Geweldig droog inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist typisch Bromet, zijn stijl is ook dat ie zonder geluidsman werkt maar gewoon met de camera op de schouder de mensen interviewd, geniaal is zijn serie buren waarin hij buren met een lullig conflict volgt, echt hilarisch
Maar ach dit gaat toch nergens over. Euro of 3000 totaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:13 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
Als 'ie dit allemaal nog in portefeuille heeft staat 'ie op zwaar verlies.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:56 schreef pberends het volgende:
Haha, prachtig deze aflevering.
Baardmans is helemaal de man. Wel mooi dat hij zijn mogelijke fortuin met vrienden en familie wilt delen.
Bij Fortis staat 'cert' ipv 'aand', dus volgens mij een certificaat en geen aandeel ? En dat aandeel Ahold kan ook uit een stock dividend zijn of iets ? I.i.g. niet de moeite om te verkopen als je die vergeten bent ergens.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef Westlander het volgende:
1 Aandeel Ahold
1 Aandeel Fortis..
Volgens mij vergeet hij de transactiekosten..
Opvolger Willem Middelkoop bij RTL Z!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel beweren als ik totaal geisoleerd leef. HHij zag er niet echt uit alsof hij veel vrienden heeft. En sociale activiteiten ontplooit hij ook niet echt. Verder was hij hilarisch.
Geef nu maar toe dat jij eigenlijk gewoon baardmans bent...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Opvolger Willem Middelkoop bij RTL Z!
Dat maakt hem juist zo geniaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel beweren als ik totaal geisoleerd leef. HHij zag er niet echt uit alsof hij veel vrienden heeft. En sociale activiteiten ontplooit hij ook niet echt. Verder was hij hilarisch.
Wel eens gehoord van spreiding? Het beste kun je gewoon in een index beleggen. Er is (bijna) niemand die consequent de index kan verslaan. En als het al iemand lukt, dan weet je dat pas achteraf.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:56 schreef pberends het volgende:
Valt me op dat veel particuliere beleggers veel te veel soorten aandelen willen hebben. Beperkt je liever toch een aandeel of 3 tot 6.
Indexopties. Als de beurs stijgt koop je puts voor niks, en als de boel inzakt zoals de afgelopen dagen koop je calls voor niks.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:29 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van spreiding? Het beste kun je gewoon in een index beleggen. Er is (bijna) niemand die consequent de index kan verslaan. En als het al iemand lukt, dan weet je dat pas achteraf.
Dus gewoon een tracker op een index aankopen of een indexfonds van bijv Vanguard kopen.
Ik ben zeer benieuwd hoe het die man met die baard vergaan is!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef RvLaak het volgende:
Even een schopje, er zijn blijkbaar mensen die dit nog niet gezien hebben
Is er al zicht op een vervolg btw?
hehe me tooquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd hoe het die man met die baard vergaan is!
Als hij nog steeds alleen maar short zit zal hij de afgelopen maanden wel flink gebaald hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd hoe het die man met die baard vergaan is!
Ik begreep uit z'n uitleg dat hij short gaat op het moment dat er paniek in de markten treedt. Zijn aanname daarbij is dat er op korte termijn overgecorrigeerd wordt. Hij sluit z'n shortposities dus op het moment dat hij een bodem vermoedt. Hij was daar soms te snel mee, maar nooit te laat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als hij nog steeds alleen maar short zit zal hij de afgelopen maanden wel flink gebaald hebben
Inderdaad..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik begreep uit z'n uitleg dat hij short gaat op het moment dat er paniek in de markten treedt. Zijn aanname daarbij is dat er op korte termijn overgecorrigeerd wordt. Hij sluit z'n shortposities dus op het moment dat hij een bodem vermoedt. Hij was daar soms te snel mee, maar nooit te laat.
Als hij deze strategie is blijven volgen, dan denk ik dat hij begin dit jaar (of eerder al) is uitgestapt en dus nu niets doet behalve wachten op de volgende neerwaartse correctie.
Shorten is leuk en winstgevend. Dit komt door het feit dat een aandeel gemiddeld stijgt(opzich vrij logisch, want je moet aan vele eisen voldoen wil je een NV worden, en dan nog meer om naar de beurs te gaan, dus een basis zal een bedrijf wel hebben. Het is ook zo dat een fonds gemiddeld 3 maal zo snel daalt als stijgt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef HarryP het volgende:
[..]
Inderdaad..
Baardmans is in ieder geval geen domme belegger.
Misschien is dit een goed moment voor hem om op vakantie te gaan.
Nu ga je er vanuit dat je het begin van zo'n dalings periode vooraf weet te bepalen en tevens het einde er van. Dan kun je er inderdaad royaal van profiteren, maar niemand bezit deze kennis vooraf. Zelfs het short gaan bij rampen en paniek is uiterst onzeker. Zo steeg de beurs bijvoorbeeld bij het ingaan van de eerste wereldoorlog en de 2 golfoorlogen. Onze baardmans heeft hier dus een bijzonder inzicht in of gewoon geluk gehad tot nu toe.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:37 schreef Martinaz het volgende:
[..]
Shorten is leuk en winstgevend. Dit komt door het feit dat een aandeel gemiddeld stijgt(opzich vrij logisch, want je moet aan vele eisen voldoen wil je een NV worden, en dan nog meer om naar de beurs te gaan, dus een basis zal een bedrijf wel hebben. Het is ook zo dat een fonds gemiddeld 3 maal zo snel daalt als stijgt.
En waarom zouden ze dat hebben gedaan ..... ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:06 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik vrees dat de NRCV de serie van hun site af hebben gehaald.
Het lijkt er dus op dat we zelf iets moeten regelen.quote:Dat klopt, Dokument documentaires staan slechts twee weken lang na uitzending online. Het spijt me.
Vriendelijke groeten,
Yolande....
Ach zo'n noodzaak heeft het nu ook weer niet om deze docu op nieuw te bekijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef SpiceWorm het volgende:
[..]
Het lijkt er dus op dat we zelf iets moeten regelen.
Thanks voor de tip.! Ben het nu aan het downloaden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ach zo'n noodzaak heeft het nu ook weer niet om deze docu op nieuw te bekijken(overigens zag ik al dat er een torrent van was
)
Mijn torrent staat ook aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Thanks voor de tip.! Ben het nu aan het downloaden.
Jep, 2 delenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:12 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ook m'n torrent maar even aangezet
het zijn 2 delen zo te zien?
Ik ben hem nu aan het downloaden (en tevens sharen)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:35 schreef eleusis het volgende:
Ga eens online met deel 2, niemand heeft hem![]()
Het meest briljante vond ik haar commentaar op, en heilig geloof in, de TA'squote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef SeLang het volgende:
Ik heb deel 2 nu ook gekeken
Waar nog het meest m'n broek van afzakte (in deel 1) dat was die vrouw. Kennelijk geeft ze een of ander symposium waarop ze zegt dat vrouwen betere beleggers zijn. Dan zie je haar later achter haar laptop zitten en dan blijkt dat haar 'analyses' bestaan uit opvolgen van wat een mannelijke goeroe op internet schrijft
Met een geo-driehoek!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het meest briljante vond ik haar commentaar op, en heilig geloof in, de TA's
Nu je het zegt!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:28 schreef SeLang het volgende:
Dan zie je haar later achter haar laptop zitten en dan blijkt dat haar 'analyses' bestaan uit opvolgen van wat een mannelijke goeroe op internet schrijft
Ja echt, dat doortrekken van dat lijntjequote:
Lach er maar om. Bij banken en fondsen verdienen analisten soms tonnen per jaar met technische analyse.quote:
En juist deze muts bewijst dat dit volledig onterecht isquote:Op maandag 8 juni 2009 15:18 schreef jaco het volgende:
[..]
Lach er maar om. Bij banken en fondsen verdienen analisten soms tonnen per jaar met technische analyse.
Nou, komop: Start er een topic over! We willen allemaal wel van je leren..quote:Op maandag 8 juni 2009 23:48 schreef janvks het volgende:
Technische analyse die geen geld verdient is waardeloos!![]()
over een tijdsperiode gemiddeld moet je geld verdienen![]()
maar technische analyse is wel wonderbaarlijk!
Ben hem nu aan het binnenhalen (dat probeer ik tenminste). Ik zit nu op 0.4% en kom niet verder..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:52 schreef heiden6 het volgende:
Ik probeer de uitzendingen te vinden, maar ik kan ze niet vinden.![]()
Wtf is dat voor iets om het na twee weken offline te halen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |