeherrie (wat) afneemt. Ik verwacht er alleen geen DevilDriver! En die wil ik al een tijdje best graag zien ook.
Uiteraardquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat bepaal jij of SicSicSics wel kan.
Daar hoop ik eerlijk gezegd wel op! Festivals zijn leuk, maar ik word oudquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien geeft DevilDriver wel een club show in Nederland en dan kan je daar naar toe gaan.
Kut!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef Luiaerdt het volgende:
Uiteraard![]()
Ik voorspel namelijk dat zijn vakantie niet doorgaat!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar hoop ik eerlijk gezegd wel op! Festivals zijn leuk, maar ik word ouden vind het eigenlijk leuker om ze in een intieme sfeer in een 'kleine' zaal te zien!
Ik zal bijvoorbeeld nooit meer vergeten dat ik Slipknot in de Melkweg heb zien spelen.
[..]
Kut!Mijn vakantie... Wat doe je!
Ja, I'm a sucker!quote:
Dat is niet echt metal.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik vind het echt jammer dat ik 2006 niet gegaan ben!
Ik ben ook niet echt metal! Daar ben ik veel te lief voor!quote:
Ah, op zich jammer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Tokus het volgende:
sommigen zullen balen, anderen niet: After Forever is gestopt.
Misschien een vervanger voor SHE? (Doet ze het nu wel of niet, trouwens?)quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben er nou nog steeds niet uit of ik Floor nou een lekker wijf vind of niet. Misschien dat ze nu een nieuwe stap in haar carrière maakt HINT: zoals naakt in de Playboy gaan staan en kan ik er eindelijk eens duidelijke uitspraken over doen!
Ik zat meer te denken aan een 1 - 2 'tje met Sharon den Adel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:12 schreef Darkestrah het volgende:
Misschien een vervanger voor SHE? (Doet ze het nu wel of niet, trouwens?)
Daar krijg ik hem dus ècht niet hard van, hoor. Kan aan mij liggen. (Visueel aspect, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een 1 - 2 'tje met Sharon den Adel!![]()
![]()
Ik ook niet, maar ik verwacht toch wel een .zip-file, als de shoot er geweest is.quote:Geen idee of SHE 'het' nog doet. Ik heb er niet voor betaald in ieder geval!
Niet? Ik kan het er wel een keertje op doen hoor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:19 schreef Darkestrah het volgende:
Daar krijg ik hem dus ècht niet hard van, hoor. Kan aan mij liggen. (Visueel aspect, natuurlijk.)
Natuurlijk, ik ook!quote:Ik ook niet, maar ik verwacht toch wel een .zip-file, als de shoot er geweest is.
Was ik bijquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik had Emperor zo graag eens een keer live willen zien.
Ik ga alquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:27 schreef Andyy het volgende:
[TK]Children of Bodom & Cannibal corpse kaartje
iemand ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |