Wat dacht je van...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik kan heel fijn huiswerk maken met Marty Friedman of juist helemaal de andere kant op, Agalloch.
In Finland hebben ze deze kreet: "Soittakaa Paranoid!" Het betekent "Speel Paranoid!" Maar het is moeilijk om in het Nederlands een kreet te verzinnen die even stompzinnig overkomt als "speel Paranoid" in Finland. Finntroll was er dan ook totaal niet blij mee toen ik ze adviseerde om Paranoid te gaan spelen
Ik heb eens een a-capella voorstelling gezien in Finland van drie meiden met engelenstemmetjes die begonnen met ParanoidEn ze deden het nog goed ook
ik snap niet waarom het stompzinnig overkomt om dat te zeggen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik kan heel fijn huiswerk maken met Marty Friedman of juist helemaal de andere kant op, Agalloch.
In Finland hebben ze deze kreet: "Soittakaa Paranoid!" Het betekent "Speel Paranoid!" Maar het is moeilijk om in het Nederlands een kreet te verzinnen die even stompzinnig overkomt als "speel Paranoid" in Finland. Finntroll was er dan ook totaal niet blij mee toen ik ze adviseerde om Paranoid te gaan spelen
Ik heb eens een a-capella voorstelling gezien in Finland van drie meiden met engelenstemmetjes die begonnen met ParanoidEn ze deden het nog goed ook
Het zou er natuurlijk mee te maken kunnen hebben dat Paranoid niet van Finntroll maar van Black Sabbath is?..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Luiaerdt het volgende:
ik snap niet waarom het stompzinnig overkomt om dat te zeggen?![]()
of is het gewoon omdat finntroll zo'n nummer niet snel speelt ofzo?
ohja joh?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het zou er natuurlijk mee te maken kunnen hebben dat Paranoid niet van Finntroll maar van Black Sabbath is?..
Jaquote:
Achja... Niet iedereen is daar natuurlijk even blij mee.quote:Er wordt toch wel vaker aan bands gevraagd of ze iets van Sabbath willen spelen
Opgelostquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat dacht je van...
"Slaaaayooooor!"
Dat vroeg ik me dus af!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja
[..]
Achja... Niet iedereen is daar natuurlijk even blij mee.
Ik wil je vriendje wel zijn.quote:
Nee nog niet met een tien meter lange stok.quote:
Nee, dat komt er niet eens bij in de buurtquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat dacht je van...
"Slaaaayooooor!"
Volgens mij is het ge-'Slayooooorrr' ongeveer op dezelfde manier ontstaan. Maar ik kan me vergissen natuurlijk...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee, dat komt er niet eens bij in de buurt
Die opmerking was ooit een grapje in de zin van "wat jullie spelen is saai, doe eens wat leuks, Paranoid bijvoorbeeld". Maar het is een running gag geworden. En omdat de boodschap zo negatief is, vindt niemand die het te horen krijgt het grapje nog leukHet is een belediging eigenlijk.
Het kan aan mij liggen hoor, maar zover ik het wist was "Slayer" roepen niet zo'n doodzonde als "Soittakaa Paranoid"....quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij is het ge-'Slayooooorrr' ongeveer op dezelfde manier ontstaan. Maar ik kan me vergissen natuurlijk...
Ow, dat weet ik natuurlijk niet! Ik kom niet zo vaak in Finland!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar zover ik het wist was "Slayer" roepen niet zo'n doodzonde als "Soittakaa Paranoid"....
Probeer "Soittakaa Paranoid!" eens bij een concert van een Finse band die je niet zo leuk vindtquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik natuurlijk niet! Ik kom niet zo vaak in Finland!
Ik houd het wel gewoon bij Slayer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Probeer "Soittakaa Paranoid!" eens bij een concert van een Finse band die je niet zo leuk vindt
Je zegt "soitaka" en dan Paranoid op zijn Nederlands dus met de a van appel en een Nederlandse r
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Is dat kaartje voor CoB nog te koop?
Ahh vandaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee, dat komt er niet eens bij in de buurt
Die opmerking was ooit een grapje in de zin van "wat jullie spelen is saai, doe eens wat leuks, Paranoid bijvoorbeeld". Maar het is een running gag geworden. En omdat de boodschap zo negatief is, vindt niemand die het te horen krijgt het grapje nog leukHet is een belediging eigenlijk.
Doe dat. Maar alleen bij slechte Finse bands he!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ahh vandaar![]()
Ik ga et eens uitproberen dan
Dat was ik, maar ik roep altijd 'raketjeeeuuuhhh' als de ijscoman voorbij komt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd 'rautaketju' riep?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat was ik, maar ik roep altijd 'raketjeeeuuuhhh' als de ijscoman voorbij komt.
Als ik niet hoef te werken op 20 maart dan zal ik zeker komen kijken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:08 schreef lifeblind het volgende:
Even spammen, gewoon, omdat 't kan.
Op 20 maart spelen zowel Akelei en Faal in Breda in Electron: http://www.last.fm/event/932339. (Ja, ik speel in allebei de bands en sta bijna 2 uur op 't podium die avond)
Voor degenen die Akelei nog meer willen zien, op 13 april spelen we in Gent met de volgende bands: The Eternal, Thurisaz, Dandelion Wine, Marche Funèbre, Malicious Dreams ( http://www.last.fm/event/932363 )
Faal speelt op 28 maart ook nog op Night Of The Damned Festival in Zaandam, met onder andere Gorath, Orlog en Onheil (http://www.last.fm/event/856969 )
neequote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Is dat kaartje voor CoB nog te koop?
Het was gaaf, maar de tent was echt kut.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Priestfeast.
23 maart in de HMH.
Veel plezier!
doet me denken aan Bullet for my Valentine, vorig jaar in Tilburg. Daar was dat volgens mij ook verbodenquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Het was gaaf, maar de tent was echt kut.
Ze stuurden 10 man in de pit en stopte iedereen die aan de mosh meedeet en sommigen werden zelfs naar buitengetrapt.
Echt absurd
Het was juist tijdens Testament dat die kapo's iedereen stopten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
doet me denken aan Bullet for my Valentine, vorig jaar in Tilburg. Daar was dat volgens mij ook verboden
in de HMH bij Priest zal dat niet zijn, gok ik. Testament zonder pit, dat kan gewoon niet.
28 Maart ben ik er uiteraard bij, ben jij de zanger van Faal? dan krijg je de groeten van Amokquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:08 schreef lifeblind het volgende:
Even spammen, gewoon, omdat 't kan.
Op 20 maart spelen zowel Akelei en Faal in Breda in Electron: http://www.last.fm/event/932339. (Ja, ik speel in allebei de bands en sta bijna 2 uur op 't podium die avond)
Voor degenen die Akelei nog meer willen zien, op 13 april spelen we in Gent met de volgende bands: The Eternal, Thurisaz, Dandelion Wine, Marche Funèbre, Malicious Dreams ( http://www.last.fm/event/932363 )
Faal speelt op 28 maart ook nog op Night Of The Damned Festival in Zaandam, met onder andere Gorath, Orlog en Onheil (http://www.last.fm/event/856969 )
Haha oh okequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef lifeblind het volgende:
Nee ik ben een van de gitaristen van Faal (en van akelei), maar ik begin z'n jiskefet obsessie over te nemen denk ik
Dat is nogal zwak uitgedruktquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:18 schreef Luiaerdt het volgende:
en Darkestrah je bent verwarrend bezig
Verwarring is mijn vierde naam.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:18 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
en Darkestrah je bent verwarrend bezig
Ulver?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Toffe sig, valt me net pas op. Ulver
ik post hier te veel.
Ik dacht alquote:
Wat geen moshpit? Waarom? Mag er straks helemaal niks meer tijdens een concert. Het begint er bijna uit te zien dat de Heidenroosjes gelijk krijgen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
doet me denken aan Bullet for my Valentine, vorig jaar in Tilburg. Daar was dat volgens mij ook verboden
in de HMH bij Priest zal dat niet zijn, gok ik. Testament zonder pit, dat kan gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |