Hehe ja Frantic Bleep is raar. Maar wel coolquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:33 schreef SicSicSics het volgende:
Die klinkt dan weer beter dan die eerdere, dat was een beetje 'Snowpatrol on crack' zegmaar!
Between the Buried and Me is wel lekker!
Die band is geniaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef Cmonv het volgende:
Mooi zoAls je dat gaaf vind, dan kan je misschien met de andere helft van je 20 euro deze genialiteit kopen
[ afbeelding ]
Voorproef:
Heb ik nu ook in de speler gedaan.
Is niet echt mijn ding denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef Cmonv het volgende:
Mooi zoAls je dat gaaf vind, dan kan je misschien met de andere helft van je 20 euro deze genialiteit kopen
[ afbeelding ]
Voorproef:
Heb ik nu ook in de speler gedaan.
Huiswerken met Ulverquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Is niet echt mijn ding denk ik![]()
Ik ontdek net dat ik heerlijk kan huiswerken met Slayer aan..best vreemd, je zou verwachten dat het met rustige muziek beter zou gaan
Ik heb net wat van Ulver gedownload - Shadows of the sun.quote:
Oke thanks! ik ga ze downloadenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef lifeblind het volgende:
Van Ulver zijn mijn favorieten kveldssanger en bergtatt (geen idee of t goed geschreven is zo en ik heb geen zin 't op te zoeken)
Teachings in Silence.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ik heb net wat van Ulver gedownload - Shadows of the sun.
Welk album is aan te raden?
Sorry ik ga al 5 jaar niet meer naar school. Ik werk en dan heb je geen huiswerk.quote:
* Arcturus is jaloersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik ga al 5 jaar niet meer naar school. Ik werk en dan heb je geen huiswerk.
Ik heb nu weer tijdelijk werk na 2,5 maand werkloos te zijn geweest dus werken is ook niet alles.quote:
Wie doet er nou een avond opleiding voor zijn plezierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
Doe ik toch iets verkeerd...
Ik werk full-time een aantal jaar alweer, maar volg regelmatig avondopleidingen en heb dus nog steeds last van huiswerk!
En ik doe het echt niet om een excuus te hebben om Reign in Blood weer eens aan te zetten, dat heb ik helemaal niet nodig namelijk!
Ja maar...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Wie doet er nou een avond opleiding voor zijn plezierOverduidelijk wel een excuus om Slayer aan te zetten
Truequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja maar...Necrophobic is gewoon echt vet!
Slaaayyyyoorrrquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Wie doet er nou een avond opleiding voor zijn plezierOverduidelijk wel een excuus om Slayer aan te zetten
Comments op Youtube!?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Luiaerdt het volgende:
Die comments onder die nummers ook, er zijn altijd van die trve frostbitten blackies die dan moeten zeiken van: dit is geen black metal blabla
Zo irritant is dat!quote:
Die comments op youtube zijn fuckin lollerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Luiaerdt het volgende:
Die comments onder die nummers ook, er zijn altijd van die trve frostbitten blackies die dan moeten zeiken van: dit is geen black metal blabla
Ga je toch nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef Andyy het volgende:
niemand een kaartje voor Cannibal corpse en Children of Bodom nodig?
(overmorgen 12 feb in paradiso)
Ik vind et toch altijd leuk om ff te kijkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Comments op Youtube!?Die lees ik al heel lang niet meer, wat een gezeik is dat zeg!
Ja daarom roep ik het ook zo vaak.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
Zo irritant is dat!Sta je bij een concertje van Henk f*cking Wijngaard...
Wat roept het publiek...
![]()
jawel, ik had 3 kaartjes gehaald en ik ozu met 2 vrienden gaan.quote:
En je kunt niet met zn 2en?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
jawel, ik had 3 kaartjes gehaald en ik ozu met 2 vrienden gaan.
helaas ligt er 1 in het ziekenhuis en daardoor moet ik er nu vanaf
Ik heb een dvd van ze, wel aardigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef BOKA het volgende:
Aangezien iedereen toch maar albums aan promoten is wil ik graag Nachtmystium - Assassins: Black Meddle Part I noemen.
Hele vreemde black metal, maar ik vind het echt supergaaf.
* Arcturus is alweer jaloers.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef laforest het volgende:
Binnen twee uur vanaf nu begint Testament te spelen op het concert waar ik heen ga
Judas Priest/Megadeth/Testament
Dublin
Priestfeast.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef laforest het volgende:
Binnen twee uur vanaf nu begint Testament te spelen op het concert waar ik heen ga
Judas Priest/Megadeth/Testament
Dublin
O ja, moet nog een kaartje voor dat concert regelen, bedankt voor de reminder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Priestfeast.
23 maart in de HMH.
Veel plezier!
Al iemand gevonden waarmee je naar Agalloch kan? Ik wel, een autistische, headbang-geile vriend van me.quote:
Nope, gaat hem dus niet worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Al iemand gevonden waarmee je naar Agalloch kan? Ik wel, een autistische, headbang-geile vriend van me.
Ken je uberhaupt iemand?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nope, gaat hem dus niet worden.
Ah damnit, 't is waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb wel 100 hyvesvrienden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |